Pagina 76 van 330 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.876 tot 1.900 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    ik heb pas de releaselijst van September gehad van Warner maar daar staat Empire Of The Sun niet bij....sowieso is het een rustige maand van Warner.
    Hoop dat het in Oktober weer beter word....
    Beh, geen Big Bang Theory Season 5 dus in september...

  2. #1877

    Standaard

    Helaas niet Kev.....misschien in Oktober of November maar daar durf ik pas in Augustus weer wat over te zeggen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #1878

    Standaard

    Hey allemaal ..

    Happy sunday

    even een vraagje

    in de lijst zie ik staan : 05-09-2012 Streetdance 2 (EONE Blu-Ray)
    wil dit zeggen dat de 3D versie weer nie in nederland uitkomt ? Met deel 1 duurde dit ook een hele lange tijd.

    En nog een andere vraag. Ik heb gelezen in een andere thread in dit forum dat eone haven 2 niet op bluray uitbrengt in NL.
    Zal dit met rookie blue dan ook niet gebeuren? Ik heb van beide de boxen s1 en het zou dus zonde zijn als s2 niet uitkomt met nl subs.
    (met chuck heb ik hetzelfde probleem)

  4. #1879

    Standaard

    Als ik op de cover van Streetdance 2 kijk bij Eone dan staat er 3D op dus neem aan dat de disc ook de 3D versie bevat.

    Haven S2 komt inderdaad niet op blu-ray in Nederland, van Rookie Blue S2 is nog niks bekend.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #1880

    Standaard

    In de US komen er in het najaar een 30-tal oudere Disney films uit op BD zoals oa "Hocus Pocus", "Dick Tracy", "Arachnophobia", "Santa Clause Trilogy", "Sweet Home Alabama", "Judge Dredd", enz

    Ik ben benieuwd of deze ook een internationale release krijgen inclusief in de Benelux. Ik hou de lijst in de gaten.

  6. #1881

    Standaard

    @Wedlock

    29-08-2012 American Reunion (UNI Blu-Ray)

    Deze release van de laatste American Pie is verplaatst naar 12 september 2012...
    http://www.bol.com/nl/p/american-pie...2004012227932/

  7. #1882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    In de US komen er in het najaar een 30-tal oudere Disney films uit op BD zoals oa "Hocus Pocus", "Dick Tracy", "Arachnophobia", "Santa Clause Trilogy", "Sweet Home Alabama", "Judge Dredd", enz

    Ik ben benieuwd of deze ook een internationale release krijgen inclusief in de Benelux. Ik hou de lijst in de gaten.
    Ja deze hebben deels al een internationale release gekregen, en zijn in een aantal EU landen uit.

    En Nederland kun je vergeten....

    Disney Benelux doet al geruime tijd totaal niets meer met liveaction backcatalogus titels op BD

  8. #1883

    Standaard

    Welke dan? Kan alleen Judge Dredd vinden in Duitsland. De rechten daar liggen enkel niet bij Disney, maar bij Universum.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #1884

    Standaard

    Ik zie dat American Reunion is verschoven naar 12-09-12.. via de link van bol.com.

    Betekent het dus als bol.com dat heeft staan dat dat ook klopt ?
    Dus hij komt niet eind augustus ?

  10. #1885

    Standaard

    American Reunion staat niet in het persbericht van Augustus van Universal.....hij word officieel verwacht in September nu.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1886

    Standaard

    Ivm Terminator 1

    Breaking news from Play.com

    The studio has stated there was a problem with the sign off on the new master. The release date of all Terminator editions have been pushed back to October 1st.
    Dus vermoedelijk zal Wedlock ook nog dit nieuws ontvangen voor de Benelux release...

  12. #1887

  13. #1888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Ik zag er gisteren al een display van staan bij Saturn in Tilburg.

  14. #1889

    Standaard

    Iets bekend van waneer er een losse uitgave van Superman 2 (Christopher Reeve
    ) op Blu-ray uitkomt in Nederland?

  15. #1890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Iets bekend van waneer er een losse uitgave van Superman 2 (Christopher Reeve
    ) op Blu-ray uitkomt in Nederland?
    Reken daar maar niet op. Warner vond het al niet interessant om de Superman-box in Nederland uit te brengen en heeft zelfs geen Nederlandse toegevoegd aan de buitenlandse releases. Ik verwacht daarom dat de kans op een release bijzonder klein is, zelfs uitgesloten.

  16. #1891

    Standaard

    @Wedlock. Ik zie dat je Dark Shadows nog geen datum hebt gegeven...
    Op bol.com staat al een tijdje dat de film al op 21 september verschijnt.

    http://www.bol.com/nl/p/dark-shadows...ingBasket=true

  17. #1892

    Standaard

    Dark Shadows is een Warner titel en aangezien ik al een persbericht heb gehad van Warner voor September waar geen melding word gemaakt van deze titel heb ik er nog geen datum aan gegeven.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #1893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dark Shadows is een Warner titel en aangezien ik al een persbericht heb gehad van Warner voor September waar geen melding word gemaakt van deze titel heb ik er nog geen datum aan gegeven.
    Weet je al iets meer over die Harry potter collectie die gaat uitkomen?

  19. #1894

    Standaard

    Nog niet, zodra ik meer weet zal ik hier een bericht achter laten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #1895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Nog niet, zodra ik meer weet zal ik hier een bericht achter laten
    Die Harry Potter collectie he Wedlock,
    is dat toch niet de wizzards collectie waar ik het eerder in deze forum over had?

  21. #1896

    Standaard

    Het gaat om de collection box die in Amerika ook verschijnt dit najaar.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Het gaat om de collection box die in Amerika ook verschijnt dit najaar.
    Oke dan, maar waarom zou er eigenlijk weer een box moeten komen?
    Toen de laatste film uitkwam was kwamen er al 2 grote boxen, of heeft dit met een jubileum te maken?
    Laatst aangepast door Cees23 : 31-07-2012 om 12:25 Reden: type fout

  23. #1898

    Standaard

    Er komt een box, omdat er nog geen box was waarin alle UE's zaten. Harry Potter zal uitgemolken worden tot op het bot.

  24. #1899
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach ja uitmelken. Liever wel de optie als niet. Zeker voor het onwaarschijnlijke geval dat iemand het nog niet heeft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1900

    Standaard

    Vrees dat je gelijk hebt Frank, Harry Potter zal keer op keer opnieuw uitkomen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 76 van 330 EersteEerste ... 266672737475767778798086126176 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •