De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: HD Screenshots

  1. #1

    Standaard HD Screenshots

    Allereerste hulde dat er screenshots te zien zijn in de HD reviews. Worden deze overigens ook nog in de eerdere reviews toegevoegd?

    Maar ik had een opmerking over de HD screenshots. Als ik klik op een screenshot, dan opent die hem in een nieuw schem, alleen het venster is dan te klein voor de afbeelding. Als ik hem maximaliseer zie ik niet eens de onderste regel ondertiteling en er is ook geen scroll balk om naar beneden te gaan.

    Meer mensen die hier last van hebben?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #2

    Standaard

    Met Firefox kun je inderdaad niet de gehele screenshot zien, als je daarentegen IE als browser gebruikt kun je wel scrollen.

  3. #3

    Standaard

    Ik gebruik IE als browser. Echter in Firefox heb ik hetzelfde probleem.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Allereerste hulde dat er screenshots te zien zijn in de HD reviews. Worden deze overigens ook nog in de eerdere reviews toegevoegd?

    Maar ik had een opmerking over de HD screenshots. Als ik klik op een screenshot, dan opent die hem in een nieuw schem, alleen het venster is dan te klein voor de afbeelding. Als ik hem maximaliseer zie ik niet eens de onderste regel ondertiteling en er is ook geen scroll balk om naar beneden te gaan.

    Meer mensen die hier last van hebben?
    Het venster van de grote screenshots is nog afgestemd op het formaat van de DVD screenshot, dus 1024*768. We gaan het venster vergroten naar 1280*720 zodat ook de HD screenshots goed worden getoond. Nu moet je nog even zelf het venster vergroten.

  5. #5

    Standaard

    Top dat dit aangepast wordt . Bedankt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Goede aanpassing! En zeker ook mooie screenshots. Goede verbetering en ik denk dat velen het met mij eens zullen zijn.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Absoluut top dat dit nu kan. Zullen er ook vergelijkingen worden gemaakt met screenshots van dvd uitgaves of gaat dit te ver?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Absoluut top dat dit nu kan. Zullen er ook vergelijkingen worden gemaakt met screenshots van dvd uitgaves of gaat dit te ver?
    Lees: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2997

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •