Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 9151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 481 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja maar dat gaat om dvd's.

    End of Watch blu-ray kost bijna 17 euro op nr1media, op FRS nu dus maar 5 euro. En vanaf 20 euro gratis verzending, 4 bd voor 20 euro is dus incl. gratis verzending

    En ze hebben also Trouble with the Curve, een vrij nieuwe release en film met CE.
    Gaat niet alleen om dvds, net als deze actie andere winkelketens ( wehkamp, Freerecordshop en cosmox.nl) hebben zitten er zowel dvd als blu-ray in deze actie. End of watch is helemaal geen 5 euro bij de freerecordshop, maar €9,99, pas als je er 4 koopt is deze pas 5 euro. ook gratis verzending gaat niet op, want dit is pas geldig bij 25 euro.
    Ja ok end of watch en trouble with the curve heben hogere prijzen, maar een aantal anderen niet. Die anderen zijn juist bij nr1media.com nog 50 cent goedkoper en afzondelijke te bestellen.
    Laatst aangepast door Wieba : 19-07-2013 om 08:19

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ze hebben nu een zomerdeal actie 4=20.
    4 dvd's/blu-rays voor 20 euro.

    Beperkte selectie, maar wel met titels als End Of Watch, J. Edgar, Extremely Loud And..., The Curious Case Of... en Any Given Sunday. Maar ook Twilight films.
    Zelfde actie loopt ook bij Media Markt Zwolle als € 8,99 per stuk, 2 voor € 10,-. Scannen echter € 5,- per stuk. Ik telde 33 titels op Blu-ray.

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Gaat niet alleen om dvds, net als deze actie andere winkelketens ( wehkamp, Freerecordshop en cosmox.nl) hebben zitten er zowel dvd als blu-ray in deze actie. End of watch is helemaal geen 5 euro bij de freerecordshop, maar €9,99, pas als je er 4 koopt is deze pas 5 euro. ook gratis verzending gaat niet op, want dit is pas geldig bij 25 euro.
    Ja ok end of watch en trouble with the curve heben hogere prijzen, maar een aantal anderen niet. Die anderen zijn juist bij nr1media.com nog 50 cent goedkoper en afzondelijke te bestellen.
    End Of Watch was eigenlijk al niet meer te leveren toen ik mijn bestelling plaatste. Kreeg hierover een mail 10 minuten na mijn bestelling. Word nu nageleverd.

    nr1media.com kende ik nog niet, maar die hebben ook geen speciale banner voor deze actie zie ik op de site. End Of Watch is hier bijv. 17 euro. J. Edgar en Extremely Loud zijn dan wel weer €4,49. Ben ik bij FRS een stuk goedkoper uit, ook met de 2 euro verzendkosten.

  4. #454

    Standaard

    Bij COSMOX.nl heb je de zelfde actie en daar is het wel gratis verzenden.

    csmx_h14_mustseemovies.jpg

  5. #455

    Standaard

    Bij COSMOX.nl heb je de zelfde actie maar ze hebben bijna niks meer op voorraad nu..

    Dat is weer jammer

  6. #456

    Standaard

    Ofwel is FRS overrompeld met deze actie en hebben ze veel meer bestellingen binnen gekregen dan verwacht, ofwel hadden ze het gewoon slecht gepland en hadden ze bij de start van de actie al maar enkele exemplaren van elke titel. bij mij stonden van mijn 7 bestelde titels uit de actie eerst 6 op in behandeling en enkel End of Watch op vertraagd, nu staat J Edgar, Ides of March, Extremely loud en Trouble with the Curve op vertraagd en end of watch terug op in behandeling
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  7. #457

    Standaard

    Ik heb gelukkig al vroeg gebruik gemaakt van deze aktie. Had alles binnen 2 dagen binnen.

  8. #458

    Standaard

    Ik zag de mailing vrijdagsmiddag in mijn inbox en heb er meteen gebruik van gemaakt. Zal zo kijken of End Of Watch weer in behandeling is.

  9. #459

    Standaard

    Alles staat op Verzonden, de eerste 3 al sinds donderdag en End of Watch sinds vandaag... heb echter nog niks binnen

  10. #460

    Standaard

    ik had end of watch, twtc, cobra & robin hood besteld via FRS (ze stonden alle 4 op niet op voorraad), maar het werd dezelfde dag verzonden, de dag erop ontvangen en met acceptgiro besteld.
    --

  11. #461

    Standaard

    wacht al 9 dagen op m'n laatste bestelling (Amazon DE = 3 dagen)

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Alles staat op Verzonden, de eerste 3 al sinds donderdag en End of Watch sinds vandaag... heb echter nog niks binnen
    Inmiddels bestelling binnen. Een dag na eerdere post.

  13. #463

  14. #464
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het mag duidelijk zijn dat jij al een tijdje in de States zit Jordy , die actie was er toch al een tijdje ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #465

    Standaard

    Ik kende de actie nog niet en ik denk dat ik weer 3 Vlaamse en 1 NL ga scoren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #466
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben benieuwd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #467

    Standaard

    Veel br's nu in prijs verlaagd in winkels .. niet alle filialen hebben ze liggen. In Nijmegen onder andere:

    Paranormal Activity 4
    xXx
    Cabin Fever
    Five-Year Engagement
    Dissapearance of Alice Creed
    Piranha 3DD
    Four Brothers
    Larry Crowne
    Ruby Sparks
    oude James Bond's

    voor 5 euro per stuk

  18. #468

    Standaard

    In Den Helder hadden ze ook Predators voor 5 euro en ik had de laatste keer de special edition van Game Of Thrones Season 2 voor 25,- en Resident Evil Retribution 3D voor 10,-

  19. #469

    Standaard

    Amazing Spider-Man 2-disc
    Girl with Dragon Tatoo digi
    Total Recall 2012
    Intouchables
    The Vow
    Snatch
    21 Jump Street
    Salt
    World Invasion LA

    8,99 per stuk .. in store

  20. #470

    Standaard

    Good Day to Die Hard
    GI Joe 2
    Olympus Has Fallen

    12 euro per stuk

    After Earth 13 euro

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Good Day to Die Hard
    GI Joe 2
    Olympus Has Fallen

    12 euro per stuk

    After Earth 13 euro
    Dat is toch alleen met de bon?

    Edit: Vandaag Die Hard gehaald. De prijs bleek al in het systeem te staan dus de bon hoefde niet gescand te worden.
    Laatst aangepast door martwout : 18-10-2013 om 15:26

  22. #472

    Standaard

    Gister de Dark Knight Trilogy 3disc bluray set besteld (€35) en de 5disc versie gekregen. Die staat niet eens op de site dus wellicht geen foutje maar structureel.

  23. #473

    Standaard

    3=2 aanbieding op heul veul Blu Ray, DVD, CD's, Games. Sowieso in store.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #474

    Standaard

    Bijna op gehele voorraaad, met uitzondering van een aantal nieuwe titels. Zowel op games, movies als music. Ook 10% korting op headphones.

  25. #475

    Standaard

    Free Record Shop Spijkenisse (een van de laatste shops in de omgeving Rotterdam) heeft op het gehele assortiment minimaal 30% korting. Oplopend tot 50%.

    Het is een klein filiaal maar er is genoeg leuks te vinden. Kortingen zijn van toepassing op het gehele assortiment, dus op dvd, BD, games en cd's.

Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 9151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •