Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 91 worden weergegeven.

Discussie: Vijandigheid

  1. #1

    Standaard Vijandigheid

    Ben ik de enige die dit opmerkt of wordt de sfeer hier de laatste tijd steeds onprettiger? Ik kan me nog herinneren dat ik een 2 jaar geleden ongeveer een jaar pauze heb genomen om die reden, en de laatste tijd lijkt het weer erger te worden.

    Ik heb het dan niet alleen over de bekende problemen in Blueray/HDDVD, maar ook in veel andere subfora. Met een discussie is niets mis, maar er wordt nogal snel op de man gespeeld in plaats van dat het nog over de inhoud gaat.

    Zien jullie dit ook of zien jullie het anders?
    En belangrijker: Wat kunnen we eraan doen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad (al zeg ik het zelf). Ik ben hier nog niet zo lang, een paar maandjes dus weet niet hoe dvd.nl forum was vóór dat ik hier kwam. In het begin had ik ook 1 of 2 vijanden maar dat is helemaal opgelost en het gaat nu beter dan ooit te voren !!! En ik hoop dat, dat ook geld voor de mensen waar ik een aantal keer ruzie mee had

    Ik weet iig wat je bedoelt, je durft niet te reageren (soms) of je mening te geven of ze gaan al meteen off-topic en hebben het alleen over wat jij gezegd hebt en wat zij over iets denken. B.v.: Bij een PS3 topic waar het over PS3 hoort te gaan, geeft iemand gewoon normaal zijn mening: b.v: Conclusie is dat ik de XBOX 360 beter vindt dan de PS3.
    Hierop ontstaan er weer 20 pagina's lange discussie en er komen mensen zoals b.v. Jeroen van K die mensen uit loopt te schelden en ruzie uitlokt etc.

    Is dat wat je bedoelt met vijandigheid? Zo ja, dan ben ik het volkomen met je eens

  3. #3

    Standaard

    Er zijn altijd wel een aantal mensen die de sfeer verpesten, dat heb je in voetbalstadions, bij feesten en helaas nu ook op dit forum.
    Ik zou zeggen, negeer die mensen en zet ze in je negeerlijst als je hun berichten niet wenst te lezen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Ik heb het hier niet over het Jeroen van K. gebeuren, daar is al uitgebreid over gediscussieerd en dat gaat over één subforum. het is echter iets dat je ziet in de sfeer van het gehele forum.

    @Lex
    Jij bent een oudgediende, hoe is het nu in vergelijking met vroeger en waardoor komt het verschil volgens jou? Zijn het echt een handjevol mensen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Het enige afdoende middel op lange termijn zal zijn, en sommigen zullen het niet graag horen dat de heren moderatoren iets strenger gaan optreden: scheldpartijen etc. zouden toch geweerd moeten kunnen worden. En dan heeft dat niets met vrije meningsuiting te maken: je hebt de vrijheid wat je wil zeggen, maar niet hoe je je boodschap verpakt. 't Kan toch zo simpel zijn om die goeie ouwe welvoegelijksregels toch nog eens af en toe boven te halen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Het enige afdoende middel op lange termijn zal zijn, en sommigen zullen het niet graag horen dat de heren moderatoren iets strenger gaan optreden: scheldpartijen etc. zouden toch geweerd moeten kunnen worden. En dan heeft dat niets met vrije meningsuiting te maken: je hebt de vrijheid wat je wil zeggen, maar niet hoe je je boodschap verpakt. 't Kan toch zo simpel zijn om die goeie ouwe welvoegelijksregels toch nog eens af en toe boven te halen...
    Maar is dat niet dweilen met de kraan open als je de wortels van het probleem niet aanpakt? Sowieso kan het verwijderen dan wel eens op gaan lopen tot tientallen berichten per dag in verschillende subfora. Met natuurlijk verontwaardigde reacties tot gevolg dat berichten zonder berichtgeving zijn verwijderd. Voor je het weer maakt iemand hier de crew weer uit voor bepaalde extreem-rechts danwel linkse bewegingen.

    Ik vraag me wel eens af of het forum misschien simpelweg een reflectie is van de maatschappij, of is het publiek daar toch niet representatief genoeg voor?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Beter idee:

    1: De onruststokers die meerdere malen waarschuwingen gehad hebben maar zich tot op heden niet verbeterd hebben: Perm Ban + IP ban (Voor de zekerheid, dat die persoon nooit meer tot het forum kan treden).

    2: Mensen die een aantal keer gewaarschuwd zijn voor kleine dingen (zoals te vaak off-topic, onnodige berichten of toevoegingen te veel topics b.v. bij verkoop-topic en TKG topic) een ban voor een bepaalde tijd: Dat hangt er van af hoe erg de dingen waren die deze persoon ''gepleegd'' heeft. De ban minstens: 3 dagen tot maximaal 3 maanden.

    3: Mensen die 2x gewaarschuwd zijn voor: Zware scheldpartijen, zéér grote vijandigheid, dreigingen via PM's en via het forum etc. etc: Minimaal 3 maanden Ban + IP ban tot maximaal 1 Jaar ban + IP Ban.


    4: Mensen die zich niet gedraagt hebben of zich niet verbeterd hebben na een langdurige ban (ban van minimaal 3 maanden = dus de zware overtredingen) en hierna nog 1 waarschuwing gekregen hebben: PERM BAN + IP BAN (Deze mensen zijn dus bevorderd tot onruststokers vandaar niet meer welkom).

    5: Mensen die zich niet gedraagt hebben of zich niet verbeterd hebben na een ban van korte termijnen (ban van minimaal 3 dagen tot maximaal 3 maanden) en na 1x waarschuwen ná de ban zich nog steeds niet verbeterd hebben: Ban van minimaal 3 maanden tot maximaal 1 jaar + IP Ban (Als deze mensen terugkomen geld dus voor hen regel 4)

    __________________________________________________ _____________________

    Dit lijkt me een hard maar goed optreden als bovenstaande regels gebruikt gaan worden door Admins !!


    (Gebeurd toch niet, maar zo zou ik het aanpakken als dit mijn forum was!)

  8. #8

    Standaard

    Patrick ik ben blij dat je hier een topic over opent. Ik vind inderdaad ook dat de sfeer hier fors achteruit is gegaan de laatste tijd. Het is een combinatie van verschillende dingen denk ik. Een paar mensen die de laatste paar weken/maanden heel actief zijn en naar mijn mening niet positief bijdragen. Sommige mensen die hier al langer actief zijn die volgens mij wat minder verdraagzaam worden (ik kan me niet herinneren dat sinds ik hier lid ben er ooit zoveel gepost werd in het vervelende gebruikers topic als de afgelopen weken). En ik zeg het niet graag maar de mods/admins zouden ook wat meer op de voorgrond mogen treden want ze lijken soms nogal afwezig op het forum wat wangedrag natuurlijk alleen maar in de hand werkt.

    Nu ben ik niet voor een quasi-fascistisch regime (op "dat andere forum" heeft DVD.nl al langer de reputatie dat er hier een bende regelnichten zou zitten, maar dat vind ik zelf zwaar overdreven), maar ik zou graag van iedereen - dus zowel de leden als de crew - een inspanning zien om het hier wat aangenamer te maken. Ik weet zelf niet onmiddellijk hoe of wat, maar gewoon een paar kleine initiatieven die de band tussen de leden wat kunnen versterken zouden zeer welkom zijn. De leden-interviews zijn bijvoorbeeld wel een stap in de goede richting, maar dat blijft voorlopig toch vooral een onderonsje tussen mensen die hier al zeer lang actief zijn en mekaar meestal toch al vrij goed kennen. Meer van dat zou ik zeggen, maar dan op een manier dat ook mensen die hier minder actief zijn of pas nieuw zijn op het forum er evenveel deugd uit kunnen halen.

    Natuurlijk zijn films en TV-series dingen die een kwestie van smaak zijn en waar dus altijd verschillende meningen over zullen bestaan, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat we daar niet op een aangename manier over kunnen discussiëren? Ik gebruik zelf graag niet iets zoals de negeerfunctie, maar als het zo blijft zoals het nu is ga ik die toch eens moeten toepassen op bepaalde personen die de sfeer voor de rest verpesten.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik heb het hier niet over het Jeroen van K. gebeuren, daar is al uitgebreid over gediscussieerd en dat gaat over één subforum. het is echter iets dat je ziet in de sfeer van het gehele forum.

    @Lex
    Jij bent een oudgediende, hoe is het nu in vergelijking met vroeger en waardoor komt het verschil volgens jou? Zijn het echt een handjevol mensen?
    Het verschil met vroeger is dat er nu veel meer gebruikers zijn en dus meer verschillende meningen. Ja, en dat botst wel eens, ik zie daar verder geen problemen in zolang er niet ernstig beledigd wordt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Het verschil met vroeger is dat er nu veel meer gebruikers zijn en dus meer verschillende meningen. Ja, en dat botst wel eens, ik zie daar verder geen problemen in zolang er niet ernstig beledigd wordt.
    Akkoord. Ikzelf heb ook een tijdje pauze genomen en op zich merk ik geen vreselijke veranderingen in de sfeer of ingesteldheid. Het is natuurlijk ook "maar" een forum: een thread die je niet aanstaat hoéf je ook niet open te klikken.

    Zogeheten "onruststokers" gaan bannen omwille van hun op een normale manier verkondigde mening? Nee, dan krijg je een kneuzenforum waar ik sowieso al geen deel van wil zijn...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #11

    Standaard

    Zo nu kom ik hier eens ff gallen...... even dit topic verknallen....

    Geintje...



    Ik kan mij natuurlijk alleen maar aansluiten bij veel wat hier boven al beschreven staat.
    Het is en blijft een moeilijke kwestie. Soms is het ook zo dat iemand iets schrijft maar door de lees wijze van iemand anders de woorden verkeerd vallen en er dan weer een nutteloze maak mekaar maar af actie ontstaat.

    Het wel bekende korte lontje steek overal zijn kop op. In het verkeer op de dansvloer en zelfs op forums. Willen wij dit probleem aan pakken zal de hele samen leving eerst eens de fouten voor eigen deur moeten opruimen. Pas dan zal het overal weer wat vriendelijker zijn.

    Zelf zeggen ik kom een jaar niet meer zou ik voor me zelf niet zien zitten. Is niet het probleem oplossen want de trollen gaan gewoon verder. Wat evt wel een oplossing kan zijn (en voor sommige heel moeilijk ook af en toe voor mij.) gewoon een trollen uitspraak negeren. Als er net gedaan word of het er niet staat zal de desbetreffende persoon wel inbinden en er geen plezier meer aan beleven. Dus het spreekwoord wie de bal kaatst kan hem terug verwachten laten varen en gewoon het zinnetje onthouden "schelden doet geen pijn"

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Het enige afdoende middel op lange termijn zal zijn, en sommigen zullen het niet graag horen dat de heren moderatoren iets strenger gaan optreden: scheldpartijen etc. zouden toch geweerd moeten kunnen worden. En dan heeft dat niets met vrije meningsuiting te maken: je hebt de vrijheid wat je wil zeggen, maar niet hoe je je boodschap verpakt. 't Kan toch zo simpel zijn om die goeie ouwe welvoegelijksregels toch nog eens af en toe boven te halen...
    Helemaal eens Werner. We kennen de huidige situatie ivm de verkoop van de site dus laten we hopen dat het daarna weer beter wordt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Helemaal eens Werner. We kennen de huidige situatie ivm de verkoop van de site dus laten we hopen dat het daarna weer beter wordt.
    Jep. Goed verwoord idd Werner. Het gaat om hoe je het zegt, niet wat je zegt.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #14

    Standaard

    Ik ben het er mee eens dat het de laatste tijd de sfeer wat harder aan het worden is. Maar niet alleen door nieuwe gebruikers, maar ook door oudgediende die meteen venijnig moeten reageren als een "newbie" iets "onzinnigs post. Een beetje inleving kan dan geen kwaad: een newbie weet misschien niet alle regels en weet misschien ook niet alles te vinden op een forum. Dus wat dat betreft komt het van 2 kanten.
    Verder ben ik het er mee eens dat het niet veel verschilt met vroeger. Het valt nu alleen meer op doordat er meer nieuwe gebruikers bij zijn gekomen.

    Maar ook ik vind dat de crew wat meer mag optreden. Let wel: er zijn er een aantal die er flink bovenop zitten, maar ik denk dat er gewoon meer moderators bij moeten komen om de topics in wat meer goede banen te leiden. Ik denk dat je dan al een groot deel van de probelemn hebt opgelost.

  15. #15

    Standaard

    Ik ben ook nog 'redelijk' nieuw op dit forum en mijn post zijn nog beperkt (+150). Toch betrap ik mij erop dat ik minder snel mijn mening geef m.b.t. sommige topics/forumleden. Alleen al het commentaar wat menig forumgebruiker over zich heen krijgt als je een andere mening hebt over bv. een film, serie etc. Zelfs als je taalfouten maakt of geen goede zinsopbouw hebt wordt menig gebruiker al aan de grond genageld. Maar ook dit forum is een afspiegeling van een verharde en verruwde maatschappij. In de naam van 'vrije meningsuiting' meent men alles te kunnen en mogen zeggen, ongeacht of men iemand hiermee pijn doet. En zo kunnen we nog een tijdje door gaan.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ik ben ook nog 'redelijk' nieuw op dit forum en mijn post zijn nog beperkt (+150). Toch betrap ik mij erop dat ik minder snel mijn mening geef m.b.t. sommige topics/forumleden. Alleen al het commentaar wat menig forumgebruiker over zich heen krijgt als je een andere mening hebt over bv. een film, serie etc. Zelfs als je taalfouten maakt of geen goede zinsopbouw hebt wordt menig gebruiker al aan de grond genageld. Maar ook dit forum is een afspiegeling van een verharde en verruwde maatschappij. In de naam van 'vrije meningsuiting' meent men alles te kunnen en mogen zeggen, ongeacht of men iemand hiermee pijn doet. En zo kunnen we nog een tijdje door gaan.

    Precies wat jij zegt en dat commentaar komt dan juist van de oudgedienden. En dat is wat mij dan weer versteld doet staan. Het gaat om het inlevingsvermogen. Niet iedereen kan aan je eigen waarden/ normen/ eisen voldoen. Dus het gaat met name om respect en begrip. En natuurlijk mag je je mening ventileren, zeker als het gaat om taalgebruik. Maar het gaat mij om de manier waarop dat gebeurt.

    Just my two cents.

  17. #17

    Standaard

    En dan noemen ze mij een zeikerd

    Ik zie juist iets anders.
    Er zijn steeds minder leden actief. Het kleine groep wat nog over is legt op steeds meer slakken zout. Jonge nieuwe leden worden weggejaagd omdat ze slecht zijn in grammatica (yay, ik ben ook geen ster!) of omdat ze populair overkomen door hun taalgebruik. De ouwe garde is nogal bang voor verjonging lijkt het en vinden dat de 14-jarigen die zich aanmelden maar zo snel mogelijk moeten communiceren alsof ze 30 zijn.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

    Standaard

    Die spelfouten wil ik toch even iets over zeggen. Natuurlijk is het niet nodig om te muggenziften over de bekende 'd's en t's', maar ik heb persoonlijk nogal een aversie tegen MSN-taal, tog?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Die spelfouten wil ik toch even iets over zeggen. Natuurlijk is het niet nodig om te muggenziften over de bekende 'd's en t's', maar ik heb persoonlijk nogal een aversie tegen MSN-taal, tog?
    Helemaal mee eens. Niemand (voor zover ik weet) valt over de d danwel dt problemen maar wel over de MSN taal en daar wordt vaak netjes op gewezen. De reacties die daar op komen zijn meestal 'dat maak ik zelf wel uit' of 'je kunt het toch lezen dus wat zeik je nou'.

    Afgezien van het feit dat dat gewoon heel irritant is staat ook in de FORUMREGELS dat er hier normaal Nederlands geschreven moet worden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Niemand (voor zover ik weet) valt over de d danwel dt problemen maar wel over de MSN taal en daar wordt vaak netjes op gewezen. De reacties die daar op komen zijn meestal 'dat maak ik zelf wel uit' of 'je kunt het toch lezen dus wat zeik je nou'.

    Afgezien van het feit dat dat gewoon heel irritant is staat ook in de FORUMREGELS dat er hier normaal Nederlands geschreven moet worden.
    Mee eens en niet mee eens.
    Die jongeren moeten inderdaad proberen in gepast nederlands hier te communiceren. Maar als ze dat de EERSTE keer niet doen, worden ze door oudgedienden meteen de grond ingeboord/ afgezeken, etc (Wat Mercapto hierboven ook goed verwoord). De reacties die jij geeft komen inderdaad ook voor bij newbies. Maar dat wordt dan ook gelijk geprojecteerd op alle nieuwelingen en wordt ook meteen op dezelfde manier gereageerd,
    Het gaat dus vooral op de manier waarop er greageerd word door de oudgedienden op nieuwelingen dat mij stoort, dan dat een newbie van 15 jaar de eerste keer populair msn taal gebruikt.

    Dus dan hebben we het weer over een volwassenen die zich beter zouden moeten inleven in de situatie en de persoon die post.
    Laatst aangepast door Smooth-J : 30-04-2008 om 11:17

  21. #21

    Standaard

    Helaas zul je dit altijd overal treffen. Strenger optreden zou moeten helpen en tja, tis maar een forum dus een forum sfeer is moeilijk tre hand haven en te creeeren/.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Inderdaad. Over het gebruik van MSN/SMS-taal is al genoeg gesproken op dit forum, en regel is dat iedereen in "normaal Nederlands" met elkaar communiceert hier. Bij de soort reacties die je aangeeft vraag ik me dan ook af waarom deze (vaak nieuwe) forumleden wel direct respect eisen, maar niet teruggeven (onder meer door de geschreven en ongeschreven regels van het forum te respecteren).

    Is het nou zo moeilijk te snappen dat niet iedereen op hetzelfde niveau als een ander kan communiceren? Ik zeg niet dat ik het leuk vind dat ze soms zo reageren ik vind het ook vaak irritant. Maar hoe was jij vroeger?
    Je hebt hier verschillende mensen op dit forum. Met allemaal een verschillend niveau, soms moet je dan ook begrijpen dat niet iedereen zal reageren zoals jij dat zal doen.
    We have to educate. Die jongeren hierop wijzen en dan vooral in achtnemen hoe je zoiets brengt.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Is het nou zo moeilijk te snappen dat niet iedereen op hetzelfde niveau als een ander kan communiceren? Ik zeg niet dat ik het leuk vind dat ze soms zo reageren ik vind het ook vaak irritant. Maar hoe was jij vroeger?
    Je hebt hier verschillende mensen op dit forum. Met allemaal een verschillend niveau, soms moet je dan ook begrijpen dat niet iedereen zal reageren zoals jij dat zal doen.
    We have to educate. Die jongeren hierop wijzen en dan vooral in achtnemen hoe je zoiets brengt.
    Is het nou zo moeilijk te snappen dat MSN/SMS taal voor MSN/SMS is?

    Ik ben het echt met Rob eens. Hier registreren wil zeggen je aan de regels houden en dus ook de regels lezen. Toen de nieuwe forumsoftware kwam is er een discussie gevoerd of nieuwe leden niet beter gescreend konden worden zodat ze wisten wat er van ze verwacht werd voor wat betreft do's en don'ts. Dat is er helaas niet gekomen.

    Het gaat namelijk niet om het niveau waarop jij blijft hameren maar om het gewoon weigeren van normaal Nederlands te schrijven. Niveau zit hem in schrijffouten en daar gaat het juist niet om.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #24

    Standaard

    Mijn opmerking over het commentaar van sommige forumleden op taal en schrijffouten was alleen bedoeld als voorbeeld hoe bepaalde mensen menen te moeten reageren op anderen.

    Ik had net zo goed een voorbeeld kunnen pakken als bv. aanhangers van de Disney-tekenfilms. Sommigen onder ons laten van deze forumleden geen spaan heel , en dat alleen omdat deze leden Disney-dvd's verzamelen .

    Qua leeftijd ben ik al op weg naar Abraham , maar ook ik ben niet geheel 100% ABN. Zal wel deels te maken hebben met mijn diepe Limburgse roots .

    Ik bedoel, laat iedereen in zijn of haar waarde.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  25. #25

    Standaard

    Taalgebruik en schrijffouten kan iedereen overheen lezen, alleen zoals eerder gezegd is het gebruik van MSN-taal is erg irriterend.

    Verder is het er (in sommige delen van het forum) niet echt bepaald gezelliger op geworden. Er zijn veel gebruikers die vaak off-topic gaan, een waarschuwing krijgen en daarna gewoon weer lekker verder gaan in hetzelfde topic of een ander topic met het verpesten van de sfeer. Dan word er weer een waarschuwing afgegeven en wat berichten verwijderd waarop ze gewoon weer op dezelfde voet verder gaan.

    Ik hoop er op, dat als wanneer de hele site overgedragen is er wat strenger opgetreden gaat worden tegen gebruikers die herhaaldelijk in de fout gaan.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •