Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waarschijnlijk hebben ze disc 2 van de al bestaande uitgave weggelaten.
    Maar ze hebben hem wel een nieuwe audiotrack gegeven! DTS-HD Master Audio i.p.v. TrueHD. Op z'n minst vreemd, deel 1 en 2 nu wel voorzien van extra's en deel 3 niet.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waarschijnlijk hebben ze disc 2 van de al bestaande uitgave weggelaten.
    Volgens The Digital Fix krijgt Spider-Man 3 een Dolby TrueHD soundtrack, dus het ziet er naar uit, dat men van de bestaande release alleen disc 1 uitbrengt: http://film.thedigitalfix.com/conten...s-in-june.html

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Maar ze hebben hem wel een nieuwe audiotrack gegeven! DTS-HD Master Audio i.p.v. TrueHD.
    Film 1 en 2 wel. Film 3 niet.
    Vind het overigens maar raar: in de vorige versie kreeg je sucky kale versies van films 1 en 2, maar 3 was tot in de puntjes afgewerkt. Nu komt er een heruitgave, en wat doen ze? Film 1 en 2 krijgen mooie afwerkingen en voor 3 pakken ze het oude schijfjes en chassen ze het bonusmateriaal door de plee. Bij Sony Marketing zit er toch iemand die eens dringend zijn medicatie moet op punt laten stellen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Film 1 en 2 wel. Film 3 niet.
    Vind het overigens maar raar: in de vorige versie kreeg je sucky kale versies van films 1 en 2, maar 3 was tot in de puntjes afgewerkt. Nu komt er een heruitgave, en wat doen ze? Film 1 en 2 krijgen mooie afwerkingen en voor 3 pakken ze het oude schijfjes en chassen ze het bonusmateriaal door de plee. Bij Sony Marketing zit er toch iemand die eens dringend zijn medicatie moet op punt laten stellen.
    Dat is toch juist hele goede marketing? De consument moet om alles compleet te houden 2 sets hebben.

  5. #30

    Standaard

    Bevat de Nederlandse versie van deel 2 ook de 2.1 cut? Ik kan er niks over op de hoes in winkels vinden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Bevat de Nederlandse versie van deel 2 ook de 2.1 cut? Ik kan er niks over op de hoes in winkels vinden.
    Bevat de beide cuts in seamless branching.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •