Pagina 88 van 330 EersteEerste ... 387884858687888990919298138188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    @Wedlock: weet jij toevallig meer over 3 Days of the Condor met EAN 5050582928983?
    Wordt dit een nieuwe digibook of een gewone keepcase.
    Releasedatum zou 13/02 zijn.

  2. #2177

    Standaard

    20 mei komt in de UK Fringe Seizoen 5 uit alsook een Complete Series Boxset, zou er al info zijn omtrent een Benelux release (hopelijk ook een complete series boxset) ?

    http://www.amazon.co.uk/Fringe-Seaso...g=bluraycom-21
    http://www.amazon.co.uk/Fringe-Compl...g=bluraycom-21

  3. #2178

    Standaard

    Begin Februari maakt Warner pas de releases voor April bekend dus als Fringe in Mei zou komen dan weet ik dat pas in Maart te vertellen.....afwachten dus
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #2179

    Standaard

    Vraagje:

    Indiana Jones 1,2,3 los op Blu-ray?

    Eventuele releasedatum?

  5. #2180

    Standaard

    Voorlopig geen losse releases voor Indiana Jones....als ze komen pas in de zomer of najaar denk ik.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #2181

    Standaard

    Ok,bedankt!

    Geduld hebben maar dan...........

  7. #2182

    Standaard

    Op 3 juni komt ook in Engeland 12 Angry Men uit op blu-ray. Is de kans aannemelijk dat wij de film rond die tijd ook gaan krijgen? (met betrekking tot Fox en catalogusreleases)
    The future is Blu

  8. #2183

    Standaard

    Alles is mogelijk maar ik heb nog geen info over deze titel gehoord dus afwachten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #2184

    Standaard

    is er al een exacte datum bekend voor finding nemo?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #2185
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, dat vraag ik al sinds het begin van deze lijst. Ik denk dat wedlock daar dan ook een speciale aankondiging van maakt speciaal voor mij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #2186

    Standaard

    Hahahahaha ja Finding Nemo is een titel die we al jaren aan het vooruit schuiven zijn en er nog steeds geen aankondiging van is.
    Een groot probleem is de manier waarop Disney communiceert naar de pers en consumenten....steeds minder persberichten worden vrij gegeven.
    Kijk maar naar Frankenweenie die half volgende maand moet uitkomen maar nog geen details van zijn....vreselijk is het gewoon om te moeten bedelen bij Disney voor info.

    Het enigste wat ik nu kan zeggen is dat de titel eraan komt maar specifieke details komen binnenkort !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #2187

    Standaard

    Dan ga ik hem toch maar in de us bestellen denk ik.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #2188

    Standaard

    The UK versie van Finding Nemo 3D is een steelbook.

  14. #2189

    Standaard

    Ook iets bekend over "Never say never again" die in Frankrijk, Duitsland en de UK uitkomen in april?

  15. #2190

    Standaard

    Disney Aladdin, Mulan, Hunchback of Notre Dame en Brother Bear komen uit op 18 Maart 2013
    volgens BOL.COM

  16. #2191

    Standaard

    Nog niks bekend over Never Say Never Again.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #2192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Disney Aladdin, Mulan, Hunchback of Notre Dame en Brother Bear komen uit op 18 Maart 2013
    volgens BOL.COM
    Buh, dan toch geen Aladdin Trilogie voor Benelux.

  18. #2193

    Standaard

    Peter en de Draak en Brother Bear 2 staan ook voor de 18e gepland. Klokkenluider 2 staat er trouwens niet tussen.

  19. #2194

    Standaard

    De datum 18 maart lijkt mij niet correct omdat dat op een maandag is en Disney altijd op een woensdag released.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #2195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Verrassing van de maand: De Zaak Alzheimer die eindelijk op blu-ray verschijnt. Wist ik dus helemaal niet tot ik vandaag op de lijst keek. Late aankondiging vanwege Bridge ofzo?

    Iets bekend omtrent extra's Wedlock?
    Releasedatum was vandaag maar lag nergens in de shops & webshops hebben 'm ook niet op voorraad...

  21. #2196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De datum 18 maart lijkt mij niet correct omdat dat op een maandag is en Disney altijd op een woensdag released.
    Op bol.com zijn de release-dates van Disney Blu-Rays altijd op de maandag voor de officiële datum. Tenminste, bij de laatste paar releases.

  22. #2197

    Standaard

    Bij de laatste releases werd ook niet tot woensdag gewacht net zoals dat het tempo van releasen behoorlijk opgeschroefd is qua aantallen en data.

    18 maart wordt nu trouwens op meerdere sites aangehouden.

  23. #2198

    Standaard

    Maar de énige officiele releasedatum die van tel is, is die van de distributeur zelf. En die bleven, zonder één uitzondering, steeds op woensdag. Bol.com (ea.) zet die naar goede gewoonte om naar de maandag daarvoor, neemt niet weg dat er maar één juiste datum kan zijn. Bovendien had Disney Benelux 20 Maart al eerder naar voor geschoven, wat nu dus blijkt te kloppen.

  24. #2199

    Standaard

    20 Maart is voor die lading titels de officieele datum.
    Dat bol en andere winkels ze eerder verspreiden is voor hun eigen verantwoording en niet de datum die Disney hanteert.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #2200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Releasedatum was vandaag maar lag nergens in de shops & webshops hebben 'm ook niet op voorraad...
    Zonet mail gekregen van Cosmox ivm Zaak Alzheimer op BD, bestelling is vertraagd met levertijd van 3 - 4 Weken... Ik zeg dat ie niet meer uitkomt op BD ... Of heeft iemand 'm al zien liggen in shops?

Pagina 88 van 330 EersteEerste ... 387884858687888990919298138188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •