Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 578 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    pre-orders die in de periode uitkomen vallen er wel onder. Toch?
    Ah ok. Maar dan nog is `t jammer: Trois Couleur trilogy komt op 15 november uit, 12 Angry de 22e...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #352

    Standaard

    Jammer dat mijn vrouw niet naar films wil kijken in het Frans met Engelse subs, anders had deze Crit zeker besteld...

  3. #353

    Standaard

    Sale is trouwens tot 21 november ipv 11
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Sale is trouwens tot 21 november ipv 11
    Kijk, dat is al weer wat beter, dan komt The RUles of the Game(La règle du jeu) er al weer bij Jammer van Rushmore en 12 Angry Men...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #355

    Standaard

    Ja, die laatste 2 komen 1 dag later uit
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk, dat is al weer wat beter, dan komt The RUles of the Game(La règle du jeu) er al weer bij Jammer van Rushmore en 12 Angry Men...
    En de Trois Couleur trilogy
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En de Trois Couleur trilogy
    Ik denk dat ik daar de UK variant van ga aanschaffen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat ik daar de UK variant van ga aanschaffen.
    Moeilijke keus , de bn prijs zal dan 50% zijn, volgens mij $39,98.
    Dat is 29 Euro plus porto.
    Amazon.co.uk Artificial Eye release GBP 29,97 da's zo'n 34 Euro, geen porto.

    Gezocht voor een review, niks gevonden.
    Iemand?

  9. #359

    Standaard

    De UK variant zal wel sneller in prijs dalen (zeker bij amazon). Maar dan moet beeld/geluid wel gelijk zijn. Heb zelf La Double Vie de Veronique van amazon gehaald voor nog geen 6 pond en die is qua beeld/geluid bijna identiek aan de véél duurdere Criterion.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Moeilijke keus , de bn prijs zal dan 50% zijn, volgens mij $39,98.
    Dat is 29 Euro plus porto.
    Amazon.co.uk Artificial Eye release GBP 29,97 da's zo'n 34 Euro, geen porto.

    Gezocht voor een review, niks gevonden.
    Iemand?
    Je vergeet het eventuele douanespook wat om de hoek kan komen kijken, al gebeurt dat bij zendingen van bn.com bijna nooit.

    Duurt allemaal nog te lang voordat ze uitkomen denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De UK variant zal wel sneller in prijs dalen (zeker bij amazon).
    Dat denk ik ook, maar niet alleen bij amazon, vergeet zavvi.com of thehut.com niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je vergeet het eventuele douanespook wat om de hoek kan komen kijken, al gebeurt dat bij zendingen van bn.com bijna nooit.
    Huh? Dit begrijp ik echt even niet. Dat is JUIST bij B&N een groot nadeel. De kans op douane is vrij groot. Soms zetten ze de juiste waarde op de verpakking en een andere keer weer niet. Valt geen peil op te trekken en juist daarom is het zo onzeker.

    Ik zou graag willen dat je gelijk hebt, begrijp me niet verkeerd.

    Het liefste zou ik alles in 1 zending doen maar ik ben juist extra veel geld kwijt omdat ik titels per stuk bestel en dus veel verzendkosten kwijt ben. Ik ken echt aardig wat mensen die de gok namen en veel douanekosten kwijt waren.

  12. #362

    Standaard

    Ik gok er ook nooit op, maar ik lees toch regelmatig dat pakjes van amazon.com meestal wel onderschept worden en die van bn.com niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Huh? Dit begrijp ik echt even niet. Dat is JUIST bij B&N een groot nadeel. De kans op douane is vrij groot. Soms zetten ze de juiste waarde op de verpakking en een andere keer weer niet. Valt geen peil op te trekken en juist daarom is het zo onzeker.

    Ik zou graag willen dat je gelijk hebt, begrijp me niet verkeerd.

    Het liefste zou ik alles in 1 zending doen maar ik ben juist extra veel geld kwijt omdat ik titels per stuk bestel en dus veel verzendkosten kwijt ben. Ik ken echt aardig wat mensen die de gok namen en veel douanekosten kwijt waren.
    Bij bn.com heb ik tot nu toe (afkloppen!!) nog nooit last van douane gehad. Ze versturen het altijd via Zwitserland (dat staat tenminste op de doos) en dus geen last van douane. Het is alleen langer onderweg maar daar kan ik in dat geval wel mee leven.
    Ik bestel losse titels meestal per 2 of 3 per bestelling.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ze versturen het altijd via Zwitserland (dat staat tenminste op de doos) en dus geen last van douane.
    Zwitserland is geen EU, dus net zoveel kans op douanekosten als iets dat via China of de VS binnenkomt. Gewoon geluk gehad tot nu toe dus.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Huh? Dit begrijp ik echt even niet. Dat is JUIST bij B&N een groot nadeel. De kans op douane is vrij groot. Soms zetten ze de juiste waarde op de verpakking en een andere keer weer niet. Valt geen peil op te trekken en juist daarom is het zo onzeker.

    Ik zou graag willen dat je gelijk hebt, begrijp me niet verkeerd.

    Het liefste zou ik alles in 1 zending doen maar ik ben juist extra veel geld kwijt omdat ik titels per stuk bestel en dus veel verzendkosten kwijt ben. Ik ken echt aardig wat mensen die de gok namen en veel douanekosten kwijt waren.
    Ooit had de douane-via-post.nl een grens van 50 Euro?
    Ik hou meestal een maximum aan van zo'n 40 Euro, bij bn geen extra kosten (maar je moet een beetje geluk hebben...).

  16. #366
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    40 €, de grens is toch echt wel 22 €, jij moet al verdomd véél geluk hebben gehad Barend

    Nu bij B&N maar één keer tegen de lamp gelopen en heb er toch nogal wat pakketjes
    van ontvangen. Het is ook altijd afwachten of ze de daadwerkelijke waarde op de
    verzending zetten bij B&N of niet, de ene keer wel en een volgende keer dan weer niet.
    Zoals 'k al eens eerder aangaf, douane dat is zoals Russische roulette je heb geluk
    of niet, pure willekeur.


    Trouwens aangezien 'k de laatste maand of 2 haast niets besteld heb, zou het begin
    november wel eens uit de hand kunnen lopen
    En net zoals TheGodfather besteld 'k ook altijd per 2 of 3
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #367

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    40 €, de grens is toch echt wel 22 €, jij moet al verdomd véél geluk hebben gehad Barend
    Ja Stefaan, al 37 jaar in de liefde en ook vaak in het "spel" met de import...

    Heb 1-21 November op de agenda gezet als snoepen-op-bn.com-dag!
    Was trouwens vorig jaar mei in een groot BN filiaal in Denver, die hádden niet eens dvd's laat staan blu rays...
    Laatst aangepast door barend : 23-10-2011 om 11:20

  19. #369

    Standaard

    De uitverkoop bij Barnes & Noble is begonnen.

  20. #370

    Standaard

    Three women, Secret Sunshine, The killing, High and low zijn onderweg.
    La règle du jeu, orpheus, Island of lost souls, Fanny och Alexander, Bleu - Rouge - Blanc, Harakiri, Battle of Algiers staan 'scheduled to ship'

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zwitserland is geen EU, dus net zoveel kans op douanekosten als iets dat via China of de VS binnenkomt. Gewoon geluk gehad tot nu toe dus.
    Kan toch bijna geen geluk zijn dat ik bij bn.com nog nooit douane heb gehad en bij Amazon altijd. Dat ze het via Zwitserland versturen heeft daar IMHO echt wel mee te maken.

    En over de sale: wil de Three colours trilogy bestellen maar daar wacht ik nog mee tot ie uit is en ik de coupon kan gebruiken
    Laatst aangepast door TheGodfather : 04-11-2011 om 23:13
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kan toch bijna geen geluk zijn dat ik bij bn.com nog nooit douane heb gehad en bij Amazon altijd. Dat ze het via Zwitserland versturen heeft daar IMHO echt wel mee te maken.

    En over de sale: wil de Three colours trilogy bestellen maar daar wacht ik nog mee tot ie uit is en ik de coupon kan gebruiken
    Had ik toch ook maar willen bestellen, maar we hebben eerst nog maar even de oude DVD's bekeken.
    We vonden blauw zeer goed (fantastisch spelende Binoche), wit ook goed (met Julie Delpy) en rood nogal saai en zeurderig...
    Onze mening!
    Dus ik zie er maar vanaf.
    Ben benieuwd of Criterion een keer de Dekalog aanpakt...

  23. #373

    Standaard

    Toen ik `m destijds voor het eerst zag vond ik Rood `t beste
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    De uitverkoop bij Barnes & Noble is begonnen.
    Beide bestelde crits zijn alweer gecanceld door BN.
    Heb 't voorlopig helemaal gehad met ze.

  25. #375

    Standaard

    Welke Barend? Mijn 3 orders zijn nog allen actief (1 verzonden, 2 op het punt verzonden te worden)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 15 van 24 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •