Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 289 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.de

  1. #101

    Standaard

    De grens voor gratis verzending gaat de hoogte in, van 20 naar 29 euro.

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...llwert-29-euro

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    De grens voor gratis verzending gaat de hoogte in, van 20 naar 29 euro.

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...llwert-29-euro
    Balen, word dus meer tegelijk en minder vaak bestellen...

    Overigens wel nog 4 BD's met NL subs voor 23,11 euro zonder verzendkosten gisteren binnen gekregen
    Laatst aangepast door Hombre : 16-08-2014 om 11:22

  3. #103

    Standaard

    Nieuwe actie

    •“7 Tage Tiefpreise” – über 9000 reduzierte Blu-ray Discs & DVDs bei amazon.de (bis 31.08.)

    veel BD's vanaf 5,99 (ook met NL subs)

    De Disney's die nog niet in NL uit zijn vanaf 10,97 eu (hebben ook NL subs + audio)

  4. #104

    Standaard

    De meest recente 3 voor 25€ actie kan je HIER vinden. (Er zitten zo'n 274 titels in de actie)
    De meest recente 3 voor 20€ actie kan je HIER vinden. (Er zitten zo'n 449 titels in de actie)

  5. #105

    Standaard

    Vanaf gisteren weer een nieuwe 5 dagen actie bij Amazon.de. Als je voor 30 euro titels uit de actie koopt krijg je nog eens 5 euro extra korting.

    Een link naar de actie vind je HIER.

  6. #106

    Standaard

    10 (Warner) Blu-rays voor 50€. De actie kan je HIER terugvinden.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    10 (Warner) Blu-rays voor 50€. De actie kan je HIER terugvinden.
    Mocht iemand gebruik willen maken van deze actie; bij deze nog 10 euro extra korting van mij: PA4R-Z5FVXD-H8R44H

  8. #108

    Standaard

    Ook een nieuwe 4 voor 30€ actie. Deze actie kan je HIER vinden.

  9. #109

    Standaard

    3x blu ray voor 15,-:
    http://www.amazon.de/b/ref=amb_link_...pf_rd_i=284266

    Helaas t/m gisteren ook 3x 3D blu ray voor 15,-, waren vooral docu's.

  10. #110

    Standaard

    Ik wil gerust gebruik maken van die actie maar ik krijg hier een rekening van bijna 90 euro, alleszins niet de 50 euro zoals beloofd...

    EDIT: Blijkbaar was de schuldige Wild Wild West (aan 15 euro) die toch in het lijstje staat maar aangezien zijn afwijkende prijs daar blijkbaar verkeerd staat.
    Laatst aangepast door Werner : 18-11-2014 om 11:56
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik wil gerust gebruik maken van die actie maar ik krijg hier een rekening van bijna 90 euro, alleszins niet de 50 euro zoals beloofd...

    EDIT: Blijkbaar was de schuldige Wild Wild West (aan 15 euro) die toch in het lijstje staat maar aangezien zijn afwijkende prijs daar blijkbaar verkeerd staat.
    Werner, wild wild west staat inderdaad 14,99 maar dat is amazon niet. als je rechts van je scherm kijkt kan je deze wel bestellen en zal deze in de actie zitten.

    wild.jpg
    BD (1243) What i Watch

  12. #112

    Standaard

    Bedankt Jonathan!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #113

    Standaard

    Vandaag in mijn gehele bestelhistorie een dvd ontvangen die niet goed aankwam. De dvd-doos zelf had een grote barst onderaan terwijl de Amazondoos goed was. Ik heb inmiddels een vervangend exemplaar aangevraagd en
    deze dvd in zijn plastic naar het retouradres gestuurd comform de retouraanvraag. Uiteraard met de sticker op de verzenddoos van Amazon en het andere exemplaar om de dvd heen.

  14. #114

    Standaard

    Het zijn weer 'Winterschäppen' bij Amazon.de. Meer 9000 titels staan er in de aanbieding. De actie loopt nog tot 30 november 2014.
    De actie kan je HIER vinden.

    Tegelijk is het ook weer: "Cyber Monday Woche" van 24 november tot 1 december. Talrijke dvd's en blu-rays zijn dan voor heel beperkte tijd sterk afgeprijsd. Deze actie vind je op dezelfde link als die van de 'Winterschnäppen'.

  15. #115

    Standaard

    Even kijken hoe snel de james bond box gaat 77euro en 60 euro 24 discs v 23 discs (blu ray/dvd)

    volgens mij staat er weer een foutje bij zavvi.nl 25 euro voor de james bond box
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-comp.../10586697.html
    Laatst aangepast door vista-vision : 24-11-2014 om 18:49

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Even kijken hoe snel de james bond box gaat 77euro en 60 euro 24 discs v 23 discs (blu ray/dvd)

    volgens mij staat er weer een foutje bij zavvi.nl 25 euro voor de james bond box
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/the-comp.../10586697.html
    zodra je de aankoop wilt doen, komt de werkelijke prijs tevoorschijn....
    foutje, bedankt

    net als de star trek box...

  17. #117

  18. #118

    Standaard

    Graag hier weer ontopic over aanbiedingen bij Amazon.de

  19. #119

    Standaard

    Voor de liefhebbers: morgen om 17:00 uur zit de Harry Potter Hogwarts Collection [Blu-ray] in de Black Friday deals bij amazon.de.

  20. #120

    Standaard

    Op 23 november doe ik een bestelling van 10 films in de actie 10 voor 50 Euro. De leveringsdatum was voorzien rond 3 december. Op zaterdag 29 november lag het pakketje al in mijn brievenbus. Dus alles oké wat mij betreft. Gisteren krijg ik een mail van Amazon met de melding dat ze mijn pakket teruggekregen hebben omdat het adres niet klopte. Zeer bizar want de 10 films staan al te pronken in mijn collectie. Vandaag ontvang ik een mail waar ik kan uitmaken dat ze mijn 50 Euro gaan terugstorten. Nu is mijn vraag, hoe kunnen ze een pakket terug krijgen als 'niet leverbaar' terwijl ik het wel degelijk ontvangen heb. Op mijn account staat nu ook de bestelling als 'niet leverbaar.'

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Op 23 november doe ik een bestelling van 10 films in de actie 10 voor 50 Euro. De leveringsdatum was voorzien rond 3 december. Op zaterdag 29 november lag het pakketje al in mijn brievenbus. Dus alles oké wat mij betreft. Gisteren krijg ik een mail van Amazon met de melding dat ze mijn pakket teruggekregen hebben omdat het adres niet klopte. Zeer bizar want de 10 films staan al te pronken in mijn collectie. Vandaag ontvang ik een mail waar ik kan uitmaken dat ze mijn 50 Euro gaan terugstorten. Nu is mijn vraag, hoe kunnen ze een pakket terug krijgen als 'niet leverbaar' terwijl ik het wel degelijk ontvangen heb. Op mijn account staat nu ook de bestelling als 'niet leverbaar.'
    Dat is wel erg vreemd. Ik neem aan dat je ze meldt dat je wel degelijk het pakje hebt ontvangen?

  22. #122

    Standaard

    Daar is wat misgegaan met de barcodes scannen, waarschijnlijk heeft een ander het probleem nu andersom...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel erg vreemd. Ik neem aan dat je ze meldt dat je wel degelijk het pakje hebt ontvangen?
    Ik ga eerlijk zijn, ik twijfelde heel even deze ochtend. Maar eerlijkheid duurt het langst dus mail is verzonden.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik ga eerlijk zijn, ik twijfelde heel even deze ochtend. Maar eerlijkheid duurt het langst dus mail is verzonden.
    Andersom hebben ze altijd zo'n enorm goede klantenservice, dus dat mag van 2 kanten komen .

  25. #125

    Standaard

    Er loopt momenteel opnieuw een 4 voor 30€ actie. In deze actie zitten op dit moment 828 titels.
    De actie kan je HIER terugvinden.

    Er is ook nog een actie van 3 voor 20€. In deze actie zitten momenteel 304 titels.
    Deze actie kan je HIER terugvinden.

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •