Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 324 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Heb deze afgelopen maandag gezien, vind het ook mijn (persoonlijk) beste superhelden film tot nu toe!
    Heb alleen de Cap. America film nog niet gezien, dus deze knipogen ontgingen mij helaas.
    Wat 3D betreft, hier ben ik nooit fan van geweest en zal het ook nooit worden, maar bij deze had ik er gelukkig niet zo heel veel last van...
    Heb in ieder geval een gelaagde middag achter de rug en nu is het wachten op Iron man 3...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  2. #227

    Standaard

    Inmiddels staat de teller al op 744 miljoen dollar (t/m dinsdag). Denk dat na het weekend de 1 miljard grens wereldwijd al bereikt gaat worden.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inmiddels staat de teller al op 744 miljoen dollar (t/m dinsdag). Denk dat na het weekend de 1 miljard grens wereldwijd al bereikt gaat worden.
    Mooi, kunnen wij over 2 jaartjes deel 2 verwachten. Nu ze toch bezig zijn mogen ze Titanic (of is het nu Avatar?) van de troon stoten. Overigens als je de 3d bril af doet dan kan je het nog best goed volgen, viel mij op. Hele verbetering toen ik naar Avatar ging.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Overigens als je de 3d bril af doet dan kan je het nog best goed volgen, viel mij op. Hele verbetering toen ik naar Avatar ging.
    hahaha dat doe ik ook altijd!
    Dat was ook mijn punt in een andere topic waar ik zei dat de 3D niet veel voorstelde.

  5. #230

    Standaard

    Pentagon vond The Avengers te onrealistisch



    Het Pentagon staat erom bekend dat het zo nu en dan inspringt bij Hollywood-films. Zo voerden straaljagers van het Amerikaanse leger een dogfight uit voor de opnames van Iron Man, hielpen SEALs met het trainen van acteurs voor de film Act of Valor en heeft de Amerikaanse Staatssecretaris van Marine zelfs een rolletje in Battleship.

    Als je het zo bekijkt lijkt het niet vreemd dat het Pentagon dan ook inspringt bij The Avengers, maar het blijkt dat men een superheldenfilm met daarin een Noorse God, een Amerikaanse supersoldaat, een losgeslagen Amerikaanse wetenschapper en Amerikaanse playboy teveel van het goede vond. Het blijken echter niet die elementen te zijn die het Amerikaanse leger te vergezocht vond.

    Zoals de meesten van jullie wel weten, speelt de organisatie S.H.I.E.L.D. een grote rol in de film. De organisatie speelt een cruciale rol in het bij elkaar brengen van de Avengers. Echter, de precieze relatie tussen S.H.I.E.L.D. en de Amerikaanse overheid is nogal schimmig. Dat zorgde er volgens Phil Strub, een woordvoerder van het Pentagon, voor dat de overheidsinstantie besloot om maar niet met het project mee te werken.

    "We couldn't reconcile the unreality of this international organization and our place in it," vertelde Phil Strub aan WIRED. "To whom does S.H.I.E.L.D. answer? Did we work for S.H.I.E.L.D.? We hit that roadblock and decided we couldn't do anything with the film."

    De ambiguïteit rondom S.H.I.E.L.D. is complexer dan op het eerste gezicht gedacht zou worden. Als de organisatie een Amerikaanse overheidsinstantie is, dan is het de vraag welke grondrechterlijke macht S.H.I.E.L.D. heeft over het Amerikaanse leger.

    En als het een internationale instantie betreft, zoals de film suggereert, is het volgens Strub de vraag wat de relatie met het Amerikaanse leger dan is. Zijn de soldaten geleend aan de organisatie, of betreft het een VN-resolutie?

    Al die vragen samen bleken teveel voor het Pentagon: "It just got to a point where it didn't make any sense," concludeert Strub.

    Het is overigens niet zo dat er helemaal geen elementen van de Amerikaanse legermacht te zien zijn in de film. Zo heeft het vliegdekschip van S.H.I.E.L.D. Amerikaanse F-35 straaljagers aan boord en zijn er onder andere legerhumvees te zien. Die elementen zijn echter allemaal digitaal ingebracht en geen bezit van het leger.

    Bron : Filmtotaal.nl

  6. #231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vreemd.., ze kunnen toch best goed acteren daar in het pentagon. Maar ik kan me voorstellen dat een ruimteschip en een man in een ijzeren pak wel tot de verbeelding spreken. Wellicht een gevoelige (lees: te realistische) snaar geraakt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #232

    Standaard

    Het lijkt me dat ze geen ondergeschikte rol willen, wat met de aanwezigheid van S.H.I.E.L.D.wel het geval zou zijn. Onrealistisch is gewoon onzin, gezien de films die ze wel steunden.
    The future is Blu

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Heb deze afgelopen maandag gezien, vind het ook mijn (persoonlijk) beste superhelden film tot nu toe!
    Heb alleen de Cap. America film nog niet gezien, dus deze knipogen ontgingen mij helaas.
    Wat 3D betreft, hier ben ik nooit fan van geweest en zal het ook nooit worden, maar bij deze had ik er gelukkig niet zo heel veel last van...
    Heb in ieder geval een gelaagde middag achter de rug en nu is het wachten op Iron man 3...
    De C A film is ook een aanrader..

    Vreemd.., ze kunnen toch best goed acteren daar in het pentagon. Maar ik kan me voorstellen dat een ruimteschip en een man in een ijzeren pak wel tot de verbeelding spreken. Wellicht een gevoelige (lees: te realistische) snaar geraakt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #234

    Standaard

    Iemand ook nog iets ontdekt dat een open plot hole in de film zit met de cap's kaartje (lijkt me genoeg gerefereerd als je de film heb gezien).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #235

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer we de blu ray kunnen verwachten? Bol.com heeft hem op augustus staan.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer we de blu ray kunnen verwachten? Bol.com heeft hem op augustus staan.
    Eh, augustus? Zoals op de site van bol.com staat?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #237

    Standaard

    Wow..das best snel..had later verwacht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #238

    Standaard

    Of hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59930 Wedlock geeft ook 29 augustus 2012 aan. Dat is inderdaad erg snel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #239

    Standaard

    Om precies te zijn: 29 Augustus 2012 komt de film uit, als DVD, Blu ray en ook als STEELBOOK.

    Heb inmiddels de STEELBOOK al besteld.

    Ook komt er een 3D versie, maar is die goed genoeg voor deze film.....???
    Laatst aangepast door langejan : 13-05-2012 om 10:57

  15. #240

    Standaard

    Wat ik nu weer zo jammer vind, waarom krijgen wij hier in nederland weer alleen de steelbook uitgave in de normale 2D versie?
    in duitsland komt er van de avengers een steelbook met 2D+3D versie uit.
    Ik persoonlijk vond dit heel fantastische film en vond het helemaal niet storend om deze in 3D te zien, ik vond de film goeie 3D effecten hebben en zal dan straks ook zeker de steelbook met 2D+3D kopen

  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Steelbook 3D had idd wel wijs geweest. Ondanks dat ik geen 3D heb, zal het er vast ooit van komen. En dan wil ik niet iets opnieuw hoeven kopen. Dus ik koop sowieso altijd de 3D versie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wow..das best snel..had later verwacht..
    26 april in de bioscoop...
    3 maanden verplichtelijke verstrijkingsperiode...
    Disney/Paramount mag de DVD/Blu-ray eind juli al uitbrengen,
    eind augustus is dus een vrij normale 'wacht' tijd.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #243

    Standaard

    Is dit 3D of 2D>3D?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    3 maanden verplichtelijke verstrijkingsperiode...
    Die afspraak is buiten de VS langer. In Engeland gaat het bijvoorbeeld om minstens 17 weken. Disney is vorig jaar begonnen die afspraak uit te hollen door Alice in Wonderland al 12 of 13 weken na de bioscooprelease uit te brengen. Na een dreigende boycot van bioscoopketens is volgens mij bij wijze van compromis afgesproken dat Disney het bij een heel beperkt aantal uitzonderingen per jaar zal houden. John Carter (ook Disney) lijkt me ook zo'n uitzondering, met een bioscooprelease in maart en een dvd/blu ray-release in juni.

    Of voor ons land ook 17 weken geldt of een langere periode weet ik niet, maar op basis van de gemiddelde release zal het bij ons in ieder geval minstens een maand of 5 zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen vs Bekijk bericht
    is dit 3d of 2d>3d?
    2d>3d

  21. #246

    Standaard

    Is de 3D versie dan wel de moeite waard?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  22. #247

    Standaard

    als er een losse 2D Blu-ray uit zal komen, zal het voor mij dat worden. Ik ben anti 3D.
    Is allemaal fake 3D, ze gebruiken gewoon een 2D of een opgehelderd beeld van de 2D. De 2D movie wordt dan aangestuurd door een SSIF bestand, waardoor het een 3D beeld wordt aangemaakt. SSIF bestand is eigenlijk helemaal geen stream maar alleen maar een interleaving index (verwijzing) naar de linkeroog/rechteroog AVC/MVC m2ts 2D stream) Dus alleen de 2D stream wordt gebruikt voor het 3D beeld en de 2D beeld weergave. Helaas in veel gevallen verhogen NL Distributeurs de helderheid van het 2D beeld, omdat anders het 3D beeld weergave door de 3D bril te donker wordt. Met allegevolgen van dien. Want Posterisatie is het gevolg door een 8 bit beeld kunstmatig te verhogen. Blu-ray heeft maar 8 bit kleurenuitvoer. Een 8 bits bestand heeft onvoldoende kleurnuances om deze bewerking straffeloos uit te voeren en krijg je last van artifacts.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 13-05-2012 om 16:41

  23. #248

    Standaard

    Het valt steeds enigszins tegen. Noem het dan 2,5D. Als het een conversie is, dan ik net zo goed de 2D versie kopen en mijn TV de conversie laten doen. Conan viel bijvoorbeeld zwaar tegen als '3D'. Als je bril afzette zag je gewoon grote delen van de film geen verschil. Alleen de aftiteling en het begin zagen er 3D uit.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Als je bril afzette zag je gewoon grote delen van de film geen verschil. Alleen de aftiteling en het begin zagen er 3D uit.

    bij the avengers net zo, ik heb een beste poos zonder bril gekeken

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    bij the avengers net zo, ik heb een beste poos zonder bril gekeken
    Klopt, mij ook opgevallen, alleen de letters lezen dan wat moeilijk

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •