Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 76 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Pff dat wordt nog lastig ik denk dat ik toch zelf ga voor een Blu ray speler van de nieuwe generatie ik vind aan de huidge spelers nog net wat teveel mankementen en problemen zitten. Dat is altijd zo de techniek wordt langzaam maar zeker beter natuurlijk.
    Dat was in de tijd ook zo met tft monitoren in het begin was het veel waas maar nu is het perfect. Hoe zit dat eigenlijk met een decoder aan boord houdt dat in dat je dus geen aparte HD versterker hoeft te hebben ? Ik heb namelijk geen zin mijn hele apparatuur weer opnieuw te kopen aangezien ik een goede versterker heb. Maar iedere (merk) versterker heeft weer zijn eigen soort van Dolby Digital uitvinding. Heeft een interne HD decoder dan wel nut ?

    Een receiver en een speler met decoders is feitelijk dubbelop. Heb je een receiver met hdmi maar zonder decoders voor de nieuwe formaten moet je dus een speler met decoders nemen. Heb je wel een receiver die dat kan dan kun je dus voor een speler als de Pana S30/S35 gaan of andere loopwerken zoals van Denon en Marantz die op de markt gaan komen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Een receiver en een speler met decoders is feitelijk dubbelop. Heb je een receiver met hdmi maar zonder decoders voor de nieuwe formaten moet je dus een speler met decoders nemen. Heb je wel een receiver die dat kan dan kun je dus voor een speler als de Pana S30/S35 gaan of andere loopwerken zoals van Denon en Marantz die op de markt gaan komen.
    Ik heb juist een receiver zonder HDMI uitgang vandaar dat ik ook geen zin heb om daar ook weer van alles nieuw voor aan te moeten schaffen vindt het standaard geluid namelijk al goed genoeg, Maar dan voegt een decoder op een Blu Ray speler dus niks extra toe aan mijn huidige receiver ?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door neo123 Bekijk bericht
    Ik heb juist een receiver zonder HDMI uitgang vandaar dat ik ook geen zin heb om daar ook weer van alles nieuw voor aan te moeten schaffen vindt het standaard geluid namelijk al goed genoeg, Maar dan voegt een decoder op een Blu Ray speler dus niks extra toe aan mijn huidige receiver ?

    Als je wel analoge aansluitingen hebt op je receiver zou je dan toch met een ingebouwde decoder in de speler van de neiuwe formaten kunnen genieten.

    Anders heb je maximaal de optimale DD en DTS bitrate. Ook niks mis mee.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #54

    Standaard

    Maar ja, is het geluid niet mooier via een digitale aansluiting?
    Of valt dit wel mee?
    audio/video

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Maar ja, is het geluid niet mooier via een digitale aansluiting?
    Of valt dit wel mee?
    Wat bedoel je precies?

    Een vergelijk tussen hd formaten over analoog of over hdmi

    of

    coax vergeleken met hdmi en dus ook de nieuwe formaten?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Als je wel analoge aansluitingen hebt op je receiver zou je dan toch met een ingebouwde decoder in de speler van de neiuwe formaten kunnen genieten.

    Anders heb je maximaal de optimale DD en DTS bitrate. Ook niks mis mee.
    Hey Alexander,

    Mijn receiver (Denon AVR-1803) heeft geen HDMI en uiteraard niet de HD geluidsformaten. Wel heeft ie analoge ingangen.
    Kun je nu met een blu-ray speler zonder de HD-decoders maar met analoge uitgangen (of bestaat die combinatie helemaal niet ?) aan boord wel PCM van het geluidssignaal laten maken of gaat dat niet ? Moet ie dan toch die interne decodering van Dolby True HD enzevoort aan boord hebben.

    Thanx BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  7. #57

    Standaard

    Een vergelijk tussen hd formaten over analoog of over hdmi, <----- deze eigenlijk.
    Ik luister nu dvd via optisch, analoog lijkt me minder zowel voor dvd of hd.
    audio/video

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Hey Alexander,

    Mijn receiver (Denon AVR-1803) heeft geen HDMI en uiteraard niet de HD geluidsformaten. Wel heeft ie analoge ingangen.
    Kun je nu met een blu-ray speler zonder de HD-decoders maar met analoge uitgangen (of bestaat die combinatie helemaal niet ?) aan boord wel PCM van het geluidssignaal laten maken of gaat dat niet ? Moet ie dan toch die interne decodering van Dolby True HD enzevoort aan boord hebben.

    Thanx BG.
    Nou en dat weet ik dus niet. Dat vroeg ik me ook al af. Volgens mij heeft de Pana S30 een 5.1 uitgang en de S35 nog een stereo uitgang.

    Volgens mij kun je over die uitgangen dus wel een PCM track laten komen omdat je daar geen decoders voor nodig hebt. Maar goed, dan moet die wel op de disc staan en dat is niet altijd.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Een vergelijk tussen hd formaten over analoog of over hdmi, <----- deze eigenlijk.
    Ik heb het verschil nog niet gehoord maar feitelijk maakt het niet uit of dat analoog wordt uitgezonden naar je receiver of digitaal.

    Als het digitaal wordt verzonden gaat je receiver het signaal omzetten met behulp van alle instellingen die je hebt gedaan. Over het algemeen kan je receiver dat wat beter dan een speler. En daar zit vaak het probleem. Echter, als je een speler hebt met goed time en bass management dan kan dat ook perfect klinken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Ik luister nu dvd via optisch, analoog lijkt me minder zowel voor dvd of hd.
    Uiteindelijk luister je altijd analoog.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #60

    Standaard

    als je een visa creditcard hebt, wordt de Sony BDP-S350 met gratis 5 blu-ray films (te kiezen uit 30 (dus niet uit 15 zoals op 1e pagina staat)) voor 329,- thuisbezorgd. wil je meer dan 5 films, dan 3 extra voor prijs van 2.
    www.icsvoordeel.nl

  11. #61

    Standaard

    Mooie actie maar ik heb geeen Visakaart. :razz:

    Maar goed, ik verwacht nog wel meer van zulke acties.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #62

    Standaard

    Alleen niet echt heel noemenswaardig films als ze nu een TDK film actie doen ben ik van de partij :razz:

  13. #63

    Standaard

    Cambridge Audio heeft ondertussen ook een Blu-ray speler aangekondigd.
    Deze zou begin volgend jaar leverbaar gaan worden.
    Of het een 2.0 Profile speler wordt is helaas nog niet helemaal duidelijk, wel hebben ze aangegeven dat de speler over een Ethernet aansluiting zal beschikken.


  14. #64

    Standaard

    Alhoewel ik het absoluut niet het belangrijkste vind ziet deze er in ieder geval beter uit dan al die blinkiebilplastic voorkanten van veel andere spelers.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65

    Standaard

    Momenteel heb ik mijn DVD-speler en receiver van dit merk uit de 540 serie, en ja het ziet er VEEL beter uit dan de plastic spelers.

  16. #66

    Standaard

    Ik vraag me of dat Blu-ray live wel zo interessant is. Wat moet ik me daarbij voor stellen is dit streaming video die je ophaald?
    Laatst aangepast door Erwin Hamers : 15-09-2008 om 18:29 Reden: wijziging
    audio/video

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Ik vraag me of dat Blu-ray live wel zo interessant is. Wat moet ik me daarbij voor stellen is dit streaming video die je ophaald?
    Zoiets ja, en nog wat meer opties. Ringtones en zo.

    Maar ik vraag me af of het grote publiek daar al op zit te wachten. Misschien in de toekomst wel natuurlijk.

    Persoonlijk kijk ik al geen extra's dus ik hecht er weinig waarde aan.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Nee lijkt me ook niet, vaak kun je toch al veel op het net vinden. En op 1GB memorycard wat er bij word geleverd kan niet veel op als je het hebt over kwaliteits beelden!
    Wel komt het nu toch wel op gang. Sony komt ook met een ES toestel, Marantz heeft de twee spelers al op hun site staan.
    audio/video

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Nee lijkt me ook niet, vaak kun je toch al veel op het net vinden. En op 1GB memorycard wat er bij word geleverd kan niet veel op als je het hebt over kwaliteits beelden!
    Wel komt het nu toch wel op gang. Sony komt ook met een ES toestel, Marantz heeft de twee spelers al op hun site staan.
    De ES-(5000) ziet er erg goed uit!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Nu het prijskaartje nog!
    Ik ga voor € 1.999,- adviesprijs.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #72

    Standaard

    De standaard modellen 350 - 550 komen op €285 en €371 toch al behoorlijk gedaald.
    (bron. bestekeus.nl)
    audio/video

  23. #73

    Standaard

    Nog maar even "nieuw" leven in dit topic tgv CES 2009.

    Om eerst bij "mijn" merk Cambridge Audio te blijven.
    Hij is nu officieel geïntroduceerd, de Azur 640BD.
    Hij zal voldoen aan profile 2.0, dus met BD Live. DTS MA zal niet door de speler zelf verwerkt kunnen worden, maar alle andere bekende audio formats wel.

    Omdat Cambridge nog een goede receiver voor de hd audio format mist komt er ook een nieuwe versie van hun bestaande 640R. Deze 640R v2 zal wel instaat zijn om DTS HD te verwerken. Dit geeft ook meteen aan dat hij itt zijn voorloper wel audio via HDMI accepteert. Tevens heeft deze ook een delay functie, maar of deze ook auto is mbv HDMI 1.3 via het scherm is nog niet op te maken uit de berichten.

    De enige prijs indicatie die momenteel gegeven wordt is $ 1000,- voor de 640BD en $ 1800,- voor de 640Rv2.
    De prijzen zijn eniger mate Cambridge eigen. Hoog maar doorgaans niet overdreven hoog voor de geleverde kwaliteit, zowel in build als performance.
    Levering verwacht op relatief korte termijn (eerste helft 2009).

    Zie oa: Home Cinema Choice.

    Afhankelijk van div factoren zou dit tegen de zomer wel eens mijn upgrade van de 540D (v1) en 540R (v2) kunnen zijn. Evt. eerst de 640BD en in een later stadium de 640R (v2)
    sen,

    Verder nog op CES 2009 over Blu-ray...(zover ik het nu tegen ben gekomen).

    LG BD390 De nadruk lijkt door LG gelegd te worden op connectiviteit met internet.

    Samsung Komt met een uiterst platte BD speler die desgewenst op een standaard geplaatst kan worden of aan de muur gehangen kan worden. Tevens komt het merk met een Soundbar met Blu-ray. Dus een speakerset incl speler in een. Dit zou de eerste met Blu-ray zijn.
    Laatst aangepast door Mr_Parker : 08-01-2009 om 14:31

  24. #74

    Standaard

    Panasonic heeft er ook drie aangekondigd waarvan 1 met VHS deck! 8)

  25. #75

    Standaard

    Er is nog een 4de van panasonic namelijk een portable (bij mijn weten de eerste). Typenummer: DMP-B15

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •