Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 324 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ik heb in België ook de 2D gezien in de Euroscoop. Ik dacht dat er ook enkele vestigingen van Euroscoop in Nederland zijn?

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wordt deze ook in 2D gedraaid?, ik hou niet van 3D.
    Ik heb 'm gisteren in Beverly Screens in Knokke gezien in 2D. Loketbediende maakte zelfs nog een opmerking in de trant van "jamaar u weet toch dat het geen 3D is?" Uiteraad, anders was ik niet binnengekomen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja ik heb de 2D versie gezien, in de Kinepolis weliswaar. Weet eerlijk gezegd niet of ie in Nederland ook in 2D draait...
    Ik heb um in pathé Eindhoven gezien, daar draaide ze enkel 3D wat ik wel jammer vond, kijk ook liever 2D. Voegde voor mijn gevoel ook niet echt veel toe aan deze film, alleen het einde van de film misschien maar verder niet, tenminste, dat vind ik dan.
    I Love My Sci-Fi

  4. #204

    Standaard

    Nu al 2x gezien, schitterende film. Was bang dat sommige personages meer screentime dan anderen zouden krijgen maar viel reuze mee. Beste superheldenfilm tot nu toe.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb 'm gisteren in Beverly Screens in Knokke gezien in 2D. Loketbediende maakte zelfs nog een opmerking in de trant van "jamaar u weet toch dat het geen 3D is?" Uiteraad, anders was ik niet binnengekomen...

    en nog niet binnenwippen tssss

    veel volk zeker...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #206
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb niet per definitie iets tegen 3D. En ik ben niet per definitie pro IMAX. Thuis heb ik geen 3D en de grote Pre van IMAX vind ik het geluid de resolutie en kwaliteit van het beeld. Het IMAX effect vind ik altijd maar relatief. Echt IMAX zie je volgens mij alleen maar in het omniversum enzo. Die kleine bolling in het scherm en dat beetje extra onderin vind ik niet zo veel toevoegen.

    Oké het beeld is wel lekker groot, maar daar huist het probleem. Dat effect van grote vind ik altijd teniet gedaan door het 3D. het maakt in mijn gevoel het scherm letterlijk kleiner omdat je er meer ingetrokken wordt. Het grote nadeel van het 3D effect is dat je hersenen na een kwartier zich aanpassen en je laten wennen aan het 3D effect, waardoor ik het de meeste tijd van de film niet eens meer echt doorheb, op enkele uitzonderingen daargelaten.

    Aan de andere kant geeft mij dat allemaal niet het gevoel om daarvoor niet een combinatie van beide te kijken. Ik vind de genoemde voordelen zwaarder wegen dan de nadelen. Zeker als je een gewone 2d versie in relatief matige resolutie kijkt in een andere zaal. Bij voorkeur kijk ik dus alleen films in zaal 14 van de Pathe Arena. Dan is dat dus meestal 3D en IMAX.

    Wellicht moet ik TDK Rises afwachten omdat die geen 3D is en gedeeltijk IMAX. Kijken wat ik daar van vind. Desondanks vond ik de 3D trailer van Spiderman wel vet. Al is het maar omdat ik thuis geen 3D heb en mijn scherm voorlopig ook nog niet ga vervangen. Desondanks sta ik boven denial. Maar helemaal erg vind ik het niet dat ik the Avengers straks in 2D ga kijken.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-05-2012 om 13:19
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #207

    Standaard

    Second End Credits Scene for The Avengers Confirmed
    Source: SuperHeroHype May 2, 2012

    We already knew an extra scene was included after the main end credits for Marvel's The Avengers, but now comes word from the SuperHeroHype Forums that a second scene will be included at the very end of the credits when the movie opens in North America on Friday at midnight! We don't want to spoil it, but the clip has something to do with what Tony Stark says at the end of the movie itself. If you can't wait to find out, you can read a short description here http://forums.superherohype.com/showthread.php?t=382893.
    Helaas niet zo'n hele belangrijke scene

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #208

    Standaard

    Ik ben even kwijt wat Stark ook al weer zei over de Shoarma.

    Trouwens, in Duitsland weten ze het verschil niet tussen Shoarma en Döner Kebab

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Nu al 2x gezien, schitterende film. Was bang dat sommige personages meer screentime dan anderen zouden krijgen maar viel reuze mee. Beste superheldenfilm tot nu toe.
    Vond um ook echt geweldig!
    I Love My Sci-Fi

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Gisteren in de bios gezien:


    Dan zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: what is all the fuss about?? Dit was voor mij persoonlijk een tegenvaller van het hoogste niveau.
    Ik vond, vooral in het eerste gedeelte,het verhaal een rommeltje. Kan niet echt uitleggen wat het precies maar het voelde gewoon niet gestructureerd aan.
    De nieuwe personages (of die een grotere rol hadden dan in eerdere films) waren compleet niet interessant (Black Widow en Hawkeye) en bij de anderen leek het wel net alsof ze het op de automatische piloot deden en het ze allemaal niet veel kon boeien. De enige die wel tof was Mark Ruffalo als The Hulk.
    Een superhelden moet natuurlijk ook een goede slechterik hebben en als The Avengers iets niet heeft is het dat wel. Loki was belachelijk en niet slecht, of je moet het al hebben over het acteerwerk van Tom Hiddleston: hij wint met deze rol gegarandeerd de Overacting Award van 2012. Hij zet geen villainslechterik neer maar de slechtste karikatuur van een slechterik...
    Een ander punt van ergernis waren de schuine camera standpunten en, ook weer vooral in het eerste deel, rommelige montage.
    Als laatste duurde film met z`n 141 minuten veel te lang.
    Ik ben een liefhebber van het superhelden genre maar dit was een regelrechte domper...

    5,5/10

    Ik vond het acteerwerk van Chris Evans, Mark Ruffalo & Robert Downey echt uitstekend..ik vond Iron Man beter en sterker in deze film naar voren komen dan in zijn eigen films..

    Daarnaast vind ik dat Loki een erg psychologische rol neergezet had..in mijn mening erg goed neergezet en totaal niet over geacteerd. Vind wel dat zijn accent heel erg naar voren springt...maar de chemie van de Avengers was gewoon heel sterk en goed neergezet met de juiste humor. Verhaal was misschien flinterdun, maar ivm de andere films maakte dat in mijn ogen weinig verschil.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #211

    Standaard

    kga er vanavond heen, helaas geen 2d

  12. #212

    Standaard

    Schitterende film. Ga dit zien.
    Gaan kijken in utopolis in 2D.
    Laatst aangepast door kris_d : 06-05-2012 om 23:32

  13. #213

    Standaard

    Vandaag ook maar eens kijken, helaas in 3D (een bril op een bril, verschrikkelijk).

    Was te nieuwsgierig naar de extra scène na de credits die wij hier niet krijgen, maar na deze gezien te hebben vind ik dat precies niet zo erg.

    Edit: Wauw, beste Marvel film tot nu toe! 3D viel trouwens reuze mee! Alleen die ondertitels waren walgelijk zeg.
    Laatst aangepast door Tom91 : 06-05-2012 om 20:27

  14. #214

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Gisteren in de bios gezien:


    Dan zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: what is all the fuss about?? Dit was voor mij persoonlijk een tegenvaller van het hoogste niveau.
    Ik vond, vooral in het eerste gedeelte,het verhaal een rommeltje. Kan niet echt uitleggen wat het precies maar het voelde gewoon niet gestructureerd aan.
    De nieuwe personages (of die een grotere rol hadden dan in eerdere films) waren compleet niet interessant (Black Widow en Hawkeye) en bij de anderen leek het wel net alsof ze het op de automatische piloot deden en het ze allemaal niet veel kon boeien. De enige die wel tof was Mark Ruffalo als The Hulk.
    Een superhelden moet natuurlijk ook een goede slechterik hebben en als The Avengers iets niet heeft is het dat wel. Loki was belachelijk en niet slecht, of je moet het al hebben over het acteerwerk van Tom Hiddleston: hij wint met deze rol gegarandeerd de Overacting Award van 2012. Hij zet geen villainslechterik neer maar de slechtste karikatuur van een slechterik...
    Een ander punt van ergernis waren de schuine camera standpunten en, ook weer vooral in het eerste deel, rommelige montage.
    Als laatste duurde film met z`n 141 minuten veel te lang.
    Ik ben een liefhebber van het superhelden genre maar dit was een regelrechte domper...

    5,5/10


    Vreemd. Zo goed als iedereen (jong en oud, fans en critics) vinden het een topfilm. Iedereen uiteraard zijn eigen mening maar als 100.000 mensen het gemiddeld een 8.8 geeft dan zegt dat wel wat.

    Misschien kan ik je een andere topper in mijn ogen aanraden The Raid : http://www.imdb.com/title/tt1899353/
    Dit is actie, actie en nog eens actie.

    S
    Laatst aangepast door godofgamblers : 07-05-2012 om 16:53 Reden: edit

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Misschien kan ik je een andere topper in mijn ogen aanraden The Raid : http://www.imdb.com/title/tt1899353/
    Dit is actie, actie en nog eens actie.
    En gebrek aan verhaal?
    maar 'k wil hem zeker zien. Duurt nog wel anderhalve maand geloof ik.

  16. #216

    Standaard

    Ik verwachte helemaal niks van deze film na de afgelopen flops die ik in de bioscoop heb gezien, lees: Mission Impossible: Ghost rotzooi, Battle(crap)ship en John (Kak)arter.

    Maar deze film heeft mij aangenaam verrast en die 8.8 op imdb is volkomen terecht! Wat een topper, humor op de juiste plaats, niet alleen actie maar ook verhaal en het zag er allemaal puik uit zelfs in 3D.

    9/10

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik verwachte helemaal niks van deze film na de afgelopen flops die ik in de bioscoop heb gezien, lees: Mission Impossible: Ghost rotzooi, Battle(crap)ship en John (Kak)arter.

    Maar deze film heeft mij aangenaam verrast en die 8.8 op imdb is volkomen terecht! Wat een topper, humor op de juiste plaats, niet alleen actie maar ook verhaal en het zag er allemaal puik uit zelfs in 3D.

    9/10
    In verband met de humor, ik lach in een deuk tussen het onderonsje met de hulk en loki.

  18. #218
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik verwachte helemaal niks van deze film na de afgelopen flops die ik in de bioscoop heb gezien, lees: Mission Impossible: Ghost rotzooi, Battle(crap)ship en John (Kak)arter.

    Maar deze film heeft mij aangenaam verrast en die 8.8 op imdb is volkomen terecht! Wat een topper, humor op de juiste plaats, niet alleen actie maar ook verhaal en het zag er allemaal puik uit zelfs in 3D.

    9/10
    Gelukkig maakt Avengers een hoop goed. Thor en Captain America waren echt baggerfilms naar mijn mening. Gauw gemaakt zodat elke Avenger een film had.

  19. #219

    Standaard

    de humor verneukte de film

    haha een onverwachts grapje, haha een onverwachts grapje.. het haalt je telkens weer uit de film

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    de humor verneukte de film

    haha een onverwachts grapje, haha een onverwachts grapje.. het haalt je telkens weer uit de film
    Het haalt je uit de film? Want het verhaal was anders niet te volgen? hahahahahahaha
    Totaal niet mee eens, ik vond de humor subtiel en het hoorde bij de karakters. Met name Tony Stark, die sowieso al redelijk strooit met opmerkingen. Zijn 'Legolas' zinspeling richting Hawkeye vond ik geweldig. Ook de dreun van de Hulk tegen Thor (in Central station) was om te lachen, en zoals de manier waarop Loki ze gereten krijgt van de Hulk was goed.

  21. #221

    Standaard

    Na het openingsweekend in de Verenigde Staten (met ruim 207 miljoen dollar een record) en het tweede weekend in (praktisch) de rest van de wereld, staat de teller nu op bij bijna 655 miljoen dollar. Ervan uitgaande dat de opbrengsten van een eerste week meestal in de loop van de theatrical run minstens verdubbeld worden, is de kans groot dat Avengers wat opbrengsten betreft in all time top 3 gaat eindigen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Het haalt je uit de film? Want het verhaal was anders niet te volgen? hahahahahahaha
    het haalt je uit de film omdat ik midden in een verhaal zit wat ik op dat moment serieus neem en dan niet met friends humor een tussenstop wil hebben

    maar gelukkig lacht 99% van de bioscoop wél en daar gaat het natuurlijk om

    ook is agent coulson zwaar en pijnlijk overdreven neergezet wat in de vorige films niet het geval was en in de strip helemaal niet

  23. #223

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht


    Vreemd. Zo goed als iedereen (jong en oud, fans en critics) vinden het een topfilm. Iedereen uiteraard zijn eigen mening maar als 100.000 mensen het gemiddeld een 8.8 geeft dan zegt dat wel wat.
    Het enige dat dat zegt is dat ik het niet eens ben met al die mensen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    de humor verneukte de film

    haha een onverwachts grapje, haha een onverwachts grapje.. het haalt je telkens weer uit de film
    Zo mee eens. En als de humor leuk zou zijn dan was `t nog niet zo heel erg geweest. Maar het was hier zo niet leuk, bijna geforceerd....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #225

    Standaard

    Film maandag ook gezien. Fabuleus goed. 3d kwam goed tot zijn werking in termen van dieptewerking. Beeld was hier in Hoogeveen waanzinnig goed, alsof je door een raam kijkt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •