Pagina 11 van 54 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1331 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Ik zou voor de PS3 gaan met 40gig aangezien die het goedkoopste is. Extra schijfruimte kan namelijk gemakkelijk via een externe HDD met USB aansluiting. 500gig erbij heb je al voor rond de 80 euro, 1000 gig heb ik erbij gekocht voor 120 euro.

    Voordeel is dat deze externe schijf ook aan de PC kan, dan kun je er gemakkelijk bestanden opzetten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #252

    Standaard

    Is de 80 GB uberhaupt anders dan de 40 GB, afgezien van verdubbeling van het aantal GB?

  3. #253

    Standaard

    Volgens mij niet. Net bij Play.com trouwens de officiële afstandbediening besteld voor de PS3. Lijkt me handiger bij het afspelen van blu-rays dan de controller hiervoor te gebruiken.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens mij niet. Net bij Play.com trouwens de officiële afstandbediening besteld voor de PS3. Lijkt me handiger bij het afspelen van blu-rays dan de controller hiervoor te gebruiken.
    Die controller kan ik idd alleen maar aanraden, ik gebruik de game controller alleen voor games, verder altijd de AB.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Is de 80 GB uberhaupt anders dan de 40 GB, afgezien van verdubbeling van het aantal GB?
    Volgens mij niet. En herrie maakt de 40Gb versie absoluut niet dus dat hoeft ook geen reden te zijn om voor de 80Gb versie te gaan als die een andere chip zou hebben.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Volgens mij niet. En herrie maakt de 40Gb versie absoluut niet dus dat hoeft ook geen reden te zijn om voor de 80Gb versie te gaan als die een andere chip zou hebben.
    Maar de 80 GB wordt wel duurder? Enige kans dan ook dat de 40 GB misschien wat goedkoper wordt?

  7. #257

    Standaard

    Ik zag gisteren bij de Bart Smit beide versies voor € 399,95
    - 80 GB incl. 1 draadloze Dualshock 3 (vibrerende) controller
    - 40 GB incl. 2 draadloze sixasis controllers (dus de oude controllers)

    Als ik al niet een PS3 had dan was ik voor de 80 GB gegaan.....(zo'n vibro controller kost via internet buitenland zo'n € 40,00 incl. versturen)
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  8. #258

    Standaard

    Was een 40 GB eerst niet 360 euro of was hij sowieso al 400?

  9. #259

    Standaard

    Ik heb 'm voor 300 euro.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Was een 40 GB eerst niet 360 euro of was hij sowieso al 400?
    De "normale" going prijs zit inderdaad rond de 400 euro, maar als je iets voordeliger op de kop kan tikken, dan moet je niet de hoofdprijs betalen. Er zijn wel eens leuke combi aanbiedingen, met spellen of onderdelen als extra, of zoals Wehkamp wel eens doet.... 10% korting op hun hele handel, al moet je er dan snel bijzijn. Zo heb ik mijn 40GB ook gekocht, voor de 60GB was ik de hoofdprijs kwijt, maar dat is niet erg, deze is nog steeds erg geliefd vanwege zijn extra mogelijkheden.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #261

    Standaard

    Voor wie in de buurt woont:
    By Toys R Us in winkelcentrum Westerhaven in Groningen ligt de PS3 80GB versie nieuw voor 400 euro.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Voor wie in de buurt woont:
    By Toys R Us in winkelcentrum Westerhaven in Groningen ligt de PS3 80GB versie nieuw voor 400 euro.
    Dat kost deze ook bij de Intertoys (landelijk)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #263

    Standaard

    kan je een PS3 eigenlijk regiovrij maken? Sorry als de vraag al eens gesteld werd.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich Bekijk bericht
    kan je een PS3 eigenlijk regiovrij maken? Sorry als de vraag al eens gesteld werd.
    nee.

    En die vraag is al heel vaak gesteld.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    nee.

    En die vraag is al heel vaak gesteld.
    we kunnen toch beter zeggen nog niet

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superchan Bekijk bericht
    we kunnen toch beter zeggen nog niet
    Aangezien het onduidelijk is wanneer wel is 'nee' een stuk duidelijker en schept minder verwachtingen. (mijns inziens)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #267

    Standaard

    Welke afstandsbediening is het beste te gebruiken voor het afspelen van Blu-ray's op je PS3? En waar kan ik die vinden? Ik heb namelijk geen creditcard, dus Frank's optie gaat niet op voor mij. Zijn ze toevallig ook in Nederlandse elektronicawinkels te koop?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Welke afstandsbediening is het beste te gebruiken voor het afspelen van Blu-ray's op je PS3? En waar kan ik die vinden? Ik heb namelijk geen creditcard, dus Frank's optie gaat niet op voor mij. Zijn ze toevallig ook in Nederlandse elektronicawinkels te koop?
    De officiële blu-ray remote van Sony is gewoon te koop hier in Nederland, bijvoorbeeld bij de Mediamarkt, maar hij is nogal eens uitverkocht. De AB is redelijk aan de prijs, maar is het geld zeker waard. Onmisbaar voor als je de PS3 vooral gebruikt voor multimedia ipv alleen voor games.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #269

    Standaard

    Ik heb het al eens voorbij zien komen maar kan het nergens meer terug vinden.

    Wie kan mij vertellen waar je een USB-IR kan kopen voor op de PS3??
    Dit zodat ik mijn Harmony ook kan gebruiken als AB voor de PS3.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De officiële blu-ray remote van Sony is gewoon te koop hier in Nederland, bijvoorbeeld bij de Mediamarkt, maar hij is nogal eens uitverkocht. De AB is redelijk aan de prijs, maar is het geld zeker waard. Onmisbaar voor als je de PS3 vooral gebruikt voor multimedia ipv alleen voor games.
    OK, bedankt! De PS3 is inmiddels gehaald + een HDMI-DVI kabel. Dan ga ik straks maar even de stad weer in op zoek naar de Sony remote.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik heb het al eens voorbij zien komen maar kan het nergens meer terug vinden.

    Wie kan mij vertellen waar je een USB-IR kan kopen voor op de PS3??
    Dit zodat ik mijn Harmony ook kan gebruiken als AB voor de PS3.
    =

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=GAMES

    Ik heb vandaag bovenstaand product ontvangen. De afstandsbediening ligt nu in de kast, maar de meegeleverde usb dongle is aangesloten op de ps3. Zeer goedkope en eenvoudige oplossing om toch met infraroodafstandsbediening te kunnen werken.

    Snelle test: ik kan de blu-ray nu met mijn Harmony afstandsbediening op pauze zetten, menu oproepen. Basale functies werken dus. Aan en uitzetten niet. Dat is geen probleem voor blu-ray, want het schijfje moet er toch in en uit.

    Je kunt deze mogelijkheid heel eenvoudig instellen. Kies in toevoegen apparaten voor Gameconsole met dvd, daarna voor Logic3, en dan voor PS3 Remote Controller. Alle instellingen zijn al voorgeprogrammeerd.

    Nu dit ook kan wordt de vervanging van de PS3 voor mij naar achteren geschoven.

    Edit: helaas werkt alles niet goed. Zal de komende dagen eens verder experimenteren.
    Inmiddels gekregen van Rhodanos omdat hij hem niet meer gebruikte maar nog niet uitgetest.
    Trouwens, bij het spel Buzz heb je ook een usb-ontvanger voor de buzzers, zou dit ook een optie zijn voor de Harmony AB?
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    OK, bedankt! De PS3 is inmiddels gehaald + een HDMI-DVI kabel. Dan ga ik straks maar even de stad weer in op zoek naar de Sony remote.
    Ah, je zult er vast geen spijt van gaan krijgen, het is een prachtig apparaat

    Om je gelijk nog wat armer te maken, op mjentertainment.net kun je goedkoop blu-rays kopen (wel even checken of ze regiovrij zijn). Verder heeft play.com een stuk of 6 games fors in de aanbieding, waaronder Uncharted, wat echt een prachtige filmische game is (Indiana Jones achtig).

    Mag ik trouwens vragen waar, voor hoeveel en welke versie je hebt gekocht? De Saturn heeft de 80GB versie namelijk in de aanbieding. Overigens kun je altijd nog overwegen om een externe USB HDD erbij te kopen. Ik gebruik er 1 van 1TB en die bevalt prima. Alle muziek e.d. staat erop en kan nu ook via de surroundset worden afgespeeld!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ah, je zult er vast geen spijt van gaan krijgen, het is een prachtig apparaat

    Om je gelijk nog wat armer te maken, op mjentertainment.net kun je goedkoop blu-rays kopen (wel even checken of ze regiovrij zijn). Verder heeft play.com een stuk of 6 games fors in de aanbieding, waaronder Uncharted, wat echt een prachtige filmische game is (Indiana Jones achtig).

    Mag ik trouwens vragen waar, voor hoeveel en welke versie je hebt gekocht? De Saturn heeft de 80GB versie namelijk in de aanbieding. Overigens kun je altijd nog overwegen om een externe USB HDD erbij te kopen. Ik gebruik er 1 van 1TB en die bevalt prima. Alle muziek e.d. staat erop en kan nu ook via de surroundset worden afgespeeld!
    Hmm...hoe kan ik checken of ze regiovrij zijn? Dat ging toch niet meer via cijfers zoals bij DVD's? En ik heb geen creditcard hè. In ieder geval bedankt voor je tips, ik maak er een mental note van. :wink:

    Owja...ben net terug uit de stad en heb een remote kunnen vinden.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #274

  25. #275

    Standaard

    Die twee sites gebruik ik inderdaad, meestal zoek ik de titel zelfs op in beide, zodat ik er zeker van ben.

    @Dennis
    Als je aan de blu-rays wilt, dan kan ik je toch echt sterk aanraden om een CC te nemen. De jaarlijkse kosten van zo'n kaart vallen in het niet bij de enorme hoeveelheid geld die je gaat besparen door niet in Nederlandse winkels te kopen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 11 van 54 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •