Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Uitgave Jurassic Park Juni 2012

    Ik wil graag weten wat het grote verschil is tussen de 3 boxen die zijn uitgekomen afgelopen jaar van Jurassic Park en de 3 losse delen die binnen 2 weken gaan komen op blu-ray !!

    Ikzelf heb de box ondertussen al verkocht omdat ik liever alles los heb dan een box of iets dergelijks.

    Eventueel ook een link waar goed te zien wat het verschil is als die er is ?


  2. #2

    Standaard

    De Jurassic Park-films zijn tot op heden alleen in een box verkrijgbaar. Vanaf 27 juni zijn ze ook los te koop. Da's alles. De discs zullen hetzelfde zijn als die in de box zitten.

  3. #3

    Standaard

    Leuk dat ze nu ook los te krijgen zijn. Alleen over de artwork ben ik dan weer minder te spreken.





  4. #4

    Standaard

    Als ze in een box verkrijgbaar zijn, zeggen de mensen : ik wil ze los.

    Zijn ze los verkrijgbaar, zeggen de mensen : vind de hoezen niet leuk.

    Altijd wat.

    Je duwt de schijfjes toch in je apperaat, en niet de hoezen.

    En anders maken ze zelf maar hoezen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ze in een box verkrijgbaar zijn, zeggen de mensen : ik wil ze los.

    Zijn ze los verkrijgbaar, zeggen de mensen : vind de hoezen niet leuk.

    Altijd wat.

    Je duwt de schijfjes toch in je apperaat, en niet de hoezen.

    En anders maken ze zelf maar hoezen.

  6. #6

    Standaard

    Ben ik mee eens, maar ik wil gewoon absoluut alle films los, geen boxen of steelcases e.d.
    Ik vind het persoonlijk mooier als ik alles zelfde formaat heb en niet de ene los en daarnaast een grote box en dan een steelcase.. nee dat hoeft van mij niet ondanks dat ik er wel mee eens ben dat het puur om de schijf gaat, maar enerzijds, het oog wil ook wat !!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de 100th universal edition besteld.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Waar heb je dat gedaan ? Hoe zien de amaray's eruit ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ze in een box verkrijgbaar zijn, zeggen de mensen : ik wil ze los.

    Zijn ze los verkrijgbaar, zeggen de mensen : vind de hoezen niet leuk.

    Altijd wat.

    Je duwt de schijfjes toch in je apperaat, en niet de hoezen.

    En anders maken ze zelf maar hoezen.
    Een film liefhebben gaat normaliter verder dan de data op het schijfje, erg bekrompen van je.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Een film liefhebben gaat normaliter verder dan de data op het schijfje, erg bekrompen van je.
    Totaal niet mee eens, een film liefhebber gaat het juist om de film, niet om het kaftje wat eromheen zit. Het is juist lekker typisch Hollands, lekker overal om zeiken en nergens tevreden over zijn. DAT is pas bekrompen...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Totaal niet mee eens, een film liefhebber gaat het juist om de film, niet om het kaftje wat eromheen zit. Het is juist lekker typisch Hollands, lekker overal om zeiken en nergens tevreden over zijn. DAT is pas bekrompen...
    Lol :').
    Een filmliefhebber heeft liever meer dan alleen het schijfje, voor de meesten filmliefhebbers (weet ik gewoon zeker) moet het hele product er goed uit zien.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Lol :').
    Een filmliefhebber heeft liever meer dan alleen het schijfje, voor de meesten filmliefhebbers (weet ik gewoon zeker) moet het hele product er goed uit zien.
    Een filmliefhebber is niet persė een dvd of blurayliefhebber... Dus dat kan je denken vanuit je eigen perspectief maar dat is dus echt niet zo. Ik ken genoeg filmmakers, rescencenten en verwoede bioscoopgangers die het fenomeen bluray niet eens kennen en af en toe een dvdtje kopen. Dus dat filmliefhebbers ook direct liefhebbers zijn van bijzaken als hoesjes en covers is echt geen causaal verband.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Een filmliefhebber is niet persė een dvd of blurayliefhebber... Dus dat kan je denken vanuit je eigen perspectief maar dat is dus echt niet zo. Ik ken genoeg filmmakers, rescencenten en verwoede bioscoopgangers die het fenomeen bluray niet eens kennen en af en toe een dvdtje kopen. Dus dat filmliefhebbers ook direct liefhebbers zijn van bijzaken als hoesjes en covers is echt geen causaal verband.
    Dat kan, maar ik heb het over verzamelaars. En dat geldt voor de meesten hier, aangezien de meesten veel films kopen en dus ook verzamelaars zijn. Er zullen hier weinig mensen zijn die een goede film met 'plezier' kopen, terwijl de verpakking er gewoon heel goedkoop/amateuristisch uit ziet.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dat kan, maar ik heb het over verzamelaars. En dat geldt voor de meesten hier, aangezien de meesten veel films kopen en dus ook verzamelaars zijn. Er zullen hier weinig mensen zijn die een goede film met 'plezier' kopen, terwijl de verpakking er gewoon heel goedkoop/amateuristisch uit ziet.
    Tuurlijk, maar verzamelaars is een heel andere term dan filmliefhebbers.
    Verzamelaars zijn meestal wel filmliefhebbers, maar filmliefhebbers lang niet altijd verzamelaars...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar verzamelaars is een heel andere term dan filmliefhebbers.
    Verzamelaars zijn meestal wel filmliefhebbers, maar filmliefhebbers lang niet altijd verzamelaars...
    klopt, maar DVD watcher kon relativeren dat hier veel verzamelaars aanwezig zijn

  16. #16

    Standaard

    Jurassic Park was eerst alleen verkrijgbaar in een box, en niet afzonderlijk.

    Daardoor had je de roep om de films los op BD te hebben.

    Nu zijn of komen ze dan los, en hebben de mensen weer iets van ''Vind de hoesjes niet leuk''.

    Dat is een gedachte waar ik in kan komen, maar ze roepen eerst dat ze ze los willen hebben, nu zijn ze los verkrijgbaar, en roepen de mensen weer dat dit of dat niet leuk is.

    Wees nou eens blij dat ze los verkrijgbaar zijn.

    Ze zullen echt geen andere uitgave's gaan uitbrengen, om het feit dat mensen de hoesjes niet leuk vinden.

    De kwaliteit van de schijfjes moet het allerbelangrijkste zijn, en het feit dat ze los verkrijgbaar zijn voor die roepers.

    Maar als je de hoesjes niks vind, maak je toch zelf een hoes die je mooi vind voor je BD?.

    Legio mogelijkheden en voorbeelden online te vinden lijkt me.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    klopt, maar DVD watcher kon relativeren dat hier veel verzamelaars aanwezig zijn
    Ik reageerde op de uitspraak van dat ze blij waren dat ze nu los verkrijgbaar zijn, maar dat ze de hoesjes niet leuk vinden.

    In dat stukje probeerde ik uit te leggen dat je blij moet zijn dat ze los verkrijgbaar zijn.

    Natuurlijk heb je verzamelaars/liefhebbers die de films het liefste zien in een zo perfect mogelijke uitgave, maar je kan het niet iedereen naar de zin maken lijkt me.

    Ik denk dat de mensen die de films los willen hebben, meer happy-er zijn met het feit dat ze nu eindelijk los verkrijgbaar zijn, dan dat ze zich druk maken over de hoezen.

    De beschikbaarheid van de losse films zal dan ook prefereren boven de hoesjesafbeeldingen, al heb je altijd mensen die wat op te merken hebben.

    En nogmaals, vind je de hoezen niet mooi, dan maak je toch andere, die wel naar je zin zijn.

    Wat jij vind hoeft een ander nog niet te vinden, dus iedereen moet en kan het maken en hebben zoals ie wil.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-06-2012 om 18:14

  17. #17

    Standaard

    doe niet zo simpel vent

    dat jij al kunt kiezen voor een custom hoes (gemaakt door knooiert die amper met photoshop kan werken) zegt al genoeg dat jij absoluut geen interesse hebt in de verpakking van de drager

    uitgaves verschillen per land, ik zelf heb verschillende gecombineerde uitgaves waarvan het dvdtje de beste transfer bevat en de mooiste hoes van een andere uitgave is

    je beredenering is gewoon fout

    je wilt een geen vliegtuig, maar een auto, maar hij mag niet rood zijn, is voor jou niet logisch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    doe niet zo simpel vent

    dat jij al kunt kiezen voor een custom hoes (gemaakt door knooiert die amper met photoshop kan werken) zegt al genoeg dat jij absoluut geen interesse hebt in de verpakking van de drager

    uitgaves verschillen per land, ik zelf heb verschillende gecombineerde uitgaves waarvan het dvdtje de beste transfer bevat en de mooiste hoes van een andere uitgave is

    je beredenering is gewoon fout

    je wilt een geen vliegtuig, maar een auto, maar hij mag niet rood zijn, is voor jou niet logisch
    Ik ga het netjes en vriendelijk houden :

    Wat ik vind van die hoezen doet niet terzake, en zal ze zelf nooit kopen, omdat ik de films al heb als trilogy box.

    In ieder land heb je wel een uitgave die verschilt op div vlakken, en daarom moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat en waar hij het koopt.

    Natuurlijk wil het oog ook wat, maar als je de films los wil hebben, dan heb je vanaf nu de mogelijkheid ze aan te schaffen.

    En als ze er uiteindelijk zijn, dan is die afbeelding voor de ene persoon wel mooi of goed, en de andere vind hem dan weer minder.

    Alleen mijn mening is dat voor die groep de beschikbaarheid van de losse delen belangrijker moet zijn.

    En er zijn wellicht mogelijkheden dat de losse uitgave's elders er iets anders uitzien, die ze dan wel aanspreken, dus kunnen ze het daar halen waar hun ze het mooiste/beste vinden.

    Ik blijf erbij dat (voor mij persoonlijk, en misschien anderen) voor de groep die hier woont en hier besteld, en die geroepen/gehoopt hebben op losse uitgaves, dat de beschikbaarheid van de losse delen het belangrijkste moet zijn.

    Ik gun iedereen de mooiste uitvoeringen en hoezen, maar nu ze los verkrijgbaar zijn, dat moeten de mensen juist fijn vinden en het belangrijkste vinden.

    Meningen over een hoes blijf je toch altijd houden, ze kunnen moeilijk tig verschillende hoesafbeeldingen maken voor de uitgaves hier.

    De ene vind hem wel mooi, en de andere vind de uitgave die uitgebracht wordt weer niet mooi.

    Dat kan je nooit voorkomen lijkt me.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik gun iedereen de mooiste uitvoeringen en hoezen, maar nu ze los verkrijgbaar zijn, dat moeten de mensen juist fijn vinden en het belangrijkste vinden.
    Je hebt gelijk mede-PSVer

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je hebt gelijk mede-PSVer


    Ik snap die mensen wel, maar soms is het gewoon geven en nemen hier.

    En anders zijn er legio andere mogelijkheden online.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik gun iedereen de mooiste uitvoeringen en hoezen, maar nu ze los verkrijgbaar zijn, dat moeten de mensen juist fijn vinden en het belangrijkste vinden.
    Ik vind het niet meer dan een lichte teleurstelling. Dat de films van dit formaat worden afgedaan met een simpele cover vind ik erg jammer.
    Dat ze nu los verkrijgbaar zijn is natuurlijk wel fijn.

    Ik ben zelf meer dan tevreden met de trilogy box. Maar als ik bijv. deel 3 niet wou hebben had ik alsnog wel de twee losse uitgaven gekocht.
    Puur omdat ik een liefhebber van de JP films ben.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Ik vind het niet meer dan een lichte teleurstelling. Dat de films van dit formaat worden afgedaan met een simpele cover vind ik erg jammer.
    Dat ze nu los verkrijgbaar zijn is natuurlijk wel fijn.

    Ik ben zelf meer dan tevreden met de trilogy box. Maar als ik bijv. deel 3 niet wou hebben had ik alsnog wel de twee losse uitgaven gekocht.
    Puur omdat ik een liefhebber van de JP films ben.
    Dat begrijp ik volledig, en het was ook zeker geen persoonlijk aanval op jou of wie dan ook, maar meer zoiets van dat mensen altijd wel iets hebben.

    En natuurlijk zou als ik een deel zou willen hem los halen, en natuurlijk wil ik dan een zo mooi mogelijke cover.

    Maar op dat moment laat ik de beschikbaarheid van de losse titel zwaarder wegen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht


    Ik snap die mensen wel, maar soms is het gewoon geven en nemen hier.

    En anders zijn er legio andere mogelijkheden online.
    welke mogelijkheden? zelf een hoesje afdrukken? er bestaat geen mogelijkheid om met dezelfde kwaliteit een hoesje af te drukken. Is tevens verboden.


    Volgens jou mogen wij de hoes niet afkraken omdat het een losse uitgave is.

    Deze mensen kunnen het wel:



    Het is een feit dat ontwerpbureaus vaak hoesjes maken die totaal geen affiniteit met de film hebben en er zomaar iets van brouwen.

    Als jp liefhebber moet je weten dat een zwarte hoes met enkel het jp logo voldoende zou zijn, net als de videoband of laserdisk uitgave.

    De klant is koning en moet er van uit kunnen gaan dat een productiemaatschappij professioneel met haar uitgaves omgaat.

    Een collage maken is niet van deze tijd.

    Heeft niks met geven en nemen te maken. 'jullie willen een losse uitgave' dan maken wij een lelijke hoes, zodat jullie alsnog de trilogie kopen? Het kotst niets meer of minder.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    er bestaat geen mogelijkheid om met dezelfde kwaliteit een hoesje af te drukken.
    Hierin ga ik je ongelijk geven.
    Ik heb digitale versies van Star Wars DVD hoezen gehad die écht het tegendeel bewezen.
    Ze hadden een hoge resolutie en er zijn drukkerijen e.d. waar deze op hoogwaardig papier afgedrukt kunnen worden.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Waar heb je dat gedaan ? Hoe zien de amaray's eruit ?
    CDWOW; sliphoes eromheen, de amaray is hetzelfde als de sliphoes

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •