De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: MM Zwolle

  1. #1

    Standaard MM Zwolle

    Bij MM Zwolle zijn alle Universal-HD DVD's verkrijgbaar voor € 7,99

    Maar let op: deze zijn niet als zodanig gestickert en hebben nog de "oude" prijs. Wat je moet doen is er bij de balie van de DVD/CD-sectie naar vragen en dan maken ze er een speciale bon voor.

  2. #2

    Standaard

    huh hoe kom je aan deze info? ik ben net nog geweest en ze weten niks :/

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chibii Bekijk bericht
    huh hoe kom je aan deze info? ik ben net nog geweest en ze weten niks :/
    Misschien dat niet alle medewerkers ervan op de hoogte zijn, maar ik heb toch wel degelijk op die manier en voor die prijs twee HD DVD's aangeschaft. Ik ving een gesprek op van een een medewerker met een andere klant, informeerde ernaar en toen kreeg ik het verhaal te horen.

  4. #4

    Standaard

    Inmiddels is de volledige collectie van HD DVD's verwijderd.

  5. #5

    Standaard

    Aantal Blu-ray's en Blu-ray boxen bij MM Zwolle afgeprijsd. O.a. Heat (Michael Mann) en A-film titels (Alexander/Zwartboek/The Baader Meinhof Complex) voor € 8,99. Blu-ray boxen Rambo/The Mummy/Fast&Furious voor € 29,95. Gisteren niet veel tijd gehad om te kijken, daarom ga ik vanochtend even weer kijken

  6. #6

    Standaard

    Aantal Blu-ray's en Blu-ray boxen bij MM Zwolle afgeprijsd. O.a. Heat (Michael Mann) en A-film titels (Alexander/Zwartboek/The Baader Meinhof Complex) voor € 8,99. Blu-ray boxen Rambo/The Mummy/Fast&Furious voor € 29,95. Gisteren niet veel tijd gehad om te kijken, daarom ga ik vanochtend even weer kijken
    Zie flyer van deze week op de Mediamarkt site.

  7. #7

    Standaard

    Nu ook meerdere Universal Blu-ray's voor € 10,00 bij Media Markt Zwolle o.a. The Fog, Stargate, Emmanuelle, The Incredible Hulk, Escape From New York, The Mummy: Tomb Of The Dragon Emperor. Volgens mij vergelijkbaar als de actie bij Wehkamp en FRS.

  8. #8

    Standaard

    Alle Disney Pixar Blu-ray's €13,99.

    Ook diverse andere titels € 6,99 (S.W.A.T., Peter Pan, The Mask Of Zorro, Joan Of Arc, The Pink Panther, There Will Be Blood, Gone Baby Gone, Vantage Point ...)

  9. #9

    Standaard

    Deze week, alle Blu-rays, DVD's en CD's 3 halen, 2 betalen. Volgens mij een landelijk actie.

    In Zwolle is het kassa-systeem aangepast. Een factuur halen is dus niet meer nodig. Dit kan nadelig zijn voor andere 3 halen = 2 betalen actie's.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 03-09-2012 om 16:40 Reden: Aanvulling

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Deze week, alle Blu-rays, DVD's en CD's 3 halen, 2 betalen. Volgens mij een landelijk actie.

    In Zwolle is het kassa-systeem aangepast. Een factuur halen is dus niet meer nodig. Dit kan nadelig zijn voor andere 3 halen = 2 betalen actie's.
    is het nog steeds "de goedkoopste gratis" (en dus sorteer je per 3 met ongeveer dezelfde prijs) of wordt er gewoon 33% korting over totaal gerekend ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is het nog steeds "de goedkoopste gratis" (en dus sorteer je per 3 met ongeveer dezelfde prijs) of wordt er gewoon 33% korting over totaal gerekend ?
    Geen idee hoe dit wordt berekend?

    € 9.99 + € 7,00 + € 7,00 + € 7,00 + € 5,00 + € 5,00. Betaald € 28,99.

    Als ze de goedkoopste 2 niet berekend hadden, zou het € 30,99 zijn. Bij 33% korting zou het ongeveer € 27,33 zijn.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Geen idee hoe dit wordt berekend?

    € 9.99 + € 7,00 + € 7,00 + € 7,00 + € 5,00 + € 5,00. Betaald € 28,99.

    Als ze de goedkoopste 2 niet berekend hadden, zou het € 30,99 zijn. Bij 33% korting zou het ongeveer € 27,33 zijn.
    De berekening is hier gemaakt gesorteerd per 3 met ongeveer dezelfde prijs. In die situatie krijg je 9.99€ + 7€ = 16.99€ (1 van 7€ voor niets) en dan nog 7€ + 5€= 12€. (1 van 5€ voor niets). Dat maakt als totaal 28.99€.
    Ik heb gebruik gemaakt van deze actie in de MM Maastricht en daar moest je nog steeds een factuur laten maken. Ik kon ze daardoor ook nog bundelen op titels die ongeveer dezelfde prijs hadden.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    is het nog steeds "de goedkoopste gratis" (en dus sorteer je per 3 met ongeveer dezelfde prijs) of wordt er gewoon 33% korting over totaal gerekend ?
    Dan zou het wel 33% korting zijn?

    Ik bedoel maar:

    25 + 20 + 18 = 63 - 18 = 45 betaal je

    Bij 33% korting = 63€ - 33% = 42,21

    Dat scheelt dan 2,79.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    De berekening is hier gemaakt gesorteerd per 3 met ongeveer dezelfde prijs. In die situatie krijg je 9.99€ + 7€ = 16.99€ (1 van 7€ voor niets) en dan nog 7€ + 5€= 12€. (1 van 5€ voor niets). Dat maakt als totaal 28.99€.
    Dan zou het kassa systeem opeens wel heel slim zijn geworden. Met 3 Blu-ray's is het vandaag in ieder geval wel goed gegaan.

  15. #15

    Standaard

    Zag vandaag bij de Media Markt in Zwolle een display voor een nieuwe Warner actie 3 halen = 2 betalen. Nog geen Blu-ray's erin.

  16. #16

    Standaard

    Diverse Warner titels € 4,99 bij MM Zwolle o.a. Get Smart, Any Given Sunday, Goodfellas, Enter The Dragon, Unforgiven, Three Kings, Falling Down. Liggen op het "podium".

  17. #17

    Standaard

    Diverse Paramount/Universal titels € 5,00 per stuk (nu ook nog 3 halen, 2 betalen ) o.a. In The Name Of The Father, Twister, Dante's Peak, Black Rain, Patriot Games, The Italian Job (2003). Alleen jammer dat ze weer allemaal in een bak gegooid zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •