Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 324 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, Nick Fury gespeeld door Samuel L Jackson
    Deze Nick Fury is dan ook gebaseerd op de Nick Fury uit de Ultimate Marvel Universe... En laat de Ultimate Marvel Universe Nick Fury nou net weer gebaseerd zijn op...

    Juist...

    Samuel L. Jackson!


    Zie het probleem dus niet...

    En zoals Rogue al aangaf... SLJ speelt al sinds Iron Man Nick Fury, en was ook te zien in the Hulk, Iron Man 2, Thor & Captain America...

  2. #52

    Standaard

    Als ik mag kiezen (aangezien ik helemaal niets heb met de Ultimate universe) heb ik ook liever deze Nick Fury, maar ach, ik kan ermee leven.


  3. #53

    Standaard

    Dan moet je deze film maar eens opzoeken!

  4. #54

    Standaard

    Ik ken 'm . Hoe ze ooit the Hoff hebben kiezen, blijft een raadsel....

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ik mag kiezen (aangezien ik helemaal niets heb met de Ultimate universe) heb ik ook liever deze Nick Fury, maar ach, ik kan ermee leven.

    deze bedoel ik dus: bij Daredevil vond ik de Afro-American Kingpin ook vreemd;
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #56

    Standaard

    Aha, ik dacht dat je na alle voorgaande stukjes in Iron man e.d. nu wel gewend was aan de donkere Nick Fury .

    Maar je hebt gelijk hoor, dit is de Kingpin die al zoveel jaar bekend is, ik snap ook niet waarom ze opeens wat anders wilden.


  7. #57

    Standaard

    Afgezien van de huidskleur was de casting van Michaelk Duncan Clarke toch perfect? Zag er precies qua bouw / fysiek uit als zijn striptegenhanger.

    En wat Nick Fury / Hasselhoff betreft, probeer die film maar eens te krijgen (was een best buy - exclusive en doet nu rond de 33 dollar op amazon). Als ik deze voor een lage prijs kan krijgen bestel ik het meteen, de film moet zo fout zijn dat het vanzelf weer goed wordt, heb jaren geleden eens stukje gezien...

    Zelf na het zien van Thor heel benieuwd naar The Avengers.
    Met name het nog niet verfilmde - op de cameo in Thor na - karakter van Hawkeye (Renner) lijkt me wel nog iets extra's te kunnen toevoegen.
    Hoop alleen dat ze geen overkill krijgen door teveel personages..
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Afgezien van de huidskleur was de casting van Michaelk Duncan Clarke toch perfect? Zag er precies qua bouw / fysiek uit als zijn striptegenhanger.

    En wat Nick Fury / Hasselhoff betreft, probeer die film maar eens te krijgen (was een best buy - exclusive en doet nu rond de 33 dollar op amazon). Als ik deze voor een lage prijs kan krijgen bestel ik het meteen, de film moet zo fout zijn dat het vanzelf weer goed wordt, heb jaren geleden eens stukje gezien...

    Zelf na het zien van Thor heel benieuwd naar The Avengers.
    Met name het nog niet verfilmde - op de cameo in Thor na - karakter van Hawkeye (Renner) lijkt me wel nog iets extra's te kunnen toevoegen.
    Hoop alleen dat ze geen overkill krijgen door teveel personages..
    dat is nu juist mijn grootste bezwaar: tuurlijk, bouw e.d. prima maar is er dan geen enkele blanke acteur die hieraan voldoet ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #59

    Standaard

    Dat snapte ik dus ook niet....ik zie ze voor bijvoorbeeld Luke Cage ook geen blanke acteur nemen, dat zou gewoon vreemd zijn.

  10. #60

    Standaard

    is dit niet puur een 'we willen niet racistisch overkomen, dus we moeten er een zwarte in hebben'-kwestie?

  11. #61

    Standaard

    Iets totaal anders maar Perry White is in de nieuwe Superman film nu jammer genoeg ook zwart.
    BD (1243) What i Watch

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    is dit niet puur een 'we willen niet racistisch overkomen, dus we moeten er een zwarte in hebben'-kwestie?
    dan is Kingpin juist geen beste statement
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #63

    Standaard

    Waar is de trailer?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #64

    Standaard

    dit is toch wel 1 van de films waar ik naar uitkijk!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #65

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #66

    Standaard

    En de trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #67

    Standaard

    had ik ook gepost

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #68

    Standaard

    Ik kan 'm niet vinden/zien op de Pathe site..

    Ziet er niet verkeerd uit. Lekker veel actie.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #69

    Standaard

    Als iedere avenger nou een goed film had ok, maar ik kon enkel iron man pruimen. En nu lijkt alles een beetje op de humor van Starx, het uiterlijk van Scarlet en de o zo mysterieuze omtrent de Hulk. Maar aan de trailer te zien, zal deze weinig verschillen van de 2 voorgaande cgi-ers.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik kan 'm niet vinden/zien op de Pathe site..
    Ik ook niet...
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #71

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door YAH87
    Ik kan 'm niet vinden/zien op de Pathe site..
    Ik ook niet...
    Excuses, ik vermeen dat ik de youtube link had aangeklikt en geplaats. Bij deze dus verkeerd gedaan:s

    Ik vind het er echt uber tof uitzien. Waarschijnlijk is Loki de enige badguy? Ik zag ook wat beelden van Thor VS CA, ben heel benieuwd.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #72

    Standaard

    Hier de trailer, Nederlands ondertiteld voor de liefhebbers.

  23. #73
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #74

    Standaard

    Vette trailer, maar ik ben bang dat Loki alleen geen goede slechterik is. Hoe moet hij zoveel superhelden tegenhouden.

  25. #75

    Standaard

    Er schijnt toch ergens een korter teaser in omloop te zijn waarbij een "krachtig wapen" niet in de handen van Loki mag vallen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •