Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Herjan

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Cool interview Herjan

    Mis alleen weer het sportgedeelte. Mensen moeten vertellen of ze ook aan sport doen vind ik.
    Om te antwoorden: ik heb vroeger gezwommen. Niet wedstrijden, maar ehm... "diploma's verzamelen". Ik heb alle KNZB-diploma's, inclusief reddend zwemmen, schoonspringen/duiken en zelfs een aantal voor kunstzwemmen (don't ask. geintje van onze leraar). Sinds kort fiets ik weer wat. Momenteel alleen naar m'n werk, maar ik wil weer een soort citybike/racefiets kopen. Verder houd ik totaal niet van sport. Voetbal vind ik een enorm domme sport met veel te veel verdienende gozertjes die denken dat de wereld om hun draait en volgens mij meer voetballen om het geld dan om de liefde voor de sport. En don't start about the supporters!
    Verder heb ik jaren de F1 gevolgd. Momenteel alleen als het me uitkomt. En op zolder hangt een goed dartbord met goede darts, maar helaas kunnen mijn vriendin en ik niet zo goed darten. Leuk is het wel.

  2. #27

    Standaard

    Leuk om alle interviews te lezen. Goed initiatief dit topic. Pas sinds kort ontdekt. Maar wat me wel leek op te vallen is dat de vragen die volgen op de vraag 'Welke vraag wil je toevoegen aan het interview?' slechts 1 maal en dus niet consequent terugkeren in de interviews die erop volgen. Jammer...zitten soms best leuke vragen tussen. Of vergis ik me nou?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #28

    Standaard

    Je kunt altijd de vraag nog stellen in je reactie op het interview natuurlijk!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Leuk om alle interviews te lezen. Goed initiatief dit topic. Pas sinds kort ontdekt. Maar wat me wel leek op te vallen is dat de vragen die volgen op de vraag 'Welke vraag wil je toevoegen aan het interview?' slechts 1 maal en dus niet consequent terugkeren in de interviews die erop volgen. Jammer...zitten soms best leuke vragen tussen. Of vergis ik me nou?
    Dat is al wel vaker aangekaart, interview nr. 20 zou dan 20 extra vragen hebben, het interview wordt dan te lang.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    UPDATE: Slachtoffer uitgekozen voor de volgende keer. Nu maar kijken of hij er zelf op zit te wachten...

  7. #32

    Standaard

    leuk interview, wacht maar totdat je mijn Duitse Herder ziet
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  8. #33

    Standaard

    Herjan, over goede stemmen gesproken, ik zie suzanne (zo heet ze geloof ik) van Within Temptation niet vermeld bij je rijte, heeft dat een reden?
    En hoe sta jij bijvoorbeeld tegenover de stem van Huub van der Lubbe, ik vind dat toch van de Nederlandse muziek een zeer herkenbare en mooie stem.

  9. #34

    Standaard

    Ohja, nog iets heel anders, zou er niet op de voorpagina iets van een linkje komen in bijv het lijstje links boven?

  10. #35

    Standaard

    @ Edgar: Sharon, ze heet Sharon... :wink:

    ...maar hij heeft wel een punt. Herjan???
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    @ Edgar: Sharon, ze heet Sharon... :wink:

    ...maar hij heeft wel een punt. Herjan???
    Ohja, Sharon, kwam er even niet op (die jurk zat in de weg ).

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Herjan, over goede stemmen gesproken, ik zie Sharon (zo heet ze geloof ik) van Within Temptation niet vermeld bij je rijte, heeft dat een reden?
    En hoe sta jij bijvoorbeeld tegenover de stem van Huub van der Lubbe, ik vind dat toch van de Nederlandse muziek een zeer herkenbare en mooie stem.
    Sharon kan inderdaad wel redelijk zingen, maar ik vind het bereik van haar borststem niet zo heel groot, het belten (het "oprekken" van de borststem tot boven de stembreuk) lijkt ze niet volledig onder de knie te hebben en haar kopstem vind ik niet zo krachtig. Nu lijkt het misschien of ik haar volledig afkraak, maar dat is niet mijn bedoeling. Maar wat meer klassieke zangles zou haar naar mijn mening wel helpen. Al vind ik haar op hun laatste CD al wel een stuk beter klinken dan daarvoor.

    Huub vind ik fantastisch. Zijn beleving, dat rauwe, ongepolijste geluid. En ik vind het gaaf om hem te zien zingen. Net als Joe Cocker met zijn hele lijf. Geweldig.

  13. #38

    Standaard

    Ach, als je als Joe Cocker wil klinken: nog genoeg roken en (vooral) drinken
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
    Ik houd 't voor een keertje even binnen de crew: Marcel den Haan!
    We gaan nu toch niet de hele crew langs he?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Verder vond ik Kill Bill niets. Deels om de zelfde reden, maar ook het overdreven bloedspuiten, de plotselinge tekenfilm tussendoor. Ik heb serieus het idee dat veel mensen hem geweldig vinden omdat het van Tarantino is.
    Hoewel ik er zelf wel naar kan kijken ben ik het wel volkomen met je eens hiervoor.
    Als Tarantino film A uit zou brengen zou het geweldig/vernieuwend/super/etc zijn
    Als Spielberg diezelfde film A uit zou brengen zou het makkelijk/commercieel/voorspelbaar/etc worden gevonden door een bepaald publiek
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    STAD! ELBURG IS EEN STAD!!!
    Owh, neem me niet kwa-lijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Den Haag is een dorp!
    Ik heb nooit anders beweerd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    Ook weer een leuke interview.
    Ik heb één aanmerking.
    Je geeft aan dat je liever geen oorlogfilms ziet maar bij je favoriete discs zeg je Schindlers List en BOB !!
    Ik ben er overigens wel mee eens dat het juweeltjes zijn.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  18. #43

    Standaard

    Ik snap de verwarring, maar de vraag "Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?" gaat niet over de films, maar over de uitgaves/edities. Het zijn dus niet mijn favoriete films. Sterker nog: BoB heb ik nog steeds niet (helemaal) gezien!

  19. #44

    Standaard

    Oohh Herjan, schoam't oe!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #45

    Standaard

    Ja! Ja! Ik zei toch dat ik een enorme kijkachterstand had! Zo heb ik ook de prachtige R1 giftset staan van Scarface. Ook nog niet gezien!

  21. #46

    Standaard

    Leuk interview om te lezen, vooral je naaste hobby's.
    Ook leuk om te lezen dat je uit Elburg komt, de STAD vlakbij Kampen waar 80% van mijn familie woont. De STAD Elburg is me dan ook niet onbekend: vroeger hadden we hier wel eens familieetentjes, ergens boven een restaurant in de hoofdstraat.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  22. #47

    Standaard

    Le Papillion? Heb ik vroeger regelmatig vis geleverd.
    Volgens mij is dat de enige met een bovenverdieping.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Oohh Herjan, schoam't oe!
    Inderdaad zeg!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inderdaad zeg!
    Hé! Wilde jij nog mod worden, of niet?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Hé! Wilde jij nog mod worden, of niet?
    Ja!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •