Pagina 75 van 330 EersteEerste ... 256571727374757677787985125175 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.851 tot 1.875 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het is wel zo netjes te vermelden dat je een referral link gebruikt DVD Watcher
    Ik weet ff niet wat je bedoelt, maar zover ik begrijp heb ik gewoon de links netjes vermeld.

    Maar mocht ik wat fout gedaan hebben, mijn excuses dan daarvoor.

    Maar ik heb het al verwijderd, dus dat is opgelost.

    En de desbetreffende persoon heeft legio mogelijkheden om die film aan te schaffen.

    Hij moet gewoon maar eens goed google-en .

    Maar nogmaals sorry voor de blijkbare fout die ik dan per ongeluk gemaakt heb.

  2. #1852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik weet ff niet wat je bedoelt, maar zover ik begrijp heb ik gewoon de links netjes vermeld.

    Maar mocht ik wat fout gedaan hebben, mijn excuses dan daarvoor.

    Maar ik heb het al verwijderd, dus dat is opgelost.

    En de desbetreffende persoon heeft legio mogelijkheden om die film aan te schaffen.

    Hij moet gewoon maar eens goed google-en .

    Maar nogmaals sorry voor de blijkbare fout die ik dan per ongeluk gemaakt heb.
    Houd toch eens op met je altijd zo te excuseren en gelijk dingen te verwijderen, dat is toch nergens voor nodig. Met die link die je plaatste krijg jij (of een ander als je hem ergens van deze site hebt weggetrokken) iedere keer een bonus als iemand anders zich registreert en opwaardeert als ik de faq goed heb gelezen. Daar is niets mis mee, alleen is het wel zo netjes om dat te vermelden voor de duidelijkheid, dan heeft iemand de keuze om zich via jou te registreren of zelf naar de site te gaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Houd toch eens op met je altijd zo te excuseren en gelijk dingen te verwijderen, dat is toch nergens voor nodig. Met die link die je plaatste krijg jij (of een ander als je hem ergens van deze site hebt weggetrokken) iedere keer een bonus als iemand anders zich registreert en opwaardeert als ik de faq goed heb gelezen. Daar is niets mis mee, alleen is het wel zo netjes om dat te vermelden voor de duidelijkheid, dan heeft iemand de keuze om zich via jou te registreren of zelf naar de site te gaan.
    Ik heb die link niet van hier van de site weggetrokken , maar heb in de witte taakbalk van google ingetikt ''pre paid credit kaart'', en vervolgens staat die link van die Pre Paid Credit Card bovenaan.

    Dus ik heb helemaal geen link van de site af getrokken, of bij iemand gepikt, dus me niet daarvan beschuldigen .

    ik zou zeggen, tik die regel in bij je witte taakbalk, en je zal zien dat die meteen bovenaan verschijnt van de Card.

    En de andere link was van de blu ray ''Towering Inferno'', bij DVD outlet, waarvan ik de titel opgezocht heb bij die site, dus ook niks van iemand weggehaald, zonder dat hij of zij punten zou krijgen.

    Dus ik heb helemaal niks fout gedaan, niet te snel oordelen aub

    Dus wat is daar mis mee?.

    Als ik daadwerkelijk een link via iemand plaats, dan meld ik dat, maar dat is niet het geval nu.

    Dus je reactie is nogal ?

  4. #1854

    Standaard

    Aha, dan krijgt google of iemand die er mee adverteert wat mee als iemand zich via die link registreert en opwaardeert. In de link staat rid=referral id en daarom dacht ik dat het een referral link van jouw was, excuses mijnerzijds.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Aha, dan krijgt google of iemand die er mee adverteert wat mee als iemand zich via die link registreert en opwaardeert. In de link staat rid=referral id en daarom dacht ik dat het een referral link van jouw was, excuses mijnerzijds.
    Aanvaard

    Natuurlijk gun ik de persoon de credits en punten, die die site vermeld.

    Maar zoals je ziet staat ie meteen bovenaan Google, en daar had ik hem vandaan.

    Maar voor de mensen zonder Credit Card is het makkelijk om hiermee aankopen te doen, waarvoor je een CC nodig hebt.

    Dus mensen die zeggen dat ze het dan niet kunnen kopen als ze geen CC hebben, zouden eens goed moeten kijken wat voor mogelijkheden erzijn.

  6. #1856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Komt Star Trek TNG Seizoen 1 nog in Nederland uit?
    Ben hier ook benieuwd naar?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ben hier ook benieuwd naar?
    http://www.blu-ray.com/movies/Star-T.../30939/#Review

    Volgens deze review heeft hij nederlandse ondertiteling dus ik neem die in UK ook. Ik bestel die dus wel.

  8. #1858

    Standaard

    Deze mogen toegevoegd worden:

    12 september 2012 :

    - 101 Dalmatiers
    - Assepoester
    - Assepoester 1 - 3 (niet afzonderlijk)

    26 september 2012 :

    - De Aristokatten
    - De Reddertjes
    - De Reddertjes in Kangoeroeland

  9. #1859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Deze mogen toegevoegd worden:

    12 september 2012 :

    - 101 Dalmatiers
    - Assepoester
    - Assepoester 1 - 3 (niet afzonderlijk)

    26 september 2012 :

    - De Aristokatten
    - De Reddertjes
    - De Reddertjes in Kangoeroeland
    Ik heb op bol.com gekeken,
    en daar staat dat de films voor beide categoriën 2 dagen eerder gepland staat!

    10 september 2012 :

    - 101 Dalmatiers
    - Assepoester
    - Assepoester 1 - 3 (niet afzonderlijk)

    24 september 2012 :

    - De Aristokatten
    - De Reddertjes
    - De Reddertjes in Kangoeroeland

  10. #1860

    Standaard

    12 en 26 september zijn logischer, omdat Disney normaal gesproken hun titels uitbrengt op een woensdag (neemt niet weg dat ze vaak al op maandag in de winkel liggen).

  11. #1861

  12. #1862

    Standaard

    Is de releasedatum van Bullet to the head die op 29 augustus zou uitkomen juist?
    Ik lees ondermeer op IMDB dat de film pas in 2013 in de bioscopen draait.
    Ik kan me natuurlijk vergissen.
    Prima releaselijst trouwens.

  13. #1863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    12 en 26 september zijn logischer, omdat Disney normaal gesproken hun titels uitbrengt op een woensdag (neemt niet weg dat ze vaak al op maandag in de winkel liggen).
    Ja oke dat is misschien wel waar, en inderdaad liggen ze meestal in de winkels 's maandags en op de webshops 's woensdags!

  14. #1864

    Standaard

    Volgens play.com is de releasedatum van Terminator 1 voor de UK opgeschoven naar 1 oktober 2012. Hopelijk blijft de releasedatum voor Benelux wel 29 augustus?

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...ngDetails.html

  15. #1865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Volgens play.com is de releasedatum van Terminator 1 voor de UK opgeschoven naar 1 oktober 2012. Hopelijk blijft de releasedatum voor Benelux wel 29 augustus?

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...ngDetails.html
    Dat hoop ik toch ook, het heeft al veelste lang geduurd dat ie op blu-ray komt dus hoop inderdaad niet dat het word opgeschoven

  16. #1866

    Standaard

    Ik heb de Bullet To The Head verwijderd want hij komt niet meer voor op de releaselijst van EONE.

    Terminator 1 heb ik nog geen nieuwe datum van gehoord dus voorlopig blijft hij nog op de huidige datum staan.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #1867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb de Bullet To The Head verwijderd want hij komt niet meer voor op de releaselijst van EONE.

    Terminator 1 heb ik nog geen nieuwe datum van gehoord dus voorlopig blijft hij nog op de huidige datum staan.
    Dan hoop ik da het zo blijft ook

  18. #1868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Dat hoop ik toch ook, het heeft al veelste lang geduurd dat ie op blu-ray komt dus hoop inderdaad niet dat het word opgeschoven
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=168

  19. #1869

    Standaard

    Hoe zit het nu eigenlijk met Empire of the Sun digibook?
    Komt die nog of niet?

  20. #1870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ziet er cool uit Is het de bedoeling dat de hoes er hier ook zo uit komt te zien?

  21. #1871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Ziet er cool uit Is het de bedoeling dat de hoes er hier ook zo uit komt te zien?
    Dat zou ik je niet durven zeggen.

  22. #1872
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou de hoes hier is vrij simpel.


    Maar het zou nog kunnen veranderen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer je de disney films van Assepoester kunt reserveren?
    'september word wel een dure maand'
    -Titanic
    -James Bond collectie
    -Indiana Jone collectie
    -Men in black 3
    -3 Asspoester films

    als die ook uitkomen
    - Reddertjes&Reddertjes in Kangoeroeland
    101 Dalmatiërs deel 1 en 2
    Aristokatten

    over de laatst genoemde disney films is nog niets bekend zeker Wedlock?
    Je hoeft ze natuurlijk niet meteen te kopen op de verschijningsdatum. Deze uitgaven zullen nog geruime tijd verkrijgbaar zijn en later bovendien tegen veel lagere prijzen.

  24. #1874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hoe zit het nu eigenlijk met Empire of the Sun digibook?
    Komt die nog of niet?
    Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat deze uitgesteld was tot november 2012.

  25. #1875

    Standaard

    ik heb pas de releaselijst van September gehad van Warner maar daar staat Empire Of The Sun niet bij....sowieso is het een rustige maand van Warner.
    Hoop dat het in Oktober weer beter word....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 75 van 330 EersteEerste ... 256571727374757677787985125175 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •