Pagina 11 van 24 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 578 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Prijzen zijn ongeveer gelijk aan die van B&N tijdens de sale (45 dollar incl voor 2).

    Toch maar eens rondneuzen (Le Cercle Rouge / Army of Shadows / Paths of Glory / Sweet Smell of Success)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Prijzen zijn ongeveer gelijk aan die van B&N tijdens de sale (45 dollar incl voor 2).

    Toch maar eens rondneuzen (Le Cercle Rouge / Army of Shadows / Paths of Glory / Sweet Smell of Success)
    Eigenlijk hadden we samen moeten bestellen Coen, met de duurste verzendoptie en dan betaal je al wel de heffingen, maar bij een redelijk grote bestelling kost het bijna niets meer en met 2 dagen in huis.
    Helaas kan ik 2 titels al niet meer cancellen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #253

    Standaard

    Hoeveel kan je wel cancellen? Op zich zou ik 5 titels willen namelijk.

    edit; niet echt gunstig. Verzenden is 36 dollar voor 5 titels en 24 dollar douanedeposit.

    Als ik er 4 bestel in 2 bestellingen dan is verzending samen 18 dollar en geen douanevoorschot.
    Laatst aangepast door Coen P. : 26-04-2011 om 10:31
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoeveel kan je wel cancellen? Op zich zou ik 5 titels willen namelijk.

    edit; niet echt gunstig. Verzenden is 36 dollar voor 5 titels en 24 dollar douanedeposit.

    Als ik er 4 bestel in 2 bestellingen dan is verzending samen 18 dollar en geen douanevoorschot.
    Als je idd in bestellingen van 2 denkt dan schiet het niet op, maar ik gok er niet op, gewoon per stuk verzenden, helemaal nu met die lage $$$
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #255

    Standaard

    ik ga voor Le Cercle Rouge en Sweet Smell of Success, maar bestel morgen pas i.v.m een mogelijk persoonlijke goldbox deal.

  6. #256

    Standaard

    Mooie sale van Amazon! Heb eindelijk maar eens enkele Criterion BRs besteld.

    Wings of Desire
    Blow Out
    The Red Shoes
    The Curious Case of Benjamin Button
    The Double Life Of Veronique

    Heb alleen nog steeds geen regiovrije BR-speler. Iemand nog tips voor een regiovrije BR? Heb gezocht op het forum maar werd niet veel duidelijker.

    Verder had ik ook nog Silent Naruse, The Makioka Sisters en Still Walking besteld maar dat zijn DVDs :P

  7. #257

    Standaard

    Still Walking en Makioka Sisters is ook op blu ray verkrijgbaar hoor!

    Ikzelf heb als 2e blu ray speler een Hiteker, anderen zweren bij de bekende Oppo
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #258

    Standaard

    Ik heb een regiovrije Oppo hier op het forum te koop staan, mocht je interesse hebben.

  9. #259
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dit is geen speler Jack maar een beest
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #260

    Standaard

    Ja, ik had de Japanse Criterion DVDs al besteld en later vandaag bedacht dat ik nog wel wat BluRays kon gebruiken.

    Weet nog steeds niet wat ik aan moet met DVD en BR. Heb niet echt behoefte om Criterion DVDs over te zetten naar BR op misschien Seven Samurai na en wellicht nieuwe uitgaves. En om vanaf nu alles op BR te kopen vind ik nog steeds lastig.

    Zolang ik nog geen regiovrije BR speler wordt een lastig verhaal. Ik zal eens uitzoeken wat betreft Hiteker en Oppo. Thanks!

  11. #261

    Standaard

    Aardige sale idd.
    Heb besteld:

    Kes, Paths Of Glory en The Makioka Sisters.
    En nu net ook nog de Eclipse set van Naruse voor iets meer dan $28 incl. verzenden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #262

    Standaard

    Net bij MM Almere een Ambiance 1026 gehaald, heb begrepen dat het een Hiteker/Momitsu clone is. Hij maakt wat meer geluid maar dat viel te verhelpen met een nieuwe fan. Dus eindelijk aan de regiovrije. (Die Oppo was echt ver boven mijn budget )

    Heb gelijk even mijn Amazon bestelling aangepast...

    The Red Shoes
    Wings of Desire
    The Double Life of Veronique
    Blow Out
    Curious Case of Benjamin Button
    Amarcord
    Still Walking
    The Makioka Sisters
    Sweet Smell of Success

    allen BR.

    Ook nog de Eclipse Silent Naruse op DVD. Maar als hoogtepunt heb ik de America Lost and Found BBS set besteld. Ben erg benieuwd naar voor het eerst in een lange tijd (op Eyes Without a Face na) niet-Aziatische Criterions!

    Nu nog een nieuwe TV en ook voor het eerst een 5.1 setje als ik verhuisd ben en ik ben helemaal tevreden!

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Net bij MM Almere een Ambiance 1026 gehaald, heb begrepen dat het een Hiteker/Momitsu clone is. Hij maakt wat meer geluid maar dat viel te verhelpen met een nieuwe fan. Dus eindelijk aan de regiovrije. (Die Oppo was echt ver boven mijn budget )
    Ik ben ook op zoek naar een (extra) regiovrije Blu Ray speler dus kan je mij zeggen of die Ambiance 1026 een landelijke aanbieding was of specifiek voor MM Almere, ik kan op de website namelijk niets vinden.


  14. #264

    Standaard

    Het was geen aanbieding. Ze hadden er nog eentje liggen bij MM Almere voor 77 euro. Ik heb op dit forum gezien dat hij voornamelijk vorig jaar bij Kruidvat te koop was voor 100 en later 50 euro. Mogelijk ligt er nog eentje bij jouw MM of Saturn in de buurt voor wellicht minder.

    Goed apparaatje tot nu toe voor de prijs....

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Het was geen aanbieding. Ze hadden er nog eentje liggen bij MM Almere voor 77 euro. Ik heb op dit forum gezien dat hij voornamelijk vorig jaar bij Kruidvat te koop was voor 100 en later 50 euro. Mogelijk ligt er nog eentje bij jouw MM of Saturn in de buurt voor wellicht minder.

    Goed apparaatje tot nu toe voor de prijs....
    Helaas daar was ik al bang voor, ik zal dus verder moeten zoeken naar een goedkoop alternatief. Veel plezier met je aanwinst.


  16. #266

    Standaard

    Ik blijf het toch altijd verbazend vinden. Aan de ene kant willen mensen specifiek de Criterion BD's vanwege de betere kwaliteit, maar vervolgens koopt men wel de meest goedkope speler die men kan vinden. En als ik zie wat ik al aan kwaliteit verschil had tussen mijn Panasonic BD speler en mijn huidige Oppo, dan is dat nogal wat. Volgens mij kun je dan net zo goed de gewone NL of UK uitgave van de BD kopen ipv van de Criterion, want dan is het toch de vraag of je het verschil in kwaliteit ziet.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Ik blijf het toch altijd verbazend vinden. Aan de ene kant willen mensen specifiek de Criterion BD's vanwege de betere kwaliteit, maar vervolgens koopt men wel de meest goedkope speler die men kan vinden. En als ik zie wat ik al aan kwaliteit verschil had tussen mijn Panasonic BD speler en mijn huidige Oppo, dan is dat nogal wat. Volgens mij kun je dan net zo goed de gewone NL of UK uitgave van de BD kopen ipv van de Criterion, want dan is het toch de vraag of je het verschil in kwaliteit ziet.
    Is makkelijk praten als je een nuforce kan betalen Jack
    Waarschijnlijk is het dan ook al zo dat er al een BD speler in bezit is, bij mij iig wel die al aardig aan de prijs was en dat was niet eens mijn 1e.
    En eerlijk is eerlijk, die Hiteker heeft echt al een goede beeldkwaliteit vergeleken met mijn Philips die ook in alle testen geroemd wordt om zijn beeldkwaliteit. Ik kocht de Hiteker zodat ik regio A BD's kon afspelen omdat daar veel mooie titels te koop zijn en ik had toen eigenlijk nog nooit van Criterion gehoord.
    En als afsluiter: Een Criterion BD kost rond de 20 euro en een Oppo meer dan 700...

    P.s. Ooit komt er een Oppo, al is het alleen voor regio A, maar wanneer???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is makkelijk praten als je een nuforce kan betalen Jack
    Waarschijnlijk is het dan ook al zo dat er al een BD speler in bezit is, bij mij iig wel die al aardig aan de prijs was en dat was niet eens mijn 1e.
    En eerlijk is eerlijk, die Hiteker heeft echt al een goede beeldkwaliteit vergeleken met mijn Philips die ook in alle testen geroemd wordt om zijn beeldkwaliteit. Ik kocht de Hiteker zodat ik regio A BD's kon afspelen omdat daar veel mooie titels te koop zijn en ik had toen eigenlijk nog nooit van Criterion gehoord.
    Yep, ben de eerste om toe te geven dat ik gemakkelijk praten heb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En als afsluiter: Een Criterion BD kost rond de 20 euro en een Oppo meer dan 700...
    Klopt maar als je niet het potentieel van die Criterions er uit haalt dan kun je dus ook toe met bijvoorbeeld de NL of UK uitgaves voor < 20 euro. En heb je ook geen tweede speler nodig, ben je uiteindelijk nog goedkoper uit

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Klopt maar als je niet het potentieel van die Criterions er uit haalt dan kun je dus ook toe met bijvoorbeeld de NL of UK uitgaves voor < 20 euro. En heb je ook geen tweede speler nodig, ben je uiteindelijk nog goedkoper uit
    Kan ik beter al mijn apparatuur en films verkopen, dan houd ik pas geld over, ow nee, dan gaat het op in de kroeg....
    In NL zijn er denk ik 3 te vinden in de Studio Canal Collection die ook niet goedkoop zijn en in de UK nog een paar, maar ik denk in totaal niet meer dan 20% van de uitgaves.
    En dan al die besparingen door dat ik regio A kan kopen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En dan al die besparingen door dat ik regio A kan kopen
    Dat is wel een punt ja, en natuurlijk de grote hoeveelheid titels die uberhaupt niet hier beschikbaar zijn (ook niet-Criterion)

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Dat is wel een punt ja, en natuurlijk de grote hoeveelheid titels die uberhaupt niet hier beschikbaar zijn (ook niet-Criterion)
    Alleen blijft er geen geld over voor een Oppo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Alleen blijft er geen geld over voor een Oppo
    Vind je het gek met de hoeveelheid BD's die je koopt Ik zie trouwens dat je The Big Lebowski ergens op de kop getikt heb? Waar, als ik vragen mag?

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Vind je het gek met de hoeveelheid BD's die je koopt Ik zie trouwens dat je The Big Lebowski ergens op de kop getikt heb? Waar, als ik vragen mag?
    Ik zal je even een PM sturen, we hebben de boel hier nu wel genoeg vervuild.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #274
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    P.s. Ooit komt er een Oppo, al is het alleen voor regio A, maar wanneer???
    Als 'k ooit mijn BDP-80 verkoop misschien

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zal je even een PM sturen, we hebben de boel hier nu wel genoeg vervuild.
    The Big Lebowski, amazon.it vermoed 'k want blijkbaar de enige versie tot nu toe op BD ? Indien je die van ergens anders hebt, dan mag je me die PM ook sturen.

    En ook nog wat on-topic;

    Fat Girl @ dvdbeaver.com
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #275

    Standaard

    Het is inderdaad een financiele kwestie. Ik heb uiteraard als een PS3. Op zich wil ik de beste kwaliteit, maar een 600 euro BR speler als ik nog een 4 jaar oude Samsung 32" heb staan zou niet echt handig zijn.

    Waarschijnlijk zal ik in de toekomst wel een duurdere speler halen.

    Criterions koop ik niet alleen voor de transfers, de extras zijn meestal de reden waarom ik ze verkies boven een "simpele" NL versie.

Pagina 11 van 24 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •