Pagina 97 van 330 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2401
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ze hebben wel gereageerd maar voorlopig alleen Dolby Digital 5.1 lossy maar het lijkt er dus op dat we de US release release krijgen.
    Wat meer nieuws gevonden. Die Dolby Digital info klopt niks van:



    http://www.mubis.es/titulos/the-italian-job-blu-ray

    Quint: Kun je misschien navragen welke codec er voor het beeld gebruikt wordt? VC-1, MPEG2 or MPEG4/AVC? Misschien hebben ze daar wel verstand van.

  2. #2402

    Standaard

    Heb ook ff verder gekeken in andere landen en de Franse en Engelse release praten alleen over Dolby Digital 5.1 , ook op de back cover staat alleen Dolby.
    Afwachten dus.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #2403

    Standaard

    sowieso gaan we vreselijk teleurgesteld worden. Zelfs al komt er een 5.1 HDMA track op, de video blijft nog altijd gewoon een upscale van de dvd en nog eens zonder extra's. Voor mij is dit een 'laten-liggen-disc'.

  4. #2404
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    sowieso gaan we vreselijk teleurgesteld worden. Zelfs al komt er een 5.1 HDMA track op, de video blijft nog altijd gewoon een upscale van de dvd en nog eens zonder extra's. Voor mij is dit een 'laten-liggen-disc'.
    Over de beeldkwaliteit is nog niks bekend.

  5. #2405

    Standaard

    Aangezien we wellicht dezelfde blu krijgen als de amerikaanse is er wel bekend wat de beeldkwaliteit gaat zijn. En die is echt teleurstellend.

  6. #2406
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Aangezien we wellicht dezelfde blu krijgen als de amerikaanse is er wel bekend wat de beeldkwaliteit gaat zijn. En die is echt teleurstellend.
    Ja, dat dacht Wedlock eerst. Maar in Amerika en de meeste landen is Italian Job in MPEG2 + Dolby Digital uitgebracht

    Maar dit is voor het eerst dat Paramount deze titel nu DTS-HD Master meegeeft en ik heb goede hoop dat het beeld wordt opgepoetst. Zeker met oude titels zit er nogal verschil in kwaliteit. Goed voorbeeld zijn de Mission Impossible Blu-ray's.

  7. #2407

    Standaard

    Wedlock denkt dat nog steeds dat wij dezelfde release krijgen als de rest van de landen, er is geen enkele info buiten die website die jij vermelde dat het anders is
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #2408
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Wedlock denkt dat nog steeds dat wij dezelfde release krijgen als de rest van de landen, er is geen enkele info buiten die website die jij vermelde dat het anders is
    De Scandinavische landen krijgen precies dezelfde disc. Dat zie je ook aan de ondertiteling terug.

    http://www.discshop.se/filmer/dvd/it...lu_ray/P112805

    Ik heb er wel een goed gevoel bij.

    Nogmaals een Spaanse site:

    http://www.dvdgo.com/dvd-the-italian...lu-ray/2117216

    Zij krijgen deze info rechtsstreek van Paramount, en toekomstige titels zoals G.I. Joe 2 staan ook al vermeldt met de alle specs.

  9. #2409
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock
    Wedlock denkt dat nog steeds dat wij dezelfde release krijgen als de rest van de landen, er is geen enkele info buiten die website die jij vermelde dat het anders is
    Norman Bates Syndroom?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #2410

    Standaard

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #2411

    Standaard

    Is onder voorbehoud maar Breaking Bad Seizoen 5: 7 augustus. (Bron: SPHE zelf)

  12. #2412

    Standaard

    iemand een idee wanneer game of thrones seizoen 3 uitkomt

  13. #2413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demjo Bekijk bericht
    iemand een idee wanneer game of thrones seizoen 3 uitkomt
    Het is wat te vroeg om te speculeren wanneer seizoen 3 gaat uitkomen op blu-ray, maar als we ons kunnen baseren op dit artikel , ten vroegste maart/april 2014.

  14. #2414

    Standaard

    Kreeg vandaag bericht dat Cloud Atlas is verplaatst naar september.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #2415

    Standaard

    Ik kreeg vandaag al A Good Day To Die Hard in de bus van bol.com, die zou toch pas woensdag 19 juni uitkomen?

  16. #2416

    Standaard

    19 juni is de officiële releasedatum, maar Bol.com heeft de Blu-ray eerder naar je verzonden. Mooi toch?

  17. #2417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kreeg vandaag bericht dat Cloud Atlas is verplaatst naar september.
    Haha hoelang gaat dat nog duren ? haha

    Wat Die Hard 5 betreft... Lincoln lag ook al van de vrijdag ervoor in de winkels, ook skyfall..; Volgens mij maakt het Fox niet meteen uit of de film op de release pas in de rekken ligt.

  18. #2418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kreeg vandaag bericht dat Cloud Atlas is verplaatst naar september.
    Bijna een jaar na de bios release...

  19. #2419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kreeg vandaag bericht dat Cloud Atlas is verplaatst naar september.
    Ik kreeg van Wehkamp melding over gewijzigde levertermijn, maar hun site geeft nu als gewijzigde datum aan - nog steeds - 17 juli 2013.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 16-06-2013 om 11:29
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #2420

    Standaard

    19 juni a.s. komt in navolging van andere Europese releases ook Jesus Christ Superstar (1973) op blu-ray uit in Nederland. Beeld is duidelijke verbetering ten opzichte van dvd versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #2421

    Standaard

    Volgens bol.com krijgt Star Trek Into Darkness 9 oktober als release datum

  22. #2422

    Standaard

    Texas Chainsaw 3D/2D komt al op 19/6 en niet in oktober zoals in de lijst vermeld!

  23. #2423

    Standaard

    Monsters inc 3D heb ik zaterdag al binnengekregen van de wehkamp ... dus ik denk dat ie al uit is.

    Even een ander vraagje.
    Ik heb via amazon.fr zo'n limited collectors box gekocht van Game of thrones seizoen 1 (met dat drakenei).
    Is er bekend of er van seizoen 2 ook een box zoals die uitkomt?

  24. #2424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Texas Chainsaw 3D/2D komt al op 19/6 en niet in oktober zoals in de lijst vermeld!
    Daar is onduidelijkheid over. Ik weet niet of het nou juni of oktober word.

  25. #2425

    Standaard

    Ik ga hem woensdag halen als ik hem heb geef ik het wel door

Pagina 97 van 330 EersteEerste ... 478793949596979899100101107147197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •