Pagina 19 van 24 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 578 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    De B&N sale is weer begonnen, ik wacht nog 2 dagen want dan kan ik mogelijk een integrale voucher (20% boven 60 dollar) van B&N gebruiken. Nu is er 1 van 15%, maar met 8,40$ verzending per titel zit je nog op 25 dollar p/s
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #452

    Standaard

    Vanaf volgende week woensdag ben ik in NY, eens kijken van de week wat ik graag wil hebben....

    EDIT: eh foutje, pas de zondag er na, eerst London
    Laatst aangepast door peptalk : 05-07-2016 om 19:17
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #453

    Standaard

    Ik wil ook wel weer wat bestellen maar echt voordelig is het niet.....maarja.....goedkoper vind je ze denk ik niet.

  4. #454

    Standaard

    Ik sla weer over.
    Er zit weinig bij wat ik voor die prijs wil hebben. Ik betrap mijzelf erop dat ik nu veel minder uitkijk naar de nieuwe releases van Criterion, ze hebben de laatste tijd ook wel wat (flinke) steken laten vallen (o.a. Thief, Fantastic Planet). Ik geloof dat Mulholland Dr. de laatste is die ik gekocht heb.
    Ik kijk meer uit naar de nieuwe Arrow's of Eureka's.

  5. #455

    Standaard

    @Rogue:

    Wat is er mis met Fantastic Planet?

  6. #456

    Standaard

    Poeh, heb 2 orders van 7 elk besteld

    The New World
    The Player
    The In-Laws
    Poem is a Naked Man
    Dr Strangelove
    The Graduate
    The Kennedy Films of Robert Drew

    en

    A Touch of Zen
    Brighter Summer Day
    Bicycle Thief
    Phoenix
    I Knew Her Well
    Murel
    Here is Your Life
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #457

    Standaard

    Zijn er nog generieke codes/vouchers Coen?

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door melzz Bekijk bericht
    zijn er nog generieke codes/vouchers coen?
    15%: 9dawj1z88z134

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik sla weer over.
    Er zit weinig bij wat ik voor die prijs wil hebben. Ik betrap mijzelf erop dat ik nu veel minder uitkijk naar de nieuwe releases van Criterion, ze hebben de laatste tijd ook wel wat (flinke) steken laten vallen (o.a. Thief, Fantastic Planet). Ik geloof dat Mulholland Dr. de laatste is die ik gekocht heb.
    Ik kijk meer uit naar de nieuwe Arrow's of Eureka's.
    wat is er mis met thief???

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    wat is er mis met thief???
    A/V niets maar de Arrow is wat betreft extra's veel beter

  11. #461

    Standaard

    Thief van Criterion vind ik een prima uitgave; de Arrow versie heefte chter nog wel de TC bijgevoegd op een aparte BD. Daarom heb ik ze ook allebei. Maar ik vind niet echt dat Criterion bij Thief echt steken heeft laten vallen...

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @Rogue:

    Wat is er mis met Fantastic Planet?
    Je zou het topic kunnen lezen waarin talloze vergelijkingen staan, maar in het kort zou je ook deze post kunnen lezen.

    De Criterion heeft een hele sluier van de kleur 'teal' (weet even de vertaling niet), wat totaal niet klopt. Wat weer grappig is, is dat onze vriend Svet Atanasov nog meegedaan heeft aan de discussie, geen enkel bewijs kan leveren dat de Criterion de juiste weergave van de film is (terwijl er dus talloze voorbeelden zijn dat de Eureka uitgave wel de juiste is, of in ieder geval de juiste benadert). En vervolgens niets ervan in zijn recensie opneemt. Want, Criterion is natuurlijk altijd goed. Ik gok dat hij 's avonds in zijn Criterion pyama slaapt onder zijn Criterion dekbed met zijn hoofd op zijn Criterion kussen .
    Zelden een reviewer gezien die zo duidelijk een label aanhangt.

    Nog een voorbeeld: de nieuwe uitgave van Dr. Stangelove heeft exact dezelfde transfer als de Sony uitgave, maar natuurlijk is het een Criterion, dus hoppa, 5 sterren voor de PQ (terwijl de Sony, weliswaar een review van zijn collega, 4 sterren krijgt).
    Laatst aangepast door rogue : 07-07-2016 om 12:58

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    wat is er mis met thief???
    Weer een probleem met de kleuren. Ik heb eerlijk gezegd even geen zin om heel dit topic weer door te lezen, maar daar kun je alles vinden .

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Poeh, heb 2 orders van 7 elk besteld

    The New World
    The Player
    The In-Laws
    Poem is a Naked Man
    Dr Strangelove
    The Graduate
    The Kennedy Films of Robert Drew

    en

    A Touch of Zen
    Brighter Summer Day
    Bicycle Thief
    Phoenix
    I Knew Her Well
    Murel
    Here is Your Life
    Is het tegenwoordig niet voordeliger om bepaalde titels uit engeland te halen, zoals Dr. Strangelove?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #465

    Standaard

    Heeft dat gemekker (niet van mensen op dit forum hoor ) bij 'Thief' soms te maken met die blauwe zweem die over de Director's Cut hangt en afwezig is bij de Theatrical Cut op de Arrow en Criterion uitgaven?
    Het zelfde is ook te zien in soort van zelfde mate bij 'Aliens' en vast nog meer blu-rays. Het typische geroep van mensen dat het 'modern revisionism' is.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zijn er nog generieke codes/vouchers Coen?
    Zijn er! 20 % BNSPARKLER
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #467

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zijn er nog generieke codes/vouchers Coen?
    Zijn er, 20% BNSPARKLER
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heeft dat gemekker (niet van mensen op dit forum hoor ) bij 'Thief' soms te maken met die blauwe zweem die over de Director's Cut hangt en afwezig is bij de Theatrical Cut op de Arrow en Criterion uitgaven?
    Het zelfde is ook te zien in soort van zelfde mate bij 'Aliens' en vast nog meer blu-rays. Het typische geroep van mensen dat het 'modern revisionism' is.
    Ik zou het toch iets meer dan blauwe zweem noemen . Ik ben niet van de screenshots, omdat het in beweging er allemaal anders uit kan zien, maar hier de vergelijking.
    Het zou eigenlijk wel aardig zijn om te zien hoe die Duitse 5 disc eruit ziet.

    Affijn, ieder moet uiteindelijk voor zichzelf bepalen wat hij mooi vindt, toch?

  20. #470

    Standaard

    @Coen: code werkt niet bij mij. Is die niet persoonlijk?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #471

  22. #472

    Standaard

    Kijk, daar hebben we wat aan Dank!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    @Coen: code werkt niet bij mij. Is die niet persoonlijk?
    sorry verkeerde, BNFIREWORKS
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou het toch iets meer dan blauwe zweem noemen . Ik ben niet van de screenshots, omdat het in beweging er allemaal anders uit kan zien, maar hier de vergelijking.
    Het zou eigenlijk wel aardig zijn om te zien hoe die Duitse 5 disc eruit ziet.

    Affijn, ieder moet uiteindelijk voor zichzelf bepalen wat hij mooi vindt, toch?
    Je wordt vriendelijk bedankt..... Nou wil ik die Duitse 5-disc uitgave waarschijnlijk ook ooit.
    Ben het ermee eens dat iedereen voor zichzelf mag weten wat ze wel of niet mooi vinden. Word alleen altijd zo iebelig van die mensen die op fora posten dat een bepaalde 'artistieke' tint op blu-ray, altijd moderne aanpassingen zijn en dat is zeker niet alijd het geval.
    Maar goed, nou klink ik alsof ik jou aanval en dat is absoluut niet de bedoeling, want jij en de anderen op dit forum zijn tof.

  25. #475

    Standaard

    Hmmm, idd bedankt rogue Maar ik zie dat de Duitse versie als enige extra de Special Director's Version als extra heeft die ik ook al op R1 dvd heb. Dus totaal 3 versies van de film. Maar ben dan wel benieuwd hoe het beeld is dan van die Duitse versie.

Pagina 19 van 24 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •