Pagina 18 van 24 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 578 worden weergegeven.
  1. #426
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Xenomorph, kwijlen nee helemaal niet. Moest The Third Man er nu eens tussen staan dan pas zou 'k onbetamelijk gaan kwijlen

    Voor wie zijn collectie wil aanvullen en een heilige schrik heeft van de douane of weigert Expedited Shipping te gebruiken bij amazon.com misschien interessant. Meeste zijn inderdaad 21,45 € het stuk zonder verzendkosten.

    Tja dan scoor ik ze wel voor minstens 5 € goedkoper dan neroazzuro's zijn prijs en dat is dan inclusief verzendkosten bij een Barnes & Noble sale.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Xenomorph, kwijlen nee helemaal niet. Moest The Third Man er nu eens tussen staan dan pas zou 'k onbetamelijk gaan kwijlen

    V
    Stef,

    Is er een speciale reden waarom je van "The Third Man" the Criterion-versie wil? Ik heb hier de StudioCanal-versie in de kast staan met een fikse hoeveelheid bonusmateriaal. Is regiovrij en heeft NL-ondertitels. En kost bovendien maar 10 euro.

  3. #428
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Marcel, je bent verzamelaar of je bent het niet. Simpeler dan dat kan ik het niet maken.

    En de StudioCanal versie van deze heb ik ook.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #429

    Standaard

    Enkele titels zijn nog voor een aantal uurtjes de helft van de prijs.

    http://www.amazon.com/gp/feature.htm...d_p=1596371562

  5. #430

    Standaard

    3=2 actie bij B&N, veel titels onder de $30 en dan is het nog goedkoper dan 50% sale. Loopt t/m 30 september, voorwaarden.

    @CoenP
    Misschien een idee om samen te bestellen, dat scheelt lekker veel verzendkosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #431
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die B&N sale laat 'k lekker aan me voorbij schieten. Groot pakket van 11 stuks is hier nog altijd niet binnen, net zoals 2 Eclipse boxen trouwens
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    3=2 actie bij B&N, veel titels onder de $30 en dan is het nog goedkoper dan 50% sale. Loopt t/m 30 september, voorwaarden.

    @CoenP
    Misschien een idee om samen te bestellen, dat scheelt lekker veel verzendkosten.
    Als een criterion 30 kost nu, en het is 3 halen 2 betalen betaal je voor 3 60 dollar. Maar als je die 50% actie neemt is het 15+15+15=45. Dus hoezo goedkoper? Eventueel wil ik ook wel mee bestellen.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Als een criterion 30 kost nu, en het is 3 halen 2 betalen betaal je voor 3 60 dollar. Maar als je die 50% actie neemt is het 15+15+15=45. Dus hoezo goedkoper? Eventueel wil ik ook wel mee bestellen.
    Met de 50% sale kosten de meeste $39,99.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #434

    Standaard

    Volgens mij is de wisselkoers nu ook minder gunstig. In aug kwam ik rond de 16,80 per disk.....nu op 17,45.

    Verleidelijk om er drie te bestellen. Keuze is wel minder nu want veel titels zijn een stuk duurder dan rond de 29 dollar.

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    3=2 actie bij B&N, veel titels onder de $30 en dan is het nog goedkoper dan 50% sale. Loopt t/m 30 september, voorwaarden.

    @CoenP
    Misschien een idee om samen te bestellen, dat scheelt lekker veel verzendkosten.
    Ik ben miss wel te porren voor 3 titels denk ik. Zit te twijfelen over alle 3 de Indiase films van Ray, al is The Music Room 35 dollar GRR
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik ben miss wel te porren voor 3 titels denk ik. Zit te twijfelen over alle 3 de Indiase films van Ray, al is The Music Room 35 dollar GRR
    The Music Room heb ik al, ik zou wachten op de 50% voor die, is zonde zoveel extra neer te leggen, al vind ik dat wel een prachtige film. Ik dacht die andere Ray's van Atifical Eye uit de UK te kopen, maar nu zie ik de review van The Big City op blu-ray.com en daar staat ook nog The Coward bij op, nu wil ik ook de Ray's van Criterion.
    Wat we ook kunnen doen is dat ik er 4 bestel en jij 2 Coen. ook nog even afwachten of Spy Who Came In from the Cold er morgen onder de 30 bij komt...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    The Music Room heb ik al, ik zou wachten op de 50% voor die, is zonde zoveel extra neer te leggen, al vind ik dat wel een prachtige film. Ik dacht die andere Ray's van Atifical Eye uit de UK te kopen, maar nu zie ik de review van The Big City op blu-ray.com en daar staat ook nog The Coward bij op, nu wil ik ook de Ray's van Criterion.
    Wat we ook kunnen doen is dat ik er 4 bestel en jij 2 Coen. ook nog even afwachten of Spy Who Came In from the Cold er morgen onder de 30 bij komt...
    Alles is nu ook duurder. Ik wacht denk ik wel tot de november sale. Had nl. een order geplaatst, maar nu heeft B&N de korting niet verwerkt. Probeer nog te annuleren, anders ben ik 30 dollar duurder uit! GRR paypal gaf wel het goede bedrag, maar mijn B&N account niet zag ik net
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #438

    Standaard

    December:


    Investigation of a Citizen Above Suspicion
    Nashville
    Martin Scorsese’s World Cinema Project
    Grey Gardens

    Vooral de eerste vindt ik erg interessant.

  14. #439

    Standaard

    Even een schopje. Ik merk dat ik beetje bij beetje mijn favorieten aan het upgraden ben. Nieuwe uit de collectie bestel ik natuurlijk meteen al op blu ray. Hoe zit het met jullie?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Even een schopje. Ik merk dat ik beetje bij beetje mijn favorieten aan het upgraden ben. Nieuwe uit de collectie bestel ik natuurlijk meteen al op blu ray. Hoe zit het met jullie?
    Niet. Lang niet alles wat Criterion uitbrengt vind ik interessant of heb ik al d.m.v. een andere, vaak minstens zo goede uitgave. Ook wacht ik meestal tot ze zo rond de $ 20 zijn. Amazon heeft regelmatig dat soort acties.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #441

    Standaard

    Oef....mooie nieuwe aankondigingen voor November!! Ik ga voor Apu en In Cold Blood!

    Apu Trilogy
    In Cold Blood
    Code Unknown
    Ikiru
    Don't Look Back

    Eclipse 44: Julien Duvivier in the Thirties


  17. #442

    Standaard

    Ja die Apu moet ik ook hebben, In Cold Blood heb ik al in een combi uitgave met Capote van Sony uit Denemarken, prima transfer trouwens. Die was toen maar 3,49 Pond en de wisselkoers was toen echt geen 1,50

    Zoekopties o.a.: EAN/UPC: 5051160251370 of 5051160251374 of Capote / Med koldt blod
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Oef....mooie nieuwe aankondigingen voor November!! Ik ga voor Apu en In Cold Blood!

    Ikiru
    Grote aanrader! Al zal de meerderheid de film wel kennen natuurlijk. Kurosawa op blu is altijd goed. Seven Samurai en High and Low zijn persoonlijke favorieten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Grote aanrader! Al zal de meerderheid de film wel kennen natuurlijk. Kurosawa op blu is altijd goed. Seven Samurai en High and Low zijn persoonlijke favorieten!
    Ik heb Ikiru altijd sentimentele drek gevonden. Dat eeuwig gepijnigde gezicht van de hoofdrolspeler vind ik maar moeilijk om geboeid naar te blijven kijken. Geef mij zn Samuraifilms maar. High en Low is een interessante film maar had wat mij betreft een stuk korter gekund. Ik vond hem bij vlagen erg langdradig. Ikuri sla ik dus graag over....

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb Ikiru altijd sentimentele drek gevonden. Dat eeuwig gepijnigde gezicht van de hoofdrolspeler vind ik maar moeilijk om geboeid naar te blijven kijken. Geef mij zn Samuraifilms maar. High en Low is een interessante film maar had wat mij betreft een stuk korter gekund. Ik vond hem bij vlagen erg langdradig. Ikuri sla ik dus graag over....
    Ik snap je punt wel, maar ik heb daar persoonlijk geen moeite mee. Zeker met de Japanse cultuur en arbeidsethos in het achterhoofd houdende.
    Grappig, High and Low verveelt mij letterlijk geen minuut. Vind het juist erg gaaf dat de film b.v. echt in 2 delen is opgedeeld!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #446

    Standaard

    Ikiru is gewoon een uitstekende film! PUNT
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja die Apu moet ik ook hebben, In Cold Blood heb ik al in een combi uitgave met Capote van Sony uit Denemarken, prima transfer trouwens. Die was toen maar 3,49 Pond en de wisselkoers was toen echt geen 1,50

    Zoekopties o.a.: EAN/UPC: 5051160251370 of 5051160251374 of Capote / Med koldt blod

    Bedankt voot de tip!

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt voot de tip!
    Graag gedaan, altijd handig wat geld uitsparen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #449

    Standaard

    Gisteren de blu-ray van Kwaidan ontvangen, benieuwd hoe dat uitziet in HD De BD van Mulholland Dr. is afgelopen week ook verzonden

    Dit stond trouwens in de nieuwsbrief van deze maand:


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #450

    Standaard



    Ik hoop op 'Only Angels Have Wings' van Howard Hawks, maar ik denk eigenlijk dat het een Criterion-uitgave van 'T2: Judgment Day' is.

Pagina 18 van 24 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •