Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 578 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De Criterion i.p.v. de MoC gekocht? Is er een speciale reden? De Criterion is wat lichter qua beeld volgens mij.
    De beeldkwaliteit is volgens mij echt gelijk. Het verschil zit hem in de extra's. De MoC was limited en vrij prijzig. Wat limited is bij de MoC, zit standaard bij de criterion (een doc). De prijs was voordeliger om de Criterion te kopen. En de hoes vind ik echt heel erg mooi.

  2. #527

    Standaard

    Bij de MOC zit wel een reuze interessante audiocommentaar.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @Rogue:
    Bedankt voor de info.

    Gisteren 'The New World' & 'It's a Mad, Mad, Mad, Mad World' ontvangen van de B&N-sale. Of ik even €22,60 extra wilde betalen? Moest bijna huilen, omdat ik nog 2 of 3 pakketjes van B&N verwacht. Slecht begin dus.
    Trouwens, ze hadden die 2 films in een doos verzonden, waar verdomme wel 10 films in gepast hadden. Geen wonder dat het pakketje moet zijn opgevallen. *Not amused*
    Klote, ik heb 6 films die in 3 zendingen zijn verzonden. Zul je zien dat ik 2 keer (2 films, 3 films) aan de bak mag voor de invoerrechten *duim duim*

    Troost je maar met de gedachten dat je wel 2 hele toffe uitgaves hebt gekocht!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Bij de MOC zit wel een reuze interessante audiocommentaar.
    Het lastige van een audiocommentaar is dat ik een film sowieso eerst 'normaal' wil kijken en ik ben een herkijk eigenlijk ook liever mijn ogen dan oren de kost geef.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Klote, ik heb 6 films die in 3 zendingen zijn verzonden. Zul je zien dat ik 2 keer (2 films, 3 films) aan de bak mag voor de invoerrechten *duim duim*

    Troost je maar met de gedachten dat je wel 2 hele toffe uitgaves hebt gekocht!
    Ik hoop voor je dat het mee zal vallen. Ik moest voor 2 andere zendingen geen extra kosten betalen en ook die zaten in van die achterlijk grote dozen, dus misschien pech of mazzel gehad. Maar hopen dat ik 'It's a Mad, Mad, Mad, Mad World' leuk vind, maar voor 'The New World' was het de extra kosten gelukkig sowieso wel waard. Godzijdank is Criterion nu ook in de UK begonnen .

  6. #531

    Standaard

    De Before trilogie kost bij Amazon.com nog maar $ 65,99.

    https://www.amazon.com/The-Before-Tr...=ATVPDKIKX0DER
    The future is Blu

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    De Before trilogie kost bij Amazon.com nog maar $ 65,99.

    https://www.amazon.com/The-Before-Tr...=ATVPDKIKX0DER
    Hij was op de dag van uitkomen zelfs $39,99 .

  8. #533

    Standaard

    Helaas nog steeds boven die verdomde douane grens. Dat wordt wachten tot de volgende BN sale
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ik hoop voor je dat het mee zal vallen. Ik moest voor 2 andere zendingen geen extra kosten betalen en ook die zaten in van die achterlijk grote dozen, dus misschien pech of mazzel gehad. Maar hopen dat ik 'It's a Mad, Mad, Mad, Mad World' leuk vind, maar voor 'The New World' was het de extra kosten gelukkig sowieso wel waard. Godzijdank is Criterion nu ook in de UK begonnen .
    2 doosjes binnen, 1x douane kosten. 24 euro betalen, zonde, gezien de 6 films 4 euro per film extra betaald. Maar goed, wel 6 films die ik 100% wilde hebben/
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #535

    Standaard

    De Lone Wolf box komt ook uit in de UK! Ben benieuwd naar de prijs, het is toch gaan knagen....

  11. #536

    Standaard

    Actie bij zoom: 2 voor 25 pond. Verzendkosten zijn 2 pond per bestelling.
    Stock zou vandaag of morgen weer aangevuld worden.

    Code SIGNUP10 geeft nog 10% korting.

  12. #537

    Standaard

    Kijk daar komt die picematch vana amazon.co.uk vandaan, meestal is het van hmv.com. Zoom ken ik helemaal niet, iemand al wel eens besteld daar?

    EDIT: Zelf maar 4 stuks besteld daar met de kortingscode en gratis verzenden naar NL, website is blijkbaar van Universal.
    Laatst aangepast door peptalk : 07-04-2017 om 18:44
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #538

    Standaard

    Ook voor het eerst besteld bij Zoom, maar staat wel bekend als betrouwbaar.

    Bij Zavvi zijn dezelfde criterions ook in de aanbieding voor 16,55 euro/st.

  14. #539

    Standaard

    Mijn bestelling van zoom is vandaag binnen; niets op aan te merken.

    In a Lonely Place net gekeken, wat een film zeg...zeer boeiend van begin tot eind.

  15. #540

    Standaard

    Ik wil even een "shout out" geven voor de uitgave van Here is Your Life. Ik vond het een prachtige film met uitmuntende beeldkwaliteit. Ook de extra's waren zeer de moeite waard.
    Voor mij een blinde gok maar het blijkt een mooie hidden gem te zijn. Hij stond al een tijd in mijn kast vanwege de lange speelduur (170 minuten) maar hij is het waard om bekeken te worden.
    Typisch een film die, terwijl je kijkt, je wellicht niet perse omver blaast maar die wel achteraf nog in je hoofd blijft spoken. En de film is echt een lust voor het oog. Aanrader.
    Laatst aangepast door Melzz : 26-05-2017 om 09:30

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil even een "shout out" geven voor de uitgave van Here is My Life. Ik vond het een prachtige film met uitmuntende beeldkwaliteit. Ook de extra's waren zeer de moeite waard.
    Voor mij een blinde gok maar het blijkt een mooie hidden gem te zijn. Hij stond al een tijd in mijn kast vanwege de lange speelduur (170 minuten) maar hij is het waard om bekeken te worden.
    Typisch een film die, terwijl je kijkt, je wellicht niet perse omver blaast maar die wel achteraf nog in je hoofd blijft spoken. En de film is echt een lust voor het oog. Aanrader.
    Ja die moet ik ook snel kijken, staat ook al een tijdje in de kast. Vorige week The Emigrants en The New Land besteld en gekeken van Jan Troell, die zijn ook rond de 170 minuten elk en die vond ik ook fantastisch, net als Everlasting Moments.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #542

    Standaard

    Dat is Here Is Your Life .

  18. #543

    Standaard

    The Emigrants en The New Land staan al een tijdje in mijn wenslijst, maar daar kan nu Here Is Your Life dus bij begrijp ik...bij deze
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is Here Is Your Life .
    Ahum....klopt...foutje....

  20. #545
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kan me wel voorstellen Melvin dat je zodanig opging in deze dat Your gewoon My werd (inkoppertje welke 'k niet kon laten liggen)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #546

    Standaard

    Vandaag The Emigrants gezien die een kleine 200 minuten duurt. Prachtige uitgave van Criterion.

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Vandaag The Emigrants gezien die een kleine 200 minuten duurt. Prachtige uitgave van Criterion.

    He, waar is je lettertype gebleven?

  23. #548

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Huh?
    Beter, anders denken we dat je account gehackt is .

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil even een "shout out" geven voor de uitgave van Here is Your Life. Ik vond het een prachtige film met uitmuntende beeldkwaliteit. Ook de extra's waren zeer de moeite waard.
    Voor mij een blinde gok maar het blijkt een mooie hidden gem te zijn. Hij stond al een tijd in mijn kast vanwege de lange speelduur (170 minuten) maar hij is het waard om bekeken te worden.
    Typisch een film die, terwijl je kijkt, je wellicht niet perse omver blaast maar die wel achteraf nog in je hoofd blijft spoken. En de film is echt een lust voor het oog. Aanrader.
    klinkt interessant, zeker eens onthouden bij de volgende sale
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •