Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rot op met die STARS FOR SALE stickers please !

    Ben ik de enige die er gek van word ? Waarom doen ze dit in godsnaam !? Elke keer weer verkloten ze het dvd hoesje.

  2. #2

    Standaard

    Sticker eraf halen doet wonderen! 8)

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad, voorzichtig sticker eraf proberen te halen, de restjes met plakverdwijderaar of wasbenzine weghalen en voilà

  4. #4

    Standaard

    DAT GAAT NIET!!

    Het zelfde met de stickers van: Our Favorites, Your Choice.

    Ik had afgelopen vrijdag b.v.: Letters From Iwo Jima
    gekocht ook met die stickers, wanneer ik het eraf probeer te halen scheurt die sticker het dvd-hoesje mee en blijven er plakresten achter (van de sticker) en is het hoesje ook plakkerig.

    Die stickers slaan nergens op

  5. #5

    Standaard

    Ik ben er ook geen fan van.

    Snap ook niet waarom men die stickers niet gewoon op het folie plakt.

  6. #6

    Standaard

    Sticker eraf halen doet wonderen!
    Dat gaat niet. Er blijven altijd resten zitten, hoe fantastisch en voorzichtig je ook te werk gaat. Of ik ben gewoon ongeloofelijk dom en klunzig.

  7. #7

    Standaard

    Misshien dat een strijkbout helpt? Eventueel met een lap stof ertussen. De lijm zal zacht worden en dan haal je het er zo af...

  8. #8

    Standaard

    de plaats waar ze die stickers doen is echt treurig gekozen.

    Als het dvd hoesje ook maar één milimeter uit het plastiekje komt heb je een scheur.

    Niet kopen dus.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #9

    Standaard

    Inderdaad, voorzichtig sticker eraf proberen te halen, de restjes met plakverdwijderaar of wasbenzine weghalen en voilà
    Yeah, right. Alsof ik extra moeite zou moeten doen om ''restjes met plakverdwijderaar of wasbenzine weghalen'' nadat ik een dvd heb gekocht. Heb je enig idee hoe dom dat klinkt ? Als het om een tweedehands dvd gaat okee, maar anders..

  10. #10

    Standaard

    Bij mij help wasbenzine eigenlijk altijd wel. Eigenlijk zouden ze het moeten verbieden om iets op dvd hoesjes te plakken of lijm gebruiken die er makkelijk afgaat.

  11. #11

    Standaard

    Ja, er zijn b.v. wel stickers die er zeer makkelijk af gaan b.v. de stickers van:

    BUDGET
    DVD !

  12. #12

    Standaard

    Die "our favourites, your choice" stickers gaan er pas echt slecht af. Een keer met veel moeite eraf, 2x heb ik een nieuw doosje gepakt & een maal heb ik in de winkel al om een ander doosje gevraagd. Ik vind het belachelijk dat als ik iets nieuws koop er thuis zo zoveel moeite voor moet doen om het in de gewenste staat te krijgen.
    Laatst aangepast door Marcel Hagels : 27-04-2008 om 19:18

  13. #13

    Standaard

    dit had ik eerst ook met de stars for sale stickers, maar na een tijdje heb je wel onder de knie hoe je ze er wel af moet halen

  14. #14

    Standaard

    Ik heb problemen met the shield seizoen 1, hangt er aan achterkant zo'n zijde van "GENOMINEERD VOOR BESTE DRAMA SERIE" of iets in die aard, en kan het er ook niet vanaf krijgen, en als ik het zal proberen weg halen de restjes met die producten zal ik een hele witte plek eraan overhouden.
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    dit had ik eerst ook met de stars for sale stickers, maar na een tijdje heb je wel onder de knie hoe je ze er wel af moet halen
    Nou...ik dus niet. What's the secret ?

  16. #16

    Standaard

    Hetzelfde met regio 1 dvd's. Ze zitten netjes in plastic maar ze plakken er tevens een sticker op aan de bovenkant en soms ook onderkant. Erg irritant. Ik pulk vaak een stukje plastic mee.

  17. #17

    Standaard

    Nooit last mee, of ze plakken per regio anders of ik ben gewoon fantastisch...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hetzelfde met regio 1 dvd's. Ze zitten netjes in plastic maar ze plakken er tevens een sticker op aan de bovenkant en soms ook onderkant. Erg irritant. Ik pulk vaak een stukje plastic mee.
    Beste manier is om deze met een scherp mesje langs de naden van het deksel door te snijden. Dan kan je het doosje opendoen en dan zijn ze veel makkelijker te verwijderen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    krijg die stickers er altijd netjes af hoor

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Otnemem Bekijk bericht
    Nou...ik dus niet. What's the secret ?
    die is er niet, je moet de sticker gewoon geleidelijk eraf trekken

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    die is er niet, je moet de sticker gewoon geleidelijk eraf trekken
    Dan is dat dus het geheim

  22. #22

    Standaard

    Heb er ook vaak last van. Pak meestal dan maar een nieuwe keepcase en doe dvd en cover daarin.

  23. #23

    Standaard

    ik koop alleen maar DVD's waar zo veel mogelijk stickers opzitten, ik spaar namelijk stickers .

  24. #24
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Ja, inderdaad. Ik dacht ook al dat over die stickers een topic over bestond maar kon hem niet vinden. Dus mijn mond dicht gehouden voor het geval ik ongelijk had

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •