Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 324 worden weergegeven.
  1. #126
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    +1
    Alleen al de opbouw ernaar toe.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #127
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    hmm niet echt badass..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Let wel: ik heb de comics nooit gelezen dus ik weet niet of dit sense maakt, maar ik denk dit:

    Ergens in de trailer (weet niet of het deze was) staan Loki en Tony Stark in 1 ruimte waarbij Loki zegt: "I have an army" en Stark antwoordt: "But we have a Hulk". Misschien is dat een tip? Ergens anders heb ik ooit gelezen dat de regisseur gezegd heeft dat er GEEN Skulls in de film zitten..
    En zelf ben ik ervan overtuigd dat Red Skull niet dood is gegaan in CA. Je zag hem nl. niet doodgaan, maar je zag wel een soort straal naar boven die we kennen uit Thor (de 'brug" zeg maar naar een andere plaats). Dat ding waar het om ging in de film was ook iets van Odin, en das de vader van Thor. Plus : wat is er vanaf de jaren 40 toen Red Skull en CA weg waren gebeurd met Hydra? Hydra IS nl een leger. Kom ik tot de conclusie: de vijand is een combi tussen Loki, Red Skull en Hydra
    De alien villain is zoals ik al vermoedde, dezelfde als uit de Avengers cartoonfilm Chintauri
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #128

    Standaard

    Het is nu echt aftellen geblazen..ik denk dat deze film wel aanspoort om meer met Marvel te doen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #129

    Standaard

    Het is nu echt aftellen geblazen..ik denk dat deze film wel aanspoort om meer met Marvel te doen..

    Dat is nu juist de bedoeling van DISNEY...!!!

    En geloof mij maar, dat er zeker meer gaat komen, en vooral MARVEL animatiefilms...

    Disney is nu eenmaal de beste animatiestudio ter wereld...

  5. #130

    Standaard

    Volgend week woensdag avond zit ik in de zaal
    met 3D brilletje op. De Hulk in 3D, hoe gaaf is dat!

  6. #131

    Standaard

    Volgende week woensdag in pathe deze bekijken, ben zeer benieuwd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #132

    Standaard

    Eerste recensie die ik las was in ieder geval al uiterst positief....

    http://www.filmpjekijken.com/recensi...s/the-avengers

    Had er op zich al redelijk wat vertrouwen in met iemand als Whedon. Hopelijk kan Shane Black straks ook iets soortgelijks doen met de derde Iron Man
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  8. #133

    Standaard

    Maandag ben ik in de Rai, de premiere voor de officiële premiere..!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Volgend week woensdag avond zit ik in de zaal
    met 3D brilletje op. De Hulk in 3D, hoe gaaf is dat!
    Ik zou gaan voor Scarlett Johansson in 3D hoor

  10. #135
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Donderdag gaat het voor mij gebeuren in de Pathe Arena IMAX 3D met mijn oudste...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Eerste recensie die ik las was in ieder geval al uiterst positief....

    http://www.filmpjekijken.com/recensi...s/the-avengers

    Had er op zich al redelijk wat vertrouwen in met iemand als Whedon. Hopelijk kan Shane Black straks ook iets soortgelijks doen met de derde Iron Man
    Na het lezen krijg ik er nog meer zin in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #137
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Staat in de IMDB top 250

    #223

    http://www.imdb.com/title/tt0848228/

  13. #138
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Zojuist gezien bij de Nederlandse premiere in de Amsterdam RAI. Super vette film. Geen moment verveeld. Heel veel aktie.

  14. #139

    Standaard

    Ook gisteren gezien in de Rai...super geregeld daar, humor kwam goed uit de verf. Daarnaast vind ik deze film tot nu toe de beste Marvel film tot op heden, beter dan Ironman 1+2, CA & Thor..zeker een 8 waard!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #140

    Standaard

    Klinkt allemaal super het nieuws over the Avengers: Momenteel 96% fresh op rottentomatoes. 9/10 op imdb na ondertussen al meer als 5000 stemmen. En ook hier klinken de eerste reacties zeer positief. Ik kijk er ondertussen echt naar uit!

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik zou gaan voor Scarlett Johansson in 3D hoor
    Ik vind haar 10x niks, dus nee. Als ze nou nog de vechtscenes zelf had gedaan en wat aan d'r heupjes had gedaan om wat geloofwaardiger over te komen als een actieheld dan ja.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Staat in de IMDB top 250

    #223

    http://www.imdb.com/title/tt0848228/
    Daar klopt nooit iets van.

    Als je de film bekijkt staat ie op een 9
    Kijk je in de top 250 dan stond ie op een 8 en nu op een 8.1
    Werken de cijfers naar elkaar toe of zo?

    Staat overigens nu op 185

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Daar klopt nooit iets van.

    Als je de film bekijkt staat ie op een 9
    Kijk je in de top 250 dan stond ie op een 8 en nu op een 8.1
    Werken de cijfers naar elkaar toe of zo?

    Staat overigens nu op 185
    Voor de score t.b.v. de top 250 wordt niet de gewogen score van de film genomen (in dit geval die 9,0), maar een gecorrigeerde score (in dit geval die 8,1). Hier wordt bijvoorbeeld een drempel ingebouwd om te voorkomen dat een (nieuwe) film op basis van een handvol extreem hoge stemmen al in de top 250 opduikt. De berekening staat ook op de top 250-pagina, onderaan de lijst.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Klinkt allemaal super het nieuws over the Avengers: Momenteel 96% fresh op rottentomatoes. 9/10 op imdb na ondertussen al meer als 5000 stemmen. En ook hier klinken de eerste reacties zeer positief. Ik kijk er ondertussen echt naar uit!
    Nooit op imdb afgaan zou ik zeggen. Ten eerste zijn de cijfers makkelijk door de maatschappijen te manipuleren. Ten 2e is imdb.com van amazon.com, dus in hoeverre zijn die objectief...
    En tot slot zijn een heleboel stemmers zo gemakkelijk gehyped mbt bepaalde films dat ze zowat zonder de film gezien te hebben toch wel een hoog cijfer geven.
    Vooral Amerikanen kunnen daar wat van. En laat de USA nu net het enige land (nou ja werelddeel dan) zijn dat al een paar weken kan genieten van de film, in tegenstelling tot de rest die pas morgen de premiere heeft of later.

    Dus ik zou die hele lijst met een korreltje zout nemen. Er is maar 1 iemand die bepaalt of een film goed is en dat ben jezelf. Kun je nog een hele boom opzetten over de kwaliteit van de productie enzo, maar als jij een leuke avond hebt, of geraakt wordt door een film, dan maakt het niet uit waar ie op welke lijst danook staat.

    OT: het LIJKT mij een lekkere film. ik houd wel van die Marvel-films, de hele opbouw naar deze film incluis. Het ziet er goed uit in de trailer. Ik HOOP alleen echt dat het niet alleen maar die hersenloze actie is die sommige blockbusters kenmerkt. Het kenmerk van een goede film (in mijn ogen) is nog altijd een verhaal dat goed in elkaar zit. Daarom vind ik het ook super dat de personages niet meer geintroduceerd hoeven worden (m.u.v. Hawkeye misschien). Kun je meteen aan het verhaal beginnen.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    En laat de USA nu net het enige land (nou ja werelddeel dan) zijn dat al een paar weken kan genieten van de film, in tegenstelling tot de rest die pas morgen de premiere heeft of later.
    Hoe kom je daarbij? De US-release is op 4 mei pas. Net als bij Prometheus is de US-release pas meer dan een week later dan bijvoorbeeld de Eurpoese.
    The future is Blu

  20. #145

    Standaard

    Klinkt allemaal veelbelovend, deze film gaat er zeker komen op blu-ray!

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe kom je daarbij? De US-release is op 4 mei pas. Net als bij Prometheus is de US-release pas meer dan een week later dan bijvoorbeeld de Eurpoese.
    Ik baseer me op de premierdata op imdb.com Volgens hen draait ie sinds 11 april in de USA (Hollywood).

    Maar goed: dan is het des te sterker dat zo'n film voordat ie in premiere is al zoveel stemmen heeft.

    NB: zie nu dat die datum van 4 mei voor de rest van de USA is. Maar hij is dus in Hollywood al in premiere gegaan op de 11e.

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind al die stemmen geheel niet interessant. Enigste wat mij boeit is wat ik er straks zelf van vindt. De rest is niet relevant.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148

    Standaard

    Meerendeel misschien medewerkers van Marvel

  24. #149

    Standaard

    Desondanks de stemmen van IMDB of niet, deze film is zeker een 8 waard als je een superhelden fan bent..!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #150

    Standaard

    Ik zie hem morgenmiddag om 12.10 al, en heb er zin in, en zal de film 100% zeker aanschaffen op BD.

    Maar ik hou geen lijstjes ofzo in de gaten, ik vind een film mooi of niet mooi, wat een ander er ook van vind.

Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •