Pagina 4 van 24 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 578 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nog intresse in By Brakhage: An Anthology, Volumes One and Two en Days of Heaven.
    Days of heaven is gemáákt voor blu-ray. Adembenemend mooi. Ik kan ook niet wachten tot The Thin Red Line uitkomt dit najaar.

    Mijn favoriete Criterion-BD's: Le salaire de la peur (The wages of fear), Days of Heaven, Revanche en El Norte. Die laatste twee films kende ik niet en bestelde ik na enthousiaste Dvdbeaver recensies te hebben gelezen. Erg indrukwekkend allebei, om heel verschillende redenen.

    En nu dus maar de twee Powell & Pressburgerfilms besteld, hoewel ik de Engelse uitgaven al heb, en Mystery train, waar ik al een maand over twijfel. Verder heb ik alle Criterion-BD's die ik wil al in huis.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 22-07-2010 om 14:27

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heb in 1 order 5 of 6 titels tegelijk gestopt maar die zijn tot nu toe allemaal apart verzonden. Heb ze wel samen afgerekent en aangevinkt dat ze samen moeten worden verzonden...
    mmm, als ik dit hoor ga ik ook maar een gokje wagen, zijn toch nette prijzen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #78
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Days of heaven heb 'k ook in bestelling, jullie maken me wel heel nieuwsgierig.

    Trouwens bureaulamp verzendkosten bij dvdpacific zijn voor 3 items 8,46 $ dus
    inderdaad lager dan de andere.

    B&N had die aktie toch beter wat eerder gepland, zou voor ons Euro-zone inwoners
    nog interessanter zijn Maar ja een gegeven paard ...
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #79

    Standaard

    Net Hunger besteld bij Barnes & Nobel, en het staat nu al op verzenden.
    Ben heel benieuwd.
    Wat is de levertijd naar Nederland ongeveer?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Days of heaven is gemáákt voor blu-ray. Adembenemend mooi. Ik kan ook niet wachten tot The Thin Red Line uitkomt dit najaar.

    Mijn favoriete Criterion-BD's: Le salaire de la peur (The wages of fear), Days of Heaven, Revanche en El Norte. Die laatste twee films kende ik niet en bestelde ik na enthousiaste Dvdbeaver recensies te hebben gelezen. Erg indrukwekkend allebei, om heel verschillende redenen.
    Van Days of Heaven heb ik al de Criterion dvd en die voldoet voor mij
    Ik las een paar dagen geleden in het boek "1001 films die je gezien moet hebben" over El Norte en dat trok wel m`n interesse. Dus die wil ik dalijk gaan bestellen. Heeft iemand al The Secret Of The Grain (hier uitgebracht onder de originele titel Le Grain et le mulet) gezien? de trailer op de site van Criterion ziet er wel goed uit, de bd komt deze maand uit.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Van Days of Heaven heb ik al de Criterion dvd en die voldoet voor mij
    Ik las een paar dagen geleden in het boek "1001 films die je gezien moet hebben" over El Norte en dat trok wel m`n interesse. Dus die wil ik dalijk gaan bestellen. Heeft iemand al The Secret Of The Grain (hier uitgebracht onder de originele titel Le Grain et le mulet) gezien? de trailer op de site van Criterion ziet er wel goed uit, de bd komt deze maand uit.
    Mijn exemplaar van The secret of the grain kan elk moment in de bus vallen. Ik laat het je weten zodra ik hem gezien heb. Dvdbeaver is zwaar enthousiast.

  7. #82

    Standaard

    Ok! zal maar alvast bestellen, ben nu toch bezig
    Tot nu in m`n mandje: El Norte, Chunking Express en The Secret of the grain. Eens kijken wat we daar nog aan kunnen toevoegen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Net Hunger besteld bij Barnes & Nobel, en het staat nu al op verzenden.
    Ook érg de moeite waard, Hunger.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok! zal maar alvast bestellen, ben nu toch bezig
    Tot nu in m`n mandje: El Norte, Chunking Express en The Secret of the grain. Eens kijken wat we daar nog aan kunnen toevoegen
    Happy Together en Fallen Angels van Wong Kar Wai. Alleen zijn dat geen Criterions maar uitgaven van het Amerikaanse label Kino, en Kino op blu-ray had eigenlijk net zo goed Criterion kunnen heten. Fantastische uitgaven met relevante extra's, prachtige films en mooi vormgegeven artwork. Dit overigens allemaal in tegenstelling tot de oude dvd-uitgaven van Kino. Maar excuses voor dit zijspoor.

  10. #85

    Standaard

    Le Grain et le mulet heb ik gezien, mooie film met een comedy gehalte.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #86

  12. #87

  13. #88
    Laatst aangepast door TheGodfather : 04-09-2010 om 13:52
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #89

    Standaard

    The Thin Red Line review @ blu-ray.com. 5/5 op alle fronten.

    Jammer dat die Criterions zo duur en regio A zijn.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    The Thin Red Line review @ blu-ray.com. 5/5 op alle fronten.

    Jammer dat die Criterions zo duur en regio A zijn.
    Heel fijn dat die Criterions bestaan! Zo overdreven duur zijn ze helemaal niet, en ze zijn elke cent waard. En er bestaan regio-vrije spelers...

  16. #91

    Standaard

    The Thin Red line heb ik pas voor het eerst gezien op DVD, zou best kunnen dat ik nav deze review de Blu-ray aan ga schaffen.. topfilm!

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Heel fijn dat die Criterions bestaan! Zo overdreven duur zijn ze helemaal niet, en ze zijn elke cent waard. En er bestaan regio-vrije spelers...
    I know, I know..Wellicht ooit een keer een regiovrije speler kopen, en dan zullen er vast wel een aantal Criterions besteld worden.

    edit: Zie net de vergelijking op dvdbeaver, ziet er fenomenaal uit. http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...n_red_line.htm
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 14-09-2010 om 09:47

  18. #93

  19. #94

    Standaard Days of heaven

    Gisteravond voor de tweede keer gezien.
    Ditmaal eerst het boekje gelezen, vooral wat de cameraman schrijft is bijzonder interessant.
    Heb nu de E subs maar aangezet, voice over is soms moeilijk verstaanbaar...
    Prachtfilm!
    Ga nu naar Badlands (ook van Malick) zoeken, helaas niet op BD volgens mij.

  20. #95

    Standaard

    Via de Twitter:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #96

    Standaard

    Net een stukje van Merry Christmas Mr. Lawrence gekeken.
    Niet te geloven wat een diepte, het lijkt wel 3D en dat bij een film uit 1983. Criterion has done it again.

    Het gaat er op lijken dat ik de Criterion alleen nog maar goed genoeg ga vinden en niet meer een uitgave van een ander label. Nou misschien op BFI en MoC/Eureka na dan...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net een stukje van Merry Christmas Mr. Lawrence gekeken.
    Niet te geloven wat een diepte, het lijkt wel 3D en dat bij een film uit 1983. Criterion has done it again.

    Het gaat er op lijken dat ik de Criterion alleen nog maar goed genoeg ga vinden en niet meer een uitgave van een ander label. Nou misschien op BFI en MoC/Eureka na dan...

    Dat klinkt goed, van de foto's had ik wel het idee dat er aardig wat grain in de film zit.
    Ik kan me dat niet herinneren van de dvd of VHS tape maar ik geeft toe het is lang geleden dat ik de film gezien heb.
    Ik hoop dat mijn blu ray deze week eindelijk arriveert.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net een stukje van Merry Christmas Mr. Lawrence gekeken.
    Niet te geloven wat een diepte, het lijkt wel 3D en dat bij een film uit 1983. Criterion has done it again.
    Heb je inmiddels al de hele film gezien? Ik wel, en ik vond het wel meevallen. Er zitten stukken in die er heel goed uitzien, maar over het algemeen vond ik het niet zo'n denderende beeldkwaliteit. Ligt niet aan Criterion overigens, gewoon aan de bron. Overigens wel een stuk scherper dan de beide Imamura's die MoC op BD heeft gezet (profound desire of the gods / vengeance is mine).

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Heb je inmiddels al de hele film gezien? Ik wel, en ik vond het wel meevallen. Er zitten stukken in die er heel goed uitzien, maar over het algemeen vond ik het niet zo'n denderende beeldkwaliteit. Ligt niet aan Criterion overigens, gewoon aan de bron. Overigens wel een stuk scherper dan de beide Imamura's die MoC op BD heeft gezet (profound desire of the gods / vengeance is mine).
    Ik heb hem helemaal gekeken, film doet wel erg ouder aan dan '83 qua kleur en stijl, maar diepte zit er wel flink in. Over het algemeen ben ik zeer te spreken over de kwaliteit, zeker zoals je zegt rekening houdend met de bron.
    Ik moet wel zeggen dat ik niet constant op de kwaliteit heb gelet en dat komt omdat ik het een hele opgave vond om de film te volgen en te begrijpen Het liefst zou ik hebben dat de Engelse dialogen ook ondertiteld zouden zijn, dat zou het volgen een stuk eenvoudiger maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #100

    Standaard

    Hausu

    Oef!! Het verschil tussen de MoC en de Criterion Blu-Ray is wel heeeeeeel erg groot:

    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDReviews48/hausu.htm

    Ik moet nu toch echt ergens een regiovrije Blu-Rayspeler zien te scoren!!

Pagina 4 van 24 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •