Pagina 2 van 204 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5082 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ajax leert ook helemaal niks hè Ga toch weg met al die geweldige namen. Onhaalbaar of gewoon helemaal niet zo goed als hun reputatie doet vermoeden...

    Ik had liever Aissati gehad.

  2. #27

    Standaard

    Lampard Seal Inter Deal - Report
    Sports source "France Football" claims that Frank Lampard's move from Chelsea to Internazionale is signed, sealed and delivered. The England international midfielder has apparently reunited with coach José Mourinho at the San Siro in a deal worth €9m...
    The French paper says Lampard has signed a four-year contract with the Nerazzurri after a total of seven seasons of play at Stamford Bridge.
    Lampard has been linked with a move to Inter Milan for several weeks now, following the appointment of Mourinho as the new boss of the Italian champions.
    Mourinho has been relishing the prospect of reuniting with the England international, having coached him during his time at the helm of Chelsea.
    France Football suggests that Lampard will be rewarded with an annual salary of 7.3 million euros at the Giuseppe Meazza.
    The London-based club are now on the lookout for a creative midfielder to replace Lampard, with reports suggesting Luiz Felipe Scolari to have found his man under the form of Deco, who is on the transfer list at Barcelona.
    En Deco gaat dan naar Chelsea, dus gaat Inter hopelijk achter DIEGO aan! Daar zou sprake van zijn.............. :razz:

    En en en....!
    Quaresma joins Inter - report Friday 27 June, 2008
    According to reports in Portugal this evening, Inter have secured the £27m signing of Ricardo Quaresma.
    The Nerazzurri have been linked to the Porto star for several years, but made the final step when Jose Mourinho took charge of the team.
    Newspaper ‘A Bola’ has announced that Quaresma has already agreed terms and the two clubs have reached a deal worth £27m.
    A group of Inter directors flew out to Portugal for the crucial negotiations and it could be made official over the weekend.
    It is also believed the reason for a delay was Vitor Hugo Gomes Pele’s refusal to move as part of the transfer bringing his fellow Portuguese midfielder to Italy.
    “I have a contract with Inter,” said the 20-year-old on Radio Renascenca. “At this moment I want to remain and be coached by Mourinho. We’ll see what will happen.”

  3. #28

    Standaard

    Inter doet goede zaken inderdaad

  4. #29

    Standaard

    mooie namen op de interlijst...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #30

    Standaard

    'Onderhandelingen Ajax en Huntelaar zijn geparkeerd'

    28/06/2008 08:35
    Ajax en Klaas-Jan Huntelaar zijn het niet eens geworden over een nieuw contract. De hoogte van een gelimiteerde transfersom vormde het struikelblok. Toch wil de Amsterdamse club deze zomer nog geen afstand doen van zijn 24-jarige topscorer.

    'De onderhandelingen zijn geparkeerd', zegt technisch directeur Danny Blind in De Telegraaf. 'Wij willen onze topscorer gewoon behouden. Ook als hij niet bijtekent. Hij staat nog twee seizoenen onder contract.'

    Volgens De Telegraaf wilde Ajax een gelimiteerde transfersom van ongeveer 25 miljoen euro opnemen in de nieuwe verbintenis met Huntelaar. De spits stuurde aan op een lager bedrag. Toen daar niet over te onderhandelen viel, werden de gesprekken afgebroken.

    Ajax heeft goede hoop Huntelaar op een later tijdstip alsnog te kunnen verleiden tot een langer verblijf in Amsterdam. 'Betalen geïnteresseerde clubs niet wat wij willen, dan hopen we te zijner tijd weer met Klaas-Jan om de tafel te zitten', zegt Blind. 'We hebben afgesproken om de clubs die op ons pad komen aan te horen. Maar dat doen we altijd als er goede bedragen voor onze spelers worden geboden.'
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #31

    Standaard

    Tja, je merkt aan Gomes bij PSV dat een contract met afkoopsom tegenwoordig niet echt veel meer voorstelt. Als een speler weg wil, dan gaat ie weg. Gewoon stennis lopen schoppen. En van de vastgestelde transfersom van 14 miljoen (in het geval Gomes) blijft dan ook niet veel meer over.
    Voor Ajax zou het goed zijn als Huntelaar bleef, maar het zou mij ook niet verbazen als hij dit seizoen nog gaat vertrekken. Voordeel voor Ajax is dat Huntelaar op het EK zich niet echt in de kijker heeft kunnen spelen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

    Standaard

    Huntelaar heeft inderdaad op het EK niet veel laten zien, dat zou in het voordeel van Ajax moeten zijn aangezien er genoeg andere spelers zijn die dat wel gedaan hebben en nu "hot" zijn.

  8. #33

    Standaard

    Zou dat een plannetje zijn geweest om Huntelaar te behouden voor vBasten's Ajax ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #34

    Standaard

    'Barcelona klopt Ajax in strijd om Braziliaan Henrique'

    28/06/2008 15:37
    De kans is zo goed als verkeken dat Ajax erin slaagt Henrique over te nemen van Palmeiras. De Amsterdammers hebben de strijd om de 21-jarige verdediger verloren van Barcelona, melden Braziliaanse en Spaanse media.

    De Catalanen overtroffen het bod van zeven miljoen euro dat Ajax had gedaan ruimschoots. Barcelona betaalt tien miljoen euro voor de belofte. Henrique is al onderweg naar Spanje om de laatste formaliteiten af te ronden, gaf ook Palmeiras toe. Hij tekent voor vijf jaar.

    'In sommige gevallen sta je machteloos', legde Palmeiras-directeur Toninho Cecílio uit aan Globo. 'De kans om bij een toonaangevende club in Europa aan de slag te gaan en de financiële beloning hebben hem doen besluiten erop in te gaan. Palmeiras kan daar niets tegenin brengen.' Palmeiras heeft in Gladstone al een vervanger voor Henrique aangetrokken.

    Henrique speelde maar vier maanden bij Palmeiras, de kampioen van de staat São Paulo in 2008. De 26 duels op het hoogste niveau waren voldoende om op te vallen bij de grote clubs in Europa.
    Tja, ik had -eigenlijk- ook niks anders verwacht...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #35

    Standaard

    Inderdaad. Ajax moet eens ophouden met die onmogelijke namen. Ga eens zelf scouten. Zorg dat je de eerste bent die een talent opspoort. Zoek niet op van die obvious plekken. Ga in Scandinavië kijken, in het Oostblok, daar waar clubs als Groningen en Heerenveen steeds wél slagen met veel minder middelen.

    En anders gewoon alles er aan doen om iemand als Douglas of Boulahrouz te halen. Ik snap ook werkelijk waar niet waarom Aissati niet eens wordt genoemd bij Ajax en nu waarschijnlijk naar -met alle respect- Utrecht vertrekt. Zo'n talent..........

    Ook weer dat gezeik met die afkoopsom bij Huntelaar. Alsnog 25 miljoen eisen Ik zou al blij zijn als ze dat nu voor 'm zouden krijgen. Als afkoopsom na verlenging verwacht je dan 15 tot 20 miljoen maar ook hier zetten ze weer véél te hoog in.

    En dan te bedenken dat de trainingen binnenkort al weer gaan beginnen, terwijl ze hadden gezegd dat ze transfers voordien af wilde ronden. Riiiiight.......

    Laat ze eens hun STINKENDE best gaan doen en flink geld gaan bieden voor Sulejmani, Boulahrouz, Douglas en Aissati! En als ze het niet kunnen betalen moet Huntelaar maar vertrekken. Haal je Berg er ook nog bij ter vervanging.
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 28-06-2008 om 18:22

  11. #36

    Standaard

    Dat was ik al helemaal vergeten. Sulejmani was een kwestie van dagen eind mei en daarna bleef het erg stil.

  12. #37

    Standaard

    Romario bij afscheid Stam

    AMSTERDAM - Romario is één van de vele internationale topvoetballers die heeft toegezegd in actie te komen bij het afscheidsduel van Jaap Stam. De voormalig Nederlands international wordt op 26 juli in het stadion van FC Zwolle uitgezwaaid.

    Stam speelt met ’zijn’ selectie tegen Ajax. Naast Romario heeft hij onder anderen Clarence Seedorf, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert en Edgar Davids uitgenodigd. Voor de wedstrijd zijn reeds alle kaarten verkocht.

    Naast Romario, met wie Stam bij PSV speelde, komen uit het buitenland ook bijvoorbeeld Paolo Maldini, Alessandro Nesta en Gennaro Gattuso.
    Stam sloot eind vorig jaar als Ajacied zijn loopbaan wat eerder dan gepland af. Hij had te veel last van blessures.


    en


    Kluivert en Arveladze op stage bij AZ

    AMSTERDAM - Tot ieders verrassing stapte Patrick Kluivert maandag het trainingsveld op bij AZ. De oud-international, die dinsdag zijn 32e verjaardag viert, begon onder zijn vroegere oefenmeester Louis van Gaal aan zijn stage voor de versnelde cursus coach betaald voetbal. Opvallend genoeg zoekt de voormalige bondscoach van Oranje nog een spits voor het komende seizoen.

    “Als Patrick topfit zou zijn, zou ik niet verder hoeven te kijken”, gaf Van Gaal toe. “Maar hij is hier voorlopig als stagiair. Hij heeft zich niet voor niets aangemeld voor de trainerscursus. Ik heb ook nog niet gehoord van hem dat hij het nog als speler wil proberen. Maar helemaal uitsluiten doe ik hem nog niet. Als spitsentrainer kan hij komend seizoen in elk geval van waarde zijn bij AZ.”
    Kluivert, die afgelopen seizoen zonder veel succes bij Lille in Frankrijk speelde, hield desgevraagd alle opties open. “Ik geef mezelf nog een maandje de tijd om een leuke club te vinden. Wel een beetje op niveau, want ik wil mezelf niet verlagen. Ik voel me nog steeds voetballer. Toen ik bij AZ als cursist het veld opstapte, begon het ook meteen te kriebelen. Maar als er geen club meer komt, ga ik met veel plezier door met de trainerscursus. Met meneer Van Gaal, die ik al mijn hele leven ken, kan ik me geen betere leermeester wensen.”
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #38

    Standaard

    Stam en Romario speelden toch nooit samen bij PSV?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    niemand schreeuwt dat Ajax kampioen word
    Laatst aangepast door dvdt11 : 30-06-2008 om 20:48

  15. #40

    Standaard

    De bejaardensoos saga continues:

    Tomasson terug bij Feyenoord

    1 juli 2008
    Jon Dahl Tomasson keert terug bij Feyenoord. De Deense aanvaller wordt morgen gepresenteerd in De Kuip.
    De 31-jarige Tomasson komt over van het Spaanse Villareal. Hij speelde eerder van 1998 tot en met 2002 voor Feyenoord, waarmee hij onder andere de UEFA Cup won.

    Goede periode gehad bij ons maar sinds ie bij ons wegging weinig opgevallen en de laatste jaren weinig gespeeld dus ik weet niet of ie nog wat kan. Als ie nog wat van z'n snelheid heeft is hij wel bruikbaar om om Makaay heen te spelen.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Vind het er niet mooier op geworden.

  18. #43

    Standaard

    Damn it. Had nog zo gehoopt op het oude logo...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #44

    Standaard

    Beetje cheap design ... En idd; had ook gehoopt op het oude logo.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  20. #45

    Standaard

    Wel bijzonder om weer eens een Ajax shirt te zien met horizontale reclame. Dat is sinds TDK niet meer geweest. Wel breekt het witte vlak van Aegon de symetrie van dit shirt. Dat maakt het er inderdaad niet mooier op. Plus de hals doet erg cheapie aan.

    En ligt het aan mij of is de rode band nu breder dan vroeger?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    De breedte is altijd verschillend geweest. In de TDK tijd was ie erg breed, ergens begin de jaren '70, was ie heel smal.

    Deze is niet bijzonder, geen kraag helaas en een lelijk logo. Gelukkig nog net geen Aegon blauw erin.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #47

    Standaard

    Ik heb twee woorden voor dat shirt: le-lijk.

  23. #48

    Standaard

    Nee, pff...dat blauwe van Aegon moest er nog bijkomen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #49

    Standaard

    't Is inderdaad echt een smakeloze, goedkoop ogende hap.

    Het lijkt sowieso wel back to the eighties met alle shirts van volgend seizoen. Echt afschuwelijke kleuren, designs en lelijke wijde pasvormen. Onbegrijpelijk, want het leek juist een beetje de mooie kant op te gaan na de invloed van Kappa. Nou hoeft het niet allemaal zo strak maar een beetje imposant mogen spelers er wel uitzien i.p.v. die kleerhaken met lappen kleding er omheen...

  25. #50

    Standaard

    Ajax richt vizier op Russische spits Pavlioetsjenko

    02/07/2008 09:55
    EXCLUSIEF - Nu de onderhandelingen over een contractverlenging van Klaas-Jan Huntelaar zijn stilgelegd, oriënteert Ajax zich op een mogelijke opvolger van de topscorer.

    De Amsterdamse club heeft haar oog laten vallen op Roman Pavlioetsjenko, de spits van het Russische nationale team en Spartak Moskou. De 26-jarige aanvaller was tijdens het afgelopen EK drie keer trefzeker en maakte in de kwartfinale tegen Nederland het openingsdoelpunt.

    Pavlioetsjenko begon zijn carrière bij Rotor Volgograd en is bezig aan zijn zesde seizoen bij Spartak Moskou. In 2006 en 2007 werd hij topscorer van de Russische competitie. De spits, die vijftien miljoen euro moet kosten, staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal en Celtic.

    Pavlioetsjenko kwam in beeld bij Ajax nadat de besprekingen met Huntelaar, wiens contract afloopt in 2010, in een impasse waren geraakt. 'Er was van beide kanten intentie om te verlengen, maar de verschillen in de voorwaarden zijn momenteel te groot om verder te onderhandelen', zegt technisch manager Danny Blind. Ajax heeft nog geen concrete aanbiedingen van belangstellende clubs voor Huntelaar ontvangen.

    Twee maanden geleden legden de Amsterdammers al een andere aanvaller vast, Darío Cvitanich. De Argentijn nam vorige week afscheid van zijn club Banfield, waarvoor hij afgelopen seizoen met dertien goals in negentien wedstrijden nationaal topscorer werd.



    Gaan ze weer. Coronel beloofde gisteren al topspelers maar die gasten komen toch niet hier ballen al zijn de centen wel aanwezig. Het is gewoon niet aantrekkelijk om tegen Volendam uit te spelen op zaterdagavond voor die gasten.


Pagina 2 van 204 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •