Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Herjan

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Herjan

    Hier stond het interview met Herjan. Vanwege privacy overwegingen verwijderd.
    Laatst aangepast door Herjan : 08-02-2009 om 16:48

  2. #2

    Standaard

    Wegens privacy overwegingen verwijderd.
    Laatst aangepast door Herjan : 19-11-2008 om 22:46

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Herjan, wat leuk dat ook jij je eerste DVD van je vriendin kreeg, kun je haar altijd nog de schuld geven van al die uitgaven .
    Maar serieus, leuk interview wederom, ik kijk trouwens iedere maandag weer uit naar het volgende interview, hulde dus even aan Jordy .

  5. #5

    Standaard

    Was weer leuk om te lezen, al was niet alles meer nieuw, aangezien ik je site al een keer heb doorgenomen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Ah, was jij dat!

    Bedankt voor de reacties dusver. Erg leuk om te doen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ah, was jij dat!

    Bedankt voor de reacties dusver. Erg leuk om te doen.
    Zit je een IP-check te doen op iedere bezoeker?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Zit je een IP-check te doen op iedere bezoeker?
    Haha, nee hoor. Dat kan niet bij zo'n site. Ik kan hooguit zien hoeveel er ongeveer geweest zijn.

  9. #9

    Standaard

    Grappig dat vrijwel iedereen als kind wel elke kerst zat te kijken naar "Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel".

    Owjah, ennuh...
    Had me deze vraag gesteld over zangers, dan had ik je een hele lijst namen kunnen geven.
    ...ga je gang! :wink:


    Prachtig nummer trouwens, While Your Lips Are Still Red...


    Leuk interview, Herjan!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Owjah, ennuh...
    ...ga je gang! :wink:
    Had ik natuurlijk kunnen verwachten. Ehm... effe denken.

    In de klassieke wereld: Pavarotti (geweldige klank), Carreras (hele mooie techniek), Eva Marton (geweldig mooie sopraan), toch ook Bocelli (mooie klank en mix van klassiek & licht), etc. Van de Nederlanders: Henk Poort.

    In de pop: deels voor de stemmen, maar vooral om wat ze betekend hebben voor de popmuziek: de BeeGees. Daarnaast Tom Jones (krachtige stem en charisma, goede tenor met baritonale klank), tot 15 jaar geleden: Mariah Carey en Whitney Houston (goede stemmen, ***muziek), maar er zijn er zeker meer. Maar ook heel veel artiesten die niet de beste stemmen hebben, maar wel heel specifieke stemmen, zoals bijv. Fish (ex-Marillion, nu solo). Daarvan moet je eens Script for a Jester's Tear zoeken op Youtube. Briljant! Van de Nederlanders: tja, we hebben zat goede zangers. Heel erg misschien, maar ik vind dat Gerard Joling een hele mooie stem heeft. Loepzuiver, krachtig, groot bereik.

    In de metal: Marco Hietala (Nightwish/Tarot) en Roy Khan (Kamelot). Allebei fantastische zangers met mooi bereik en veel mogelijkheden. Van de Nederlanders: Simone Simons (Epica), voor zover ik weet de mooiste roodharige, geweldige stem en lichaam...

    Maar er zijn er nog veel en veel meer die ik goed vind. Maar ja, de muziek moet ik ook goed vinden natuurlijk!

  11. #11

    Standaard

    Leuk interview wederom en ik biedt een ritje aan voor morgen...

    Wat te doen trouwens als de vaste bezoekers op zijn van dit forumgedeelte? Dan gaan we mensen nomineren die hier nooit komen en misschien niet eens mee willen werken. Maar goed, das toekomstmuziek.

  12. #12

    Standaard

    Als de vaste bezoekers op zijn, dan gaan we over op de gebannede users.

    Over morgen bellen we nog wel efkes.

  13. #13

    Standaard

    Hihihihi hij zei: "waarbij ik me vooral bezighield met de BI-kant"

    Nee alle gekheid op 'n stokje... leuk interview weer... ben benieuwd wie de volgende ziel is.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #14

    Standaard

    Leuk interview Herjan Erg cool dat je een gesigneerde BoB hebt!

    Ohja, hoe zit het met die moderator status van mij omtrent dit subforum?

  15. #15

    Standaard

    Alles rondom de crew ligt momenteel stil. Morgenavond is er een crewmeeting met Koos. Daarna gaat er wellicht weer e.e.a. lopen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat te doen trouwens als de vaste bezoekers op zijn van dit forumgedeelte?
    Ik denk dat we dan toch zeker wel een vol jaar verder zijn. Tegen die tijd kunnen we de boel altijd stil leggen. We draaien de zaak dan gewoon om. Als een nieuwe user graag een interview wil, kan die zich aanmelden bij een moderator. Uiteraard moet het wel iemand zijn een aantal posts op zijn naam heeft staan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Cool interview Herjan

    Mis alleen weer het sportgedeelte. Mensen moeten vertellen of ze ook aan sport doen vind ik.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Cool interview Herjan

    Mis alleen weer het sportgedeelte. Mensen moeten vertellen of ze ook aan sport doen vind ik.
    Dat zit er wel in hoor, bij de vraag: Heb je nog andere hobby's?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard

    Denk dat de gemiddelde HT gebruiker met z'n bierbuikje wat minder actief is in de sport
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #20

    Standaard

    Leuk interview Herjan.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21

    Standaard

    Leuk interview
    Elburg ben ik vroeger vaak geweest met de zeilboot van mn ouders, leuk dorpje was dat toen, weet niet hoe het nu is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat te doen trouwens als de vaste bezoekers op zijn van dit forumgedeelte?
    Dan beginnen we aan Jammeke en consoorten
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dan beginnen we aan Jammeke en consoorten
    Dat wordt een leuk interview om te lezen in ieder geval...

  24. #24

    Standaard

    Ik vraag beantwoord, JA?!


    Anywho... heerlijk interview weer en natuurlijk telt The Phantom of the Opera mee als filmpersonage. Ik ken hem voornamelijk uit de talloze filmbewerkingen (1925 met Lon Chaney, 1943 met Claude Rains, 2004 met Gerard Butler en ergens in de jaren '60 of '70 door Herbert Lom voor Hammer Films zo even uit mijn hoofd). De bewerking uit 1943 is mijn favoriet, maar ik ben dan ook bevooroordeeld: Claude Rains vind ik een veels te vaak onerkend genie...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Leuk interview
    Elburg ben ik vroeger vaak geweest met de zeilboot van mn ouders, leuk dorpje was dat toen, weet niet hoe het nu is.
    STAD! ELBURG IS EEN STAD!!! Den Haag is een dorp!

    Maarre... Het is nog steeds wel schilderachtig. Al vind ik het zelf jammer dat ze de straat bij de haven omgebouwd hebben tot een boulevardachtig iets. En met pijn in het hart heb ik moeten constateren dat de vishandel waar ik 4 jaar gewerkt heb is gesloten en te koop/huur staat.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •