De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Into The Wild

  1. #1

    Standaard Into The Wild

    Bol. com 14.99 2-10-2008
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  2. #2

    Standaard

    Fame Amsterdam 17,99 euro
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Fame Amsterdam 17,99 euro
    Zou je deze kunnen controleren, want deze DVD is nog lang niet uitgebracht. Toevallig niet in de war met Into the West?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Het was de UK importversie van Into the wild die ze hadden liggen. Ik vond de prijs ook erg laag. Ik had hem al in maart besteld voor 28 euro bij Boudisque, dus dat was even balen,

    Ze hadden daarnaast o.a. 3:10 to Yuma voor 24,99 en Rendition voor 29,99 euro (ook beide import).
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  5. #5

    Standaard

    Play.com

    € 9,99
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Free Recordshop 19,99.
    De uitgave is hele bijzonder, het is in boekvorm met foto's uit de film. Het gaat om een 2 disc versie. Bij de music store vertelden ze me dat de release een week was uitgesteld, maar bij FRS Leeuwarden hadden ze 'm gistermiddag al (vrijdag 24 oktober).
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  8. #8

    Standaard

    Media Markt Leeuwarden 17,99
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  9. #9

    Standaard

    VanLeest: 19.99 (2-disc collecter's edition)
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    MM Den Haag 14,99
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  12. #12

    Standaard

    MM Alphen aan den Rijn € 16,99

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Media Markt Leeuwarden 17,99
    Inmiddels 16,99 (ik moet natuurlijk geen slechte reclame maken).
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  14. #14

    Standaard

    Blokker:

    2-disc Collector's Edition: € 7,99

  15. #15

    Standaard

    Bol.com alleen deze week:

    € 9,99 (zo te zien een 1-disc keepcase)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Blokker:

    2-disc Collector's Edition: € 7,99
    Waar dan?

    Bij de Blokker in Den Bosch was ie gewoon 16,99...
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  17. #17

    Standaard

    Bij de Blokker in Dordrecht heb ik hem ook voor 7,99 zien liggen.
    The best is never the cheapest, but listening pleasure remains long after the price is forgotten.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex1975 Bekijk bericht
    Bij de Blokker in Dordrecht heb ik hem ook voor 7,99 zien liggen.
    Hmzz...waren het er veel? Hopelijk hebben ze volgende week maandag nog wat liggen.

    De 2 disc?
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #19

    Standaard

    Op het oog zag ik er 2 liggen, of beter gezegd staan, want ze stonden in zo'n soort kartonnen standaard. Was de 2 disc, heb hem namelijk nog even opgepakt omdat ik het zo goedkoop vond voor zo'n uitgave,
    Het was trouwens de blokker op het Oldebarneveldplein (w.c. Crabbehof) in Dordrecht, ik weet niet hoe de prijzen elders zijn.
    Heb er eigenlijk nu al spijt van dat ik hem heb laten liggen
    The best is never the cheapest, but listening pleasure remains long after the price is forgotten.

  20. #20

    Standaard

    in Schiedam en rotterdam niet gezien voor die prijs; paar weken geleden in Den haag bij van leest bijenkorf voor €12.99 gezien
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #21

    Standaard

    Ik heb hem vorige week bij Blokker Hoofddorp gehaald.
    Na lang zoeken zag ik 1 exemplaar ergens verstopt liggen. Deze was idd met zo'n oerlelijke sticker geprijsd voor €16,99.
    Ben naar de balie gelopen en gezegd dat ik had begrepen dat hij €7,99 was (had ik hier gespot, thanks Jordy!).
    Dit werd door de dame gecontroleerd en dit klopte. Ik vroeg toen nog om een gesealed exemplaar en die had ze nog volop in de la achter de balie liggen
    gewoon even navragen dus

    inmiddels heb ik hem ook weer gezien.. blijft een erg mooie film!
    (mooi uitgave ook trouwens!)


    Bij de FRS ligt trouwens de 1DVD voor €17,99 en de 2DVD voor €19,99

  22. #22

    Standaard

    In Zoetermeer bij de Blokker aangeschaft (wijk 29)
    Lagen niet in de schappen, maar er lagen wel 5 gesealde exemplaren bij de balie a 7,99 euro. Eentje is er nu van mij uiteraard
    "Portland,straight ahead!"

  23. #23

    Standaard

    Laten we ons weer richten op de prijzen mensen, het is nu duidelijk dat bij sommige Blokkers de 2-disc voor 7,99 te verkrijgen is. Twijfel je of dat zo is, ga dan even langs om het te checken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •