Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 104 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fringe (Nieuwe serie van JJ Abrams)

    The trailer for the upcoming TV show "Fringe," which is produced by JJ Abrams (Star Trek), written by Roberto Orci and Alex Kurzman (Transformers) and directed by Alex Graves ("The West Wing"), has been released.

    When an international flight lands at Boston's Logan Airport and the passengers and crew have all died grisly deaths, FBI Special Agent Olivia Dunham (newcomer Anna Torv) is called in to investigate. After her partner is nearly killed during the investigation, a desperate Olivia searches frantically for someone to help, leading her to Dr. Walter Bishop (John Noble), our generation's Einstein. There's only one catch: he's been institutionalized for the last 20 years, and the only way to question him requires pulling his estranged son Peter (Joshua Jackson) in to help.

    When Olivia's investigation leads her to manipulative corporate executive Nina Sharp (Blair Brown), our unlikely trio will discover that what happened on Flight 627 is only a small piece of a larger, more shocking truth.

    Trailer is hier te vinden

    Kijk er erg naar uit, zowel The West Wing als Lost zijn zeer sterk dus dit kan bijna niet mis gaan. Trailer ziet er ook aardig uit, veel bekende gezichten uit o.a. The Wire en Oz.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 20-05-2008 om 18:28

  2. #2

    Standaard

    Nog wat meer van een andere site:

    The show, written by Abrams and fellow executive producers Alex Kurtzman and Roberto Orci, is being described as The X-Files meets The Twilight Zone and centers around “a female FBI agent who is forced to work with an institutionalized scientist in order to rationalize a brewing storm of unexplained phenomena.” The project comes from Bad Robot and Warner Bros. TV, and in true Lost fashion, the pilot for Fringe (which has already been given a series commitment) will be a 2-hour event with a budget of nearly $10 million.

  3. #3

    Standaard

    Ik blijf tegenwoordig ver weg van nieuwe shows, totdat het 1e seizoen af is en er bevestiging is voor een 2e. Six Degrees van J.J. Abrams heeft het niet gered, dus ik kijk hier even de kat uit de boom.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik blijf tegenwoordig ver weg van nieuwe shows, totdat het 1e seizoen af is en er bevestiging is voor een 2e. Six Degrees van J.J. Abrams heeft het niet gered, dus ik kijk hier even de kat uit de boom.
    Als de amerikanen dat maar niet doen

  5. #5

    Standaard

    Dit lijkt me dan weer compleet niks. Leuk dat Joshua Jackson er in speelt. Heeft hij eindelijk een goede rol na zijn Dawson's Creek verleden. Bovendien sluit ik me aan bij Patrick vd H. Er zijn op dit moment veel te veel series die uitkomen in Amerika maar het niet halen in de top. Op dit moment kijk ik maar 3 series direct vanaf Amerika en ik denk dat ik het daar bij hou. In de zomer, nu alle 3 de series gestopt zijn voor een break, wachtend op een nieuw seizoen , kan ik wel eens gaan kijken voor een andere serie om te volgen.

  6. #6

    Standaard

    Ach ja, is wel een beetje doemdenken he. Het zijn mensen achter Lost en The West Wing en dat zijn/ waren beiden toch erg succesvolle series.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ach ja, is wel een beetje doemdenken he. Het zijn mensen achter Lost en The West Wing en dat zijn/ waren beiden toch erg succesvolle series.
    Net zoals Six Degrees van man achter Lost en Studio 60 on the sunset strip van de man achter The West Wing?

    Alles draait om de kijkcijfers, en het is bijna niet te voorspellen hoe die zich gaan ontwikkelen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Studio 60 on the Sunset Strip vond ik zeer sterk en daar zat ook een goed afgeloten einde aan.

  9. #9

    Standaard

    Ik doe zoals de rest, ik zie het wel of het succes heeft en dan begin ik er wel aan. Er is niets zo frustrerend als aan iets beginnen dat nooit wordt afgewerkt. Het klinkt wel als een serie die ik zou willen volgen in ieder geval.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Studio 60 on the Sunset Strip vond ik zeer sterk en daar zat ook een goed afgeloten einde aan.
    Dat is mijn punt ook niet, ik zeg helemaal niet dat die series niet sterk zijn. Mijn punt is dat dat ze 1 seizoen of minder hebben gelopen, en dat is helaas het lot van veel nieuwe series, ongeacht hun kwaliteit.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #11

    Standaard

    Als ze zeggen "directed by Alex Graves " dan is dat toch alleen voor de pilot, andere afleveringen worden toch door andere regiseurs gefilmd?

  12. #12

    Standaard

    Klinkt veel belovend... gaan we zeker een kans geven...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  13. #13

    Standaard

    Wow! Net de pilot gezien... GEWELDIG, misschien nog wel beter als de pilot van Lost.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  14. #14

    Standaard

    Die is dan ook wel erg vroeg gelekt. Misschien toch maar eens kijken, alhoewel bijna 3 maanden wachten op het vervolg ook maar niks is.

  15. #15

    Standaard

    Heb de pilot net ook gezien. Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Op zich wel aardig, maar ben ook nog niet echt helemaal onder de indruk. Overigens ook deels dezelfde soundtrack als Lost.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb de pilot net ook gezien. Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Op zich wel aardig, maar ben ook nog niet echt helemaal onder de indruk. Overigens ook deels dezelfde soundtrack als Lost.
    Ik ben ook niet echt onder de indruk voorlopig. Leuk concept enzo, maar ik hoop ergens dat de versie die nu gelekt is maar een workprint is, het voelde gewoon onafgewerkt aan.

    Er gebeurt echt veel te veel in 80 minuten (en dat zal wel een vreemde commentaar zijn over een serie van dezelfde maker als Lost, dat er net bekend om staat dat het gewoon niet vooruit gaat ). Het voelt allemaal verschrikkelijk overhaast aan, ik had het niet erg gevonden als ze wat in de pilot gebeurt over pakweg 4-5 afleveringen hadden uitgesmeerd want nu springt het een beetje van de hak op de tak. Niets wordt dieper uitgewerkt, mijn "suspence of disbelief" was er daardoor ook gewoon niet.

    De soundtrack irriteerde mij, dat is nu de derde Abrams-serie waarbij Giacchino gewoon zijn zelfde deuntjes nog maar eens gebruikt. Kan die man niet eens iets anders schrijven?

    En de cast weet me voorlopig ook niet echt te overtuigen. De hoofdrolspeelster is maar zo-zo en dat geldt eigenlijk voor de rest ook.

    Puur gebaseerd op de trailer vind ik dit geen topserie. Leuk om eens één keertje te kijken, maar ook niet meer dan dat voorlopig. Ik ga nu toch echt wachten tot er een aantal afleveringen beschikbaar zijn en vooral om te zien of de serie aanslaat en een volledig seizoen krijgt. Want je ziet ook meteen dat ze een gigantisch groot verhaal willen vertellen en daar begin ik echt niet meer aan als de kans er in zit dat het voortijdig wordt stopgezet.

  17. #17

    Standaard

    interview met J.J. Abrams over Fringe: http://nymag.com/guides/fallpreview/2008/tv/49539/

    Zoals hierboven beschreven, ik vond de pilot niet veel. Hopelijk was het een onafgewerkte versie.

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    Iemand de Pilot al gezien?
    Lees eens een stukje naar boven


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Lees eens een stukje naar boven
    hmmm, lag volgens mij nog te slapen

  21. #21

    Standaard

    Net de pilot gezien. Ik vond er werkelijk niets aan, ik had zelfs moeite om te blijven kijken. Ik vind Alias en Lost erg leuke shows, maar deze kon me totaal niet boeien. Het is leuk van Fox dat ze JJ een pilot geven van 80 minuten, maar het is de snelheid niet ten goede gekomen. Duidelijk niets voor mij.

  22. #22

    Standaard

    Vond de pilot ook niet super, maar daar reken ik een serie nog niet op af. Ik heb wel vaker gehad dat ik de pilot van een serie niet veel aan vond maar de serie zelf uiteindelijk wel, vaak moet het allemaal even op gang komen. Ik zeg zeker niet dat dit een topserie gaat worden, maar ga het wel een paar afleveringen de kans geven.

  23. #23

    Standaard

    De pilot had ook maar een goede 9 miljoen kijkers, minder dan de helft als die van Lost. En bij Fox trekken ze nogal snel de stekker eruit als de kijkcijfers niet mee willen. Maar ik ben toch wel een beetje benieuwd naar de volgende afleveringen, al vond ik de pilot ook niet erg goed.

  24. #24

    Standaard

    Heb de pilot afgelopen week bekeken. Volgens mij ben ik een van de enige maar ik vond hem echt geweldig! Erg spannend en onvoorspelbaar. Moet wel toegeven dat ik Lost en Alias nooit heb gevolgd dus nog nieuw ben in de wereld van JJ Abrams maar tot op heden kan ik niet wachten tot woensdag
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #25

    Standaard

    Aardig, niet meer dan dat. Komende tijd eens in de gaten houden.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •