Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 324 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Ik hoop alleen niet dat er naderhand nog een extended edition uitkomt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #252

    Standaard

    Walt Disney Pictures reports that Marvel's The Avengers is expected to cross the $1 billion global box office mark today on its 19th day of release! It will be the first Marvel film and fifth Disney release to reach $1 billion.

    Domestically, the Joss Whedon action adventure added $103.2 million, which is the first time in history a film has crossed the $100 million mark its second weekend. Last weekend, the film set the opening weekend record with $207.4 million. Internationally, "The Avengers" earned $95.4 million this weekend. The film has earned an estimated $373.2 million now in North America and $628.9 million overseas for a worldwide total of $1,002.1 million.

    That means in just 19 days, the $220 million-budgeted film has surpassed The Dark Knight's $1,001.9 million and has climbed to the 11th spot on the all-time worldwide list. It's also the fastest film to reach the $200 million mark domestically in three days, the fastest to reach $300 million in nine days, it has the highest Saturday ($69.5 million) and Sunday ($57 million) totals of all time, and the second-biggest single-day gross of all time ($80.8 million).

    Opening in second place domestically was Tim Burton's Dark Shadows, which earned an estimated $28.2 million from 3,755 theaters. Starring Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Helena Bonham Carter, Jackie Earle Haley, Jonny Lee Miller, Eva Green, Chloë Grace Moretz, Bella Heathcote and Gully McGrath, Warner Bros.' big screen adaptation cost about $150 million to make.

    Third place belonged to Screen Gems' Think Like a Man, which added $6.3 million for a total of $81.9 million after three weeks.
    Hoppa!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #253

    Standaard

    The Avengers in Box Office Top 10 aller tijden



    Afgelopen weekend boekte Marvels The Avengers wederom een enorme omzet en groeide door naar een wereldwijde tussenstand van boven de $1 miljard. Met de opbrengst van afgelopen maandag en dinsdag erbij staat de superheldenfilm van Joss Whedon op een score van $1.036,2 miljoen waarmee het Alice in Wonderland ($1.024,3 miljoen) en Star Wars: Episode I The Phantom Menace ($1.027,0 miljoen) passeert op de Box Office lijst aller tijden. The Avengers staat op een negende plaatst en dit is op zeker niet het eind station.

    Het lijkt erop dat de superheldenfilm uiteindelijk uitkomt op een derde of vierde stek. Op de vierde positie staat Transformers: Dark of the Moon met $1.123,7 miljoen. De positie erboven is voor Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 met $1.328,1 en met een afstand van zo'n $300 miljoen op de huidige opbrengst van The Avengers.

    De opbrengsten van The Avengers beginnen ondertussen te slinken. Wereldwijd werd er gisteren ruim $20 miljoen genoteerd met zo'n $8,5 miljoen in de States. Ter verglijking: The Dark Knight noteerde op de dinsdag in de tweede volledige week nog $9,6 miljoen. Tevens krijgt Whedons kaskraker flinke concurrentie aankomend weekend met de releases van de actiefilm Battleship, de komedie The Dictator en de romkom What to Expect When You're Expecting.

    De volledige Box Office top 10 aller tijden:

    1. Avatar (2009) - $2.782,3 miljoen
    2. Titanic (11997) - $2.183,4 miljoen
    3. Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 (2011) - $1.328,1 miljoen
    4. Transformers: Dark of the Moon (2011) - $1.123,7 miljoen
    5. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) - $1.119,9 miljoen
    6. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) - $1.066,2 miljoen
    7. Toy Story 3 (2010) - $1.063,2 miljoen
    8. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) - $1.043,9 miljoen
    9. The Avengers (2012) - $1.036,2 miljoen
    10. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999) - $1.027,0 miljoen

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #254

    Standaard

    Zoooo, the avengers doet het erg goed.

  5. #255

    Standaard

    Ik kan het enthousiasme van de meeste mensen hier toch niet delen, vond hem behoorlijk tegenvallen zelfs. Behoorlijk langdradig, alleen scènes met The Hulk en Iron Man waren grappig en weer een heerlijk voorbeeld hoe 3D een film naar beneden kan halen. Sommige scènes (met name actiescènes) leek het net of er miniatuur poppetjes door het beeld huppelden. Na voor mij ook teleurstellende films als Thor en Captain Amirica ben ik persoonlijk wel een beetje Marvel moe. Nieuwe Iron Man zie ik nog wel zitten evenals The Amazing Spiderman, die laatste voornamelijk vanwege de cast en regisseur.

  6. #256

    Standaard

    Hebben wij wel dezelfde film gezien? Miniatuur poppetjes??

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #257

    Standaard

    Waarschijnlijk wel , maar met andere ogen bekeken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hebben wij wel dezelfde film gezien? Miniatuur poppetjes??

  8. #258

    Standaard

    Oke, ik kan me alleen niks herinneren in miniatuur


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #259
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die had ik iid op FB voorbij zien komen. Heel leuk. zeker als je de originele tvserie van vroeger heb gezien waar deze scene wel duizend keer voorkomt. Overigens was daar ook een montage fimpje van gemaakt. Waarin het muurklimmen met alle bekende en minder bekende mensen voorbij kwamen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #260

    Standaard

    Ik vond enkele actiescènes er behoorlijk nep uit zien, voornamelijk door de 3D effecten. Niet alles leek proportioneel te kloppen in die scènes.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Oke, ik kan me alleen niks herinneren in miniatuur

    Leuke foto Robin

    Nu ik de meningen zo lees over de film ''The Avengers'' ben ik benieuwd welke versie jullie gaan kopen op Blu ray straks, de 3D versie of de gewone 2D versie?.

    Ik heb geen 3D speler en 3D tv, maar ik zou zowiezo kiezen voor de 2D versie.

    Ben benieuwd naar jullie meningen.

  12. #262

    Standaard

    Ik ga voor de 2d versie, als deze samen met een 3d versie komt is dat geen probleem..heb al enkele 3d films, nog geen tv en speler maar komt misschien nog wel!

    Het moet ing wel de extended edition worden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #263

    Standaard

    Avengers blijft maar groeien



    Dat The Avengers veel geld zou verdienen, stond op voorhand vast, maar het financiële succes van de superheldenfilm van Marvel begint nu wel bijzondere vormen aan te nemen.

    De film van regisseur Joss Whedon ging deze week door de magische grens van 1 miljard heen en heeft tot vandaag wereldwijd al 1,07 miljard dollar opgebracht. Daarmee staat de film op dit moment op de zesde plaats van de films die het meeste geld hebben opgebracht. De film passeerde afgelopen nacht de tweede Pirates of the Caribbean film.

    The Avengers is nu de grootste film die Disney ooit heeft uitgebracht. Of The Avengers de nummer 1 van de troon kan stoten, is echter maar zeer de vraag. Dat is nog altijd Avatar, die een ongekend bedrag van 2,7 miljard dollar opbracht.

    Bron : Filmtotaal.nl

  14. #264

    Standaard

    Details Blu-Ray uitgave The Avengers



    Nu de superheldenfilm The Avengers de miljoenen blijft binnenslepen aan de wereldwijde bioscoopkassa, kijkt Walt Disney / Marvel Studios alvast vooruit naar de Blu-Ray / Dvd release. In de States verschijnt het actiespektakel op 25 september en voor de Nederlandse markt wordt een releasedatum van 29 augustus genoemd.

    Enige tijd terug sprak regisseur Joss Whedon al over de Blu-Ray uitgave. Zijn eerste versie van de film zou ruim drie uur hebben geduurd. Veel van de geschrapte beelden gaan we terug zien op de thuisversie. Hieronder de complete lijst met extra's, inclusief een alternatief einde en een nieuwe "Marvel One-Shot":

    1. AUDIO COMMENTARY BY DIRECTOR JOSS WHEDON
    2. MARVEL ONE-SHOT: ITEM 47
    3. SECOND SCREEN
    4. GAG REEL
    4. DELETED SCENES
    - Alternate Opening – Maria Hill Interrogation
    - Extended Scene – Loki & Barton Strategize
    - Steve Rogers – Man Out of Time
    - Nick Fury & World Security Council
    - Extended Viaduct Fight – Raw Footage
    - Fury & Hill Discuss the World Security Council
    - Extended Scene – Banner and Security Guard
    - Alternate Ending – Maria Hill Interrogation
    5. FEATURETTES
    - A Visual Journey
    - Assembling the Ultimate Team
    6. SOUNDGARDEN MUSIC VIDEO – “Live to Rise”

    Bovenstaande details zijn voor de Amerikaanse uitgave, maar waarschijnlijk treffen we deze ook aan op de Nederlandse release. Naast verschillende (3D) Blu-Ray / Dvd uitgaven verschijnt er waarschijnlijk ook een 10 disc Blu-Ray uitgave met alle films van Marvel Studios.

    Bron : Filmtotaal.nl

  15. #265

    Standaard

    Die deleted scenes klinken al goed...

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die deleted scenes klinken al goed...
    dat wel, maar al met al een beetje weinig extra's vind het nou niet echt overdreven veel voor deze topper.

  17. #267

    Standaard

    Afgelopen weekend gezien, en wederom een uitstekende Marvel-film, maar toch vind ik hem niet boven de rest uitsteken. Komt wellicht omdat ik de andere Marvel films ook goed tot zeer goed vond, mijn verwachtingen lagen wellicht wat te hoog. Het spektakel is overtuigend en de dynamiek tussen de Avengers amusant, maar ik vond het verhaal niet zo erg bijzonder (beetje kopie van Transformers: Dark of the Moon).

    Loki vond ik net als in Thor een uitstekende schurk, maar die buitenaardse Chitauri krijgers kwamen me iets teveel uit de lucht vallen (haha, no pun intended). Het had gescheeld als die al eens in een eerdere film geintroduceerd waren. Ben ook niet zo'n fan van Joss Whedon, Serenity vond ik niet erg bijzonder.

    Voor mij dus geen 8,8, maar een 8 vind ik hem zeker wel waard.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  18. #268

    Standaard

    Wel onduidelijkheid of er een extended of dir. cut gaat komen..ik wil alles in 1 geheel zien niet als aparte scenes..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wel onduidelijkheid of er een extended of dir. cut gaat komen..ik wil alles in 1 geheel zien niet als aparte scenes..
    Je bent niet de enigste Robin

    Ik kijk liever het ook in 1 film, dan dat ik tig keer een losse scene moet gaan kijken.

    Opslag van Blu ray is groot genoeg dat er 2 versies op 1 schijf moeten kunnen staan lijkt me.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Opslag van Blu ray is groot genoeg dat er 2 versies op 1 schijf moeten kunnen staan lijkt me.
    Blu-ray's met zowel de Bioscoop- als Extended/Director's Cuts worden natuurlijk niet 1:1 op de disc gezet, de losse/verwijderde scenes worden gewoon naadloos geïntegreerd in de bioscoopversie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Blu-ray's met zowel de Bioscoop- als Extended/Director's Cuts worden natuurlijk niet 1:1 op de disc gezet, de losse/verwijderde scenes worden gewoon naadloos geïntegreerd in de bioscoopversie.
    Hoe het precies werkt weet ik ook niet, maar bij de Avatar extended stonden er ook 3 versies op.

    Maar we gaan alweer off

  22. #272
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Bedankt voor de link/uitleg

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wel onduidelijkheid of er een extended of dir. cut gaat komen..ik wil alles in 1 geheel zien niet als aparte scenes..
    denk het niet, Whedon haat het principe van 'director cuts'. Voor hem is de directors cut de film zoals die in de zalen werd getoond. Dit heeft hij al meermaals in de pers gezegd, meer dan de vernoemde losse deleted/alternate scenes zal er wel niet komen.

  25. #275

    Standaard

    Extended Viaduct Fight – Raw Footage
    Lijkt mij dat deze scene dat niet helemaal klaar is op fx gebied?

Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 78910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •