Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Smooth-J

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    En ik ook, daarnaast ook respect dat iemand van 1.70 kan/kon dunken. Ik heb vroeger veel pleintjesbasketball gespeeld maar er was maar 1 pleintje waar ik(1.88m) dat kon.
    White man can jump. Vannacht beginnen de NBA finals, volg je dat nog? Zelf gok ik op de Lakers, mijn broertje is voor de Celtics.
    Thank you for the respect Zou willen dat ik het nu nog kon, maar mijn bierbuik zit in de weg .
    Ik moet helaas met schaamte toegeven dat ik het niet meer consequent volg. Bij mij is alles afgezwakt sinds MJ is gestopt, toen heb ik het nog ongeveer gevolgd tot aan de kampioenschap van de Lakers en daarna is het echt veel minder geworden.

  2. #27

    Standaard

    Hi Jamie, Je verhaal blijft indruk op me maken, vooral omdat je zo'n 2 jaar geleden toen ik met mijn vrouw iets soortgelijks meemaakte me onmiddelijk steunde en liet weten dat kanker gelukkig niet altijd het einde betekend, die paar regels van je toen in een simpele post hebben ons toen ook steun geboden.

    Inmiddels zijn we dus wat verder en is de controle bij ons nog om het half jaar, vooralsnog ziet alles er positief uit (en dan niet ziekenhuis posititef ). Voor de rest een zeer goed interview en blijf genieten, ook van je kindje want voordat je het weet zijn ze groot. Elke leeftijd heeft zijn eigen voordelen, ik had 14 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een normaal en serieus gesprek met mijn dochter zou kunnen hebben op mijn 38ste en terwijl ik dit type schiet me ineens te binnen dat ik wel erg oud ben ......

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Hi Jamie, Je verhaal blijft indruk op me maken, vooral omdat je zo'n 2 jaar geleden toen ik met mijn vrouw iets soortgelijks meemaakte me onmiddelijk steunde en liet weten dat kanker gelukkig niet altijd het einde betekend, die paar regels van je toen in een simpele post hebben ons toen ook steun geboden.

    Inmiddels zijn we dus wat verder en is de controle bij ons nog om het half jaar, vooralsnog ziet alles er positief uit (en dan niet ziekenhuis posititef ). Voor de rest een zeer goed interview en blijf genieten, ook van je kindje want voordat je het weet zijn ze groot. Elke leeftijd heeft zijn eigen voordelen, ik had 14 jaar geleden ook nooit gedacht dat ik een normaal en serieus gesprek met mijn dochter zou kunnen hebben op mijn 38ste en terwijl ik dit type schiet me ineens te binnen dat ik wel erg oud ben ......

    Je bent zo jong als dat je jezelf voelt.
    Goed om te horen dat het goed gaat met je vrouw. Belangrijk nu is om er eigenlijk niet meer bij stil te staan en lekker te genieten van het leven.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    ik ook
    En ook ik kan weinig originelers zeggen dan dat ik me hier volkomen bij aansluit !

  5. #30

    Standaard

    Respect dat je met 1.70 kan dunken. Ik ken mensen van 1.90 + die dat nog niet kunnen!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Respect dat je met 1.70 kan dunken. Ik ken mensen van 1.90 + die dat nog niet kunnen!
    Kon dunken, helaas ben ik wat zwaarder geworden. Maar ik kan nog wel steeds de ring aanraken.

  7. #32

    Standaard

    Indrukwekkend levensverhaal Jamie!! Werd er op slag helemaal stil van. Heel erg leuk om te lezen dat je echt wel een heel erg positief ingesteld mens bent.

    Inderdaad wel sjiek van je dat je met die lengte kon (heb het gelezen, ondertussen zit je bierbuik een beetje in de weg ) dunken, ben zelf een 10-tal cm groter maar dunken heeft er voor mij nooit ingezeten...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Indrukwekkend levensverhaal Jamie!! Werd er op slag helemaal stil van. Heel erg leuk om te lezen dat je echt wel een heel erg positief ingesteld mens bent.

    Inderdaad wel sjiek van je dat je met die lengte kon (heb het gelezen, ondertussen zit je bierbuik een beetje in de weg ) dunken, ben zelf een 10-tal cm groter maar dunken heeft er voor mij nooit ingezeten...
    Nou bierbuik is het niet hoor, ben hem alweer aan het veranderen in een 6-psck, maar ben gewoon wat zwaarder geworden, vooral omdat ik veel fitness.

    Jij speelt of hebt basketbal gespeeld?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nou bierbuik is het niet hoor, ben hem alweer aan het veranderen in een 6-psck, maar ben gewoon wat zwaarder geworden, vooral omdat ik veel fitness.

    Jij speelt of hebt basketbal gespeeld?
    Pleintjesbasket onder vrienden, je kent dat wel zeker? Maar ik was toch redelijk goed, al zeg ik het zelf...Bij een club gaan spelen is er nooit van gekomen (en nadien begon voetbal me meer te zeggen dan basket, alhoewel ik af en toe nog wel een een NBA-wedstrijdje meepik via internet).

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Pleintjesbasket onder vrienden, je kent dat wel zeker? Maar ik was toch redelijk goed, al zeg ik het zelf...Bij een club gaan spelen is er nooit van gekomen (en nadien begon voetbal me meer te zeggen dan basket, alhoewel ik af en toe nog wel een een NBA-wedstrijdje meepik via internet).

    Yup, het si nu weer pleintjes tijd. Lekker met me maten een balletje schieten.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Yup, het si nu weer pleintjes tijd. Lekker met me maten een balletje schieten.
    Veel plezier!!!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Yup, het si nu weer pleintjes tijd. Lekker met me maten een balletje schieten.
    Is toch ook wel het leukste moet ik zeggen. Heb zelf vier jaar gebald als nr. 2 en 3, o.a. Noord-Nederlands kampioen geworden. Vond het altijd errug leuk, maar op een gegeven moment komen er toch andere levenszaken om de hoek.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Is toch ook wel het leukste moet ik zeggen. Heb zelf vier jaar gebald als nr. 2 en 3, o.a. Noord-Nederlands kampioen geworden. Vond het altijd errug leuk, maar op een gegeven moment komen er toch andere levenszaken om de hoek.

    Ik speelde alleen op de 1 en 2.
    Maar kampioen bij de Heren of Junioren?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •