Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 481 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Mooie aanbieding. Jammer dat ik de Rambo-films 3x niks vind. Maar voor de liefhebbers goeie tip!

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooie aanbieding. Jammer dat ik de Rambo-films 3x niks vind. Maar voor de liefhebbers goeie tip!
    3x niks? Welk deel vind je dan wel leuk?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #328

    Standaard

    Vroeger als jonge tiener de eerste 2 films gezien. vond ze wel erg tof toen.
    Misschien gewoon aanschaffen en kijken en dan de blu-ray's te ruil aanbieden (granaat achterwege laten ivm pakketpost)???

  4. #329

    Standaard

    Gemist... helaas... ach in de loop van de tijd worden ze vast goedkoper

  5. #330

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Gemist... helaas... ach in de loop van de tijd worden ze vast goedkoper
    ach zoveel scheelt het niet. Gisteren in de winkel zien liggen voor 29,99

  7. #332

    Standaard

    Kost nu 29,99 .

  8. #333

    Standaard

    Ah ok, dat valt nog mee inderdaad. Als ik binnekort in de buurt ben van een FRS, maar eens kijken

  9. #334

  10. #335

    Standaard

    zaterdagdeal:

    Fast & Furious 1-5 BR Box
    39.99

    http://www.freerecordshop.be/is-bin/...paign=20120614
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  11. #336

    Standaard ZaterDagdeal 23 juni 2012

    Alleen vandaag dus. Millennium 1-3 Extended-Edition Box € 24,99 (DVD of Blu-ray) (inclusief verzenden)

    Klik
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  12. #337

  13. #338

  14. #339

    Standaard

    Snap erniks van. In de winkels was tot vorige week nog gewoon de 2 voor 20. Nu is in de winkels de actie "Uitverkoop!". Hiermee zijn de titels uit de 2 voor 20 actie gewoon 12,99EUR per stuk met 20% kassakorting. Wordt daarmee ongeveer 10,50EUR en is dus weer duurder dan de 2 voor 20 actie.

    1. Nepactie dus, want geen uitverkoop, maar gewoon duurder;
    2. Wel 2 voor 20 actie online!

    Huh?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Snap erniks van. In de winkels was tot vorige week nog gewoon de 2 voor 20. Nu is in de winkels de actie "Uitverkoop!". Hiermee zijn de titels uit de 2 voor 20 actie gewoon 12,99EUR per stuk met 20% kassakorting. Wordt daarmee ongeveer 10,50EUR en is dus weer duurder dan de 2 voor 20 actie.

    1. Nepactie dus, want geen uitverkoop, maar gewoon duurder;
    2. Wel 2 voor 20 actie online!

    Huh?
    Is geen nepactie als je maar 1 of 3 titels vind in de bakken die je wilt hebben. dan ga je geen film kopen die je niet wilt om aan de actie te voldoen.
    Zo heb ik afgelopen zaterdag (eindelijk!) Taxi Driver gekocht (terug in de 2 voor 20 actie) voor €10,39.
    Is nog altijd goedkoper dan een film erbij kopen die ik niet wil.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Is geen nepactie als je maar 1 of 3 titels vind in de bakken die je wilt hebben. dan ga je geen film kopen die je niet wilt om aan de actie te voldoen.
    Zo heb ik afgelopen zaterdag (eindelijk!) Taxi Driver gekocht (terug in de 2 voor 20 actie) voor €10,39.
    Is nog altijd goedkoper dan een film erbij kopen die ik niet wil.
    Als ik maar één titel kan vinden wacht ik over het algemeen tot er een interessante titel bij komt. Zijn over het algemeen immers al wat oudere titels die daarin verschijnen. Zo zie je over het algemeen hier in het forum toch regelmatig dat medeverzamelaars wel gebruik maken van de 2 voor 20 actie. Dus je bent nu gewoon duurder uit.

    Daarbij impliceert uitverkoop dat je goedkoper uit bent en dat klopt dus niet als je 2 titels uit deze serie koopt......je bent zelfs duurder uit.

    Maareuh......werk je bij de FRS
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  17. #342

    Standaard

    Ik ga inderdaad niets kopen wat nu duurder is dan normaal. "Uitverkoop" is een beetje misplaatst, imo. Want je kan ook redeneren dat je bij de 2=20 ook nog eens een stempel krijgt op je spaarkaart.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik ga inderdaad niets kopen wat nu duurder is dan normaal. "Uitverkoop" is een beetje misplaatst, imo. Want je kan ook redeneren dat je bij de 2=20 ook nog eens een stempel krijgt op je spaarkaart.
    Ik zal eens een mailtje wagen richting FRS. Ben benieuwd wat ik terug krijg. Als consument verwacht ik dat ik bij een "Uitverkoop" minder hoef te betalen voor hetzelfde product. En als dat product bijvoorbeeld 4 titels uit de 2 voor 20 is en mij dan 2 euro meer kost is er allesbehalve sprake van een "Uitverkoop".
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht

    Maareuh......werk je bij de FRS
    Nee hoor

    Maar ik begrijp je reactie ook wel omdat het hier (mede?) gaat om titels uit de 2 voor €20 actie die een Uitverkoop-sticker hebben gekregen (en de 2 voor 20 ongeldig schijnen te maken).

    Maar puur afgaand op het kopen van 1 blu-ray ben je wel goedkoper uit, als wanneer je alleen diezelfde titel zou kopen tijden de 2 voor €20 actie.

    Het blijft natuurlijk apart, zo'n winkel-actie. Want volgens mij zijn diezelfde films nu weer wél online te koop als 2 voor 20...

  20. #345

    Standaard

    Sinds wanneer hebben ze een spaarkaart bij de FRS?

  21. #346

    Standaard

    In België is het in ieder geval al vele járen zo. Al is me wel reeds opgevallen dat ze hem niet zelf geven of er zelf niet naar vragen wanneer je een stempel zou krijgen. Je moet er meestal zelf naar vragen en er ook zelf aan denken hem af te geven bij het ontvangen van een stempel. Per aankoopschijf van 20 € krijg je een stempel, na 10 stempels krijg je 10 € korting op je aankoop.

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Snap erniks van. In de winkels was tot vorige week nog gewoon de 2 voor 20. Nu is in de winkels de actie "Uitverkoop!". Hiermee zijn de titels uit de 2 voor 20 actie gewoon 12,99EUR per stuk met 20% kassakorting. Wordt daarmee ongeveer 10,50EUR en is dus weer duurder dan de 2 voor 20 actie.

    1. Nepactie dus, want geen uitverkoop, maar gewoon duurder;
    2. Wel 2 voor 20 actie online!

    Huh?
    Klopt ook idd niks van, daarom wacht ik nog ff tot ongeveer eind augustus, dan zit er 50% korting op

  23. #348

    Standaard

    Tsja, winkels doen wel meer domme dingen, bij Media Markt in Antwerpen loopt nu ook een 2 voor 20 euro actie met een boel 9,90 euro titels. Goed bezig denk ik dan.

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Klopt ook idd niks van, daarom wacht ik nog ff tot ongeveer eind augustus, dan zit er 50% korting op
    Dat is dan nog een Prijs die bij 2e handse spullen past

  25. #350

    Standaard

    beter juist, hier is wel een 2dehands zaak die blurays verkoopt maar dan zijn ze nog steeds een tientje per stuk, dan heb ik er nieuwere titels voor voor minder bij FRS

Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •