Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 578 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik moet huilen als ik al die titels zie... allen regio A
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik moet huilen als ik al die titels zie... allen regio A
    Ik wordt er ook niet vrolijk van. Dit zijn toch wel de dingen waardoor ik Blu-ray regelmatig vervloek.

  3. #28

    Standaard

    Heeft niet zozeer met Blu-ray te maken als met Criterion zelf. Ze hebben meestal alleen de rechten voor Amerika van een film.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Heeft niet zozeer met Blu-ray te maken als met Criterion zelf. Ze hebben meestal alleen de rechten voor Amerika van een film.
    Dat snap ik maar dat veranderd natuurlijk niks aan de zaak.

  5. #30

    Standaard

    Ik ben in ieder geval erg blij met m'n Amerikaanse BD-speler

  6. #31

    Standaard

    Kun je volgens mij net zo goed je huidige speler regiovrij maken, want Amerikaanse spelers kunnen vaak ook geen PAL aan.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Kun je volgens mij net zo goed je huidige speler regiovrij maken, want Amerikaanse spelers kunnen vaak ook geen PAL aan.
    Voor pal gebruik ik dan mijn PS3.

    Het is gewoon hopen dat ik niet tegengehouden word op Zaventem. De laatste 5 jaar al 4 keer naar de VS geweest en veel gekocht en nooit tegengehouden geweest. Just lucky I guess

    Dat van die volt is geen probleem denk ik. Tegenwoordig zijn alle apparenten geschikt voor beide. Zoniet koop ik mij een transfo.

  8. #33

    Standaard

    En weer een aantal titels op BD aangekondigd:

    The Seventh Seal: http://www.criterion.com/films/173
    The Curious Case Of Benjamin Button : http://www.criterion.com/films/1584
    Last Year At Marienbad: http://www.criterion.com/films/1517

    Gaat goed!

  9. #34

    Standaard

    Deze artwork stond op dvdactive.com aangegeven:

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yakhals Bekijk bericht
    En weer een aantal titels op BD aangekondigd:

    The Seventh Seal: http://www.criterion.com/films/173
    The Curious Case Of Benjamin Button : http://www.criterion.com/films/1584
    Last Year At Marienbad: http://www.criterion.com/films/1517

    Gaat goed!
    Dat is natuurlijk relatief. Het gaat goed voor de Amerikanen of de enkeling die een omgebouwde speler heeft.

    Apart trouwens dat The Curious Case Of Benjamin Button door Criterion uitgebracht gaat worden. Het is alweer een tijdje geleden dat ze zo'n mainstream-achtige film mogen uitbrengen.

    edit: ik heb trouwens compleet gemist dat dat laatste al een tijdje bekend was. Dat laat wel zien dat het gebrek aan HD-mogelijkheden voor mij Criterion een beetje langs de weg doen belanden. Ik interesseer me liever voor datgene wat ik wel kan afspelen.
    Laatst aangepast door Richard B. : 02-04-2009 om 22:39

  11. #36

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:



    8 1/2 op Blu-ray?

  12. #37

    Standaard

    Wie heeft er voor mij een tip welke Criterion BD aan te schaffen.

    Ik houd van films die zich in een historisch perspectief afspelen of in landen die Westers aan het worden zijn, maar in conflict komen met hun oude waarden en normen, bijvoorbeeld India.

    Aansprekende titels:
    The Last Emperor
    Monsoon Wedding
    The Last Metro
    Howards End
    Walkabout
    Ride with the Devil(Helaas pre-order)

    De volgende films heb ik al in andere uitgaves:
    L'année dernière à Marienbad
    The Leopard

    Kort geleden nog gezien, dus nu nog niet interessant:
    Gomorrah
    Revanche
    Che
    The Curious Case of Benjamin Button
    Paris, Texas
    Hunger
    Revanche
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wie heeft er voor mij een tip welke Criterion BD aan te schaffen.

    Ik houd van films die zich in een historisch perspectief afspelen of in landen die Westers aan het worden zijn, maar in conflict komen met hun oude waarden en normen, bijvoorbeeld India.

    Aansprekende titels:
    The Last Emperor
    Monsoon Wedding
    The Last Metro
    Howards End
    Walkabout
    Ride with the Devil(Helaas pre-order)

    De volgende films heb ik al in andere uitgaves:
    L'année dernière à Marienbad
    The Leopard

    Kort geleden nog gezien, dus nu nog niet interessant:
    Gomorrah
    Revanche
    Che
    The Curious Case of Benjamin Button
    Paris, Texas
    Hunger
    Revanche
    Ik gebruik een gehackte Oppo BDP-83.
    Nou, hier is mijn Criterion lijstje:

    - The Last Emperor (nog niet bekeken)
    - Paris, Texas (nog niet bekeken)
    - Les 400 Coups (The 400 Blows) (nog niet bekeken)
    - Repulsion: prachtige film van Polanski, zeer goede beeldkwaliteit, gaat over een psychose in ontwikkeling bij een jonge vrouw die zich geleidelijk barricadeert in haar appartement
    - Howards End: werkelijik verbluffend mooi gefilmd, gespeeld én een prachtig verhaal, en technisch ook top
    - In the realm of the senses: Fenomenale kijk op Japan in het interbellum; bevat zeer openlijke sex- over een stel dat zichzelf ten dode vrijt. Waar gebeurd (volledig gedocumenteerd). Niet met de kids naar kijken . Ondanks de hoge leeftijd is deze release van demonstratiekwaliteit

    Ik voeg nog een Engelse release toe: Tokyo Sonata (Regio B).

    Heb nog wel wensen, maar ja, die Criterions zijn prijzig...minstens 26 Euro incl. porto bij Axelmusic.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk relatief. Het gaat goed voor de Amerikanen of de enkeling die een omgebouwde speler heeft.

    Apart trouwens dat The Curious Case Of Benjamin Button door Criterion uitgebracht gaat worden. Het is alweer een tijdje geleden dat ze zo'n mainstream-achtige film mogen uitbrengen.

    edit: ik heb trouwens compleet gemist dat dat laatste al een tijdje bekend was. Dat laat wel zien dat het gebrek aan HD-mogelijkheden voor mij Criterion een beetje langs de weg doen belanden. Ik interesseer me liever voor datgene wat ik wel kan afspelen.
    Wat ik begrepen was die Buttonfilm een vriendschappelijke dienst onder vrienden, hij is er ook allang op BD en daarom ook goedkoper dan de overige bd's.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yakhals Bekijk bericht
    En weer een aantal titels op BD aangekondigd:

    The Seventh Seal: http://www.criterion.com/films/173
    The Curious Case Of Benjamin Button : http://www.criterion.com/films/1584
    Last Year At Marienbad: http://www.criterion.com/films/1517

    Gaat goed!
    The Seventh Seal komt er beslist in hier .
    Button heb ik al op een andere release, en Marienbad van Canal Digitaal Collectie.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Die staat bovenaan mijn BD-lijstje, alleen is hij regio A, dus dat wordt niks Dan nog maar even behelpen met de dvd-uitgave van Criterion.

    Misschien komt ie wel als gewone regio B BD uit, wat nog niet zo erg zou zijn omdat deze dan wellicht de oorspronkelijke 2.35:1 aspectratio heeft.
    In Engeland is al een andere release op regio B te preorderen!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Erg jammer, ik houd zelf niet zo van het rommelen met mijn apparatuur. Heb alleen mijn Oppo softwarematig regiovrij gemaakt. Ik heb zowel blu-ray als hd-dvd en hoewel ik geen voorkeur had voor 1 van beiden maar een groot voordeel van hd-dvd vind ik wel dat je daar geen regioproblemen mee had.
    Ik snap ook niet waarom. Rechten maatschappijen, filmroulatie blahblah. Heren uitgevers ken uw klassieken !
    Ik heb vorig jaar voor 600 Euro een omgebouwde Oppo via Ebay gekocht. Werkt prima.
    Hier kwam nog btw bij dus niet goedkoop maar je hebt wel de volgens velen beste speler ter wereld...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    In Engeland is al een andere release op regio B te preorderen!
    En een wat vriendelijker prijsje, die nog wel wat gaat zakken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yakhals Bekijk bericht
    En weer een aantal titels op BD aangekondigd:

    The Seventh Seal: http://www.criterion.com/films/173
    The Curious Case Of Benjamin Button : http://www.criterion.com/films/1584
    Last Year At Marienbad: http://www.criterion.com/films/1517

    Gaat goed!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    The Seventh Seal komt er beslist in hier .
    Button heb ik al op een andere release, en Marienbad van Canal Digitaal Collectie.
    Je weet dat yakhals dit een jaar geleden heeft gepost ?

  20. #45

    Standaard

    Wanneer zijn deze aangekondigd?



    Specs The red shoes:

    * New, restored high-definition digital transfer (with uncompressed monaural soundtrack on the Blu-ray edition)
    * Audio commentary by film historian Ian Christie, featuring interviews with stars Marius Goring and Moira Shearer, cinematographer Jack Cardiff, composer Brian Easdale, and filmmaker Martin Scorsese
    * Introductory restoration demonstration with Scorsese
    * Profile of “The Red Shoes” (2000), a twenty-five-minute documentary
    * Video interview with Thelma Schoonmaker Powell, Michael Powell’s widow
    * Gallery from Scorsese’s collection of The Red Shoes memorabilia
    * The “Red Shoes” Sketches, an animated film made from Hein Heckroth’s painted storyboards
    * Readings by actor Jeremy Irons of excerpts from Powell and Pressburger’s novelization of The Red Shoes and the original Hans Christian Andersen fairy tale
    * Theatrical trailer
    * PLUS: A booklet featuring an essay by critic David Ehrenstein

    Specs Black Narcissus:

    * New, restored high-definition digital transfer (with uncompressed monaural soundtrack on the Blu-ray edition)
    * Video introduction by French filmmaker Bertrand Tavernier
    * Audio commentary featuring the late director Michael Powell and filmmaker Martin Scorsese
    * The Audacious Adventurer, a 2006 video piece in which Tavernier discusses Black Narcissus and Powell
    * Profile of “Black Narcissus” (2000), a twenty-five-minute documentary
    * Painting with Light, a twenty-seven-minute documentary about Jack Cardiff’s Oscar-winning cinematography on Black Narcissus
    * Original theatrical trailer
    * PLUS: A booklet featuring an essay by film critic Kent Jones
    Dit is een klap in het gezicht: Criterion die 2 van mijn meest favoriete films op Blu-ray uitbrengt.

    Maar ik betwijfel of ze zoveel beter zullen zijn als de ITV-uitgaves. Misschien wel qua extra's maar niet qua beeld en geluid.

  21. #46

    Standaard

    Richard, koop een amerikaanse speler! Kost niet meer zoveel, en je gaat er waanzinnig blij mee zijn...

  22. #47

    Standaard

    Heb de UK Blu-rays al en de originele Criterion DVDs van beide, maar deze nieuwe blu's wil ik er ook wel bij hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Erg mooie cover, btw.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  23. #48

    Standaard

    Cover is idd stukken beter dan de UK versie en mijn interesse voor deze film is gewekt. Staat op amazon.co.uk op mijn wishlist.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Richard, koop een amerikaanse speler! Kost niet meer zoveel, en je gaat er waanzinnig blij mee zijn...
    Ik ga geen aparte speler speciaal voor een regio aanschaffen. Ik wacht wel op een goeie en betaalbare regiovrije kwaliteitsspeler.

    Ik moet sowieso nog een dvd-speler lozen voor ik ruimte heb voor een nieuwe BD-speler.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Heb de UK Blu-rays al en de originele Criterion DVDs van beide, maar deze nieuwe blu's wil ik er ook wel bij hebben.
    Vind je dat niet zonde? Je koopt ze dan feitelijk voor de extra's, want ik geloof er weinig van dat deze releases qua beeld echt veel beter zullen zijn.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vind je dat niet zonde? Je koopt ze dan feitelijk voor de extra's, want ik geloof er weinig van dat deze releases qua beeld echt veel beter zullen zijn.
    Zonde? Nee, anders zou ik het niet doen. Red Shoes skip ik misschien wel, maar Black Narcissus wil ik wel hebben. Alleen al vanwege de prachtige cover. Zo gek ben ik wel
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •