Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 324 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    En er is ook een nieuwe trailer (trailer 2 op deze pagina).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #102

  3. #103
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik vind 'm juist awesome :P Kan niet wachten!

    Het gerucht gaat nu dat Thor gevangen wordt en er een soort van robot kloon van hem zijn plaats in neemt. Ben heel benieuwd!

  4. #104

    Standaard

    tofff!!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    En er is ook een nieuwe trailer (trailer 2 op deze pagina).
    iemand bekend met die metalen worm/draak op het eind ? geen idee wie de grote vijand is (toch niet Loki ?)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #106

    Standaard

    Goed gekeurd!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #107

    Standaard

    Let wel: ik heb de comics nooit gelezen dus ik weet niet of dit sense maakt, maar ik denk dit:

    Ergens in de trailer (weet niet of het deze was) staan Loki en Tony Stark in 1 ruimte waarbij Loki zegt: "I have an army" en Stark antwoordt: "But we have a Hulk". Misschien is dat een tip? Ergens anders heb ik ooit gelezen dat de regisseur gezegd heeft dat er GEEN Skulls in de film zitten..
    En zelf ben ik ervan overtuigd dat Red Skull niet dood is gegaan in CA. Je zag hem nl. niet doodgaan, maar je zag wel een soort straal naar boven die we kennen uit Thor (de 'brug" zeg maar naar een andere plaats). Dat ding waar het om ging in de film was ook iets van Odin, en das de vader van Thor. Plus : wat is er vanaf de jaren 40 toen Red Skull en CA weg waren gebeurd met Hydra? Hydra IS nl een leger. Kom ik tot de conclusie: de vijand is een combi tussen Loki, Red Skull en Hydra

  8. #108

    Standaard

    Empire online heeft een paar nieuwe posters geplaatst.

    Verder heeft regisseur Joss Whedon wat meer informatie over de film losgelaten. Een paar flarden:

    - Z'n eerste, voorlopige versie van de film was 3:00 uur, maar daar heeft hij intussen een heleboel uit weggesneden om uiteindelijk op 2:15 uit te komen. Naar eigen zeggen beschouwt hij deze versie als de director's cut en definitieve versie. Als het aan hem ligt komt er t.z.t. dus geen andere versie op dvd/blu ray. Hij suggereert wel dat een heleboel van de verwijderde scènes als extra op de dvd/blu ray zullen verschijnen.
    - De film bevat geen cameo's of verwijzingen naar z'n eigen eerder werk, maar wel knipogen naar andere zaken uit het Marvel-universum.
    - Geen Kree of Skulls.
    - Als het aan hem ligt wordt een vervolgfilm niet per sé grootschaliger. Hij zou zich liever op het persoonlijke element richten.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Empire online heeft een paar nieuwe posters geplaatst.

    Verder heeft regisseur Joss Whedon wat meer informatie over de film losgelaten. Een paar flarden:

    - Z'n eerste, voorlopige versie van de film was 3:00 uur, maar daar heeft hij intussen een heleboel uit weggesneden om uiteindelijk op 2:15 uit te komen. Naar eigen zeggen beschouwt hij deze versie als de director's cut en definitieve versie. Als het aan hem ligt komt er t.z.t. dus geen andere versie op dvd/blu ray. Hij suggereert wel dat een heleboel van de verwijderde scènes als extra op de dvd/blu ray zullen verschijnen.
    - De film bevat geen cameo's of verwijzingen naar z'n eigen eerder werk, maar wel knipogen naar andere zaken uit het Marvel-universum.
    - Geen Kree of Skulls.
    - Als het aan hem ligt wordt een vervolgfilm niet per sé grootschaliger. Hij zou zich liever op het persoonlijke element richten.
    Ik zou liever hebben dat je op 1 BR kunt kiezen voor de gewone of extended editie van de film met de verwijderde scenes er seamless ingeplakt. Ik kijk de deleted scenes eigenlijk bijna nooit als ik een nieuwe dvd of BR koop.

    Verder is er niet echt veel nieuws dus. Tenminste: dat van de sequel was eerder deze week al ergens anders op het net te lezen. Dat van de Skrulls en Kree was al een tijdje bekend. Maar dat van die verwijzingen naar eigen werk wist ik niet: al lijkt me dat logisch. De style etc. van de Marvel films worden nl. erg goed bewaakt en dan gaan ze niet zoiets toelaten.

  10. #110

    Standaard

    Japanse trailer met nieuwe footage: http://www.superherohype.com/news/ar...ls-new-footage

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #111

    Standaard

    Nieuwe tv-clip.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #112

    Standaard

    Net de trailer in HD gezien op tv en het ziet er uit om te smullen. Echt een film die ik wil gaan zien, zeker nadat ik zeer recentelijk Captain America en beide Iron Man's heb gezien.
    Mogelijk de grootste blockbuster van deze zomer?????

  13. #113

    Standaard

    Las zojuist op telegraaf.nl dat de release in Nederland verschoven gaat worden naar half juni.........jammer. Rechtenkwestie met een aantal europese landen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  14. #114

    Standaard

    pfff zo ver..ik had me al zo verheugd eind april.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    pfff zo ver..ik had me al zo verheugd eind april.
    Weet je welke datum het vandaag is?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #116

    Standaard

    Vandaag is het 2 april?

    en dan vond ik deze ook wel geslaagd als 1 april grap:

    http://batman-news.com/2012/04/01/th...nverted-to-3d/
    Laatst aangepast door RobinB : 02-04-2012 om 17:26

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vandaag is het 2 april?

    en dan vond ik deze ook wel geslaagd als 1 april grap:

    http://batman-news.com/2012/04/01/th...nverted-to-3d/
    Gna gna gna . Ja die van Batman is ook goed.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #118

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=JCqfn...f=list_related
    11 trailers en teasers van de film achter elkaar. Nice!

    Het zal mij niets verbazen als er een Ultimate Avengers Box uit gaat komen met alle individuele films (IM1+2, Hulk, Thor, CA en The Avengers) in een luxe box.

  19. #119

    Standaard

    Dat zou wel tof wezen, al vindt ik thor en iron man 2 niet zo geweldig.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Het zal mij niets verbazen als er een Ultimate Avengers Box uit gaat komen met alle individuele films (IM1+2, Hulk, Thor, CA en The Avengers) in een luxe box.
    Daar kunnen ze dan beter mee wachten, de komende jaren komen zeker nog Iron Man 3 en Thor 2 uit.

  21. #121

    Standaard

    En cap2 in 2014..

    Volgens mij wordt dit naast TDKR de topper..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #122

    Standaard

    Nog een nieuwe verlengde tv spot:
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88943

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Daar kunnen ze dan beter mee wachten, de komende jaren komen zeker nog Iron Man 3 en Thor 2 uit.
    Dat van Thor 2 wist ik niet, wel van IM3.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Dat zou wel tof wezen, al vindt ik thor en iron man 2 niet zo geweldig.
    Thor nog iet gezien en vond zelf IM 2 ietsjes beter dan 1 (Scarlett!!).

  24. #124

    Standaard

    De film is voor een select publiek in premiere gegaan. Er is nog een embargo op volledige recensies (zou tot 2 mei gelden, maar aangezien de film al eerder in Europa gaat draaien dan in Amerika zal dit t.z.t. wel versoepeld worden). Reacties via twitter waren wel toegestaan, dus een aantal van de genodigden (filmbloggers en mede-filmmakers) hebben hun mening al gegeven. Collider heeft er een aantal verzameld. Algemene indruk: Geslaagde tot zeer geslaagde film. In een aantal reacties wordt het de beste Marvel-verfilming tot dusverre genoemd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #125

    Standaard

    wow kan niet wachten..nog 2 weken...dit is toch wel de ultieme marvel verfilming..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •