Pagina 45 van 54 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1331 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheLegacy Bekijk bericht
    Zit nu ook al bezig op men 2de PS3
    De eerste PS3 heeft het ook begeven na 2 jaar :sad: games liepen volledig vast, dus ik veronderstel dat het een laserprobleem zal zijn....
    Aangezien ik niet zo handig ben in dit soort zaken, men vraagje ...Weet er iemand soms winkels /particulieren die de PS3 kunnen herstellen in de buurt van Brussel ?
    Ik zou even rondkijken op internet of er niet een tutorial te vinden is (ben zelf ff te lam om te googlen), je kunt op enkele plekken een drive kopen voor 50 euro (ofzoiets), en dan is het alleen een kwestie van ff openschroeven en vervangen.. Maar zoals ik al zei, kijk eerst eens op internet voor tutorials (youtube bv), zodat je weet wat je moet kopen en moet doen voordat je er aan begint.

    In iedergeval een hint, update je oude PS3 niet met 3.21, dan kun je nog sowieso OtherOS gebruiken op dat ding...

  2. #1102
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat is het zeker, klinkt goed
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Tja, is maar afwachten. Als het net zo'n belabberde kwaliteit wordt als vidzone of het afgrijselijke NOS widget (via de NOS site zelf is een stuk vloeiender) dan laat maar hangen..

  5. #1105

    Standaard

    ik vind de kwaliteit van Vidzone nog wel meevallen hoor, vooral gezien de snelheid waarmee het gaat. op mijn 50" is het ook wel redelijk blokkerig en een hele film zou ik niet zo snel gaan kijken in de kwaliteit, maar ik ga er vanuit dat de buffer bij Mubi een stuk groter moet/zal zijn om betere kwaliteit te kunnen streamen.

  6. #1106

    Standaard

    is de ps3 inmiddels al 3D ready?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    is de ps3 inmiddels al 3D ready?
    Nee nog niet. De update daarvoor moet deze zomer komen. Ben zelf in ieder geval nog zeer blij met me ps3!

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bangsat Bekijk bericht
    Nee nog niet. De update daarvoor moet deze zomer komen. Ben zelf in ieder geval nog zeer blij met me ps3!
    Wordt dit niet enkel een update voor spellen en niet voor blu-ray? Meen zo iets gelezen te hebben bij areadvd.de.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wordt dit niet enkel een update voor spellen en niet voor blu-ray? Meen zo iets gelezen te hebben bij areadvd.de.
    Als je alle berichten leest..... spreekt het ene bericht het andere weer tegen, wel eerst alleen films en later games dan weer eerst games en later films. Ook is mij nog niet duidelijk in welke kwaliteit, de PS3..... en dan ook nog eens de oudere typen.... hebben een verouderde 1.3HDMI.

    Ach de tijd zal het leren, hier weer een zogenaamd laatste nieuwtje:

    http://www.fragland.be/news/PS3-3D-u...10-juni/25750/

    Quote:

    Geplaatst op Maandag, 31 Mei 2010 door b|0-0|n, bron: vg247
    Sony Japan heeft vannacht laten weten dat hun Firmware 3.20 update voor de PlayStation 3 beschikbaar zal zijn op 10 juni. Dat is nieuws omdat deze update de optie om 3D games te spelen zal activeren en dat dus vanaf volgende vrijdag.


    De eerste games die speelbaar zullen zijn in 3D - als je natuurlijk een compatibele TV en brilletje hebt - zijn WipeOut HD, Super Stardust HD en Pain. Om die laatste te spelen in 3D zal je moeten extra betalen terwijl de twee eerste een gratis patch krijgen.

    Motorstorm: Pacific Rift zal de optie ook ondersteunen maar enkel in de vorm van een demo voorlopig. De ondersteunde games zal je overigens krijgen als je een Sony 3D Bravia TV koopt deze zomer. Tegen het eind van het jaar zal ook ondersteuning komen voor het afspelen van 3D blurays.

    Er is met andere woorden nog even tijd vooraleer je je spaarcenten moet bovenhalen!

    End Quote
    Have fun and enjoy your collection

  10. #1110

    Standaard

    Is het raar dat ik geen enkel verschil hoor tussen bitstream en PCM als ik een blu-ray film kijk? (Ik gebruik een Onkyo HT-s3305). Wel hoor ik overduidelijk verschil als ik een normale dvd kijk via DTS of DD, dat klinkt via bitstream velen malen voller dan via PCM.
    Laatst aangepast door JT H. : 31-05-2010 om 23:56

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Is het raar dat ik geen enkel verschil hoor tussen bitstream en PCM als ik een blu-ray film kijk? (Ik gebruik een Onkyo HT-s3305). Wel hoor ik overduidelijk verschil als ik een normale dvd kijk via DTS of DD, dat klinkt via bitstream velen malen voller dan via PCM.
    Ja, dat is wel raar. In theorie zouden de beiden hetzelfde moeten klinken, maar de ervaringen, niet alleen van mijzelf, spreken dat tegen. Met PCM mis je wat dynamiek, wat je ook kan omschrijven als een voller geluid.

    Heb je wel de PS3 goed ingesteld?
    Have fun and enjoy your collection

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, dat is wel raar. In theorie zouden de beiden hetzelfde moeten klinken, maar de ervaringen, niet alleen van mijzelf, spreken dat tegen. Met PCM mis je wat dynamiek, wat je ook kan omschrijven als een voller geluid.

    Heb je wel de PS3 goed ingesteld?
    Ja volgensmij wel. De instellingen heb ik op HDMI staan en alles is bijna aangevinkt behalve AAC en de 7.1 channels.

  13. #1113

    Standaard

    weet iemand hoelang je je ps3 ongeveer kwijt bent als ie voor reparatie terug moet naar sony?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    weet iemand hoelang je je ps3 ongeveer kwijt bent als ie voor reparatie terug moet naar sony?
    Is het een reparatie onder garantie van Sony
    Have fun and enjoy your collection

  15. #1115

    Standaard

    Ik zit eraan te denken om mijn PS3 fat te vervangen voor de Slimline. Dit ivm het LG bd570 debacle bij mij (zie topic vastlopen BD570).

    Maar ik lees op div PS3 fora en ook andere dat mijn receiver dan wel niet bijvoorbeeld DTS-HD-MA weergeeft, maar je aan het geluid niets mist.

    Ik heb deze vraag wel ergens hier eerder gesteld en toen werd er gezegd dat je toch dynamiek mist.

    Bottomline: ga ik er geluidstechnisch nu WEL of NIET op vooruit als ik de PS3 fat vervang voor de slimline.

    Indien dat zo is, dan bestel ik hem vandaag nog...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik zit eraan te denken om mijn PS3 fat te vervangen voor de Slimline. Dit ivm het LG bd570 debacle bij mij (zie topic vastlopen BD570).

    Maar ik lees op div PS3 fora en ook andere dat mijn receiver dan wel niet bijvoorbeeld DTS-HD-MA weergeeft, maar je aan het geluid niets mist.

    Ik heb deze vraag wel ergens hier eerder gesteld en toen werd er gezegd dat je toch dynamiek mist.

    Bottomline: ga ik er geluidstechnisch nu WEL of NIET op vooruit als ik de PS3 fat vervang voor de slimline.

    Indien dat zo is, dan bestel ik hem vandaag nog...
    De Fat geeft het geluid via PCM door naar de receiver, de receiver geeft dan Multi Channel PCM aan als je DTS HD of DD True HD afspeelt.
    De slim geeft wel Bitstream door via de HDMI uitgang, je gaat er dan ook een klein stapje op vooruit op het gebied van audio al kan je op andere gebieden eventueel wat inleveren, maar dat ligt dan aan de versie die je hebt.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #1117

    Standaard

    Ok, dan kijk ik het nog even aan. Want als het verschil miniem is dan is het ook geldvernietiging.

    Bedankt voor je reactie. Ga er verder mee.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ok, dan kijk ik het nog even aan. Want als het verschil miniem is dan is het ook geldvernietiging.

    Bedankt voor je reactie. Ga er verder mee.
    het verschil is echt minimaal, en genoeg mensen die ook zeggen dat het helemaal niets scheelt.. overigens zou ik sowieso nu wachten met het kopen van een nieuwe PS3, zeker met de komende prijsdaling en weer nieuwe revisie die ook weer een stuk zuiniger is.

  19. #1119

    Standaard

    Nou, dan laat ik het voor wat het is en geniet ik lekker van deze.
    Over 2 of 3 jaar komt de PS4 vast wel als ik het nieuws mag geloven, dan zien we wel weer verder.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #1120

    Standaard

    Ik heb toch weer een vraag mbt streamen via PS3 mediaserver:

    Ik heb de ps3 nu via wifi. MAar ik wil hem het liefst niet bedraden van de router naar de ps3. Is lang eind.

    Maar aan beide kanten (router en ps3) heb ik een stopcontact over. Is een homeplug een goede oplossing?

    Kan ik hiermee bestanden van 4-25gb streamen zonder problemen?

    Als dat niet kan denk ik er toch maar over om hem te gaan bedraden en met ps3 mediaplayer te gaan werken.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #1121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik heb toch weer een vraag mbt streamen via PS3 mediaserver:

    Ik heb de ps3 nu via wifi. MAar ik wil hem het liefst niet bedraden van de router naar de ps3. Is lang eind.

    Maar aan beide kanten (router en ps3) heb ik een stopcontact over. Is een homeplug een goede oplossing?

    Kan ik hiermee bestanden van 4-25gb streamen zonder problemen?

    Als dat niet kan denk ik er toch maar over om hem te gaan bedraden en met ps3 mediaplayer te gaan werken.
    Afhankelijk natuurlijk of die stopcontacten op dezelfde groep zitten (want dat is wel een vereiste meende ik), is het ook afhankelijk van hoeveel 'storings'apparaten er tussen de 2 stopcontacten nog zitten. Ik heb wel redelijke verhalen gehoord, maar als de verbinding minimaal 100Mbit stabiel kan houden dan moet het denk ik wel lukken.. Je zou eens op tweakers ofzo rond kunnen neuzen in de gathering forums mbt homeplug's...
    De huidige wifi is niet echt denderend, misschien met de nieuwe revisie die binnenkort op de markt komt, deze zou schijnbaar wel 801n Wifi hebben..

  22. #1122

    Standaard

    Als het draadloos en bedraad even een drama is,.... dan kun je de bestanden ook even op een externe HDD plaatsen en via USB weer op de PS3 schijf plaatsen..... je kunt ook rechtstreeks van een externe HDD afspelen, er zijn meer wegen die naar rome leiden
    Have fun and enjoy your collection

  23. #1123

    Standaard

    Bedraad weet ik niet of het een drama is, maar dat is meer omdat ik het niet wilde.
    Ik heb een externe hdd alleen ntfs, dus moet ik die eerst naar fat32 zetten en de bestanden naar max 4gb knippen.

    Ik ga me ook eens verdiepen in de homeplug of anders gewoon het snoer onder de vloer doortrekken en kijken of ik het netjes kan wegwerken.

    bedankt zover.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Bedraad weet ik niet of het een drama is, maar dat is meer omdat ik het niet wilde.
    Ik heb een externe hdd alleen ntfs, dus moet ik die eerst naar fat32 zetten en de bestanden naar max 4gb knippen.

    Ik ga me ook eens verdiepen in de homeplug of anders gewoon het snoer onder de vloer doortrekken en kijken of ik het netjes kan wegwerken.

    bedankt zover.
    Heb nog geen netwerk verbinding bij je TV?

    Dan is hij zeker niet weg, tegenwoordig updaten spelers zich zo, en ook de TV kan zo contact zoeken met PC's, streamen gaat over kabel stukken beter, en het is zeker niet storingsgevoelig, zou dan ook gaan voor een kabeltje
    Have fun and enjoy your collection

  25. #1125

    Standaard

    Ik heb nog geen netwerkverbinding bij de tv.

    Dus bedraden, maar met een homeplug of echt een fysieke utp van router naar de ps3 patchen?

    En kun je echt ALLES afspelen naar de ps3 mbv de PS3 mediaserver?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 45 van 54 EersteEerste ... 35414243444546474849 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •