De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard BBI: 2e Nederlandse maatschappij over op Blu-ray

    Tot mijn grote verbazing.. 'n 2e nederlandse maatschappij die Blu-ray's uitbrengt:

    In mijn handen momenteel.. Blu-ray's van de firma BBI Films, het bedrijf met de prachtige website: click, zal mij benieuwen wat de kwaliteit met zich meebrengt qua content.

    Naast het feit dat het allemaal buttfilms zijn hier toch nog de technische details, op de releases nagenoeg identiek.

    - 1080p volgens de hoes
    - DTS HD & Dolby Digital 5.1 English
    - Ondertiteling: Frans & Nederlands
    - Region All
    - BD25

    Deze post is 'n duplicaat vanuit 'n ander topic, maar mogelijk eigen topic waardig in verband met evt. ervaring betreffende deze discs.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    De site in de link heeft wel een update nodig. Bij new releases volgt:
    Wat kunt u verwachten in 2005?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Welke titels? Al in de winkel? Ik hunker (eh...) naar meer info!!

  4. #4

    Standaard

    Jeetje, wat ziet dat er Beverwijks uit. En die dvds van aquaria, open haard, lavalamp etc.. met die blauwe hoesjes, 'geschoten in HD'!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #5

    Standaard

    Mjah, de Blu-rays staan nog niet op die site (zoals Edwin al aangaf.. beetje aan 'n update toe).. heb hier oa... 7eventy 5ive, met rutger hauer op de voorkant (met 5mins schermtijd).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mjah, de Blu-rays staan nog niet op die site (zoals Edwin al aangaf.. beetje aan 'n update toe).. heb hier oa... 7eventy 5ive, met rutger hauer op de voorkant (met 5mins schermtijd).
    Daarom extra grappig dat ze die DVDs presenteren met het HD verkoopargument. Ze waren hun tijd dus ver vooruit...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #7

    Standaard

    De nieuwe titels staan al geruime tijd in de releaselijst van dvd-home.nl.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    De nieuwe titels staan al geruime tijd in de releaselijst van dvd-home.nl.
    mmm, daar kom ik nooit
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •