Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 324 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wel onduidelijkheid of er een extended of dir. cut gaat komen
    Niet als je Whedon mag geloven. 't Staat al een paar pagina's terug in deze thread. En howitzer verwijst er ook naar. Om Whedon zelf te citeren:

    “No [there won’t be a director’s cut on the DVD]. I… believe very strongly in putting the director’s cut into the theaters. I believe that the director’s cut is the best movie for the studio and the best version of the movie for the audience. I’ve never really been in a situation where I had to pull the beating heart out of something that I did. I think people get to see a lot of extraordinary extras because I did shoot a bunch of stuff that I love, but the movie is the movie I want it to be.”

    En maar goed ook. Hij heeft die scènes met een reden uit de vroege versie van de film verwijderd. Het wordt geen sterkere film als hij ze er nu weer in terugmonteerd. Het zou wat anders zijn als hij gedwongen was ten behoeve van de bioscoopversie in z'n film te knippen. Dan zou die bioscoopversie niet de film zijn die hij voor ogen had en zou een uitgebreidere versie wellicht wel iets wezenlijks toevoegen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #277

    Standaard

    Jammer, maar het is zo tegenstrijdig met wat hij zei in the making off en een interview dat hij spijt had dat er bepaalde scenes uit eindelijk toch uit de film zijn gehaald mbt Captain America en zijn liefje uit deel 1...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Jammer, maar het is zo tegenstrijdig met wat hij zei in the making off en een interview dat hij spijt had dat er bepaalde scenes uit eindelijk toch uit de film zijn gehaald mbt Captain America en zijn liefje uit deel 1...
    Ik heb nergens gelezen dat hij spijt had over het schrappen van scènes. Uit diverse interviews komt naar voren dat hij vindt dat hij juist terecht scènes heeft verwijderd. In dit interview heeft hij het volgens mij over het stuk waar jij naar verwijst:

    One of the best scenes that I wrote was the beautiful and poignant scene between Steve and Peggy [Carter] that takes place in the present. And I was the one who was like, Guys, we need to lose this. It was killing the rhythm of the thing.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #279

    Standaard

    The Avengers is nu met een wereldwijde opbrengst van $ 1.331 miljoen definitief de laatste Harry Potter-film voorbij gestreefd en staat daarmee op de derde plaats van de ranglijst van films met de hoogste boxoffice (niet aangepast voor inflatie).

    Het ziet er niet naar uit dat de film nog eens zo'n slordige $ 850 miljoen aan de bioscoopkassa's gaat opbrengen, dus Jim Cameron hoeft zich nog geen zorgen te maken dat hij de 1e en/of 2e plaats moet afstaan aan een andere regisseur.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #280

    Standaard

    Spidey's Oscorp Tower bijna in The Avengers



    Eerder deze week plaatsten we al dat het steeds denkbaarder wordt dat we Spider-Man kunnen gaan zien in het The Avengers universum. Nu blijkt dat Walt Disney / Marvel Studios en Sony Pictures al bijna een eerste samenwerking hadden laten plaatsvinden in The Avengers. Volgens Latino Review was het bijna gebeurd dat we in deze uiterst succesvolle superheldenfilm een leuke "easter egg" hadden kunnen zien.

    De designer J Michael Riva was net te laat klaar met het ontwerp van de Oscorp Tower. Had deze wel op tijd klaar geweest dan had deze een plekje gekregen in de skyline van het Manhattan waarin The Avengers het opnemen tegen Loki en een flinke horde buitenaardse wezens.

    Mocht dit daadwerkelijk waar zijn, dan blijken Sony en Disney daadwerkelijk te kijken hoe zijn hun Marvel helden op den duur gezamenlijk in een film kunnen krijgen. De vraag is nu of we in het aanstaande The Amazing Spider-Man een "easter egg" mogen verwelkomen.



    Bron : filmtotaal.nl

  6. #281

    Standaard

    The Avengers langs $600 miljoen in de States



    Marvel/Disney hebben bekend gemaakt dat Joss Whedons The Avengers de $600 miljoen in gepasseerd aan de Noord-Amerikaanse box office. Alleen de kaskrakers Avatar (2009) met $760,5 miljoen en Titanic (1997) met $658,8 miljoen gingen de uiterst succesvolle superheldenfilm voor. Zonder de 3D release van Titanic zou The Avengers zelfs beter hebben gepresteerd dan de klassieker van James Cameron.

    Wereldwijd staat The Avengers ondertussen op een bijzonder fraaie $1.437,3 miljoen. Het lijkt erop dat de $1,5 miljard nog wel te bereiken valt. De $2,2 miljard van Titanic en de $2,8 miljard van Avatar zijn te hoog gegrepen. Hieronder het officiële bericht van Marvel/Disney:

    Marvel’s The Avengers opened in North America May 4 with a staggering $207.4 million – the biggest domestic debut of all time – and has been shattering domestic box office records ever since including the industry’s all-time second weekend record with $103 million; fastest film to reach $200 million (3 days), $300 million (9 days), $400 million (14 days), and $500 million (23 days); and highest Saturday ($69.5 million) and Sunday ($57 million) totals. It is the #4 film of all time internationally with $838.9 million.

    Among only 12 films that have grossed $1 billion at the global box office, Marvel’s The Avengers is one of five billion-dollar Disney releases, which also include Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest, Alice in Wonderland, Disney•Pixar’s Toy Story 3, and Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.


    Hier nog even een aardige blik op The Hulk.

    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #282

    Standaard

    Jeremy Renner ontevreden over Hawkeye in The Avengers



    Tussen het box office succes, de positieve recensies en de massale tevredenheid van het publiek door, blijkt er toch nog iemand te zijn die niet tevreden is met The Avengers: Jeremy Renner. Hij is niet tevreden met de manier waarop zijn personage naar voren kwam in de uiteindelijke versie van de film.

    "For 90% of the movie, I'm not the character I signed on to play," aldus Renner, voordat hij ingaat op de beslissing om Hawkeye te laten brainwashen door Loki. "It's kind of a vacancy. [He's] not even a bad guy, because there's not really a consciousness to him."

    "To take away who that character is and just have him be this robot, essentially, and have him be this minion for evil that Loki uses... I was limited, you know what I mean? I was a terminator in a way. Fun stunts. But is there any sort of emotional content or thought process? No."

    Verder vraagt Renner zich nog meer af. Zijn personage komt wel heel erg vroeg in de film onder invloed van Loki te staan, zonder dat er ook maar iets van achtergrond gegeven wordt. "Is [Hawkeye] working for SHIELD or not?" vraagt Renner zich af. "There's a lot of unanswered questions, even for me."

    Die vragen zouden wel eens beantwoord kunnen worden in een standalone film, waar al enige tijd over gedacht wordt. Of die film er echt komt is natuurlijk nog niet zeker, en Renner's ontevredenheid over hoe het personage in The Avengers wordt weergegeven zou wel eens twee kanten op kunnen werken.

    Hier een fanmade filmpje over Renner's personage.

    Bron : Filmtotaal.nl

  8. #283

    Standaard

    Ben het er mee eens, Hawkeye kwam zeker niet tot zijn recht..Iron Man en The Hulk stalen duidelijk de show in The Avengers..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #284

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ben het er mee eens, Hawkeye kwam zeker niet tot zijn recht..Iron Man en The Hulk stalen duidelijk de show in The Avengers..
    Het maakt hun helemaal niet uit of wij het ermee eens zijn of niet. Dit is gewoon een goedkope reclamestunt. Wel erg toevallig anders dat dit naar buiten komt op het moment dat Avengers bijna op dvd/br, etc. uitkomt. Bovendien zul je het bijna niet meemaken dat een acteur zulke dingen over zn eigen personage gaat lopen zeggen.
    Anders is ie behoorlijk dom trouwens: ten eerste ga je niet achteraf mauwen en ten tweede: hij is er toch zelf bijgeweest?

    Nee, dit is gewoon een opzetje om de film weer onder de aandacht te brengen.

  11. #286

    Standaard

    hij dacht natuurlijk met the hurtlocker dat hij een star zou worden, maar door the avengers is hij weer bijrollenmannetje geworden en krijgt hij minder aandacht voor the bourne legacy

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    hij dacht natuurlijk met the hurtlocker dat hij een star zou worden, maar door the avengers is hij weer bijrollenmannetje geworden
    onzin.

  13. #288

    Standaard

    Allemaal erg opgeblazen. Typisch filmtotaal-artikeltje met een dikke sensatiekop. Als ze nu even de moeite hadden genomen de daadwerkelijke bron te lezen, dan lijkt het al een stuk minder sensationeel. Nu hebben ze een aantal antwoorden op vragen uit context gehaald en door het weglaten van de vragen lijkt het dan of het om ongezouten kritiek gaat.

    Wat selectief gekopieerd is komt in werkelijkheid uit een interview dat hij naar aanleiding van de aanstaande release van de nieuwe Bourne-film geeft. Natuurlijk komen z'n recente en aanstaande projecten daarbij ter sprake. Het heeft allemaal niks te maken met het zoeken van publiciteit of zelfs maar het ongevraagd bekritiseren van z'n rol in The Avengers. Hij geeft gewoon eerlijk antwoord op vragen die hem gesteld worden. Hij is ook helemaal niet onverdeeld negatief over z'n rol -laat staan over de film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Het maakt hun helemaal niet uit of wij het ermee eens zijn of niet. Dit is gewoon een goedkope reclamestunt. Wel erg toevallig anders dat dit naar buiten komt op het moment dat Avengers bijna op dvd/br, etc. uitkomt. Bovendien zul je het bijna niet meemaken dat een acteur zulke dingen over zn eigen personage gaat lopen zeggen.
    Anders is ie behoorlijk dom trouwens: ten eerste ga je niet achteraf mauwen en ten tweede: hij is er toch zelf bijgeweest?

    Nee, dit is gewoon een opzetje om de film weer onder de aandacht te brengen.
    Misschien ..maar waarom zou Renner dit dan doen. In opdracht van de filmmaatschappij?

    Volgens IMDB:
    The Bourne Legacy -- with new leading man Jeremy Renner -- easily won the domestic box office race with a $40.3 million debut.
    Beroemd is hij toch al! En een kleine voorspelling, maar waarom zou The Avengers slecht gaan verkopen..-)Ik denk juist het tegenovergestelde. Ind dat Renner erbij is geweest, maar hoeveel inspraak heb je als acteur. Volgens mij mag je als acteur ook in je handjes klappen als je in een grote blockbuster terecht kan komen en we wisten allemaal al van te voren dat Blockbusters als The Avengers goed zullen scoren.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Weet niet of dit bekend is, maar super!
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...3&postcount=36

  16. #291

    Standaard

    Thanks, oud nieuws kan nog steeds spannend zijn

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Thanks, oud nieuws kan nog steeds spannend zijn
    Klopt , stond in deze topic trouwens : http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85890

  18. #293

    Standaard

    Stan Lee over de "echte" reden achter het succes van The Avengers



    Marvel koning Stan Lee is een aparte kerel die zich veelal positief uitlaat over alles wat met (zijn) comics te maken heeft. Tijdens het Fan Expo Canada in het Metro Toronto Convention Centre liet hij zich - met een dikke knipoog - uit over het overdonderende succes van The Avengers. Ook werd hij serieuzer door terug te blikken op enkele eerdere minder succesvolle films en mogelijk toekomstige projecten.

    Met zijn voorspelbare humor gaf hij zijn visie prijs op de reden waarom The Avengers zo'n enorm succes kon worden: "Well, you know why it made so much money right? My cameo is placed at the very end and its quick, so what happens if you miss it? These people go back out and buy another ticket so they get to see me!" Ook in Iron Man 3 (2013) kunnen we weer een cameo van Lee verwachten: "Wait until you see my cameo in the next Iron Man movie! It's so funny!"

    Meer serieus is hij over enkele eerdere Marvel films. Hij heeft zowaar kritiek op zaken die hij minder geslaagd vond: "I would have liked the Hulk to be smaller in the first two movies, and I didn't like the way Doctor Doom was portrayed in 'Fantastic Four. Now with Daredevil, they just wrote the whole thing wrong. They made him too tragic. That's not the way I wrote him. I think they're working on a new Daredevil movies and it will be better, so hold your judgment until then."

    Net als elke normale fan kijkt Lee uit naar superheldenfilms met nieuwe personages: "Deadpool is such a popular character, I'd be surprised if he wasn't in his own movie in the near future, or introduced in another movie first. They're thinking about a Doctor Strange movie, a Black Panther movie, an Ant-Man movie -- there's just so many ideas in the works right now at Marvel!"

    Over het 50 jarige jubileum van Spider-Man's zei Lee: "When I created him, it was tough. We already had a Hulk, we already had the X-Men, we had the Fantastic Four, so I thought I'd go the insect route. But Insect-Man didn't sound right, and neither did Mosquito-Man. But then it came to me...Spider-Man! Happy 50th Spidey!"

    Op de YouTube channel van Stan Lee vind je meer over de beste man en hieronder een video met alle cameos tot en met The Amazing Spider-Man (2012):

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  19. #294

    Standaard

    ik zag The Avengers al te koop bij FRS (blu-ray en DVD)

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik zag The Avengers al te koop bij FRS (blu-ray en DVD)
    Klopt ja, is al door meerdere forumleden "gespot" in de rekken

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Klopt ja, is al door meerdere forumleden "gespot" in de rekken
    officieel mag die de 28ste verkocht worden als ik me niet vergis.

  22. #297

    Standaard

    Wat zijn we toch allemaal weer ongeduldig.....

    Ik wil de blu-ray ook graag hebben maar ik wacht gewoon toch 'ie voor een tientje ligt
    en dat duurt tegenwoordig niet lang.

    Ik weiger gewoon de volle mep te betalen.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    officieel mag die de 28ste verkocht worden als ik me niet vergis.
    Free record shop heeft zaterdag een mail gekregen dat de verkoop mag starten.

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Wat zijn we toch allemaal weer ongeduldig.....

    Ik wil de blu-ray ook graag hebben maar ik wacht gewoon toch 'ie voor een tientje ligt
    en dat duurt tegenwoordig niet lang.

    Ik weiger gewoon de volle mep te betalen.
    +1

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Wat zijn we toch allemaal weer ongeduldig.....

    Ik wil de blu-ray ook graag hebben maar ik wacht gewoon toch 'ie voor een tientje ligt
    en dat duurt tegenwoordig niet lang.

    Ik weiger gewoon de volle mep te betalen.
    wacht ik ook op.

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •