Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 324 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Vet hoor. Zondag weer. Beste Marvel-film????? Misschien wel. Was X-men 2, maar hiermee hebben ze toch echt een puik stuk werk geleverd. 3D had van mij overigens niet gehoeven.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #177
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar gaat ie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #178

    Standaard

    Fraaie IMAX poster The Avengers

    Gisteren is in Nederland de superheldenfilm The Avengers in première gegaan. Ondanks dat de film niet met 3D camera's is opgenomen, is de film uiteindelijk wel in 3D in de bioscoop te zien. Ook draait het spektakel in de IMAX theaters. Speciaal voor de eerste Noord-Amerikaanse vertoning in IMAX 3D heeft Marvel Studios een speciale poster uitgegeven. Check deze hieronder:



    Lees hier de FilmTotaal recensie van The Avengers.

    De Marvel film van regisseur Joss Whedon laat zien hoe de superhelden Iron Man, Thor, The Hulk, Captain America, Black Widow en Hawkeye het opnemen tegen de supervillain Loki, die back-up krijgt van een grote groep aliens. The Avengers mogen rekenen op support van S.H.I.E.L.D., waar onder meer Nick Fury en de agenten Phil Coulson en Maria Hill onderdeel vanuit maken.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #179

    Standaard

    Overigens is de Hulk in The Angers wel wat kleiner dan bv de Hulk uit 2008 :


    Hulk in 2008, tegenover Blonsky.


    Hulk (2012) naast Hawkeye.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Overigens is de Hulk in The Angers wel wat kleiner dan bv de Hulk uit 2008 :


    Hulk in 2008, tegenover Blonsky.


    Hulk (2012) naast Hawkeye.
    Tsja, je kunt niet alles bijhouden. Maar dat was al lang bekend. Moet eerlijk zeggen dat ik de 2008-hulk er beter vind uitzien dan die van nu. Meer afgetraind zeg maar. Maar goed: das een keuze. Moet de film nog gaan zien. Zit te twijfelen over morgenavond. Anders volgende week.

  6. #181
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Was het Thanos of red skull op het einde?. Ik vermoed Thanos, iets met dood en verderf. Maar het ging snel en die twee knappe koppen lijken wel een beetje op elkaar. De een is rood en de andere paars

    Heerlijke film. Hulk is echt grappig.
    Duidelijk.., nee.., overduidelijk de eerste.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #182

    Standaard

    Poster vind ik heel erg tegenvallen in vergelijking met de officiële poster..jammer dat er in de VS wel de trailer 3 van TDKR komt en hier in NL niet..het hoort gewoon bij Marvel om de superhelden strijd los te barsten..

    Volgens Joss Whedon komt er op de dvd/blu ray zo'n 30 minuten aan deleted scènes. Z'n eerste cut was iets van drie uur, wat hij zelf al te lang vond.
    Als deze versie te pre-orderen valt,..ben ik de 1ste!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Poster vind ik heel erg tegenvallen in vergelijking met de officiële poster..jammer dat er in de VS wel de trailer 3 van TDKR komt en hier in NL niet..het hoort gewoon bij Marvel om de superhelden strijd los te barsten..



    Als deze versie te pre-orderen valt,..ben ik de 1ste!
    Steelbook versie is al te vinden op Bol.com : http://www.bol.com/nl/p/dvd/avengers...164/index.html

    http://www.bluraysteelbooks.com/2012...e-netherlands/

  9. #184

    Standaard

    Nice..

    ik zie dat amazon.de 30 september als datum heeft..

    Volgens mij is de steelbook versie de 3d versie: http://www.amazon.de/dp/B007SVEUQO/r...netherlands%2F

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nice..

    ik zie dat amazon.de 30 september als datum heeft..

    Volgens mij is de steelbook versie de 3d versie: http://www.amazon.de/dp/B007SVEUQO/r...netherlands%2F
    Als je goed kijkt zie je dat het ook de 2D versie bevat

  11. #186
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar erachter staat weer 3D. Overigens hoe kan je zo een mooie hoes verpesten met zo een lelijke leeftijd vermelding erop. Plus dat Duits erbij, want dat gaat de uiteindelijke cover wel krijgen. Dat gaat 'm voor mij niet worden. Ik wacht dan nog wel even iets langer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar erachter staat weer 3D. Overigens hoe kan je zo een mooie hoes verpesten met zo een lelijke leeftijd vermelding erop. Plus dat Duits erbij, want dat gaat de uiteindelijke cover wel krijgen. Dat gaat 'm voor mij niet worden. Ik wacht dan nog wel even iets langer.
    Het zal idd de 3D versie zijn, maar dan ook met de gewone 2D versie erbij, gezien de tekst '' inkl. 2D Blu-ray'''.

    Maar zowiezo ga ik deze duitse versie niet kopen, wacht wel op een mooiere uitgave.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het zal idd de 3D versie zijn, maar dan ook met de gewone 2D versie erbij, gezien de tekst '' inkl. 2D Blu-ray'''.

    Maar zowiezo ga ik deze duitse versie niet kopen, wacht wel op een mooiere uitgave.
    Er gaat ongetwijfeld een box komen oid met alle 5 films. En als ze daar nu een beetje mooie giftset van maken... (comics erbij oid).

  14. #189

    Standaard

    Ik ook niet hoor, kwam er bij toeval bij..ik zag 30 september staan dus dat zal dan ook wel de gelijkmatig zijn hier in NL..ik koop The Avengers gewoon hier..(voordat er 21 procent btw overheen gaat)..
    Laatst aangepast door RobinB : 28-04-2012 om 12:33

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik ook niet hoor, kwam er bij toeval bij..ik zag 30 september staan dus dat zal dan ook wel de gelijkmatig zijn hier in NL..ik koop The Avengers gewoon hier..(vorodat er 21 procent btw overheen gaat)..
    Of ik het hier koop weet ik zo net nog niet, ik ga de economie hier niet spekken, als we alleen maar die lelijke covers krijgen die verkloot zijn met frans teksten erop.

    Ik heb ze in het verleden wel gekocht, maar eigenlijk is die franse tekst erop iets, wat een cover veel lelijker maakt.

    Waarschijnlijk krijgt het buitenland toch een veel mooiere Avengers release dan hier, dus koop ik liever een buitenlandse versie.

    Ben ik nog goedkoper uit, hier worden we toch maar afgezet.

    Maar goed, das een ander onderwerp.

    Kan niet wachten tot The Avengers op BD beschikbaar is.

  16. #191

    Standaard

    Vandaag naar de film geweest om Avengers te zien, IMAX 3D. Echt een geweldige film, genoten, aanrader.
    I Love My Sci-Fi

  17. #192

    Standaard

    Ik ben hem gisteren gaan zien en vond hem wel de moeite ... Had er wel ietsje meer van verwacht maar dat kan ook komen omdat ik er al maanden naar uit zag en er ook mss TE veel van verwacht ... Vond de Hulk echt wel supergrappig met momenten .... Het moment dat de Hulk oog in oog staat met Loki En de scene met de knokpartij dat gedaan is en naast Thor staat

  18. #193

    Standaard

    Net terug van deze film. Heb er enorm van genoten. In zijn genre een absolute aanrader!

  19. #194

    Standaard

    weten jullie mss waar je zulke posters kan vinden? dus die bioscoop posters en ook gewone filmposters van the avengers ...

  20. #195

    Standaard

    O.a hier:

    http://www.allposters.nl/gallery.asp...mageField.y=16


    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    weten jullie mss waar je zulke posters kan vinden? dus die bioscoop posters en ook gewone filmposters van the avengers ...

  21. #196

    Standaard

    Vannacht ook gezien. Leuke film met een paar geslaagde grappen. Vond alleen The Hulk 'n valse start kennen, maar de actie zat goed in elkaar.
    Haalde voor mij 't goede niveau van Captain America. Ben alleen nu wel geïnteresseerd in een film waarin Black Widow en Hawkeye de hoofdrol spelen.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #197

    Standaard



    De film maakt zijn verwachtingen meer dan waar. In deze ruim 2 uur durende prent krijgt elke superheld voldoende screentime, special effects die er goed uit zag met dito actie die van het scherm afspat en sublieme humor. Ook Loki verdient een eervolle vermelding. Een waardige tegenstander voor de groep en zeer goed neergezet door Hiddlestone.

    De 3D gimmick, waardoor de biosganger weer wat extra mocht tellen voor de film, was op zich degelijk gedaan. Het effect had voor mijn gevoel niet veel toegevoegde waarde waardoor de film in 2D dezelfde filmervaring kan bieden.

    Het was leuk om mijn mancrush Ruffalo (13 going on 30, Zodiac, Shutter Island) weer ’s te zien. Had hem even uit het oog verloren en vond hem erg treffend in de rol van Bruce Banner. Naar mijn mening de beste die deze rol neerzet van de drie (Bana en Norton). Niet dat zij het slecht deden als gekwelde wetenschapper die zijn emoties in bedwang moest houden, maar Ruffalo overtuigde me het meest en “zijn” Hulk zag er daarbij het best uit. Loki’s whoopass van The Hulk was ronduit zalig.
    < treffende emoticon.

    Let me put you on hold.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #198

    Standaard

    Wordt deze ook in 2D gedraaid?, ik hou niet van 3D.

  24. #199

    Standaard

    Gisteren in de bios gezien:


    Dan zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: what is all the fuss about?? Dit was voor mij persoonlijk een tegenvaller van het hoogste niveau.
    Ik vond, vooral in het eerste gedeelte,het verhaal een rommeltje. Kan niet echt uitleggen wat het precies maar het voelde gewoon niet gestructureerd aan.
    De nieuwe personages (of die een grotere rol hadden dan in eerdere films) waren compleet niet interessant (Black Widow en Hawkeye) en bij de anderen leek het wel net alsof ze het op de automatische piloot deden en het ze allemaal niet veel kon boeien. De enige die wel tof was Mark Ruffalo als The Hulk.
    Een superhelden moet natuurlijk ook een goede slechterik hebben en als The Avengers iets niet heeft is het dat wel. Loki was belachelijk en niet slecht, of je moet het al hebben over het acteerwerk van Tom Hiddleston: hij wint met deze rol gegarandeerd de Overacting Award van 2012. Hij zet geen villainslechterik neer maar de slechtste karikatuur van een slechterik...
    Een ander punt van ergernis waren de schuine camera standpunten en, ook weer vooral in het eerste deel, rommelige montage.
    Als laatste duurde film met z`n 141 minuten veel te lang.
    Ik ben een liefhebber van het superhelden genre maar dit was een regelrechte domper...

    5,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wordt deze ook in 2D gedraaid?, ik hou niet van 3D.
    Ja ik heb de 2D versie gezien, in de Kinepolis weliswaar. Weet eerlijk gezegd niet of ie in Nederland ook in 2D draait...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •