Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 124 van 124 worden weergegeven.

Discussie: De Miskleun

  1. #101

    Standaard Ik doe mee

    Na onorigineel te zijn bezig geweest en hetzelde soort thread opnieuw te plaatsen begeef ik mij ook even in deze thread om die onoriginele inspiratie maar te vergeten...

    Allereerst vind ik Sleepy hollow erg leuk (ik heb hem niet maar een keer geheurd op video). Johnny Depp acteert wel goed!

    Mijn tegenvallers zijn:
    "Away with Words" van Christopher Doyle. Prachtig beeld hoor, daar niet van. En er valt ook erg van te genieten van hoe hij de sfeer weet te pakken met de kleuren en de camerastijl. Machtig mooi. Maar de film is een beetje raar. Te persoonlijk. Je kunt er niet iets voor jezelf uithalen dus doet de film me niet zoveel.

    "Dancer in the Dark" van Lars von Trier. Een meeeeesterwerk van een film, begrijp me goed! Maar wat een tegenvaller dat de synchronisatie ervan soms vreselijk loopt!! Zo jammer is dat. Desalniettemin wel blij dat ik de DvD heb hoor. De film is zo goed en de muziek ook zoooo mooi!!

    voor de rest zie ik veel tegenvallers staan waarvan ik iets heb van: tja, dat had je kunnen weten van tevoren!

    Massol!
    MeanRat

  2. #102

    Standaard

    Miskleunen die ik beter niet gekocht of gezien had:

    -Pearl Harbour
    -Million Dollar Hotel
    -The Cell
    -The pledge
    -Sream, I know what you did,... en aanverwanten
    -Dumb and dumber, the Cable Guy en ga zo maar verder

    En ik sla er nu nog een heleboel over.

  3. #103

    Standaard

    The Million Dollar Hotel heb ik ook uitgezet. wat een drama zeg.
    Mel, ga je heel erg schamen voor deze film...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Miskleunen die ik beter niet gekocht of gezien had:

    -Pearl Harbour
    -Million Dollar Hotel
    -The Cell
    -The pledge
    -Sream, I know what you did,... en aanverwanten
    -Dumb and dumber, the Cable Guy en ga zo maar verder
    Ja The Cable Guy daar hoor je wel meer mensen over, maar ik vond hem hilarisch! En ik vond The Million Dollar Hotel en The Pledge ook erg goed. Mocht je een van deze titels bezitten ne kwijt willen dan hoor ik het graag.

    Voor de rest ben ik het inderdaad met MeanRat eens, er zijn bepaalde titels waar ik al een bepaald voorgevoel bij heb, en daar is bijv. Pearl Harbour er een van. Dan voel je het gore sentiment al aankomen. Overigens koop ik nooit films die ik nog nooit gezien heb, ben ik daar de enige in? Als we het over rent-a-flaters hebben dan noem ik graag :

    The Others, geen slechte film, maar ik zat in het aardeduister klaar om te huiveren....en dat hoefde niet. Meer van verwacht.
    Swordfish, al die heisa om die borsten, toch zelf maar eens kijken. Nou heb wel eens mooiere gezien, en de rest van de film boeide me eigenlijk zeer weinig. Ik word altijd nogal kriegel van die flitsende interfaces die die hackers gebruiken, heeft weinig met de werkelijkheid te maken.

  5. #105

    Standaard Fire on the Amazon

    Do I have to say more?

  6. #106

    Standaard Re: Fire on the Amazon

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Do I have to say more?
    Hadden geen lucifers bij zich???????
    Wou het water niet branden???????

  7. #107

    Standaard Re: Re: Fire on the Amazon

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Hadden geen lucifers bij zich???????
    Wou het water niet branden???????
    Nee, die 'ophefmakende' sex scene viel zwaar tegen! Ik zag verdorie niet eens een tepel! Helderheid op 100% maarre... NIKS!

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan Mul
    die bus aan de helicopter is zo duidelijk een schaalmodel
    Naar "The Making Of"gekeken?????????? Don't think so!!!!

  9. #109

    Standaard

    Grootste miskleun voor mij was Memento.
    Vooral omdat het op papier (en op de cover) zo'n origineel verhaal leek.
    Maar of ik de scenes nu vanaf nr 1 of vanaf de laatste afspeel,
    het blijft telleurstellend.

  10. #110

    Standaard recente tegenvallers

    The Mexican
    Once upon a time in China
    en vooral...

    The Score. Drie acteerzwaargewichten, Robert de Niro, Marlon Brando, en Edward Norton die op een ongelofelijke manier deze film verprutsen. Tenenkrommend. Vooral Brando is niet te harden. De Niro en Brando zijn sowieso in rap tempo hun reputatie aan het verkwanselen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    The Million Dollar Hotel heb ik ook uitgezet. wat een drama zeg.
    Mel, ga je heel erg schamen voor deze film...
    Ga je schamen voor deze uitspraak :wink:

    Een super mooie film!!

    En wat is Milla Jovovich goed hier zeg! Een aanrader volgens mij
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  12. #112

    Standaard

    Van al mijn dvd aankopen heb ik er maar van één echt goed spijt: Swordfish, als er één film is die de verwachting van de kijker niet waar maakt, dan is deze het; denk je dat het over hacken gaat? Neuh, tuurlijk niet, maar als je geïnteresseerd bent in goedkope sex scenes, dan moet je Swordfish vooral kopen .

  13. #113

    Standaard

    Blade 2, daar verwachtte ik heel veel (te veel?) van omdat Blade 1 een topper is naar mijn mening. Maar viel deel 2 even tegen!
    Arrivederci

  14. #114

    Standaard

    Ik vond Spiderman errug teleurstellend. Leek me een erg gave film, maar bleek (in mijn ogen) een miskleun in vergelijking met X-men en Blade...

    Ook Unbreakable kon de verwachtingen niet waarmaken.

    Oja en Discovery of Heaven leek me ook leuk, maar viel ook zwaar tegen.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBee
    Van al mijn dvd aankopen heb ik er maar van één echt goed spijt: Swordfish, als er één film is die de verwachting van de kijker niet waar maakt, dan is deze het; denk je dat het over hacken gaat? Neuh, tuurlijk niet, maar als je geïnteresseerd bent in goedkope sex scenes, dan moet je Swordfish vooral kopen .
    Het is weer een tijd geleden dat ik die film zag, maar ik kan me geen goedkope sex-scènes herinneren (althans, niet in beeld. Die kleine 'afleidingsmanoevre' onder de tafel bij de hack-demonstratie tel ik dus niet mee). Of telt het laten zien van een paar borsten al als sex-scène?
    Overigens vond ik die film best meevallen. Pretentieloos vermaak met een paar aardige actiescènes.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #116

    Standaard

    Die scene 'onder de tafel' vond ik er inderdaad heel erg cheap uitzien ja. Okay, ik overdrijf misschien enigszins met 'sex scenes', maar die film schepte bij mij een bepaalde verwachting: je denkt dat het over hacken gaat (en alle actie hiermee gepaard... hiermee bedoel ik dus niet DIE actie! :P :wink: ) en vervolgens gaat het eigenlijk maar bar weinig over hacken, maar meer over zaken die de regisseur kennelijk veel 'belangrijker' vond. Tja...

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBee
    Van al mijn dvd aankopen heb ik er maar van één echt goed spijt: Swordfish, als er één film is die de verwachting van de kijker niet waar maakt, dan is deze het; denk je dat het over hacken gaat? Neuh, tuurlijk niet, maar als je geïnteresseerd bent in goedkope sex scenes, dan moet je Swordfish vooral kopen .
    Het is weer een tijd geleden dat ik die film zag, maar ik kan me geen goedkope sex-scènes herinneren (althans, niet in beeld. Die kleine 'afleidingsmanoevre' onder de tafel bij de hack-demonstratie tel ik dus niet mee). Of telt het laten zien van een paar borsten al als sex-scène?
    Overigens vond ik die film best meevallen. Pretentieloos vermaak met een paar aardige actiescènes.
    Ben ik het helemaal mee eens. Wat heeft iedereen toch tegen die film. Ik zal hem nog eens kijken om te zien of ik de slechte stukken gemist heb. De laatste keer dat ik hem gezien heb vond ik het een vermakelijke film.

    Mijn eigen miskopenlijstje:

    A.I. erg gehypet, maar viel erg tegen (te sciene-fiction voor mij)
    Lock Stock & two smoking barrels (engelse humor waar ik niet om kan lachen)
    Coyote Ugly (leuke meiden maar slechte film, voorspelbaar en nooit boeiend)
    Hollywood hot tubs (what was i thinking? )
    "evil" spelled backwards is "live"

    Mijn collectie

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eriqck
    Lock Stock & two smoking barrels (engelse humor waar ik niet om kan lachen)
    Tja

    Ik vinnem geweldig (evenals Snatch)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #119

    Standaard

    Wat me opvalt is dat ik steeds Memento terugvind, en Traffic, deze vind ik beide zeer goede films.
    En zelfs Swordfish lees ik net...... Dit snap ik al helemaal niet...

    Blade en Gossip vind ik nou wel 2 slechte films.

  20. #120

    Standaard

    Traffic
    Catch me if you can

    Wat een flutfilms.
    BE WELL !!

  21. #121

    Standaard

    Natural Born Killers, ik vond het satirische aspect er te dik bovenop liggen en ik kreeg ook koppijn van alle "leuke" filters e.d. Neem een voorbeeld aan een Coen-film en hou je alsjeblieft aan 1 filter, want hier werd ik helemaal naar van. Ook Woody Harrelson vond ik niet erg sterk bezig. Ik vond Tommy Lee Jones trouwens wel goed.

  22. #122

    Standaard

    Unbreakable had hier hoge verwachtingen van maar die werden al snel de grond in geboord wat een slechte film.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fox
    Wat me opvalt is dat ik steeds Memento terugvind, en Traffic, deze vind ik beide zeer goede films.
    En zelfs Swordfish lees ik net...... Dit snap ik al helemaal niet...

    Blade en Gossip vind ik nou wel 2 slechte films.
    inderdaad. ze behoren bij mij juist tot mijn favorieten. Swordfish en Memento.... prachtfilms zijn het. Swordfish is gewoon vreselijk COOL, en memento zit gewoon goed in elkaar.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eriqck
    Lock Stock & two smoking barrels (engelse humor waar ik niet om kan lachen)
    Tja

    Ik vinnem geweldig (evenals Snatch)
    Het zal ook wel aan mij liggen. De meeste mensen die ik hoor over deze film vinden hem geweldig.
    "evil" spelled backwards is "live"

    Mijn collectie

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •