Pagina 9 van 330 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 8243 worden weergegeven.
  1. #201
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spielberg is meestal erg voorzichtig met z'n releases, ondanks dat ze bij dreamworks, Universal of Paramount enz wel willen.
    Zo mochten ze ook niet op HD DVD uitgebracht worden.

    Echter Close encounters is echter al vrij snel uitgebracht en indi 4 komt snel, dus wie weet is er hoop.
    Ik heb nog de regio 1 van JP, vooral omdat de film die DTS introduceerde in nederland niet met DTS te krijgen is?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Uit nieuwsgieringheid: waar baseer jij die schatting op?
    Ik baseer niks,ik schat gewoon even in of de release eind van het jaar is of in het 2009 en verder niets bijzonders mee.

    Edit:gevonden op Amazon.com Blu-ray Jurassic Park is al op Blu-ray in Amerika en is Regio A.Voor NL release is nog niet bekend.
    Laatst aangepast door Vogeltje29 : 09-09-2008 om 16:53
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    DreamWorks = Paramount, dus regiovrij.
    Thnx, nu dus maar gewoon afwachten totdat mijn favoriete films van o.a. Spielberg en Hitchcock op blu-ray uitkomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Edit:gevonden op Amazon.com Blu-ray Jurassic Park is al op Blu-ray in Amerika en is Regio A.Voor NL release is nog niet bekend.
    Jurassic Park is NIET uitgebracht op blu-ray in Amerika. Amazon heeft al wel een pagina voor deze titel gemaakt en je kunt je aanmelden om een bericht te krijgen zodra deze titel verkrijgbaar komt.

    Korte link

  5. #205

    Standaard

    Wordt een lekker onbetrouwbaar topic zo..........
    Een beetje vervelend dat ge OH !!

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar Bekijk bericht
    Wordt een lekker onbetrouwbaar topic zo..........
    Een beetje vervelend dat ge OH !!
    Het gaat om de startpost toch? Die wordt als het goed is regelmatig bijgewerkt en blijft lekker overzichtelijk. Bovendien zijn bovenstaande berichten niet direct ontzettend oftopic.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #207
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het gaat om de startpost toch? Die wordt als het goed is regelmatig bijgewerkt en blijft lekker overzichtelijk. Bovendien zijn bovenstaande berichten niet direct ontzettend oftopic.
    Precies.

    Als er iets redelijk betrouwbaar is, dan is het deze vrijwillige, doch regelmatig bijgehouden draad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #208

    Standaard

    Patrick, je hebt helemaal gelijk, ik zal alleen de startpost nog maar lezen !!!
    En met dat onbetrouwbaar bedoelde ik ook niet de lijst, maar sommige onzin verhalen......
    Laatst aangepast door Oscar : 10-09-2008 om 09:08

  9. #209

    Standaard

    Vraagje over Kill Bill 1 & 2. Is er een grote kans dat de release in NL alsnog naar 2008 wordt teruggebracht nu ze in de US gereleased zijn? Zo niet, dan koop ik alsnog nu de US versies. (dan maar zonder NL ondertitels )

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thx-ultraII Bekijk bericht
    Vraagje over Kill Bill 1 & 2. Is er een grote kans dat de release in NL alsnog naar 2008 wordt teruggebracht nu ze in de US gereleased zijn? Zo niet, dan koop ik alsnog nu de US versies. (dan maar zonder NL ondertitels )
    Kill bill 1&2 komen vast wel op Nederlandse Blu-ray maar wanneer is dat nog niet bekend.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  11. #211

    Standaard

    Voor Duitsland geldt nu een releasedatum in november dit jaar. Ik zou dus nog even wachten met de bestelling in de USA, als je beslist voor ot gaat.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #212
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    hmm.
    Ghostbusters is van de 2008 lijst verdwenen.
    Jammer!

    Maar er blijft meer dan genoeg over!


    Aanpassing
    Bij nader inzien, het is nooit genoeg!!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-09-2008 om 16:16 Reden: change of opinion
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Wordt een dure maand voor je dan
    Ach en deel is al besteld valt nog wel mee :razz:

  14. #214

    Standaard

    Mijn wenslijst:

    25-09-2008 Rambo Box (UNI Blu-Ray)
    15-10-2008 Dirty Harry Box set (WB Blu-Ray)
    23-10-2008 Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull (PAR Blu-Ray)
    06-11-2008 The Godfather Trioligy (PAR Blu-Ray)
    19-11-2008 Band Of Brothers (WB Blu-Ray)
    19-11-2008 Casablanca (WB Blu-Ray)
    19-11-2008 Wall*E (DI Blu-Ray)
    02-12-2008 3:10 To Yuma (DFW Blu-Ray)
    00-00-2009 Lawrence Of Arabia (SPHE)
    00-00-2009 The Longest Day (FOX)
    00-00-2009 Assassination Of Jesse James (WB Blu-Ray)

    Tot nu toe. Ook nog films als: There Will Be Blood, I am Legend etc. die niet op de lijst staan.

    Goedkoop gaat het zeker niet worden, vooral door die boxen die erbij zitten...

  15. #215

    Standaard

    Dit is een lijst van wat er gaat uitkomen. Is er ook ergens een overzicht van wat er in het Nederlandse taalgebied te koop is?

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Hendrix Bekijk bericht
    Dit is een lijst van wat er gaat uitkomen. Is er ook ergens een overzicht van wat er in het Nederlandse taalgebied te koop is?
    Dit lijstje is een nederlandse uitgave...
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  17. #217

    Standaard

    Ik denk dat hij bedoelt een overzicht van de titels die al beschikbaar zijn.
    Volgens mij staat er zoiets op dvd-home.nl maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #218

    Standaard

    Op www.dvd-home.nl kun je inderdaad zien wat er al uitgebracht is. Ga hiervoor naar de R2 Database.

  19. #219

    Standaard

    Ik mis Firefly, release op 11/10 of 11/11.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #220

    Standaard

    ik zag op www.blu-rayaanbieding.nl dat one missend call is verdwenen. dus die komt zeker niet binnenkort uit?
    Blu-ray = Future

  21. #221

    Standaard

    Staat bij Warner nog altijd gepland voor 15 Oktober 2008.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #222

    Standaard

    Weet iemand wanneer Saw 2 uitkomt op Blu-Ray?
    De nederlandse uitgave!

  23. #223

    Standaard

    Ik verwacht dat we daar nog een tijd op moeten wachten, aangezien Universal de rechten van Saw 2 heeft en Dutch FilmWorks van de andere delen.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik verwacht dat we daar nog een tijd op moeten wachten, aangezien Universal de rechten van Saw 2 heeft en Dutch FilmWorks van de andere delen.
    Dat weet ik. Maar aangezien dat Universal nu ook Blu-Ray's uitbrengt, was ik toch wel benieuwd wanneer Saw 2 uitkomt op Blu-Ray!

  25. #225

    Standaard

    Voorlopig zijn er geen plannen voor Saw 2 op blu-ray in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 9 van 330 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •