Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 324 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Idem dito, de trailer had me al verleid, maar deze film kijken is 10 keer beter..baseer dit wel ook omdat ik een Marvel en superhelden fan ben..maar de combinatie, humor, Captain America en nu...en dan de Hulk....fantastisch!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik zie hem morgenmiddag om 12.10 al, en heb er zin in, en zal de film 100% zeker aanschaffen op BD.

    Maar ik hou geen lijstjes ofzo in de gaten, ik vind een film mooi of niet mooi, wat een ander er ook van vind.
    Die laatste zin ; dat is de juiste instelling

  3. #153
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De vraag is niet of ik de bd koop, maar waarom ik zo lang moet wachten. Zeker na donderdagavond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #154

    Standaard

    Owh als ik 1 kritiek puntje heb, dan is het wel dat 3d niet helemaal tengoede komt....maar ind..hopelijk kan deze film in december al in me blurayspeler..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Owh als ik 1 kritiek puntje heb, dan is het wel de 3d element..maar ind..hopelijk kan deze film in december al in me blurayspeler..
    Persoonlijk zie ik The Avengers of een andere film gewoon zoals de meeste, want een bril op, zeker bij langere films, vind ik irritant.

  6. #156

    Standaard

    Vooral als je een 3d bril over een bril moet doen..;volgens mij is deze film trouwens flink ingekort ik had gelezen dat er namelijk nog wat scenes eruit waren gehaald die betrekking hadden tot de andere Avengerfilms.. namelijk de date van Captain America... ...dus wie weet komt er nog een extended edition..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #157

    Standaard

    Robin, ik las ergens iets van 80 minuten, weet alleen niet meer zeker of het bij deze film was.

    BD zal idd wel erg gevuld gaan worden.

  8. #158

    Standaard

    Volgens Joss Whedon komt er op de dvd/blu ray zo'n 30 minuten aan deleted scènes. Z'n eerste cut was iets van drie uur, wat hij zelf al te lang vond.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #159

    Standaard

    Net terug, wat een film. Gewoon ruim twee uur alleen maar zitten genieten. Zeer goed vermaakt dus en wat een aktie. De humor is ook erg geslaagd, alles bij elkaar een uitstekende film in zijn genre.
    3D vond ik inderdaad minder opvallend aanwezig als bij andere films, maar ben er toch geen fan van dus boeide me niks.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Net terug, wat een film. Gewoon ruim twee uur alleen maar zitten genieten. Zeer goed vermaakt dus en wat een aktie. De humor is ook erg geslaagd, alles bij elkaar een uitstekende film in zijn genre.
    3D vond ik inderdaad minder opvallend aanwezig als bij andere films, maar ben er toch geen fan van dus boeide me niks.
    Ik ga zo meteen. 3D geef ik ook niet zo om, maar in mijn bioscoop kon ik niet kiezen en ik heb toch gratis kaartjes

  11. #161
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sodemieters, Ik moet nog eerst een hele dag werken/wachten..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #162

    Standaard

    Deze film wil ik ook inde bioscoop zien. Ik hoop dat het geen 3D is. Dat gekloot met die brilletjes over mijn bril, en ik geef helemaal niks om 3D.

  13. #163

    Standaard

    Over een uurtje zit ik on de bios........

    Wel 3d jammer
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #164
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Doe je één oog dicht, heb je er geen last meer van...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #165

    Standaard

    Echt een supergoede film, met vette actie en leuke humor.

    Vond vooral die scene erg lachen toen De Hulk ff zich uitleefde op die god in dat gebouw, en erna zei : slappe god.

    Toen moest ik wel lachen, maar echt een superdeluxe film.

    Ik ga hem zeker nog een keer zien
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 25-04-2012 om 19:56

  16. #166

    Standaard

    Erg goed moment inderdaad, maar even spoiler tags toegevoegd voor de mensen die nog moeten gaan...

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Erg goed moment inderdaad, maar even spoiler tags toegevoegd voor de mensen die nog moeten gaan...
    Is goed Marcel

  18. #168

    Standaard

    Ik vond trouwens de 3D bij deze film helemaal top

  19. #169

    Standaard

    Ook net terug en WOOOWW

    Wat een film zeg, super humor en zeer vette actie.

    Ook het 3d was goed te pruimen.

    Dat stukje was heel vet ja van d hulk,hij had nog zo'n momentje met thor
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vond trouwens de 3D bij deze film helemaal top
    Qua diepte of items die uit het beeld steken vond ik het niks. Het was 3D, maar verder niet goed of slecht. 2D was even leuk geweest.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Qua diepte of items die uit het beeld steken vond ik het niks. Het was 3D, maar verder niet goed of slecht. 2D was even leuk geweest.
    niks? vergelijk het met Titanic 3D, dan staat deze (Avengers) toch wel op eenzame hoogte, maar goed, das mijn mening over The Avengers

  22. #172

    Standaard

    Ja het 3d vond ik hier toch ook netjes hoor.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  23. #173

    Standaard

    Op welke vlak? Ik vond het kwa "potentie" bijv cap's schild nergens een 3d effect hebben als cap the first avenger..het miste daarin teveel, daarnaast bevatte de film genoeg diepte maar daar werd echt weinig gebruik van gemaakt..en zo kan ik nog door gaan..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #174

    Standaard

    Ik kan het niet anders verwoorden dat ik deze film en de beelden meer in de zaal vond staan dan bv Titanic.

    Dus in dat opzicht goed geslaagd.

    Veel dieper, en dichterbij mijn inziens.

    3D is niet mijn favoriet, maar bij deze film vond ik het best mooi.

    Een supervette actiefilm, met veel leuke humor, en hopelijk komen er vervolgen op deze film van hetzelfde niveau.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-04-2012 om 02:16

  25. #175

    Standaard

    Was het Thanos of red skull op het einde?. Ik vermoed Thanos, iets met dood en verderf. Maar het ging snel en die twee knappe koppen lijken wel een beetje op elkaar. De een is rood en de andere paars

    Heerlijke film. Hulk is echt grappig.

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •