Pagina 80 van 330 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard

    Voor degene die zitten te wachten op een blu-ray van Rock Of Ages kan ik vertellen dat er voorlopig alleen een dvd release gepland staat en geen blu-ray !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #1977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor degene die zitten te wachten op een blu-ray van Rock Of Ages kan ik vertellen dat er voorlopig alleen een dvd release gepland staat en geen blu-ray !
    Haha What ? :S Dat is toch niet van Warner Brothers de gewoonte ? Is het omdat hij geflopt is ? Wel heel jammer zeg. Ga hem dan ook zeker hier niet kopen op dvd!

  3. #1978

    Standaard

    Eindelijk, heel lang op gewacht.

    14-11 The Last Of The Mohicans
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #1979

    Standaard

    Bleh was net bij mediamarkt en die man zei dat ze Titanic pas vanaf morgen mogen verkopen.

    Ik dacht dat die vandaag uitkwam.

    Streetdance 2 3d stond er wel.

  5. #1980

    Standaard

    Is er al meer info over Treasure Planet op blu-ray ? Komt deze nu in 2012 of 2013 ? Hopelijk vergeten ze bij disney de vlaamse versie niet!!

  6. #1981

    Standaard

    Normaal gesproken zou Warner elke titel wel uitbrengen op blu-ray die recentelijk in de bios is geweest maar blijkbaar hebben ze er met Rock Of Ages niet veel vertrouwen in.

    Treasure Planet heb ik nog steeds geen definitieve info over net als alle andere titels van Disney trouwens.
    Disney is de laatste tijd sowieso niet zo gul met informatie verschaffen over aankomende releases, dat irriteert mij enorm kan ik je wel vertellen !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #1982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor degene die zitten te wachten op een blu-ray van Rock Of Ages kan ik vertellen dat er voorlopig alleen een dvd release gepland staat en geen blu-ray !


    Dat wordt importeren.

  8. #1983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Normaal gesproken zou Warner elke titel wel uitbrengen op blu-ray die recentelijk in de bios is geweest maar blijkbaar hebben ze er met Rock Of Ages niet veel vertrouwen in.

    Treasure Planet heb ik nog steeds geen definitieve info over net als alle andere titels van Disney trouwens.
    Disney is de laatste tijd sowieso niet zo gul met informatie verschaffen over aankomende releases, dat irriteert mij enorm kan ik je wel vertellen !
    Rock of Ages komt in Duitsland uit op Blu-ray en volgens bluray-disc.de zou de Duitse uitgave ook NL subs gaan bevatten. Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...s-blu-ray-disc

  9. #1984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Rock of Ages komt in Duitsland uit op Blu-ray en volgens bluray-disc.de zou de Duitse uitgave ook NL subs gaan bevatten. Bron: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...s-blu-ray-disc
    Ook de Uk versie zou blijkbaar Nederlandse ondertitels hebben...
    http://www.amazon.co.uk/Rock-Ages-Tr...7432648&sr=1-1
    Waarom kunnen ze dan niet die schijf hier uitbrengen ? Amateurs. Ook Dark Shadows heeft nederlandse subtitels... al komt die hier wel eerder uit. Maar de uk cover is dan weer beter dan diegene die we hier gaan krijgen...
    Blijkbaar ook in een apart blu-ray doosje :P
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 12-09-2012 om 07:53

  10. #1985

    Standaard

    The Dark Knight Rises heeft nu een datum van 28-11-2012 en er komt ook een box met alle drie de films erin.

    Een andere film zal ook niet op blu-ray verschijnen namelijk A Very Harold And Kumar Christmas, ook deze verschijnt alleen op dvd.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1986
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    The Dark Knight Rises heeft nu een datum van 28-11-2012 en er komt ook een box met alle drie de films erin.

    .
    Hoe eerder hoe beter...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Een andere film zal ook niet op blu-ray verschijnen namelijk A Very Harold And Kumar Christmas, ook deze verschijnt alleen op dvd.
    Waarom? Deel 1 en 2 zijn al lang op blu ray uit in Amerika. Deze films vind ik echt heel leuk. Slaat nergens op dit weer. Want ik koop namelijk geen dvd's mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor degene die zitten te wachten op een blu-ray van Rock Of Ages kan ik vertellen dat er voorlopig alleen een dvd release gepland staat en geen blu-ray !
    What the hell? Ik vond deze film echt super. WTF mensen...

  13. #1988

    Standaard

    Rock of Ages : dat wordt dan importeren vanuit DE.
    Last Of The Mohicans, Devil's Advocate & Fallen komen er ook in - als Warner die releases weer niet afblaast...
    Dark Knight Rises een maandje vroeger
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  14. #1989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    Last Of The Mohicans,
    Wanneer komt deze dan uit? Wellicht ook een kale editie dan?

    Edit: zie het al, 14 november.

  15. #1990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hoe eerder hoe beter...
    Zeker weten!

  16. #1991

    Standaard

    Act of valor verschijnt ook op 12 september...

  17. #1992

    Standaard

    Ik zag dat
    12-12-2012 Secret Of The Wings (WDS Blu-Ray)
    toegevoegd was.

    Is dit de 3d versie ??
    Deze bedoel ik : http://www.hidefninja.com/2012/03/26...ngs-announced/

  18. #1993

    Standaard

    Geen 3D versie in Nederland van Secret Of The Wings voor zover bekend.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1994

    Standaard

    Heb jij misschien enige informatie over de film: Zarafa (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=87024)? En of deze ergens anders misschien wel beschikbaar is buiten Frankrijk?

  20. #1995

    Standaard

    Geen idee , volgens mij is er ook geen nederlandse distributeur dus afwachten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #1996

    Standaard

    Bleh moet ik die secret of the wings dus ergens anders halen ...

    bedankt voor info

  22. #1997

    Standaard

    Hoe zit het nu met: Alfred Hitchcock Masterpiece Collection blu ray..???

    Is deze releasedatum nu wel of niet verplaatst...???

  23. #1998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoe zit het nu met: Alfred Hitchcock Masterpiece Collection blu ray..???

    Is deze releasedatum nu wel of niet verplaatst...???
    Bol.com vermeldt nu 14/11/2012, een teken dat er wel degelijk een nieuwe datum gecommuniceerd is.

  24. #1999

    Standaard

    14-11-2012 The Last Of The Mohicans (WB Blu-Ray)

    Hopelijk wel de bioscoopversie en niet de DC!

  25. #2000

    Standaard

    26-09-2012 Resident evil damnation.

    Zag hem niet op de releaselijst staan.

Pagina 80 van 330 EersteEerste ... 307076777879808182838490130180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •