De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard wanneer Saw 2 op Blu-Ray ?

    Hey luitjes,

    Kunnen jullie mij helpen ivm release info voor de film Saw 2 op Blu-Ray in NL. (Dus geen import) 1, 3 en 4 zijn er nu wel..... 2 echter niet?

    Ok ik hoor het hopelijk snel! thanks alvast

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Universal heeft de rechten van Saw 2. Dus vandaar. En aangezien Universal ook nog geen Blu-rays heeft uitgebracht, moet je nog even geduld hebben.
    Laatst aangepast door Pieter V : 08-06-2008 om 14:41

  3. #3

    Standaard

    De rechten van Saw 2 liggen volgens mij bij Universal, terwijl die van de andere delen bij Dutch FilmWorks liggen. Dutch FilmWorks brengt al een tijd blu-ray's uit, Universal moet daar nog mee beginnen. Misschien dat ze over een paar maanden ook Saw II op blu-ray uitbrengen.

  4. #4

    Standaard

    Pieter was me net voor.

  5. #5

    Standaard

    Het is niet Universal die de rechten heeft maar Independent Films.
    Vroeger werden de films van deze distributeur door Universal verspreid maar dat is nu niet meer het geval.
    Nu doet Warner dat voor home entertainment producten.
    Voor de goede orde, Independent Films distributeerde ook de Dutch FilmWorks releases in de bioscoop voordat hun Benelux Film Distribution begonnen waren.

    http://www.independentfilms.nl/relea...?releaseid=168

    Independent Films heeft ook films als Step Up, Taken, Alibi en TBS in hun catalogus zitten.
    Laatst aangepast door Wedlock : 08-06-2008 om 14:46
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #6

    Standaard

    Universal heeft in ieder geval de film op DVD uitgebracht en niet Dutch FilmWorks zoals bij de andere delen. Independent Films brengt zelf geen DVD's en blu-ray's uit, dat doen ze in samenwerking met een distributeur (Dutch FilmWorks, Universal, Bridge, Warner Bros.).

  7. #7

    Standaard

    Wow bedankt voor de snelle reacties!
    Maar wie geeft de film dan uit in bv US of UK? want daar is hij volgens mij wel al toch?

  8. #8

    Standaard

    Lions Gate geeft de film in de US uit op blu-ray. Voor zover ik kan achterhalen is er in de UK nog geen blu-ray van deel twee veschenen. Entertainment in Video verzorgde de DVD-release.

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen Bekijk bericht
    Wow bedankt voor de snelle reacties!
    Maar wie geeft de film dan uit in bv US of UK? want daar is hij volgens mij wel al toch?
    US: Lions Gate
    UK: Heeft (nog) geen Saw 2 op Blu-ray

    //Edit: Nu is Frank mij net voor.

  10. #10

    Standaard

    ok bedankt! Dan is de US zeker A & B, gezien iemand deze op ebay vanuit UK verkoopt.
    Nou ja helaas nog maar even wachten dan!

  11. #11

  12. #12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •