Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 578 worden weergegeven.

Standaard

Recensie van Fear and Loathing in Las Vegas:

http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcom...ndloathing.htm

Volgens DVD Beaver is de beelkwaliteit van de blu-ray van Universal echter de betere.

Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades
    Laatst aangepast door StefaanD : 02-05-2011 om 18:51 Reden: dvdbeaver recensies toegevoegd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF

Standaard

Heb gelijk maar een toevoeging gedaan op mijn eerdere order!

The Battle of Algiers (DVD)
    Kes
    Modern Times
    Broadcast News
    8 1/2
    Paths of Glory

Brengt het totaal op 18 Criterions. Flinke hap uit mijn bankrekening!

1 "The Battle of Algiers - Criterion Collection"
    1 "The Curious Case Of Benjamin Button: The Criterion Collection [Blu-ray]"
    1 "Wings of Desire (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "8 1/2 (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "The Red Shoes (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Paths of Glory (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Modern Times (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Broadcast News (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Amarcord (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "The Double Life of Veronique (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Still Walking (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Sweet Smell of Success (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Eclipse Series 26: Silent Naruse (Flunky, Work Hard / No Blood Relation / Apart from You / Every-Night Dreams / Street Without End) (Criterion Collection)"
    1 "Blow Out (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Kes (The Criterion Collection) [Blu-ray]"

Als er weer een Barnes & Noble Sale komt haal ik waarschijnlijk nog wat andere Criterion BRs. Duur, maar dat krijg je er van als je 2 jaar bewust niet overstapt op BR :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Heb gelijk maar een toevoeging gedaan op mijn eerdere order!

The Battle of Algiers (DVD)
    Kes
    Modern Times
    Broadcast News
    8 1/2
    Paths of Glory

Brengt het totaal op 18 Criterions. Flinke hap uit mijn bankrekening!

1 "The Battle of Algiers - Criterion Collection"
    1 "The Curious Case Of Benjamin Button: The Criterion Collection [Blu-ray]"
    1 "Wings of Desire (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "8 1/2 (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "The Red Shoes (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Paths of Glory (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Modern Times (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Broadcast News (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Amarcord (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "The Double Life of Veronique (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Still Walking (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Sweet Smell of Success (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Eclipse Series 26: Silent Naruse (Flunky, Work Hard / No Blood Relation / Apart from You / Every-Night Dreams / Street Without End) (Criterion Collection)"
    1 "Blow Out (The Criterion Collection) [Blu-ray]"
    1 "Kes (The Criterion Collection) [Blu-ray]"

Als er weer een Barnes & Noble Sale komt haal ik waarschijnlijk nog wat andere Criterion BRs. Duur, maar dat krijg je er van als je 2 jaar bewust niet overstapt op BR :P
    ben je niet bang voor douanekosten? dat wil nog wel 'ns voorkomen bij amazon
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

Mijn Collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    ben je niet bang voor douanekosten? dat wil nog wel 'ns voorkomen bij amazon
    Kans is groot! Maar wie weet komt ie er doorheen....

Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF

Standaard

Actie amazon is blijkbaar afgelopen

Twijfelde nog over Amarcord en 8 1/2 maar amazon heeft de keuze nu voor me bepaald
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht

Twijfelde nog over Amarcord en 8 1/2 maar amazon heeft de keuze nu voor me bepaald
    Gelukkig komt de nieuwe B&N sale er aan, kun je weer twijfelen .

Standaard

haha, juli toch? Ik doe weer mee, het grote raden wanneer het pakje binnen komt spelletje

Jammer dat de 'library link' is opgedoekt.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009

Standaard

Hoezo de actie is afgelopen ?

Amarcord zie 'k nog altijd aan 19,99$ Otto e Mezzo staat wel terug op de 'oude'
    prijs. Sorry als 'k hiermee een dief ben van je portemonnee

Gisteren zelf nog Kes op de kop getikt ook voor 19,99$

Standaard

Amarcord stond eerst voor $17,49 hoor

Kes heb ik ook voor die prijs gekocht. Scheelt een paar dollar per titel, maar met 8 stuks in totaal tikt het toch aan

Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009

Standaard

19,99 scheelt nog altijd een stuk met wat er normaal aangerekend wordt. Maar
    begrijp het wel 8 stuks is al genoeg. Heb mezelf deze keer aardig kunnen inhouden

In juli zal dat misschien een stuk minder zijn

Standaard

Die Amarcord is voor de verpakking alleen al die $2,50 extra waard!!!
    Kes was gewoon een superkoopje, die heb ik nog voor $31,50 bij dvdpacific besteld, maar ook dat geld is die film dubbel en dwars waard, hij staat in m'n top 10 nu....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

The Magician zat in mijn gold box. Twijfel om deze samen met The Red Shoes te bestellen.

Iemand die me dit ten stelligste wil aan- of afraden?

Totaal 51 dollar. Straks bij de B&N sale is hij ook deze prijs, als er dan coupons gelden een dollar of 4 goedkoper maar dan wel 7 maanden langer onderweg

Standaard

De UK versie van The Red Shoes is ook erg goed en schijnt niet onder te doen voor de Criterion.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De UK versie van The Red Shoes is ook erg goed en schijnt niet onder te doen voor de Criterion.
    Verschil is minimaal volgens beaver:

I wasn't anticipating extensive differences between this and the existing ITV transfer. I thought there would be more variance in the two Black Narcissus Blu-rays. And, frankly, the differences are quite subtle. I believe it is in the color representation - something so small that few people would complain about but the Criterion seems slightly less red (this is most notable in the skin tones - see Shearer with the heavy make-up later captures) and maybe minutely more blue. In many sequences it makes the ITV flesh tones more 'pink' and the Criterion more pale. Does this make the Criterion more accurate? I'm unsure... but looking at the technical stats the Criterion has more than a 50% superior video bitrate with the feature taking up more than 13 Gig of additional space. For most the color variances will be totally imperceptible. The Criterion is, in small ways, more detailed and has some desirable depth. Without re-iterating much of the accolades of the ITV appearance as stated below - we can simply say that the Criterion, both technically and being visually apparent, is the best digital edition of one of the most ravishing looking films ever made.

Voordeel is wel dat de uk versie 10 pond (12 euro) is en de Criterion omgerekend 18 incl.

Standaard

Verschil is minimaal volgens beaver:

Voordeel is wel dat de uk versie 10 pond (12 euro) is en de Criterion omgerekend 18 incl.
    Criterion is wel een completere uitgave, meer extra`s en altijd een gaaf boekje. ik zou echt voor de Criterion gaan.

Standaard

Een paar Criterion's zo rond de $19/$20 bij deepdiscount.com

The Great Dictator
    Solaris
    Hunger
    Sanjuro

Gebruik code 25MORE of SUMMERSAVINGS
    DVDPROFILER

Standaard

Solaris móet ik hebben, maar ik wacht toch nog op een sale ergens. Incl verzenden met b.v. Hunger zou het 47 dollar (32 euro) zijn en dan komt dat douaneduiveltje om de hoek kijken. En zo speciaal is die prijs ook weer niet. Als er een andere titel van mijn wishlist cheap was geweest (b.v High and Low) dan had ik het wellicht nog wel gedaan...

Standaard

Solaris ga ik van 't weekend bekijken, helemaal niet duur via Axel.
    BTW, ik vind de Clooney remake helemaal niet slecht, ben benieuwd!

Standaard

Solaris móet ik hebben, maar ik wacht toch nog op een sale ergens. Incl verzenden met b.v. Hunger zou het 47 dollar (32 euro) zijn en dan komt dat douaneduiveltje om de hoek kijken. En zo speciaal is die prijs ook weer niet. Als er een andere titel van mijn wishlist cheap was geweest (b.v High and Low) dan had ik het wellicht nog wel gedaan...
    Is er toevallig al eentje apart verzonden van je bestelling? Ik wil hetzelfde truukje uithalen namelijk, met Solaris en Days of Heaven, maar vrees ook de douane....

Standaard

Tot op heden nog niet. Als ik douane krijg ben ik een domme l*l. Voor 3,5 extra (2 bestellingen - 2x porto) had ik geen problemen gehad.

Zag trouwens dat de films weer zo'n 4 dollar p/s duurder zijn (23 i.p.v. 19).

Standaard

Hoera:
    Merchandise Total: $ 19.18
    Tax: $ .00
    Shipping & Processing: $ 7.97
    Total for Shipped Items: $ 27.15

1 van de 2 titels is onderweg! De ander zal dan voor de stuksprijs (geen verzending) verzonden worden

Ik spaar dus mijn eerste biertje van het weekend uit zo (en geen douane!)

Standaard

Bedankt voor de info Coen; ze zijn nu inderdaad wat duurder.
    Ik wacht dan toch maar nog een maandje op de B&N sale.

Pagina 12 van 24 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten