De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Angry provision werkt niet...wie helpt

    Hallo,

    ik heb een provision dvd speler....eigenlijk og maar 1 keer gebruikt...nu wil ik hem weer gebruiken en werkt hij niet...leest niets...als hij onder stroom staat gaat alleen automatisch iedere keer de lade open en dicht...verder doe niets het...alleen de knop voor set-up ..maar wat ik daarmee moet geen idee...heb het pasword geprobeert 8806 maar wekrt ook niet...het lijkt wel of hijiedere keer weer op slot springt bij pasword...he verwarrend allemaal...misschien dat iemand mij kan helpen stap voor stap.

    Ik heb inmiddels alles afgesloten en alleen de scart aan de dvd en tv zitten...geeft verder geen verandering..alleen beeld van dvd..lade open en dicht gaat vanzelf.

    Ik hoor het graag...Groet Trudy

  2. #2

    Standaard

    Ik kan je niet helpen trudy, al zou ik willen.

    Moderator Edit: zo'n opmerking is nu ook niet direct nodig.

    Wel even verplaatst naar de juiste afdeling.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 29-06-2008 om 22:58 Reden: opmerking verwijderd

  3. #3

    Standaard

    Als je 'm pas een keer gebruikt hebt zal er vast nog garantie op zitten. Bespaar je het gedoe en breng 'm terug naar de winkel voor een andere.
    En misschien dan een paar euro meer neertellen voor een iets betere speler.
    De Provisions staan nu niet direct bekend om hun kwaliteit.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •