Pagina 28 van 54 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1331 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Heb je al geprobeerd om bij audio-uitvoer voor Linear PCM te kiezen i.p.v. bitstream?

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Heb je al geprobeerd om bij audio-uitvoer voor Linear PCM te kiezen i.p.v. bitstream?
    Ja, blijft stereo jammer genoeg.
    BD (1243) What i Watch

  3. #678

    Standaard

    Wat voor model van Panasonic heb je?

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VinMo Bekijk bericht
    Ik heb mijn PS3 op dit moment met een optische kabel aangesloten op mijn Pioneer Home Cinema set. Nu hoor ik van iedereen dat je voor nog beter geluid een versterker moet kopen die een HDMI ingang heeft, en dan heb je nog realistischer geluid.

    Ben al zeer tevreden over het geluid met een optische kabel.


    Hoeveel verbetering krijg je met een HDMI kabel + versterker? Is dit echt een wereld van verschil?
    Zoals met alles heeft ook een homecinemaset bij iedereen zo zijn sterkere en zwakkere kanten. Die sterkere en zwakkere kanten zijn dan ook nog eens persoonsgebonden, wat de één belangrijk vind, dat vind één ander weer niet. Voorbeeld, zo vind ik het persoonlijk geen potje om bij een goede set een klein prut schermpje te hebben van 32 inch, dat past al jaren niet meer in het tijdperk van HD, maar goed dat is persoonlijk. Ook meer dan 80% van de voorgebakken setjes die de mensen hebben aangeschaft om allerlei duistere redenen kunnen mij niet echt bekoren, en de setjes waar een passieve "sub" bij zit zijn over het algemeen het luisteren niet waard en daar kom ik op een punt waar het bij de meesten wel mis gaat, de speakers. Speakers zijn bij veel mensen de sluitpost, ze willen gaan genieten...... maar het mag niet teveel meer gaan kosten.

    Nu is het mogelijk om met die nieuwe HD audio formaten over alle kanalen de volledige frequenties weer te geven. Nu hebben veel mensen om diverse redenen een 5.1 of 7.1 satelliet set en helaas vaak niet de net iets betere (lees ook vaak de duurdere) setjes. Met DD5.1 en DTS komen ze vaak al te kort van wat mogelijk is, laat staan dat er ook winst is te boeken met de nieuwe HD audio formaten. Toch kunnen de nieuwe HD audio formaten ook met deze speakersetjes nog wel iets beter gaan klinken, maar er zal nooit uitkomen wat er mogelijk is, je kunt uit een speldeknop nu eenmaal geen laag halen.

    Veel mensen denken dat als ze receiver of versterker hebben met de nieuwe audioformaten, zij dat ook kunnen weergeven..... maar tussen weergeven en weergeven zit nog wel een wereld van verschil. Nu schijnt Sony ook een setje van rond de 350 euro te verkopen dat ze de indruk willen laten geven dat het geschikt is om HD audio weer te geven...... nu heb ik dat setje nog niet gehoord (en heb dat ook niet nodig) om te kunnen zeggen dat het setje(met een passieve "sub") nog geen deuk in een pakje boter kan slaan. In mijn geval verkeert mijn nu toch wel beetje ervaren Denon nog in uitstekende staat en ben ik nog steeds zeer tevreden over de audio kwaliteit, zodoende is er geen noodzaak in mijn geval...... en als hij stukgaat.... ja, dan komt er pas een tijd dat ik weer eens ga investeren, in mijn geval is de receiver de zwakste schakel, maar de schakel is nog zo ontzettend sterk..... dat hij nog niet vervangen hoeft te worden, dat hopen de fabriekanten wel, maar ik weet wel beter

    Maar goed, zelf heb ik nog niet geinvesteerd in zo'n nieuwe receiver, een paar redenen zijn dat ik met de EP35 zo'n receiver niet nodig heb, de speler kan het zelf decoderen en met de PS3 is het ook niet echt nodig als je net als ik nog geen 20 schijfjes hebt en niet van plan bent hevig te investeren in schijfjes die ik nog te duur vind. Zelf gebruik ik de optische kabel met de PS3, en de core van de HD audio formaten klinkt uitstekent, ik zou er nog beter geluid uit kunnen krijgen, heb rondom full range speakers, maar er komen niet zo heel veel films uit waarvan het geluid perfect is.

    Als je echt goede speakers hebt, redelijk veel BD schijfjes koopt, dan is een nieuwe receiver het overwegen waard, als je niet de allerbeste speakers hebt, dan raad ik je aan om daar eens in te gaan investeren, daar zit voor de meeste mensen de grootste winst om knap geluid te krijgen, maar dat is van toepassing op een hele hoop mensen die de speakers erbij namen als sluitpost. Ook een juiste opstelling van de speakers kan een hele verbetering teweegbrengen, kom wel eens bij mensen en dan hangen de gordijnen ervoor of heeft de bitch er planten voor gezet..... omdat ze ze lelijk vindt, in dat geval is een echtscheiding een goede oplossing .

    Knap geluid komt echt niet alleen uit een receiver, ook niet van een audioformaat, maar van een hele hoop zaken. Als je al je zaakjes op orde hebt en je receiver de zwakste schakel is, ja dan heb je reden om daar een nieuwe voor te halen om beter geluid te krijgen. Ga dan niet voor zo'n setje van Sony van 350 euro, je krijgt een hoopje pastic en wat bla bla bla, maar echt geen goed geluid, ook al zegt Sony dat het echt is..... geloof me, dat is het echt niet8)
    Have fun and enjoy your collection

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat voor model van Panasonic heb je?
    Panasonic SA-PT460
    BD (1243) What i Watch

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VinMo Bekijk bericht
    Ik heb mijn PS3 op dit moment met een optische kabel aangesloten op mijn Pioneer Home Cinema set. Nu hoor ik van iedereen dat je voor nog beter geluid een versterker moet kopen die een HDMI ingang heeft, en dan heb je nog realistischer geluid.

    Ben al zeer tevreden over het geluid met een optische kabel.


    Hoeveel verbetering krijg je met een HDMI kabel + versterker? Is dit echt een wereld van verschil?
    Nog even een waarschuwing:

    NIET alle receivers met HDMI aansluitingen doen iets met het signaal!!!!!!!!!

    De eerste generatie receivers deden niets anders dan switchen, en ook nu worden de switchers nog steeds verkocht!!!!

    Ga niet iets kopen als je de kennis niet hebt, je kan wel eens bedrogen uitkomen
    Have fun and enjoy your collection

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Panasonic SA-PT460
    Zeer simpel setje, kan de set de bitrate aan? Wat zegt de gebruiksaanwijzing daarover? Er zijn namelijk setjes die maar een beperkte bitrate kunnen verwerken.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #683

    Standaard Hancock Blu-ray doet verplichte downgrade van je PS3

    Zijn er nog meer PS3 bezitters die hun speler niet upgraden om het upgraden, maar daar sporadisch en alleen zeer bewust gebruik van maken?

    Ik had versie 2.20 en deze voldeed aan al mijn behoeften, had niet meer nodig en mijn internet verbinding was bewust losgekoppeld, ik wilde niet verder upgraden.

    Nu wordt je wijsgemaakt dat je alleen maar originele schijven moet kopen omdat dat het beste is..... nou ik geloof daar ondertussen niet meer in

    Kortgeleden de BD DVD Hancock gekocht, van het Sony label. De ellende begon zodra ik de schijf in de PS3 stopte, kreeg de melding dat ik versie 2.20 op de PS3 had en dat ik MOET upgraden, de PS3 zou niet eerder meer reageren of hij moest geupgrade worden. De speler reageerde niet meer op de AB en toonde de Sony mentaliteit..... je doet wat Sony zegt of Sony laat jouw in de steek met een onbruikbaar apparaat, klanten van Sony hebben niets te kiezen, klanten van Sony moeten doen wat Sony hen dwingt te doen.

    En als je Sony kent..... dan weet je dat je vreselijk gepakt gaat worden, Sony is niet een klantvriendelijk bedrijf dat je een update geeft om je te helpen en zeker niet als zij dat dwingend en tegen je wil verplichten.

    Nu ben ik een film kijker, geen gamer en gebruik de AB om films te kijken, maar met het schijfje Hancock werd ik verplicht om de gamecontroler op te gaan zoeken en hiermee aan het werk te gaan, als al mijn verwensingen van dat moment waren uitgekomen dan was er van Sony niets meer over dan een machteloze drijvende drol midden op de oceaan

    Verplicht alle stappen uitgevoerd, de PS3 was nu gedowngrade. Er was namelijk helemaal niets toegevoegd waar ik ook maar iets aan had. Kwaliteit van Sony moet je dan ook met een beste korrel zout nemen, het geluid via de optische uitgang die in het verleden met een BD schijf waarop True HD stond was met de core van 640k heel best te pruimen.... maar na de downgrade met de BD DVD Hancock was er van de True HD track nu nog maar 448k over, en dat verschil is met een goede installatie best te horen.

    Hancock is na deze vertoning een minderwaardig exemplaar in mijn collectie en het bewijs dat Sony volkomen schijt aan zijn klanten heeft.

    Ook al Hancock in uw niet geupdate speler gehad?
    Have fun and enjoy your collection

  9. #684

    Standaard

    Huh? Gedowngrade? Is de firmware minder dan 2.20 geworden dan? Dat kan toch niet.

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Huh? Gedowngrade? Is de firmware minder dan 2.20 geworden dan? Dat kan toch niet.
    hij bedoeld dat hij de nieuwe versie minder vindt dan zijn oudere 2.20 versie. in zijn ogen is het dus een downgrade. en hij is gefrustreerd dat hij verplicht moet upgraden, omdat anders de boel niet meer werkt. daar kan ik op zich wel inkomen, maar ik upgrade altijd zodra het kan

  11. #686

    Standaard

    Ik ook. Ik zit nu dus met firmware 2.53 en 't bevalt me best. Ik heb alleen de limited Metal Gear Solid 4 BD, maar een gewone 50Hz TV met scart kabel. Het beeld is zwart/wit en de letters zijn niet te lezen, zo klein. Helaas... maar er zal volgend jaar wel een nieuw tv aankomen.

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Huh? Gedowngrade? Is de firmware minder dan 2.20 geworden dan? Dat kan toch niet.
    nee,
    bij de firmware 2.20 heb je een True HD audio track van 640K
    Bij de firmware 2.53 heb je een True HD audio track van nog maar 448k
    Op een beetje set is dat echt duidelijk te horen, het geluid is gewoon minder.
    Daarom is de upgrade van 2.20 naar 2.53 dus eigenlijk een downgrade.
    En omdat de PS3 gewoon stopt met werken als je die update niet doet, wordt je dus feitelijk door Sony verplicht genoegen te nemen met slechter geluid of je dat nu wel of niet wilt.

    Afgezien van het feit dat dat een zeer betwistbare manier van zakendoen is, is het volgens mij nog strafbaar ook om op deze manier je klanten te naaien.

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    bij de firmware 2.20 heb je een True HD audio track van 640K
    Bij de firmware 2.53 heb je een True HD audio track van nog maar 448k
    Op een beetje set is dat echt duidelijk te horen, het geluid is gewoon minder.
    Aha. Ik heb geen surround set aan m'n PS3 hangen, maar ik heb toch nog even een vraagje.

    Het is dus wel mogelijk dat er eventueel bij een volgende firmware weer 640K van gemaakt kan worden? En was/is er voor Sony een reden om de bitrate naar beneden te halen?

  14. #689

    Standaard

    Da´s wel een rotstreek van Sony zeg!

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Aha. Ik heb geen surround set aan m'n PS3 hangen, maar ik heb toch nog even een vraagje.

    Het is dus wel mogelijk dat er eventueel bij een volgende firmware weer 640K van gemaakt kan worden?
    Die vraag kan alleen Sony beantwoorden en als er voldoende druk van consumenten komt zal dat vast wel gebeuren.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    En was/is er voor Sony een reden om de bitrate naar beneden te halen?
    Ook daarvoor zul je bij Sony moeten zijn, dat is ook de reden waarom het is aangekaart.

  16. #691

    Standaard

    Natuurlijk, leuk is anders maar het kan toch ook een foutje zijn van Sony?

    Lijkt mij sterk dat men de ps3 minder wil laten worden, vooral nu de ps3 en blu ray zo actief in de reclames voorbij komt...?

    Verder ben ik ook tegen dat gedwongen upgraden, al ben ik bang dat Sony dit recht heeft. Zal wel in de kleine lettertjes staan toen je je aanmelde bij Sony toen je een ps3 kocht...Ik heb in ieder geval gewoon akkoord gekozen en echt niet alles doorgelezen. Wie wel trouwens...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Natuurlijk, leuk is anders maar het kan toch ook een foutje zijn van Sony?

    Lijkt mij sterk dat men de ps3 minder wil laten worden, vooral nu de ps3 en blu ray zo actief in de reclames voorbij komt...?

    Verder ben ik ook tegen dat gedwongen upgraden, al ben ik bang dat Sony dit recht heeft. Zal wel in de kleine lettertjes staan toen je je aanmelde bij Sony toen je een ps3 kocht...Ik heb in ieder geval gewoon akkoord gekozen en echt niet alles doorgelezen. Wie wel trouwens...
    Toen ik de speler kocht was ik helemaal niet verplicht om ergens ja op te zeggen, zou mooi zijn, krijgen de winkels zomaar dingen terug als de klant niet bevalt wat er geeist wordt door de fabriekant, denk dat ze zo wie zo weinig klaar maken voor de rechtbank, zaken met beloftes verkopen, maar andere zaken afdwingen...... of anders krijg je niets...

    Foutje van Sony??

    Nou ik noem het geen foutje, ik noem het een aanval op mijn spullen, net zoiets als die rat een tijdje terug deed met gore virussen op hun CD's zetten die hele PC's om zeep hielpen, Sony is erg hardleers, een misdadiger die verborgen files op zijn produkten zet om zijn klanten ongewenst aan te vallen.

    Foutje?

    Aan mijn .... , pure opzet door een dictator die de dienst wil uitmaken

    Je bent bang dat Sony dat recht heeft..... nee toch?En jij hebt geen rechten, jij hoeft niet te weten wat de fabrikant met je speler wil uitvreten? Jij moet gedwongen ondergaan als je spullen minder gemaakt worden? Jij moet gedwongen worden een update te ondergaan en eventuele fouten die daarbij optreden te ondergaan en dat zelf weer op te lossen? Jij dient te betalen voor origineel materiaal en ongevraagd updates te slikken die geen updates zijn maar overnames door de fabrikant? Jij dient vrijwillig afstand te doen van het feit dat je de eigenaar bent en dat je een ander kan laten uitvreten met jouw spullen wat hij er mee wil. en dat zonder enige uitleg of keuze van de andere kant?

    Kan je die zelfde rat dan ook verplichten dat hij van alle andere fabrikanten ter wereld van alle apparaten ter wereld ook maar even alle Updates op zijn schijfjes zet, van wel eerlijke fabrikanten die niet die macht hebben die Sony wel heeft met zijn eigen label en waar hij schromelijk misbruik van maakt?

    Ga me niet vertellen dat Sony updates op zijn schijfjes zet om de klanten ten diensten te zijn, heb dat nog nooit geloofd, want als dat wel het geval zou zijn.... dan hoef je de klant toch niet te dwingen??

    Sprookje

    Er was eens een Sony, die maakte prachtige updates, doet daar alle moeite voor, stopt deze op zijn schijfjes, is daar heel open en eerlijk in en geeft de klant die de schijf koopt daarbij een uitgebreide uitleg van alle verbeteringen die de klant te wachten staan, en om het voor de klant nog mooier te maken mag de klant ook nog kiezen wat hij wel en niet geupdate wil hebben. Tevens beloofd Sony om de klant zijn apparaat op te komen halen als het onverhoopt tijdens de update mis mocht gaan en zijn apparaat daarbij vast loopt. De klant krijgt zolang van Sony een minimaal gelijkwaardig apparaat in bruikleen en zal het apparaat van de geachte klant koesteren en het binnen 5 werkdagen weer terugbrengen op de door de klant gewenste tijd. Ja, die Sony updates toch, een feest voor de klant zijn apparatuur wordt beter en beter en de klant wordt elke wens van de ogen afgelezen.... de klant gaat weer tevreden naar bed en sliep nog lang en gelukkig.

    Werkelijkheid

    Ja, waarom zou een rat je nu dwingen om te gaan updaten, een test om te kijken hoever ze kunnen gaan, downgraden om ze ook nog een receiver van het eigen merk aan te kunnen smeren die wel het HD van de Sony PS3 in PCM aankan, als is het maar zo'n plastic prul van net effe 300 euro met de bla bla dat hij HD kan weergeven.... blijven toch je fabrieken draaien.... Ja waarom zou je nu je klanten gaan treiteren? smoesjes vertellen, dat je moet upgraden naar zo'n setje van plastic en dat je dan pas echte HD audio kan horen.... of gunt Sony je niet dat je met een wat ouder receiver via optisch ook schitterend geluid hebt..... ik snap het ook niet, er zat geen uitleg bij, er zat helemaal niets bij, enkel dwang.... en van de kwaliteit heb ik niets gemerkt. Of zou die rat met zijn grappen een stukje harware in de speler gaan activeren wat hem extra snel laat slijten.... het gaat immers niet zo best met de rat.... er moet geproduceerd worden, meer verkocht, ach ik zeg maar wat.... want die gedwongen updates, ja die snap ik niet


    Inderdaad ik snap ook niet dat men je dwingt tegen je wil in om je apparatuur te downgraden. Zeker niet als je klanten net als ik krijgt die daar absoluut niet van houden en je rotzooi nooit meer zullen kopen en ook anderen daarvoor zullen waarschuwen, dacht dat wij in een vrije wereld woonden met het recht op vrije keuzes en niet overgeleverd gaan worden aan de grote concerns die voor jou gaan willen bepalen wat wel en niet goed voor je is.

    Ja, de stiekeme manier, de dwang, de downgrade en de inbreuk op MIJN eigendom maken mij niet vrolijk. Ik vind het huisvredebreuk, ik heb betaald voor een originele film, en ik heb daar dik voor betaald, en ipv een film krijg ik een kidnapping van mijn apparatuur ....... witheet wordt ik van deze manieren.

    Maar ik denk dat ieder weldenkend mens niet zou willen dat iedereen maar zo je deur intrapt en bij je naar binnen loopt om daar te doen wat ze goeddunken, Sony denkt dat dat wel kan....
    Have fun and enjoy your collection

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    hij bedoeld dat hij de nieuwe versie minder vindt dan zijn oudere 2.20 versie. in zijn ogen is het dus een downgrade. en hij is gefrustreerd dat hij verplicht moet upgraden, omdat anders de boel niet meer werkt. daar kan ik op zich wel inkomen, maar ik upgrade altijd zodra het kan
    Een upgrade is, net als in mijn geval, niet altijd een upgrade.

    Je dient altijd even te kijken of een upgrade voor jou in jouw geval noodzakelijk is, er kunnen in een upgrade dingen staan die je niet nodig hebt, zo kun je dan wel eens een paar upgrades of alle upgrades overslaan als je apparaat naar je zin werkt.

    Bedenk wel dat er tijdens een upgrade wel eens wat mis kan gaan, je kan wel eens niet de eerste zijn die met een absoluut onbruikbaar apparaat blijft zitten omdat er wat mis ging tijdens een update. Een kleine hik in de electra voorziening en je hebt een compleet dood apparaat, het gebeurt vaker dan je denkt.

    Als je zelf bewust update is er niets aan de hand, maar ik denk dat niemand zich tot iets wil laten dwingen, zekert niet als je van een zogenaamde upgrade minder kan worden en daartoe gedwongen wordt.

    Update bewust en zonder dwang
    Have fun and enjoy your collection

  19. #694

    Standaard

    meestal lees ik wel eerst op het internet wat de ervaringen zijn van mensen. als blijkt dat een upgrade problemen geeft, wacht ik lekker op de volgende.

  20. #695

    Standaard

    Nou weet wel dat de Panasonic de deur uit gaat, er komt een andere pf voorlopig de PS3....

    Alles moet op Lininair PCM toch en dan heb ik gewoon net als de Pana DTS HD en TrueHD? alleen staat er op de versterker PCM het maakt toch verder niks uit?
    Laatst aangepast door PorscheHD : 13-12-2008 om 10:02

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Toen ik de speler kocht was ik helemaal niet verplicht om ergens ja op te zeggen, zou mooi zijn, krijgen de winkels zomaar dingen terug als de klant niet bevalt wat er geeist wordt door de fabriekant, denk dat ze zo wie zo weinig klaar maken voor de rechtbank, zaken met beloftes verkopen, maar andere zaken afdwingen...... of anders krijg je niets...

    Foutje van Sony??

    Nou ik noem het geen foutje, ik noem het een aanval op mijn spullen, net zoiets als die rat een tijdje terug deed met gore virussen op hun CD's zetten die hele PC's om zeep hielpen, Sony is erg hardleers, een misdadiger die verborgen files op zijn produkten zet om zijn klanten ongewenst aan te vallen.

    Foutje?

    Aan mijn .... , pure opzet door een dictator die de dienst wil uitmaken

    Je bent bang dat Sony dat recht heeft..... nee toch?En jij hebt geen rechten, jij hoeft niet te weten wat de fabrikant met je speler wil uitvreten? Jij moet gedwongen ondergaan als je spullen minder gemaakt worden? Jij moet gedwongen worden een update te ondergaan en eventuele fouten die daarbij optreden te ondergaan en dat zelf weer op te lossen? Jij dient te betalen voor origineel materiaal en ongevraagd updates te slikken die geen updates zijn maar overnames door de fabrikant? Jij dient vrijwillig afstand te doen van het feit dat je de eigenaar bent en dat je een ander kan laten uitvreten met jouw spullen wat hij er mee wil. en dat zonder enige uitleg of keuze van de andere kant?

    Kan je die zelfde rat dan ook verplichten dat hij van alle andere fabrikanten ter wereld van alle apparaten ter wereld ook maar even alle Updates op zijn schijfjes zet, van wel eerlijke fabrikanten die niet die macht hebben die Sony wel heeft met zijn eigen label en waar hij schromelijk misbruik van maakt?

    Ga me niet vertellen dat Sony updates op zijn schijfjes zet om de klanten ten diensten te zijn, heb dat nog nooit geloofd, want als dat wel het geval zou zijn.... dan hoef je de klant toch niet te dwingen??

    Sprookje

    Er was eens een Sony, die maakte prachtige updates, doet daar alle moeite voor, stopt deze op zijn schijfjes, is daar heel open en eerlijk in en geeft de klant die de schijf koopt daarbij een uitgebreide uitleg van alle verbeteringen die de klant te wachten staan, en om het voor de klant nog mooier te maken mag de klant ook nog kiezen wat hij wel en niet geupdate wil hebben. Tevens beloofd Sony om de klant zijn apparaat op te komen halen als het onverhoopt tijdens de update mis mocht gaan en zijn apparaat daarbij vast loopt. De klant krijgt zolang van Sony een minimaal gelijkwaardig apparaat in bruikleen en zal het apparaat van de geachte klant koesteren en het binnen 5 werkdagen weer terugbrengen op de door de klant gewenste tijd. Ja, die Sony updates toch, een feest voor de klant zijn apparatuur wordt beter en beter en de klant wordt elke wens van de ogen afgelezen.... de klant gaat weer tevreden naar bed en sliep nog lang en gelukkig.

    Werkelijkheid

    Ja, waarom zou een rat je nu dwingen om te gaan updaten, een test om te kijken hoever ze kunnen gaan, downgraden om ze ook nog een receiver van het eigen merk aan te kunnen smeren die wel het HD van de Sony PS3 in PCM aankan, als is het maar zo'n plastic prul van net effe 300 euro met de bla bla dat hij HD kan weergeven.... blijven toch je fabrieken draaien.... Ja waarom zou je nu je klanten gaan treiteren? smoesjes vertellen, dat je moet upgraden naar zo'n setje van plastic en dat je dan pas echte HD audio kan horen.... of gunt Sony je niet dat je met een wat ouder receiver via optisch ook schitterend geluid hebt..... ik snap het ook niet, er zat geen uitleg bij, er zat helemaal niets bij, enkel dwang.... en van de kwaliteit heb ik niets gemerkt. Of zou die rat met zijn grappen een stukje harware in de speler gaan activeren wat hem extra snel laat slijten.... het gaat immers niet zo best met de rat.... er moet geproduceerd worden, meer verkocht, ach ik zeg maar wat.... want die gedwongen updates, ja die snap ik niet


    Inderdaad ik snap ook niet dat men je dwingt tegen je wil in om je apparatuur te downgraden. Zeker niet als je klanten net als ik krijgt die daar absoluut niet van houden en je rotzooi nooit meer zullen kopen en ook anderen daarvoor zullen waarschuwen, dacht dat wij in een vrije wereld woonden met het recht op vrije keuzes en niet overgeleverd gaan worden aan de grote concerns die voor jou gaan willen bepalen wat wel en niet goed voor je is.

    Ja, de stiekeme manier, de dwang, de downgrade en de inbreuk op MIJN eigendom maken mij niet vrolijk. Ik vind het huisvredebreuk, ik heb betaald voor een originele film, en ik heb daar dik voor betaald, en ipv een film krijg ik een kidnapping van mijn apparatuur ....... witheet wordt ik van deze manieren.

    Maar ik denk dat ieder weldenkend mens niet zou willen dat iedereen maar zo je deur intrapt en bij je naar binnen loopt om daar te doen wat ze goeddunken, Sony denkt dat dat wel kan....
    Wow, je Sony haat zit wel erg diep

    Ik vraag mij af in hoeverre mag Sony, of welke fabrikant dan ook, een upgrade opdringen?. Iets waar ik ook niet achter sta. Voordat je mij weer "aanvalt"..haha.
    Ik geef je wel gelijk in deze.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Is dit jouw eigen ervaring Edgar? Heeft iemand behalve DPFG dit eigenlijk al kunnen staven? Ik heb hier 2.53 en heb gewoon 640kpbs bij TrueHD. Ook kan ik er op geen enkel ander forum iets over vinden. Met miljoenen PS3 gebruikers wereldwijd, lijkt me dat een blunder van dit kaliber toch breed uitgemeten zou moeten zijn op het net.
    ik heb ook gewoon 640kbps na 2.53 update.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #698

  24. #699

    Standaard

    Nou dan weten we genoeg lijkt mij..........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Is dit jouw eigen ervaring Edgar? Heeft iemand behalve DPFG dit eigenlijk al kunnen staven? Ik heb hier 2.53 en heb gewoon 640kpbs bij TrueHD. Ook kan ik er op geen enkel ander forum iets over vinden. Met miljoenen PS3 gebruikers wereldwijd, lijkt me dat een blunder van dit kaliber toch breed uitgemeten zou moeten zijn op het net.
    Bij de nieuwste schijven van Sony ook

    Heb bij ander "merk" en iets oudere uitgave zoals bijvoorbeeld Indiana Jones bij TrueHD van Paramount ook nog gewoon 640Kbps..... alleen die Hancock BR van Sony(heeft ook True HD-afgelopen zondag gekocht bij MM Arena) wil niet afspelen op 640Kbps , deze gaat na de verplichte Update niet verder dan 448Kbs. Nu heb ik nog even geen zin om weer te gaan updaten naar 2.53 om te zien of hij dan wel weer naar 640kbps gaat, maar dat lijkt mij sterk.

    En dan nog wens ik geen Blue Rays van Sony met verplichte Updates

    Sony en kwaliteit..... of is de TrueHD van Sony van een veel mindere kwaliteit dan de TrueHD van andere labels? Ben net terug van de MM Cruqius en heb daar de POTC box(alle delen zijn 2disc) opgehaald voor 34,99, deze versie heeft enkel DD5.1 en heb net even de bitrate gechecked, speelt ook keurig op 640Kbps en klinkt echt stukken beter dan Hancock die TrueHD als basis zou hebben.

    Ik wacht nog wel even af of er nog andere "slachtoffers" komen..... en hoop dat die wel de apparatuur hebben om op te merken dat het minder geworden is. Bedenk wel dat Hancock een vrij nieuwe uitgave is, eigenlijk zou Hancock uit de speakers moeten spetteren van kwaliteit, en niet blijven hangen op een 448kbps, het Blue Ray gebeuren niet waardig

    Het zal alleen die mensen opvallen die een PS3 met een lage versie, zoals ik met 2.20 had. Ik had ook al gevraagd of deze ongein Sony wereldwijd betreft of alleen een misselijke poging van Sony Nederland is

    Ik ken nog wel iemand, die net als ik niet zo gek is op updates als het niet absoluut noodzakelijk is, maar die wil Hancock nu niet meer in zijn speler hebben. Het kan nog even kunnen duren eerdat het bij meer mensen kan optreden, zoveel BR schijven worden er nu ook niet verkocht..... en ook op de PS3 wordt er heel veel gedownloade HD content mee afgespeeld

    Vraag me nog steeds af waarom die 2.30 update op die Hancock Blue Ray staat, begrijp er echt niets van, en begrijp ook niet waarom ze mijn speler helemaal plat gooiden en dat ik de Update moest uitvoeren om een werkend apparaat te houden.

    Houd je Sony aankopen maar even in de gaten, ben benieuwd waar de ongein vandaan komt en wie er verantwoordelijk is voor die update tegen mijn zin.

    Met z'n allen moeten we daar toch wel achter kunnen komen....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 28 van 54 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •