Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 578 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Er is blijkbaar een prijsfoutje op de site van amazon bij de nieuwe release van Lone Wolf and Cub, waardoor hij nu maar $39,99 kost....sla net als mij je slag . Ter vergelijking: de DVD set kost $99,99.

  2. #502

    Standaard

    Je hebt mazzel gehad, want hij is nu alweer $99,99 (wat een absurde prijs trouwens)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Je hebt mazzel gehad, want hij is nu alweer $99,99 (wat een absurde prijs trouwens)
    Ach, hij zit straks ook in de B&N sale, misschien kom je met zo'n coupon erbij op een vergelijkbare prijs.
    Ik ga nog wel even checken hoe de kwaliteit was van de DVD's trouwens.

  4. #504

    Standaard



    De 'before' trilogie (Before Sunrise, Before Sunset, Before Midnight)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #505

    Standaard

    Eindelijk op bluray! Is er al een releasedatum bekend?

  6. #506

    Standaard

    Dear friends of Criterion,

    We launched this newsletter more than ten years ago with the promise to keep you up-to-date about new releases and any exciting goings-on around here. Today, we’re writing you personally because we think the launch of FilmStruck and the Criterion Channel is truly a game changer for us, for our fans, and for all people who enjoy great films.

    On October 19, the Criterion Collection and Turner Classic Movies will launch a subscription streaming service built by people who love movies for people who love movies. It will be unlike anything out there, with thematic programming, introductions, special features, and much more. FilmStruck, the primary service, programmed by the team at TCM, will feature a rotating selection of Criterion titles alongside movies licensed from sources around the world. A premium option for FilmStruck subscribers, the Criterion Channel will be our home base in the streaming space, programmed and produced by the Criterion team, where we can take our mission to a whole new level.

    Criterion Channel subscribers will have unlimited access to the largest selection of Criterion titles ever available on a streaming service—all the time. Our own ever-expanding streaming library includes many of the best-known classics in the Criterion Collection, along with hundreds of rare films you won’t find in any other medium, but we’ll also be featuring full Criterion special editions of titles licensed from major studios as well as out-of-print titles and films that have never been available to us on home video. We’ve worked hard to make the Criterion Channel a worthwhile addition for our core Criterion Blu-ray and DVD customers and regular FilmStruck subscribers alike by creating original, channel-exclusive content, director profiles, live events, guest-curated series, and a programming rotation where there will be something new happening just about every night of the week.

    We’ve had a great five years at Hulu, but the opportunity to build our own channel with the help of the incredible team at TCM is a dream come true for our company. FilmStruck will be the exclusive streaming home of the Criterion Collection as of November 11, when our library will be leaving Hulu. The monthly cost of FilmStruck and the Criterion Channel together will be $10.99, but you can sign up for the FilmStruck newsletter to receive a free two-week trial offer when the services go live.

    We have talked (and debated) for years about the best way to bring some sort of subscription plan to our viewers, and with FilmStruck and the Criterion Channel, we believe we’ve finally found it. The first week on the channel, we’re bringing back the out-of-print commentary from The Silence of the Lambs. Catch a double feature on Friday nights. Find a short with a feature on Tuesdays. The possibilities are endless, and we’ve just begun to explore them.

    It’s been thirty-three years since Criterion published its first special edition laserdisc and nearly twenty since the dawn of DVD. The launch of FilmStruck and the Criterion Channel marks another exciting beginning for us. We are as committed as ever to publishing the world’s greatest films in definitive Blu-ray and DVD editions, but we think these new services are going to add a whole new dimension to the Criterion experience, and we hope you’ll give them a try.

    Sincerely,
    Jonathan Turell and Peter Becker

  7. #507

  8. #508

    Standaard

    Dat klopt, maar er zullen ongetwijfeld wegen zijn om dat te omzeilen als je dat wilt .
    Ik sta er wat dubbel in; aan de ene kant begrijp ik van hun kant waarom ze het doen; aan de andere kant hoop je dat het niet al te veel gevolgen heeft voor de fysieke output.

  9. #509

  10. #510

    Standaard

    Zijn er nog ergens algemene codes/vouchers?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #511

    Standaard

    Volgens mij hebben ze nu voor het eerst bij B&N een mannetje zitten die de vouchers in de gaten houdt .

    Maar mocht er wat zijn, dan kun je het beste hier kijken, die wordt regelmatig onderhouden. Er lijkt er nu dus maar eentje te zijn.

  12. #512

    Standaard

    Dank je
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #513

    Standaard

    Geen vouchers dit keer is de algemene klacht, in het begin via een foutje maar nu niet meer.
    Wel 6 stuks besteld:

    Short Cuts
    McCabe and Mrs. Miller
    One-Eyes Jacks
    Akira Kurosawa: Dreams
    Pan's Labyrinth
    Blood Simple
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #514

    Standaard

    Even een Heads-Up:

    Een aantal UK Criterions zijn momenteel £13,49 p/s bij AmazonUK.
    Leek mij wel het melden waard.

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Even een Heads-Up:

    Een aantal UK Criterions zijn momenteel £13,49 p/s bij AmazonUK.
    Leek mij wel het melden waard.
    Waarschijnlijk (denk ik) voor langere tijd, omdat ze bij HMV in de 2 voor 25 zitten. Maar dat is mijn gok .

  16. #516

    Standaard

    @rogue:

    Ah ok. Heb gelijk mijn jaarsalaris er doorheen gebonjourd.

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @rogue:

    Ah ok. Heb gelijk mijn jaarsalaris er doorheen gebonjourd.
    Mmm, ik ben nog wat terughoudend, zeker omdat ik van een aantal titels de DVD nog heb. Onvergelijkbaar, ik snap het , maar ik ben mijn koopgedrag toch wat aan het aanpassen en koop minder snel een 'upgrade' dan voorheen.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is blijkbaar een prijsfoutje op de site van amazon bij de nieuwe release van Lone Wolf and Cub, waardoor hij nu maar $39,99 kost....sla net als mij je slag . Ter vergelijking: de DVD set kost $99,99.
    Vandaag lag er een briefje op de mat. Morgen komt de postbode weer langs en of ik dan ff 22 euro wil bijlappen. Damn.....daar gaat mn leuke voordeel. Ik blijf 22 euro op een bedrag van 40 dollar extreem hoog vinden. Maar ik wist het risico.

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vandaag lag er een briefje op de mat. Morgen komt de postbode weer langs en of ik dan ff 22 euro wil bijlappen. Damn.....daar gaat mn leuke voordeel. Ik blijf 22 euro op een bedrag van 40 dollar extreem hoog vinden. Maar ik wist het risico.
    Hier hetzelfde. Had de Before Trilogy ook in de pre-order staan.
    Die heb ik nu maar opgeschaald qua verzending (10 dollar ipv 7) met daarbij 10 dollar douane deposit. Gegarandeerd douane vrij, maar tegelijkertijd dus wel weer 13 dollar extra (maar beter dan 23 euro).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #520

    Standaard

    Ik had Lone Wolf and Cub vlak voor verzending geannuleerd vanwege een aantal redenen: hoewel screenshots nooit leidend moeten zijn, vond ik die op dvdbeaver echt niet overtuigend. Ik had mijn DVD box van Eureka daarvoor vluchtig bekeken en die was nog best te pruimen. Daarnaast was ik al bang voor een douanetoeslag die het voordeel (ruimschoots) teniet zou doen, en dat totale bedrag (boven de €60 totaal) had ik er nu niet voor over omdat ik twijfelde of de upgrade het waard was. Achteraf blijkt dat misschien wel zo te zijn, maar ach, hij loopt niet weg en is altijd nog wel met een toekomstige B&N sale te verkrijgen.

  21. #521

  22. #522

    Standaard

    @Rogue:
    Bedankt voor de info.

    Gisteren 'The New World' & 'It's a Mad, Mad, Mad, Mad World' ontvangen van de B&N-sale. Of ik even €22,60 extra wilde betalen? Moest bijna huilen, omdat ik nog 2 of 3 pakketjes van B&N verwacht. Slecht begin dus.
    Trouwens, ze hadden die 2 films in een doos verzonden, waar verdomme wel 10 films in gepast hadden. Geen wonder dat het pakketje moet zijn opgevallen. *Not amused*

  23. #523

    Standaard

    Gisteren kwam de Criterion-box van Lone Wolf & Cub binnen en ik heb direct de eerste, Sword of Vengeance, gekeken.
    Wow...zeer tevreden met de beeldkwaliteit. De upgrade zeker waard. Gelukkig geen fletse of onnatuurlijke kleuren zoals je die wel vaker ziet bij Aziatische upgrades naar HD.
    De box zelf ziet er wat magertjes uit...niet echt dikker dan een reguliere blu-ray. Ook het boekje is erg summier. Maar de content maakt alles goed. Deze filmserie blijft een van mn favorieten.

  24. #524

    Standaard

    A Touch of Zen - King Hu - 1971

    Dit was een bijzondere kijkervaring. Het eerste uur is vrij rustig en introduceert enkele karakters. Geen vechtscene te bekennen tijdens het eerste uur. Daarna verschuift de focus naar meer actiegeoriënteerd. De film is overwegend een lust voor het oog. Prachtige beelden van de natuur en veelzeggende close-ups van gezichten. Er speelt zich echter ook een actiescène af in het donker en die is vrij lastig te volgen door de slechte belichting.

    De film is erg lang...drie uur. Ik heb genoten maar er kon zeker wat gesneden worden. Gek genoeg zou ik ook wel interesse hebben in een kortere versie. Sommige scenes duren wat lang en gedeeltes zijn langzaam zonder veel gebeurtenissen maar dan ineens wordt je weer in een prachtige scene geworpen. Een schizofrene ervaring.

    De film maakt indruk en ik zou de film zo weer kunnen kijken. Nu ook erg benieuwd naar Dragon Inn die ik binnenkort op mn deurmat kan verwachten.

    7,8

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    A Touch of Zen - King Hu - 1971

    Dit was een bijzondere kijkervaring. Het eerste uur is vrij rustig en introduceert enkele karakters. Geen vechtscene te bekennen tijdens het eerste uur. Daarna verschuift de focus naar meer actiegeoriënteerd. De film is overwegend een lust voor het oog. Prachtige beelden van de natuur en veelzeggende close-ups van gezichten. Er speelt zich echter ook een actiescène af in het donker en die is vrij lastig te volgen door de slechte belichting.

    De film is erg lang...drie uur. Ik heb genoten maar er kon zeker wat gesneden worden. Gek genoeg zou ik ook wel interesse hebben in een kortere versie. Sommige scenes duren wat lang en gedeeltes zijn langzaam zonder veel gebeurtenissen maar dan ineens wordt je weer in een prachtige scene geworpen. Een schizofrene ervaring.

    De film maakt indruk en ik zou de film zo weer kunnen kijken. Nu ook erg benieuwd naar Dragon Inn die ik binnenkort op mn deurmat kan verwachten.

    7,8
    De Criterion i.p.v. de MoC gekocht? Is er een speciale reden? De Criterion is wat lichter qua beeld volgens mij.

Pagina 21 van 24 EersteEerste ... 111718192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •