Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 126 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    vond de film qua actiescenes er goed uitzien, maar het waren er iets te weinig, het eindgevecht had voor mij ook wel iets langer mogen duren! Al met al een goede film hoor, humor is ook erg leuk!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  2. #102
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Zeer goede film imo. Als comicliefhebber ben ik natuurlijk wel wat bevooroordeeld

    Wel jammer idd dat het laatste gevecht met Whiplash zo snel voorbij was.
    De scene met Iron Man en Warmachine tegen de Drones vond ik wel vet

  3. #103

    Standaard

    Ben benieuwd. Erg gemengde meningen tot nu toe. Eerst vanavond deel 1 nog eens herkijken, dan volgende week ergens naar deel 2
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Cheadle is naar mijn mening sowieso de betere acteur. Vind Howard nogal overgewaardeerd.
    daar hebt ge gelijk in. heb de film gisteren gezien en hij was zeker even goed als de eerste.

  5. #105

    Standaard

    Ik ben benieuwd.
    Deel 1 is één van mijn favoriete films van de laatste jaren, en bij dit deel heb ik daarom een beetje het gevoel dat die wat zal tegenvallen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #106

    Standaard

    Deel.1 is een musthave!

  7. #107
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ondanks zijn lange speelduur is hij geen enkele keer beginnen vervelen.
    Persoonlijk vind ik de opbouw goed en er is genoeg plaats en ruimte gelaten voor de ontwikkeling van andere personages.

    Minder dan deel 1?
    De 'verrassing' is weg en daarom kan hij misschien overkomen als iets minder. Maar dat vind ik gewoon een illusie.
    Voor mij staat hij bijna op hetzelfde niveau.
    Eerlijk gezegd gaan ze voor een derde deel wel 'iets extra' moeten boven halen (kwa gevoel).
    Anders is het meer van 't zelfde. En dat willen we niet hé.

    Over the top is het zeker, doch bijna nergens echt ongeloofwaardig.
    Binnen die wereld lijkt het plausibel. Gelukkig maar.

    Dé blockbuster van het jaar?
    Waarschijnlijk niet.
    Beter dan 70 % van wat er nog gaat komen uit Hollywood (deze zomer, in zijn categorie)?
    Waarschijnlijk wel.

  8. #108

    Standaard

    Wanneer is de bluray relese?
    Heb van de week de ironman soundtrack[best of acdc]gekocht top!

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht

    Over the top is het zeker, doch bijna nergens echt ongeloofwaardig.
    Binnen die wereld lijkt het plausibel. Gelukkig maar.
    Ik vond het maken van een nieuw element wel ontzettend ongeloofwaardig.

    Gisteren gezien en me goed vermaakt. Echter vond ik hem het niveau van deel 1 niet halen, was er eigenlijk ontzettend weinig actie aanwezig en was de finale wel errug kort!

    Wel een heerlijke Robert Downey Jr, Don Cheadle die veel beter bij de rol van Rhodey past en steelde Samuel L Jackson de show !

    Toch heb ik veel meer genoten van Kick Ass, die qua tempo perfect is, terwijl IM2 een beetje ongebalanceerd is.


  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Wanneer is de bluray relese?
    Heb van de week de ironman soundtrack[best of acdc]gekocht top!
    Ik gok op september of oktober. Dat zal binnenkort wel bekend worden.
    Concertagenda op Podiuminfo

  11. #111

    Standaard

    Ik ga donderdag, heb er echt zin in!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #112
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik vond het maken van een nieuw element wel ontzettend ongeloofwaardig.
    Ja, dat was wel zo.
    Ook al omdat het mij niet echt duidelijk was hoe hij het deed, want uiteindelijk bereikt hij wel iets héél uitzonderlijk.
    Misschien dat er in die scene iets te veel geknipt is.

  13. #113

    Standaard

    Deze gisteren gezien en ben er nog niet helemaal over uit welk deel ik beter vond. Downey Jr. is weer geweldig en ook Rourke doet het niet slecht (maar hij heeft weinig om mee te werken). De aktie is om te smullen, maar dat is eigenlijk ook alles wat er is overgebleven. Elke keer als er een hint naar enige diepgang wordt gegevens, wordt dit direct weer afgekapt. Veel losse eindjes. Het was zeker vermakelijk, maar is dat nog wel genoeg in een tijd waarin we verwend worden met films als The Dark Knight?

    Een ijzeren 7.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #114

    Standaard

    Vond het wel een vermakelijke film al had ik wel het gevoel alsof het einde van de film iets te lang uitgerekt was. Niet een film die mij jarenlang bij zal blijven maar het was zeker fijn popcorn vermaak.
    Ikran is not horse!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    maar is dat nog wel genoeg in een tijd waarin we verwend worden met films als The Dark Knight?
    Ik zie deze tien keer liever dan die ijzige rotfilms van Nolan. Hier valt tenminste nog iets te lachen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #116

    Standaard

    Iron Man is wel leuk maar om deze nou met The Dark Knight te gaan vergelijken ?
    Geen vergelijking wat mij betreft.........The Dark Knight is zoveel keren beter, een film van een heel ander niveau.

  17. #117

    Standaard

    Ironman en the darkknight zijn de betere superhelden films

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ja, dat was wel zo.
    Ook al omdat het mij niet echt duidelijk was hoe hij het deed, want uiteindelijk bereikt hij wel iets héél uitzonderlijk.
    Misschien dat er in die scene iets te veel geknipt is.
    Uiteindelijk is en blijft het een comic verfilming. Waarom een radioactieve spin iemand in een spinneman veranderd ? Dit is gewoon een goed comic verhaal, en ik denk dat juist dit soort verhalen makkelijker in die wereld geslikt worden. Maar da's mijn mening.

    Ik geef toe, het ging erg snel, maar ja, in deel 1 ging het bouwen van dat armor ook redelijk rap, hoor je niemand over ... mij ook niet.

    Ik vond het een cool verhaal. En Tony Stark + drank is ook iets wat in de comic serie gespeeld heeft, dus dat hebben ze er ook met recht in verwerkt.
    I find your lack of faith disturbing

  19. #119

    Standaard

    Robert D. Junior is geniaal in de Tony Stark rol.
    Sam Rockwell en Mickey Rourke zijn cool.
    Scarlet Johanson is hot!

    Heerlijk hoe alles wordt opgebouwd naar the avengers movie
    Things you own end up owning you.

  20. #120

    Standaard

    nummer 4 beste opening ooit...

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Iron Man is wel leuk maar om deze nou met The Dark Knight te gaan vergelijken ?
    Geen vergelijking wat mij betreft.........The Dark Knight is zoveel keren beter, een film van een heel ander niveau.
    The dark knicht is inderdaat beter,Maar ik kon dat komische tintje
    van deel een wel waarderen,En niet iedere helden film hoeft
    Dark te zijn.

  22. #122

    Standaard

    Ik vond de film maar tegenvallen. Niet slecht, maar gewoon ok...

    Iron Man 2 haalt nergens het niveau van de eerste film. Door de vele personages is het een beetje een rommelige film geworden (zie Spider-Man 3, hoewel deze nou ook weer niet zo slecht is). De humor was soms wel erg flauw en hoewel de actie er goed uit zag, was het allemaal zeer vergelijkbaar met zijn voorganger weer Iron Man vs. een andere versie van Iron Man en vooral het eindgevecht vond ik een grote anti-climax. Pluspunten waren de nieuwe acteurs: Don Cheadle is een grote verbetering tov Terrence Howard, Sam Rockwell is nog altijd een van de meest ondergewaarde acteurs en Scarlett is altijd leuk om te zien. 6,5
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #123

    Standaard

    De film blijft overeind door de humor die erin zit. Actie is leuk, verhaaltje is simpel.
    Redelijke film.

  24. #124

    Standaard

    van wie is nu die hamer aan het einde? Van Thor ofzo?

  25. #125

    Standaard

    Dat is inderdaad van hem... Er zijn al trailers van die film...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •