Pagina 99 van 330 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Weet iemand ook waarom Willow wel al in Engeland uit is voor geruime tijd en hier nog niet?
    Fox is van mening dat Willow hier niet genoeg geld in het laadje zal brengen. Daarnaast brengen ze nagenoeg geen catalogustitels meer uit, om dezelfde reden. Zelfs nieuwe titels verschijnen niet altijd op Blu-ray, zoals Hitchcock bijvoorbeeld, terwijl deze in o.a. Spanje verkrijgbaar is met Nederlandse ondertitels. Ik verwacht dat deze trend, die ook al volop bezig is bij Warner, steeds verder zal toenemen.

  2. #2452

    Standaard

    Op 7 Augustus komt WILLOW blu ray uit in Nederland, dus weet ik niet wat Frank bedoelt.

  3. #2453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Op 7 Augustus komt WILLOW blu ray uit in Nederland, dus weet ik niet wat Frank bedoelt.
    Ik denk dat ik in de war ben met Who Framed Roger Rabbit.

  4. #2454

    Standaard

    The Jungle Book komt uit op 21 augustus.
    Little Mermaid komt uit op 25 september.

    http://d-log.nl/nieuws/151/157138/al...013-op-een-rij

    Wordt min of meer bevestigd op frs.nl waar de release voor beide releases al op respectievelijk 19 augustus en 23 september staat, maar laten we de woensdagen maar aanhouden zoals bij de andere Disney releases.

    Via frs.nl zijn voor beiden alleen de 2D blu-ray en DVD te vinden. 3D voor Little Mermaid en de vervolgdelen dus nog niet.

  5. #2455

    Standaard

    Frank en langejan, dank voor uw antwoord. Dan wacht ik nog even met bestellen. Dan bestel ik hem gewoon hier i.p.v. importeren uit Engeland.

  6. #2456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joop Platell Bekijk bericht
    Op zich is Sleepless in Seattle wel uit. Ik had hem in de pre-order gezet bij Bol en gisteren kwam hij binnen. Nu staat inderdaad op de website een levertijd van 2 a 3 weken.
    Is die dan overal zo snel uitverkocht? Op dvdoutlet.nl ook melding 'geen voorraad bij fabrikant', bij Cosmox etc ook niet in voorraad. In retail shops bijna nergens te vinden. Grmbl, ik had 'm in pre-order bij Cosmox dus moet geduldig wachten.

  7. #2457

    Standaard

    Op bol.com staat dat Jungle Book Diamond edition op 21 augustus bij ons verschijnt... maar ik zie nergens Jungle Book 2 blu-ray staan... komt deze wel uit op blu-ray ?

  8. #2458

    Standaard

    25-09-2013 The Walking Dead Seizoen 3 (EONE Blu-Ray)

    Volgens bol.com ; 28-08-2013

  9. #2459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op bol.com staat dat Jungle Book Diamond edition op 21 augustus bij ons verschijnt... maar ik zie nergens Jungle Book 2 blu-ray staan... komt deze wel uit op blu-ray ?
    In Frankrijk, Duitsland en Engeland in ieder geval wel. Dit zou niet de eerste keer zijn dat we een sequel niet krijgen.
    Maar daar komen The Sword In The Stone en Oliver & Co (Duitsland) ook gewoon uit. Heb ik hier nog niks over gehoord.

  10. #2460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    25-09-2013 The Walking Dead Seizoen 3 (EONE Blu-Ray)

    Volgens bol.com ; 28-08-2013
    Ik heb van EONE 25-09-2013 doorgekregen en staat ook zo vermeld op hun releaselijst.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb van EONE 25-09-2013 doorgekregen en staat ook zo vermeld op hun releaselijst.....
    Dan heeft bol.com het niet goed

  12. #2462

    Standaard

    Beste wedlock, komt THE LITTLE MERMAID 3D nog wel uit op blu ray...??? Omdat deze nog steeds in jouw lijst staat.

  13. #2463

    Standaard

    Dat is een verrassing: the Naked Gun in september.

    Is daar al iets bekend van of er ook een boxset uitkomt met alle 3 delen en extra's bevatten?

  14. #2464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is een verrassing: the Naked Gun in september.

    Is daar al iets bekend van of er ook een boxset uitkomt met alle 3 delen en extra's bevatten?
    Volgens Bol.com verschijnt er op 9 oktober een boxset. Ik verwacht dat de discs geen extra's zullen bevatten, want Paramount lijkt te zijn gestopt met het toevoegen van extra's op catalogustitels.

  15. #2465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Beste wedlock, komt THE LITTLE MERMAID 3D nog wel uit op blu ray...??? Omdat deze nog steeds in jouw lijst staat.
    Zover ik weet komt er nog gewoon een 3D versie uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #2466

    Standaard

    Hoi, ik ben nieuw hier. Na een aantal jaren het forum van DVD.nl gevolgd te hebben heb ik daarnet besloten om mezelf aan te melden voor het forum. Weet iemand of er een soort van special edition box uitkomt van alle drie de Iron Man films op blu-ray ? Vorig jaar is namelijk de Blu-ray box van alle drie de Batman films uitgekomen met daarin een boekje. Zag er heel fraai uit en het zou mooi zijn als er ook van Iron Man zoiets uit zou komen.

  17. #2467

    Standaard

    Welkom Maurice, op dit moment bestaat wel een Iron Man box set van film1 en film 2 samen, maar zeker nog niet van alle drie de films. Misschien dat dat nog gaat komen in de toekomst...??? Wie zal het zeggen...!!!
    Gewoon goed het internet in de gaten houden w.o. de Disney websites en forums, en misschien eens voorleggen bij Disney BENELUX....???
    Alvast veel plezier op deze website....

  18. #2468

    Standaard

    langejan, bedankt voor jouw reactie. Ik zal internet zeker in de gaten houden want ik ben een enorme verzamelaar van boxsets.

  19. #2469

    Standaard

    Heb net eventjes op bol.com zitten kijken en deze kwam ik tegen :

    Upside Down - 04/09 (belga films)
    Only God Forgives - 30/09
    Despicable Me 2 - (30/10)
    R.I.P.D - 04/12
    Kick Ass 2 - 12/12
    Gambit - 16/10
    en op Cosmox "the Great Gatsby" -18/09 (zie wel geen 3D staan, vreemd xD)

  20. #2470

    Standaard

    Voor de Jean-Claude Van Damme fans: Hard Target & Sudden Death komen beide uit op 7 augustus in de Benelux.

    11-09-2013:

    - Weird Science
    - Emmanuelle 1, 2 & 3
    - Naked Gun 1, 2 & 3 (losse delen)
    - American Gigolo

    09-10-2013: The Naked Gun Trilogy

    16-10-2013: Curse Of Chucky (beter gekend als Child's Play 6)
    Laatst aangepast door Kev : 01-07-2013 om 08:28

  21. #2471

    Standaard

    Als child's play 6 uit moet komen, neem ik toch aan dat de eerste 5 ook (een keer) uit moeten komen op blu-ray?
    Ik bedoel: Het is niet echt leuk om alleen deel 6 op blu-ray te hebben en de rest op dvd!

  22. #2472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Als child's play 6 uit moet komen, neem ik toch aan dat de eerste 5 ook (een keer) uit moeten komen op blu-ray?
    Ik bedoel: Het is niet echt leuk om alleen deel 6 op blu-ray te hebben en de rest op dvd!
    Iemand in de USA heeft Universal gecontacteerd & ze hebben zelf plannen met Child's Play dus ze geven die niet uit handen aan bvb een Criterion of Twilight Time. Vermoeden is dat ze samenhangend met de release van 6 een aankondiging gaan doen van de overige delen maar dit is slechts speculatie.

  23. #2473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Iemand in de USA heeft Universal gecontacteerd & ze hebben zelf plannen met Child's Play dus ze geven die niet uit handen aan bvb een Criterion of Twilight Time. Vermoeden is dat ze samenhangend met de release van 6 een aankondiging gaan doen van de overige delen maar dit is slechts speculatie.
    Ik mag het hopen! Bedankt voor de reactie en ik hou het in de gaten!

  24. #2474

    Standaard

    @Wedlock, jij al datum gekregen voor Naked Gun Trilogy Box? Ik heb 9 oktober en 16 oktober, geen idee welke klopt...
    Laatst aangepast door Kev : 01-07-2013 om 21:09

  25. #2475

    Standaard

    Kunnen de nieuwe release misschien iets langer in de lijst blijven staan? Want ik wou zien wat er vandaag uitkomt, maar de lijst is al aangepast...

Pagina 99 van 330 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •