Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 104 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ben nu episode 2 aan het kijken, maar vind het toch nog niet zo spannend als seizoen 1. Ze mogen weleens verder gaan waar seizoen 1 stopte.

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    gisteren episode 2 gekeken, is nog niet helemaal duidelijk waar ze nu naar toe willen met de serie. snel op naar episode 3.

  3. #53

    Standaard

    Ben begonnen met deze serie, op blu ray (uiteraard)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #54

    Standaard

    Blijft toch een leuke serie om te volgen. Duidelijk een serie die moet groeien. Ik vind het tweede seizoen dan ook een stuk beter dan het eerste. Voor zij die de vorige aflevering (2X11) hebben gezien en dachten WTF! Dat is een aflevering die eigelijk bedoeld was voor seizoen 1 maar nooit is uitgezonden.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #55

    Standaard

    Heb seizoen 1 gezien.
    Vond het allemaal niet zo boeiend en soms zelfs een beetje belachelijk.
    Sommige afleveringen waren zo vergezocht.

    Het is in ieder geval geen Lost

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volg deze serie gewoon op tv, maar kijk daar toch wel elke keer naar uit.
    Maarja dan stoppen ze zomaar opeens weer spontaan hé.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Gisteravond de laatste episode (15) van seizoen 2 gekeken wat een cliffhanger nu op naar seizoen 3. Kan niet wachten wil weten hoe de rest van de serie verloopt.

  8. #58

    Standaard

    Dat was idd een erg sterke aflevering. Maar dit is toch nog niet het einde van het seizoen? Zoals bij zoveel series in de VS hebben ze een pauze ingelast tot na de Olympische Spelen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Dat was idd een erg sterke aflevering. Maar dit is toch nog niet het einde van het seizoen? Zoals bij zoveel series in de VS hebben ze een pauze ingelast tot na de Olympische Spelen.
    Nee, seizoen 2 gaat nog verder echter moeten we wachten tot 1 April! En nee das geen grap:

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fringe_episodes

    &

    http://www.imdb.com/title/tt1119644/episodes
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  10. #60
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    ook dacht dat de serie afgelopen was gelukkig gaat deze nog verder. Effe wachten tot de spelen voorbij zijn dus. Thanks voor de info.

  11. #61

    Standaard

    Zwakke, voorspelbare, overdreven, 1000 en 1 serie die de kont nog niet mag kussen van het geweldige Lost.

  12. #62

    Standaard

    Over zwak gesproken. Hé moet je daar kijken! Nog een eiland!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Over zwak gesproken. Hé moet je daar kijken! Nog een eiland!

  14. #64

    Standaard

    Lost.......1000 en 1 serie die de kont nog niet mag kussen van The X files...

    Tja, en zo kun je bezig blijven natuurlijk....

    Ik raakte snel lost tijdens lost. Fringe is meer mijn ding. Even dikke vrienden hoor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #65

    Standaard

    Fringe is echt een super serie, zelfs een tikkeltje beter dan lost.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  16. #66

    Wink

    Zondag komt het weer op televisie zag ik. Zijn dit nieuwe?
    Denk het niet, anders was er wel reclame gemaakt.



    Want de Vampire Diaries is verschoven.
    XP XD

  17. #67

    Standaard

    Volgens de website van Net 5 is het seizoen 2 (dus nieuwe afleveringen)
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  18. #68

    Standaard

    Ik zit ergens aan het einde van seizoen 1. Zie dat seizoen 2 er ook op Blu-ray komt maar de UK zal wel weer geen NL subs hebben zeker? Iemand een idee van de release in Frankrijk?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #69

    Standaard

    Ik kijk nu ook Fringe S1 op dvd. Nog 2 afleveringen , geimporteerd uit Engeland. Moet zeggen, een zeer spannende serie, en toch beter dan Lost was de afgelopen seizoenen.

  20. #70

    Standaard

    Weet er iemand wanneer (en of) er een Nederlandse release komt?
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  21. #71
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja staat sinds kort vermeld in Wedlock's nl bd releaselijst hier op het forum.

    18-08-2010 Fringe Seizoen 1 (WB Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 04-06-2010 om 11:38
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #72

    Standaard

    Ik wacht al met smacht op de derde serie. Geweldige serie....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik kijk nu ook Fringe S1 op dvd. Nog 2 afleveringen , geimporteerd uit Engeland. Moet zeggen, een zeer spannende serie, en toch beter dan Lost was de afgelopen seizoenen.
    Beter dan Lost van de afgelopen seizoen? Misschien qua script wel, maar zeker niet qua acteurs. Anna Torv en Joshua Jackson zijn echt niet goed genoeg om deze serie te kunnen dragen. Heb iets van 5 afleveringen gezien, maar ben afgehaakt om de acteerprestaties. Zit hierna aflevering 5 nog verbetering in of blijft het op dat niveau hangen? Want anders wil ik het nog best een paar afleveringen proberen. Potentie heeft de serie wel, ook al zijn sommige afleveringen te vergezocht en/of totale X-Files rip-offs.

  24. #74

    Standaard

    Wat toch een onzin zeg. Lost is lost, Fringe is Fringe.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Beter dan Lost van de afgelopen seizoen? Misschien qua script wel, maar zeker niet qua acteurs. Anna Torv en Joshua Jackson zijn echt niet goed genoeg om deze serie te kunnen dragen. Heb iets van 5 afleveringen gezien, maar ben afgehaakt om de acteerprestaties. Zit hierna aflevering 5 nog verbetering in of blijft het op dat niveau hangen? Want anders wil ik het nog best een paar afleveringen proberen. Potentie heeft de serie wel, ook al zijn sommige afleveringen te vergezocht en/of totale X-Files rip-offs.
    Ik vind de acteurs van Fringe vaak beter dan acteurs van Lost hoor ( uitzonderingen daargelaten ).

    Seizoen 1 en 2, en ook 4 en 5 waren erg goed van Lost ; en ik vind dat het eerste seizoen van Fringe toch wel evengoed is als die seizoenen van Lost. Echt verslavend, mysterieus, en goede acteerprestaties. Over Joshua Jackson valt te discussieren maar Anna Torv zet een goede rol neer. Beste acteur vind ik degene die Broyles speelt ; zeer mysterieus en interessant.

    Maar Lost en Fringe zijn gewoon verschillende series ; maar persoonlijk vind ik dit 1e seizoen toch echt veelbelovend.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •